15 Μαΐου 2024

Η ανάσταση και τα εμβόλια του κορονοϊού.

Εκκλησία και Επιστήμη: Εμβόλια κορονοϊού. 
Η Ορθόδοξη Εκκλησία της Αναστάσεως.
 
(άρθρο-Εκκλησία και Επιστήμη: Εμβόλια κορονοϊού-) 
Η Ορθόδοξη Εκκλησία γιορτάζει αυτές τις ημέρες τη μεγάλη γιορτή της Αναστάσεως. Είναι αλήθεια ότι φέρει τον τίτλο της εκκλησίας της Αναστάσεως. Γιατί όλο της το κήρυγμα το στήριξε πάνω στο κοσμοσωτήριο αυτό γεγονός. Με την Aνάσταση νικιέται πλέον ο θάνατος και έτσι ο πιστός Χριστιανός δεν έχει να φοβηθεί τίποτε από αυτόν. Αυτή η αλήθεια επαναλαμβάνεται όχι μόνο από την πλούσια υμνογραφία, αλλά και από τα κείμενα των πατέρων της εκκλησίας, όπως ο περίφημος Κατηχητικός λόγος του Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου. 
 
Φαίνεται όμως ότι μπορεί η Ορθόδοξη Εκκλησία να φέρει τον τίτλο της εκκλησίας της Αναστάσεως όμως οι χριστιανοί της εποχής μας δεν είναι αντάξιοι του τίτλου των χριστιανών που πιστεύουν στην Ανάσταση. Το ζήσαμε εξάλλου σε στιγμές κρίσης, όπως η πρόσφατη πανδημία του κορονοϊού. 
 
Εκκλησία και Επιστήμη: Εμβόλια κορονοϊού. ” Ή τα εμβόλια ή ο τάφος”. 
 
Δεν είναι εύκολο να ξεχάσει κανείς την κουβέντα που βγήκε από το στόμα του ίδιου του αρχιεπισκόπου. Με απειλητικό τρόπο έθετε το δίλημμα. «Ή τα εμβόλια ή ο τάφος». Από τη μία πλευρά έβαζε τα εμβόλια, τα οποία υποτίθεται, εξασφάλιζαν το υπέρτατο αγαθό που υπάρχει για έναν άνθρωπο και είναι το αγαθό της παρούσας ζωής και από την άλλη η απουσία τους οδηγούσε σε έναν τάφο που ήταν το χειρότερο πράγμα που μπορούσε να περιμένει κανείς. Δεν νομίζω ότι το δίλημμα αυτό έλεγε τίποτα περισσότερο από οτιδήποτε θα έλεγε ένας απλός άνθρωπος που δεν είχε καμία πίστη στο Θεό και καμία εμπιστοσύνη στην Ανάσταση. Το δίλημμα ζωή χωρίς άλλες πνευματικές προϋποθέσεις, με κάθε συμβιβασμό, το έλυσε ο ίδιος ο Χριστός και οι μάρτυρες, οι οποίοι με τη ζωή τους πλούτισαν τα αγιολόγια όλων αυτών των αιώνων. 
 
 
Η εκκλησία της Αναστάσεως “μπλέχτηκε” με την επιστήμη… 
 
Και έτσι η εκκλησία της Αναστάσεως που θα έπρεπε στην πραγματικότητα να δείχνει τη ζωή μετά τον θάνατο και την ελπίδα που πηγάζει από το κενό μνημείο, μπλέχτηκε με την επιστήμη και μάλιστα με θέματα τα οποία δεν είχε κανένα λόγο να αναμειχθεί. Μετέτρεψε με ανευθυνότητα επιστημονικά θέματα σε πνευματικά. Το έκανε από υπερβάλλοντα ζήλο και από υποτιθέμενο υπερβολικό ενδιαφέρον για την προστασία της ζωής των πιστών; Το έκανε επειδή ακριβώς ήταν εντολή του κράτους με το οποίο ήθελε να έχει πάρα πολύ καλές σχέσεις; Σε κάθε περίπτωση υπερέβη τα όριά της και μάλιστα σήμερα που αρχίζουν πλέον να εμφανίζονται τόσες μελέτες που σχετίζονται με τις παρενέργειες των εμβολίων αισθάνονται όλοι αυτοί οι αυτόκλητοι ζηλωτές «επιστήμονες» κάποιες τύψεις; 
 
Κατάλαβαν αυτοί οι λαλίστατοι λειτουργοί της εκκλησίας τώρα που γνωρίζουμε πολύ καλά δύο μεγάλες αλήθειες ότι τα εμβόλια δεν εμπόδιζαν τη νόσηση ούτε και την μετάδοση το λάθος στο οποίο παρασύρθηκαν; Θα αναλάβουν την ευθύνη για όσους παραπλάνησαν; Ως μη όφειλαν υπερβαίνοντας τα όρια της δικής τους δικαιοδοσίας τι λόγο είχαν και με ποια ευθύνη μιλούσαν; 
 
Μπορούν οι εκκλησιαστικοί παράγοντες να μιλούν εκ μέρους της επιστήμης; 
 
Κάποιοι βέβαια εξ αυτών υποστηρίζουν ότι μετέφεραν την άποψη της επιστήμης. Θα έπρεπε όμως; Σε μια τέτοια περίσταση, επειδή ακριβώς δεν είχαν καμία σχέση με το θέμα έπρεπε να αφήσουν τους επιστήμονες να λύσουν το θέμα μεταξύ τους. Θα μπορούσαν κάλλιστα να ασχοληθούν με τη βιοηθική πλευρά του ζητήματος, όπως παραδείγματος χάρη τον τρόπο με τον οποίο παρασκευάζονταν τα εμβόλια από κύτταρα εμβρύων που είχαν προκύψει από έκτρωση ή σε κάθε άλλη περίπτωση να βοηθήσουν τους πιστούς στον πνευματικό τους αγώνα χωρίς επιστημονικές κορόνες. 
 
Μπορούν οι εκκλησιαστικοί μας παράγοντες να γνωρίζουν πώς να διαβάζουν μια επιστημονική εργασία; Μπορούν άραγε να αντιληφθούν τις παγίδες που υπάρχουν σε κάποιες από τις ακροβασίες των επιστημόνων; Είναι έμπειροι γιατροί για να μπορούν να μπουν στο διάλογο και μάλιστα με τόσο αποφασιστικό τρόπο που οδήγησε σε τιμωρίες κληρικών, σε ποινές, σε απειλές απλών πιστών, σε ολοπρόθυμη αποδοχή αυτού που έλεγε η μερίδα εκείνη των επιστημόνων που όπως αποδεικνύεται, δεν ήταν απόλυτα ειλικρινές ή σίγουρο; 
 
Εκκλησία και Επιστήμη: Εμβόλια κορονοϊού.
 
Για την υποχρεωτικότητα του εμβολίου ως εκβιασμό θα μπορούσε να φέρει κάποια άποψη η εκκλησία. 
Και βέβαια έγινε εμβολιασμός σε δισεκατομμύρια ανθρώπων. Μόνο που όπως είχαμε επισημάνει από εκείνη την εποχή ήδη δεν αρκεί μονάχα ο μεγάλος αριθμός, αλλά χρειάζεται και η ανάλογη χρονική περίοδος για να δούμε τις ενέργειες και τις παρενέργειες ενός εμβολίου. Είναι αλήθεια και αυτό δεν μπορεί να το αμφισβητήσει κανένας ότι στην περίπτωση των εμβολίων του κορονοϊού χρησιμοποιήθηκαν νέες τεχνικές που δεν υπήρξε χρόνος για να αξιολογηθούν επαρκώς. 
 
Και ως προς αυτό το κομμάτι θα μπορούσε να πει κανείς ότι ελεύθερος ήταν οποίος φοβόταν να κάνει το εμβόλιο. Όπως ακριβώς γίνεται μια θεραπεία σε ένα καρκινοπαθή χωρίς να έχει ολοκληρωθεί ο πλήρης έλεγχος όταν οι κλασικές μέθοδοι έχουν αποτύχει. Στην περίπτωση όμως των εμβολίων επειδή επρόκειτο για υγιείς ανθρώπους και μάλιστα πολλές φορές παιδιά και νέους, δεν δικαιολογείτο όχι ο εμβολιασμός, αλλά η υποχρεωτικότητα. Για αυτή την υποχρεωτικότητα ως εκβιασμό και πίεση, θα μπορούσε να εκφέρει κάποια άποψη η εκκλησία. Η οποία κατά την προσωπική μας άποψη θα έπρεπε να προβάλει και τα πνευματικά όπλα για την αντιμετώπιση όλων των προβλημάτων που προέκυψαν από την πανδημία. 
 
Ο επιστημονικός χώρος είναι πολύ ευαίσθητος ,ο καθένας θα πρέπει να ασχολείται με εκείνο το οποίο γνωρίζει καλύτερα. 
 
Αυτή την περίοδο υπάρχουν πολλές εξελίξεις στο θέμα των εμβολίων με τις οποίες θα ασχοληθούμε στο μέλλον. Φαίνεται ότι η ζηλωτές επιστήμονες δεν έχουν πολύ μεγάλη διάθεση να αξιολογήσουν όλα εκείνα τα οποία έλεγαν την περίοδο της πανδημίας. Βλέπουμε εταιρείες οι οποίες απέσυραν τα εμβόλια τους. Επίσης εταιρείες που βρίσκονται σε νομικές διαδικασίες με όλους εκείνους οι οποίοι υπέστησαν διάφορες παρενέργειες. Και το κυριότερο, σε κάποιες αξιόπιστες μελέτες υπάρχουν σαφέστατες ενδείξεις ότι μπορεί τα εμβόλια και μάλιστα της τεχνικής του mRNA να έχουν σχέση με την εμφάνιση κάποιων μορφών καρκίνου. Με τα θέματα αυτά θα ασχοληθούμε αναλυτικά προσεχώς. 
 
Σε κάθε περίπτωση όμως, νομίζω ότι θα πρέπει να αποτελέσει δίδαγμα εάν δεν έγινε εκ προθέσεως ότι ο επιστημονικός χώρος είναι πολύ ευαίσθητος και γενικότερα ο καθένας θα πρέπει να ασχολείται με εκείνο το οποίο γνωρίζει καλύτερα. Ας αφήσουμε τους επιστήμονες στις μεταξύ τους συζητήσεις και διαμάχες γιατί η εκκλησιαστική εξουσία αναμειγνύεται και αναλαμβάνει ευθύνες τις οποίες δυστυχώς δεν μπορεί στη συνέχεια να δικαιολογήσει. Ας χαρούμε λοιπόν την αναστάσιμη περίοδο. Ζώντας την ελπίδα ότι ο θάνατος νικήθηκε, ας μην ξαναβάλουμε τους ανθρώπους σε τέτοιου είδους διλήμματα και επιτέλους η εκκλησία μας ας προβάλλει την ελπίδα απέναντι στο θάνατο και όχι τον φόβο και τη μαυρίλα μιας ζωής που τελειώνει και καταλήγει σε ένα σκοτεινό μνήμα.
 



Share

3 σχόλια:

ΔΑΝΑΟΣ είπε...

ΜΕΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕ ΤΟΝ ''ΔΙΑΒΟΛΟ'' ΤΕΛΙΚΑ

...........Εκκλησία και Επιστήμη: Εμβόλια κορονοϊού. ” Ή τα εμβόλια ή ο τάφος”.

ΤΕΛΙΚΑ Ο ΤΑΦΟΣ ΗΤΑΝ ΜΕ ΤΑ ΜΠΟΛΙΑ ΤΟΥΣ Κ ΑΝ ΟΧΙ ΑΜΕΣΑ,ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΟΙ ΕΜΜΕΣΑ ΘΑ ΤΟΝ ΔΟΥΝ ΚΑΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΠΑΜΠΟΛΛΕΣ ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΕΣ Κ ΣΥΝ ΤΑ ΑΥΤΟΑΝΟΣΑ ΣΥΝ ΤΟ ΞΥΠΝΗΜΑ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΠΟΥ ΚΟΙΜΟΤΑΝ ΣΤΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΝΑ ΛΕΕΙ ....ΗΡΘΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΩ.
ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΚΑΛΟΥΔΙΑ Κ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΦΙΛΤΡΑΡΙΣΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ Κ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΟΙ ΑΡΙΣΤΟΙ ΤΗΣ ΤΟΤΕ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ ΝΑ ΜΑΖΕΨΟΥΝ ΤΑ ΚΟΥΡΕΛΙΑ ΠΟΥ ΕΛΕΓΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΙΣΟΥΝ ...
ΟΤΑΝ ΞΕΦΥΓΕΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΤΕ ΘΑ ΚΛΑΨΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ .

Ανώνυμος είπε...

Δυστυχώς, και λίγα λέει ο συγγραφέας του άρθρου, καρδιολόγος Νικόλαος Παναγιωτόπουλος..
Δανείζομαι τα παρακάτω από την ανοιχτή καταγγελτική επιστολή του Αμβροσίου πρώην Καλαβρύτων προς τον Ελπιδοφόρο Αμερικής που κυκλοφόρησε χθες σχετικά με άλλο θέμα μεν, αλλά τα βρίσκω πολύ αρμόζοντα στο θέμα του παρόντος άρθρου και την επιτακτική προτροπή εμβολιασμού που είχε συνέπεια όχι λίγοι άνθρωποι να χάσουν τη ζωή τους.

Συμβουλεύει ο Αμβρόσιος τον Ελπιδοφόρο,

>>Ἀδελφικῶς Σᾶς ἱκετεύω ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΤΕ ΑΜΕΣΩΣ ἀπό τόν ... Θρόνον καί νά μεταβῆτε σέ κάποιο Μοναστῆρι, ὅπου θά ἐγκατασταθῆτε μονίμως, θά ἀνακρίνετε τόν Ἑαυτόν Σας, θά συνειδητοποιήσετε τό συντελεσθέν ΕΓΚΛΗΜΑ ΣΑΣ, θά ἐξομολογηθῆτε καί θά παραμείνετε ἐκεῖ, χύνοντας καθημερινῶς ποταμούς δακρύων μετανοίας, ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΥΧΕΤΕ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ ΕΛΕΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗΝ ΣΑΣ! <<

Δείτε στον Ορθόδοξο Τύπο : https://orthodoxostypos.gr/%ce%b1%ce%bd%ce%bf%ce%b9%ce%ba%cf%84%ce%ae-%ce%b5%cf%80%ce%b9%cf%83%cf%84%ce%bf%ce%bb%ce%ae-%cf%80%cf%81%cf%8e%ce%b7%ce%bd-%ce%ba%ce%b1%ce%bb%ce%b1%ce%b2%cf%81%cf%8d%cf%84%cf%89%ce%bd-%ce%b1%ce%bc/

Ανώνυμος είπε...

Εύγε στον Α. Αμβρόσιο !ΑΞΙΟΣ!

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.