15 Μαΐου 2024

Ευρώπη ένα κουφάρι χωρίς ψυχή

Γράφει ο Γιώργος Βενετσάνος
 
Είδα τα χάλια της ΓΙΟΥΡΟΒΙΖΙΟΝ, είδα τον ευτελισμό του ανθρώπινου είδους και τον ξεπεσμό, γιατί περί τέτοιου πρόκειται της Ευρώπης, μου θυμίζει αυτή η κατάπτωση την αντίστοιχη του Βυζαντίου όταν πολιορκούνταν από τις ορδές των αλλοθρήσκων και οι πολίτες του συζητούσαν για το φύλο των αγγέλων, τα αποτελέσματα γνωστά. Πιστεύω ότι όσοι το είδαν σχημάτισαν την ίδια εντύπωση, εξαιρουμένων ελάχιστων σοβαρών περιπτώσεων που ενώ έπρεπε να είναι στην πρώτη θέση λόγο ποιότητας, ήχου, τραγουδιού και παρουσίας δεν την κατέκτησαν, αλλά εκεί πήγε ένα που η παρουσία του δεν ήταν ούτε αρσενικό, ούτε θηλυκό, μήτε καν ουδέτερο, το πως έγινε αυτή η επιλογή ρωτήστε αυτούς που την έκαναν. Μάλιστα έχω ακούσει να λένε ότι πλέον είναι παράδοση για την Ευρώπη αυτή η γελοιότητα που ζήσαμε.
 
Για να ξεκαθαρίζουμε τα πράγματα του ως προς την παράδοση, αυτή είναι για το έθνος των Ελλήνων και πιστεύω αντίστοιχα και για τα άλλα έθνη, οι θρύλοι του παππού, το μελωδικό νανούρισμα της μάνας, οι μαντινάδες, τα κάλαντα, τα έθιμα, οι χοροί και οι σκοποί που μας συντρόφευαν σε κάθε χαρά, οι τοπικές ενδυμασίες, τα κεντήματα, τα δίστιχα, τα παιχνίδια και όσα άλλα είναι μέρος της ζωής του τόπου του δικού μας και όχι μόνο. 
 
Ο Φώτης Κόντογλου είχε πει: «Ὅσοι ἀπομείναμε πιστοὶ στὴν παράδοση, ὅσοι δὲν ἀρνηθήκαμε τὸ γάλα ποὺ βυζάξαμε, ἀγωνιζόμαστε, ἄλλος ἐδῶ, ἄλλος ἐκεῖ, καταπάνω στὴν ψευτιά. Καταπάνω σ᾿ αὐτοὺς ποὺ θέλουνε την Ἑλλάδα ἕνα κουφάρι χωρὶς ψυχή, ἕνα λουλούδι χωρὶς μυρουδιά.», να συμπληρώσω όχι μόνο την Ελλάδα αλλά και την Ευρώπη, για αυτό τουλάχιστον εμείς οι Έλληνες που σήμερα βαλλόμαστε από παντού σε μια προσπάθεια που κάνουν αλλογενείς δυνάμεις να εξαφανίσουν βασικές αρχές και ήθη της χώρας μας, ας κρατήσουμε με περηφάνια στις καρδιές μας, αλώβητο αυτό το θησαυρό και να τον μεταλαμπαδεύσουμε και στις επόμενες γενιές. Έτσι θα ακούμε τους παλμούς του τόπου μας ολοζώντανα και η χοάνη της παγκοσμιοποίησης θα μας αφήσει είτε αλώβητους, είτε θα επηρεάσει ελάχιστα χωρίς να κατορθώσει να σβήσει τα ήθη και έθιμα μας.



Share

10 σχόλια:

ΔΑΝΑΟΣ είπε...

ΣΙΧΑΘΗΚΑ ΑΠΟ ΠΡΙΝ ΤΑ ΠΡΟΕΟΡΤΙΑ Κ ΤΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ...ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑ . Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΑΠΟ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΑ ΕΚΤΟΣ ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ ΣΟΒΑΡΩΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΩΝ .....ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΚΑΡΝΙΒΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΤΡΑΞΙΟΝ ΜΕ ΠΑΛΙΑΤΣΟΥΣ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΓΙΑ ΦΤΥΣΙΜΟ.
Η ΕΥΡΩΠΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΠΤΩΣΗΣ Κ ΤΗΣ ΔΟΞΑΣ ΟΤΙ ΑΝΩΜΑΛΟΥ ΕΧΕΙ ΒΓΕΙ ΣΤΟΝ ΑΦΡΟ.
ΑΝ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ.

ΜΠΟΥΜΕΡΑΓΚ Ο δι..ΑΠΡΕΠΗΣ είπε...

Συμβολικό και αιχμηρό το άρθρο, που αποστέλλει μηνύματα σε πολλούς αποδέκτες, για την σημερινή και μελλοντική κατάντια μας και ευτελισμό του ανθρώπινου είδους , που ο Θεός έπλασε καθ εικόνα και ομοίωση …. Σε λίγο και ο Παντοδύναμος θα ντρέπεται για τα πλάσματα, που τέλεια έπλασε και κατάντησαν ανώμαλα ανθρωποειδή, που δεν σέβονται ούτε το σώμα τους, ούτε την κολασμένη πλέον ψυχή τους …..
Αλήθεια όσοι παρακολούθησαν την ισοπέδωση ανθρωπίνων αξιών στη αισχρή EUROVISION, στο τέλος δεν ένοιωσαν αηδία; Πρώτος/η βγήκε ένας άγνωστου φύλου άνδρας ή γυναίκα δεν γνωρίζω, που με την κοντή φουστίτσα, με καμάρι επιδείκνυε τα κάλλη του ξεδιάντροπα όπως ξεδιάντροπα τον ψήφισαν όμοιοι του … Μας έχουν κυριεύσει κύριοι και κυρίες οι ΛΟΑΤΚΙ και αναλογισθείτε στην συνέχεια τι θα προκύψει στα παιδιά και εγγόνια μας, που ενδεχομένως θα θεωρήσουν μόδα το ….. π@@@λίκι και θα το ακολουθήσουν ……
Η πρώτη αναφορά για ανώμαλους ερμαφρόδιτους γίνεται στην επιστολή του Παύλου προς Ρωμαίους 1:26-27.
Δια τούτο παρέδωκεν αυτούς ο Θεός εις πάθη ατιμίας.
αι τε γαρ θήλειαι αυτών μετήλλαξαν την φυσικήν χρήσιν εις την
παρά φύσιν. ομοίως τε και οι άρρενες αφέντες την φυσικήν χρήσιν
της θήλειας εξεκαύθησαν εν τη ορέξει αυτών εις αλλήλους άρσενες εν
άρσεσιν την ασχημοσύνην κατεργαζόμενοι και την αντιμισθίαν, ην έδει της πλάνης αυτών εν εαυτοίς απολαμβάνοντες……
Η δεύτερη αναφορά βρίσκεται στην 1η επιστολή προς Κορινθίους 6:9-10
ούτε πόρνοι, ούτε ειδωλολάτραι, ούτε μοιχοί, ούτε μαλακοί, ούτε αρσενοκοίται, ούτε πλεονέκται, ούτε κλέπται, ούτε μέθυσοι, ούτε λοιδοροί, ούτε άρπαγες βασιλείαν Θεού ού κληρονομήσουσι.
Και η τρίτη στην 1η επιστολή προς Τιμόθεον 1:10
Δικαίω νόμος ου κείται, ανόμοις δε και ανυποτάκτοις, [...]αρσενοκοίταις [...]και ει τι έτερον τη υγιαινούση διδασκαλία αντίκειται κατά το ευαγγέλιον της δόξης του μακαρίου Θεού.
Ξεκάθαρα τα είπε ο Απόστολος και καμία παρερμηνεία δεν μπορεί να υπάρξει …Και ο νοών νοείτω και μη παρανοείτω
Και εμείς σήμερα τους χειροκροτούμε και εκτός από τη πρόστυχη πλάνη αυτών των «υπερήφανων» ανωμάλων, έχουμε και την δική μας πλάνη, που δημιουργεί ανοχή η οποία θρασύτητα γεννά.
Εν κατακλείδι, τα *Σόδομα και Γόμορρα συγκριτικά με τα σημερινά αισχρά δρώμενα, θα είναι μια μικρογραφία …
Χρήσιμο απόσπασμα στη συνέχεια ....

ΜΠΟΥΜΕΡΑΓΚ Ο δι..ΑΠΡΕΠΗΣ είπε...

* Η βιβλική αφήγηση τών Σοδόμων και των Γομόρρων καταγράφεται στο βιβλίο τής Γένεσης, στα κεφάλαια 18-19. Το 18ο κεφάλαιο τής Γένεσης αφηγείται πως ο Κύριος και δύο άγγελοι συνάντησαν τον Αβραάμ για να συνομιλήσουν. Ο Κύριος έκανε γνωστό στον Αβραάμ ότι «η κραυγή τών Σοδόμων και των Γομόρρων πλήθυνε και η αμαρτία τους είναι υπερβολικά βαριά» (Γένεση 18:20). Τα εδάφια 22-33 αφηγούνται το πώς ο Αβραάμ ικέτευε τον Θεό να κάνει έλεος στα Σόδομα και στα Γόμορρα χάριν τού ανιψιού του Λωτ και της οικογένειάς του που ζούσε στα Σόδομα.

Ο Λωτ και η οικογένειά του εγκατέλειψαν την πόλη, και «Τότε ο Κύριος άφησε να βρέξει θειάφι και φωτιά στα Σόδομα και στα Γόμορρα εκ μέρους τού Κυρίου, από τον Ουρανό. Οι πόλεις εκείνες και οι κάτοικοί τους καθώς και όλη η γύρω περιοχή και η βλάστησή της καταστράφηκαν.» (Γένεση 19:24-25).

Στο φως τής περικοπής αυτής, η πλέον συνήθης απάντηση στο ερώτημα «ποια ήταν η αμαρτία τών Σοδόμων και των Γομόρρων;», είναι η ομοφυλοφιλία. Ετσι συνέβη και ο όρος «σοδομισμός» έφτασε ν’ αναφέρεται στο πρωκτικό σεξ μεταξύ δύο ανδρών, είτε αυτό γίνεται συναινετικά είτε δια της βίας. Είναι βέβαιο πως η ομοφυλοφιλία αποτελεί μέρος τής αιτίας που ο Θεός κατέστρεψε τις δύο πόλεις. Οι άνδρες τών Σοδόμων και των Γομόρρων ήθελαν να βιάσουν ομαδικά τους δύο αγγέλους (που είχαν εμφανιστεί σαν άνθρωποι). Την ίδια στιγμή όμως δεν είναι βιβλικό να πούμε ότι η ομοφυλοφιλία ήταν ο αποκλειστικός λόγος που ο Θεός κατέστρεψε τα Σόδομα και τα Γόμορρα. Είναι αναμφισβήτητο ότι οι πόλεις των Σοδόμων και των Γομόρρων δεν ήταν αποκλειστικές σε σχέση με τις αμαρτίες που εντρυφούσαν.

Στον Ιεζεκιήλ 16:49-50 ο Θεός λέει, «Δες, αυτή ήταν η ανομία τής αδελφής σου, των Σοδόμων, υπερηφάνεια, περίσσεια από ψωμί, και αφθονία τρυφηλότητας, της ίδιας και των θυγατέρων της· όμως, τον φτωχό κι αυτόν που είχε ανάγκη δεν τον βοηθούσε· και υψώνονταν, και έπρατταν βδελυρά πράγματα μπροστά μου· γι’ αυτό, καθώς τα είδα αυτά, τις αφάνισα.» Η εβραϊκή λέξη που μεταφράζεται «βδελυρά» αναφέρεται σε κάτι που είναι ηθικώς σιχαμερό, και είναι η ίδια ακριβώς λέξη που χρησιμοποιείται στο Λευιτικό 18:22 που αναφέρεται στην ομοφυλοφιλία ως «βδέλυγμα». Παρομοίως στην επιστολή τού Ιούδα, εδάφιο 7, διαβάζουμε, «… όπως τα Σόδομα και τα Γόμορρα, και οι ολόγυρα απ’ αυτές πόλεις, που κατά τον ίδιο τρόπο μ’ αυτούς παραδόθηκαν στην πορνεία, και ακολούθησαν πίσω από άλλη σάρκα, αποτελούν μπροστά μας παράδειγμα, που πρόκειται να τιμωρηθούν με την αιώνια φωτιά.». Ετσι, ενώ η ομοφυλοφιλία δεν ήταν η μόνη αμαρτία στην οποία είχαν παραδοθεί οι πόλεις τών Σοδόμων και των Γομόρρων, φαίνεται πραγματικά πως αποτέλεσε την κύρια αιτία για την καταστροφή τους.

Εκείνοι που προσπαθούν να βρουν φτηνές δικαιολογίες για τις βιβλικές αποδοκιμασίες τής ομοφυλοφιλίας, ισχυρίζονται ότι η αμαρτία τών Σοδόμων και των Γομόρρων ήταν η έλλειψη φιλοξενίας. Είναι σίγουρο ότι οι άνδρες τών Σοδόμων και των Γομόρρων ήταν αφιλόξενοι. Δεν υπάρχει κάτι περισσότερο αφιλόξενο από έναν ομαδικό ομοφυλοφιλικό βιασμό. Αλλά το να πεις ότι ο Θεός κατέστρεψε τελείως δύο πόλεις και όλους τους κατοίκους της γιατί ήταν αφιλόξενοι, είναι ξεκάθαρο πως δεν αντιλαμβάνεσαι το νόημα. Ενώ οι άνθρωποι τών Σοδόμων και των Γομόρρων ήσαν ένοχοι για πολλές άλλες τρομερές αμαρτίες, η ομοφυλοφιλία ήταν η αιτία που ο Θεός έβρεξε θειάφι πάνω στις πόλεις, καταστρέφοντάς τες ολοσχερώς μαζί με τους κατοίκους τους. Μέχρι σήμερα, η τοποθεσία όπου βρίσκονταν τα Σόδομα και τα Γόμορρα παραμένει μια έρημη, άγονη γη. Οι πόλεις αυτές αποτελούν ένα δυνατό παράδειγμα του πώς γενικώς αισθάνεται ο Θεός για την αμαρτία, και ιδιαιτέρως για την ομοφυλοφιλία.
Μπουμ.

Ανώνυμος είπε...

Παλι κτυπησε το διδυμο ΔΑΝΑΟΥ και ΜΠΟΥΜΕΡΑΓΚ.
Συνεχιστε για να τους κατεδαφισετε ...
Τωρα παμε για τριδυμο με τον εξαιρετο Γ.Βεν.
Μπ. Μ.

Ανώνυμος είπε...

Ας γελάμε για να μη κλαίμε ....

Αποστολέας: Ανώνυμος

Δυο ομοφυλόφιλοι την βρίσκουν στο μπάνιο. Ξαφνικά χτυπά το τηλέφωνο και ο ένας πηγαίνει να το σηκώσει λέγοντας στον άλλο να μην τελειώσει πριν επιστρέψει. Όταν μετά επιστρέφει βλέπει το μπάνιο γεμάτο σπέρματα οπότε και διαμαρτύρεται. - "Μα απλώς έκλασα!", απαντά ο φίλος του.

Ανώνυμος είπε...

Υπάρχει κάποια πηγή για τον ισχυρισμό ότι πριν την Άλωση στην Πόλη φιλονικούσαν " για το φύλο των αγγέλων " κάτι θεολογικώς εντελώς ανυπόστατο; Είναι γνωστή καραμέλα όσων χρησιμοποιούν τον όρο βυζαντινισμός με εξαιρετικά μειωτικό περιεχόμενο. Πώς είναι δυνατό να ήταν ορθόδοξοι χριστιανοί αυτοί ή μοναχοί, κάτι που ως γνωστόν αποτελεί την άλλη σφοδρή κατηγορία ότι δήθεν "το Βυζάντιο έπεσε γιατί όλοι είχαν γίνει μοναχοί" και να φιλονικούν για τέτοιες παπάντζες;
Αποφασίστε

ΘΑΝΟΣ ΚΟΥΚ είπε...

Σπανίως επεμβαίνω στον σχολιασμό αλλά οφείλω κι εγω να διαχωρίσω την θέση μου από αυτην την αποψη για το ότι την εποχη της Αλωσης καποιοι φιλονικουσαν για το "φύλο των Αγγέλων".
Ειναι μια γνωστη καραμελα που προσπαθουν να ρίξουν στους Ορθοδοξους μοναχούς κυρίως... και συμφωνω με τον ανωνυμο 09.11.
Καποιοι θέλουν να ρίξουν στον κληρο την καταστροφή και την Αλωση ενώ η πραγματικές αιτίες είναι αλλού...

Το μονο ιστορικώς εξακριβωμένο είναι ότι όντως ο τελευταίος αυτοκρατορας μας Κωνσταντίνος Παλαιολόγος προσπαθησε πολύ να προκαλέσει την βοήθεια του Παπα και είχε οδηγήσει σε πικρία τους Ανθενωτικούς...
Αλλο όμως αυτό και άλλο το οτι υπήρχαν μέσα στην Πόλη προδότες μοναχοί, κληρικοί ή λαικοί....
Ολοι άλλωστε γνωριζαν ότι αν μπουν στην Πόλη οι Τούρκοι δεν θα αφήσουν τιποτα όρθιο και δεν θα σεβαστουν κανενός την ζωή... Οπως και έγινε.

Μην ξεχνάμε άλλωστε ότι η σύγκρουση είχε πάρει διαστάσεις τόσο εθνικής Ελλήνων και Τούρκων όσο και θρησκευτικής, δηλαδή Χριστιανισμού εναντίον Ισλάμ.
Και την συνείδηση αυτής της σύγκρουσης την είχαν όλοι οι Ελληνες κατοικοι της Πόλης μας με πρώτο τον Αυτοκράτορα...

Μπορεί να υπήρχε πνευματική παρακμή λόγω του ότι η σύγκρουση Ενωτικών και Ανθενωτικών είχε φέρει σε δύσκολη θέση την Εκκλησία μας, αλλά και κρατική παρακμή λόγω της απελπιστικής εδαφικής συρρίκνωσης της Αυτοκρατορίας μας που είχε οδηγήσει σε λειψανδρία ακομα και της τεραστιας σε εκταση μεγαλούπολης που όμως την εποχή εκείνη είχε ΜΟΝΟ 50.000 κατοίκους, αλλά πρεπει να ομολογησουμε ότι τις τελευταίες μέρες και ώρες της πολιορκίας υπήρχε σύμπνοια και αγωνιστικό φρόνημα, οπως ταιριαζει σε Ελληνες...

Δυστυχως εξ όσων φαίνεται αυτές οι απόψεις έχουν επηρεάσει και καποιους πατριώτες που ατυχώς τις αναπαραγάγουν ακομα και σε τοσο σημαντικά άρθρα...

ΥΓ. Εννοείται ότι στο υπόλοιπο άρθρο του κ Βενετσάνου συμφωνω απολύτως.

Ανώνυμος είπε...

Από την κατάντια της αισχρής EUROVISION, που ένας ανώμαλος πήρε το πρωτείο, αντανακλαστικά μεταφερθήκαμε και στη Άλωση της πόλης. Υπάρχει ένας παραλληλισμός βέβαια. Αν τότε τυχόν συζητείτο και το θέμα "του φύλου των Αγγέλων", και εμείς σήμερα διερωτόμαστε, ποιο είναι το φύλο του ανώμαλου με την κοντή φουστίτσα, όπως και των όμοιων του. Και εδώ πνευματική παρακμή και εδώ κινδυνεύει η κοινωνία μας να αλωθεί….
Ερανίζομαι ένα σχετικό απόσπασμα του φίλου Θάνου....
«Μπορεί να υπήρχε πνευματική παρακμή λόγω του ότι η σύγκρουση Ενωτικών και Ανθενωτικών είχε φέρει σε δύσκολη θέση την Εκκλησία μας, αλλά και κρατική παρακμή λόγω της απελπιστικής εδαφικής συρρίκνωσης της Αυτοκρατορίας μας που είχε οδηγήσει σε λειψανδρία ακομα και της τεραστιας σε εκταση μεγαλούπολης που όμως την εποχή εκείνη είχε ΜΟΝΟ 50.000 κατοίκους, αλλά πρεπει να ομολογησουμε ότι τις τελευταίες μέρες και ώρες της πολιορκίας υπήρχε σύμπνοια και αγωνιστικό φρόνημα, οπως ταιριαζει σε Ελληνες...»
Το αποτέλεσμα λόγω ηθικής παρακμής και έριδων, ΕΑΛΩ Η ΠΟΛΙΣ.

Και εγώ πολλές φορές γράφοντας για την Άλωση της Βασιλεύουσας αναδημοσιεύω, αποσπάσματα, που αφορούν τις τότε έριδες των Ελλήνων Βυζαντινών και που προέρχονται είτε από τους τότε Ενωτικούς ή και Ανθενωτικούς … Άλλα είναι αλήθειες και άλλα επέχουν θέση σκοπιμότητας και είναι ψέματα …. Παρ όλα αυτά έχουν καταγραφεί και οι σημερινοί συγγραφείς είναι αναγκασμένοι πολλές φορές να τα αναφέρουν ιστορικά και με βάση την πηγή. Δηλ. όπως έγραψε ο Φραντζής π.χ. ή κάποιος άλλος αυτόπτης μάρτυρας ……
Κατ εμέ και στο δια ταύτα ένα είναι το αίτιο της πτώσης. Η διαχρονική διχόνοια μας, που δυστυχώς είναι έμφυτη στο Ελληνικό DNA. Αυτή η διχόνοια συρρίκνωσε και την τότε Μεγάλη Ελλάδα, την Αυτοκρατορία του Μ. Αλέξανδρου, την Μικρά Ασία, την αυτοκρατορία του Ελληνικού Βυζαντίου, την άλωση της Κύπρου κλπ …
Αυτή λοιπόν είναι η κύρια αιτία όλων των δεινών και εθνικών μας καταστροφών. .. Και σήμερα ορατός είναι ο κίνδυνος να έχουμε και πάλι εθνικές καταστροφές λόγω και των *έριδων μας, αλλά και λόγω ανικανότητας των σύγχρονων πολιτικών, που διαμάχες για το σκήπτρο της εξουσίας έχουν μεταξύ τους και λόγω ηθικής και Εθνικής κατάπτωσης τυφλωμένοι δεν αντιλαμβάνονται ότι ο κίνδυνος εξ ανατολών είναι πλέον ορατός, όσο ποτέ άλλοτε.
*Το ξεκαθαρίζει αυτό ο Εθνικός μας ποιητής, ο Σολωμός, που στον Εθνικό Ύμνο λέει: «Απ’ εσάς απομακραίνει // κάθε δύναμη εχθρική// αλλ’ ανίκητη μια μένει // που τες δάφνες σας μαδεί// Μία, που όταν ωσάν λύκοι// ξαναρχόστενε ζεστοί,// κουρασμένοι από τη νίκη ,// αχ! τον νου σας τυραννεί.// Η Διχόνοια που βαστάει// ένα σκήπτρο η δολερή// καθενός χαμογελάει ,// πάρ’ το, λέγοντας, και συ». Ο Σολωμός μάλιστα προειδοποιεί λέγοντας: «Κειο το σκήπτρο που σας δείχνει// έχει αλήθεια ωραία θωριά// μην το πιάστε , γιατί ρίχνει // εισέ δάκρυα θλιβερά».
Η διχόνοια αυτή που εκδηλώθηκε στο στρατόπεδο των Ελλήνων το 1821,όχι μόνο έθεσε σε κίνδυνο την έκταση του αγώνα, αλλά απογοήτεψε και πολλούς φιλέλληνες, όπως ο Λόρδος Βύρων, τον οποίο φαίνεται πως υπαινίσσεται ο Σολωμός όταν λέει: «Μην ειπούν στον στοχασμό τους// τα ξένα έθνη αληθινά:// Εάν μισούνται ανάμεσά τους // δεν τους πρέπει ελευθεριά».
* Από τότε, στην πρώτη ραψωδία της Ιλιάδας, πιο συγκεκριμένα, συγκρούονται ο Αγαμέμνονας με τον Αχιλλέα για την κατοχή της Βρισηίδας, μιας γυναίκας που αποτελεί σύμβολο της εξουσίας και της τιμής. Στη σύγκρουση αυτή ανταλλάσσονται βαριές κουβέντες ανάμεσα στους δύο πρώτους από τους Έλληνες σε μια περίοδο που δοκιμάζεται η εκστρατεία και κινδυνεύουν να ανατραπούν οι ισορροπίες.
Προ του εχθρικού κινδύνου ως συνήθως οι Έλληνες ενώνονται αλλά δυστυχώς ήδη είναι αποδυναμωμένοι από τον διχασμό και επαναλαμβάνω και λόγω απαξίωσης ηθικών, εθνικών και κοινωνικών αξιών, που μας έφερε η νέα αταξία πραγμάτων της Ε.Ε.
Η ΕΝΟΤΗΤΑ ΠΑΝΤΟΣ ΤΕΙΧΟΥΣ ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ.
ΥΓ. Θεωρώ ότι και το άρθρο και τα σχόλια είναι πολύ χρήσιμα για την εξαγωγή συμπερασμάτων...
Α.Α.

Ανώνυμος είπε...

Και για ανα μην προκύπτουν ερωτηματικά για το φύλο των Αγγέλων ….
ΑΓΓΕΛΟΙ: Η Φύση και τα Χαρακτηριστικά των Αγγέλλων. Ο άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός προσπαθώντας να δώσει έναν ορισμό περί των αγγέλων λέγει ότι είναι φύσεις νοερές, αεικίνητες, αυτεξούσιες, ασώματες. Υπηρετούν το θεό και είναι κατά χάριν αθάνατες. Η φύση των αγγέλων είναι πνευματική.
Δεν έχουν φύλο, γιατί η φύση τους είναι πνευματική, ενώ δεν χρειάζονται τροφή για να ζήσουν ή ανάπαυση για να ξεκουραστούν, αλλά ούτε πεθαίνουν και ούτε πολλαπλασιάζονται. Η αθανασία τους δεν πηγάζει από τη φύση τους, αλλά επειδή μετέχουν «κατά χάριν» στην αγιότητα του Θεού.
Άρα ακόμη και αν συζητείτο το θέμα του φύλου των αγγέλων τότε, καθόλου απίθανο δεν είναι μέσα στα χίλια μύρια που συνέβαιναν λόγω της ηθικής κατάπτωσης του Ελληνικού Χριστιανικού Βυζαντινού λαού, αλλά και του μπερδέματος ενωτικών και ανθενωτικών θα ήταν άστοχο και μάλλον σκοπό είχε να δημιουργήσει ακόμη περισσότερες διαμάχες και έριδες, όπως συνέβη και στο θέμα των εικονομαχιών ... κλπ.
Μ.Ρ.

Ανώνυμος είπε...

Ναι μου έλυσες την απορία Μ.Ρ.
Όσον αφορά την μνεία του διαπρεπούς κ. Βενετσάνου στο θέμα του φύλου των Αγγέλων, σημειώνω, ότι πολύ αξιόλογο είναι το άρθρο του και μάλλον συμβολικά χρησιμοποιήθηκε. Έδωσε πάντως το έναυσμα να γραφούν πολύ χρήσιμα σχόλια.
Ντ.

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.