8 Φεβρουαρίου 2021

Η ΠΑΛΗ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΜΕ ΤΗ ΖΩΗ

Γράφει ο Απόστολος Παπαδημητρίου 
 
Η αποκληθείσα πανδημία εκ της προσβολής μας από ιό, που δεν είναι καν αυθύπαρκτος οργανισμός, αλλά επιβιώνει επί ξενιστού, έχει επιφέρει μεγάλη αναστάτωση στις δυτικές τουλάχιστον κοινωνίες, καθώς η πληροφόρηση για τις άλλες είναι πολύ καχεκτική, αφού αυτές βρίσκονται έξω από τον κύκλο των ενδιαφερόντων του αλαζόνα κυριάρχου του πλανήτη. Στην ένταση της αναστάτωσης ασφαλώς συνετέλεσαν οι κυβερνήσεις των δυτικών χωρών, οι οποίες διαχειρίστηκαν με μεθοδικότητα την ψυχοσύνθεση ανθρώπων, οι οποίοι έχουν πάψει να πιστεύουν στον Θεό και ως εκ τούτου έχουν απολέσει τη μεταφυσική ελπίδα.
 
Ως υποκατάστατο της απώλειας οι εξουσιαστές, δημαγωγοί στο έπακρο και αλαζόνες, προσφέρουν σε αφθονία ενδοκοσμικές ελπίδες προς κατευνασμό των εκδηλούμενων ανησυχιών για δύο κεφαλαιώδη ζητήματα, ίσως και τα μόνα, που ενδιαφέρουν τον δυτικό άνθρωπο: Το της υγείας και το της οικονομίας. Και το μεν πρώτο το αναθέτουν στους ιατρούς, το δε άλλο το διαχειρίζονται οι πολιτικοί. Αν εξετάσουμε σε βάθος το θέμα, θα διαπιστώσουμε ότι σε πολλές περιπτώσεις οι πολιτικοί γίνονται υποβολείς των επιστημόνων εν γένει.
 
Ο ιός που μας ταλανίζει έχει επιδώσει τα «διαπιστευτήριά» του και είναι αρκετά γνωστός στην επιστημονική κοινότητα. Κάποιοι που έσπευσαν στην αρχή του 2020 να «προφητεύσουν» ότι θα οδηγήσει στον θάνατο δεκάδες εκατομμύρια συνανθρώπων μας, διαψεύστηκαν παταγωδώς. Το ερώτημα είναι, γιατί έσπευσαν να «προφητεύσουν» κατ’ αυτόν τον τρόπο σε κοινωνίες, στις οποίες εντείνεται ο φόβος το θανάτου; Άξια ανάλυσης είναι και η στάση των πολιτικών στην αντιμετώπιση της επιδημίας. Οι καπιταλιστικές κοινωνίες είναι κοινωνίες με έκδηλη τη δημογραφική γήρανση. Ο αυξημένος αριθμός των γηρασμένων και υπεργήρων πολιτών έχει ως συνέπεια τη διόγκωση των δαπανών περίθαλψης αυτών και την επιβάρυνση των ασφαλιστικών κινδύνων με εμφανή τον κίνδυνο κατάρρευσης αυτών σε προβλεπτό, από τους ειδικούς, μέλλον. Δεν έλειψαν οι κατηγορίες κατά ορισμένων δυτικών κυβερνήσεων ότι διαχειρίστηκαν την επιδημία κατά τρόπο, ώστε να ελαφρυνθούν τα ασφαλιστικά ταμεία από τις δαπάνες αρκετών γηρασμένων πολιτών, ιδίως των εγκλεισμένων ως «αζήτητα» σε οίκους ευγηρίας. Μάλιστα αναλυτής είχε ως τίτλο άρθρου του «Η σφαγή των γερόντων». Δεν το αποκλείω αυτή σκέψη να πρυτάνευσε σε κάποιες κυβερνήσεις. Η νομιμοποίηση σε κάποιες χώρες της ευθανασίας, η οποία απαλλάσσει από τη φροντίδα τους συγγενείς του βαρύτατα πάσχοντος και το σύστημα υγείας από δαπάνες, θα επεκταθεί με την πάροδο του χρόνου και σε άλλες, όπως συνέβη και με τη νομιμοποίηση των εκτρώσεων.  
 
Αν η ανηθικότητα (αμοραλισμός στα ελληνικά) έχει διαβρώσει τόσο πολύ τις δυτικές κοινωνίες, δεν μπορώ να δώσω απάντηση στο ερώτημα, γιατί οι κυβερνήσεις να κόπτονται τόσο πολύ για την έναρξη εμβολιασμού των υπεργήρων αρχικά, των ηλικιωμένων στη συνέχεια. Το καπιταλιστικό σύστημα, το στηριζόμενο στην ελεγχόμενη ανεργία κατά το παρελθόν, την άφησε ανεξέλεγκτη, ώστε να εκτιναχθεί στα ύψη, επιλέγοντας αντί της προσφοράς εργασίας στους νέους την παράταση του εργασιακού βίου της γενιάς, που καρπώθηκε, χάρη στην άφρονα πολιτική των κυβερνήσεων ιδίως στη χώρα μας, και το ψωμί των παιδιών της! Και όλοι αυτοί, οι στο τέλος του βίου τους ευρισκόμενοι (εκεί πλησιάζει και ο γράφων), με έκδηλη την αγωνία αναμένουν να κληθούν, για να εμβολιαστούν. 
 
Και η αγωνία εντείνεται με τις καθυστερήσεις στην παραγωγή του εμβολίου και τις παλινωδίες. Οι πρώτες ποσότητες αυτού μεταφέρθηκαν στη χώρα μας με «τιμές αρχηγού κράτους» υπό δρακόντεια μέτρα ασφαλείας! Και καταφέρονται τόσο η Πολιτεία, όσο και οι «νοκοκυραίοι», για να χρησιμοποιήσω λησμονημένο όρο, κατά των νέων, οι οποίοι αποδεικνύονται παντελώς ανεύθυνοι, μη λαμβάνοντες τα υποδεικνυόμενα από την επιστημονική κοινότητα μέτρα, επειδή αυτή τους καθησύχασε εξ αρχής, με τη βεβαιότητα, ότι βρίσκονται στο απυρόβλητο. Και δεν θέλουμε να κοιταχτούμε στον καθρέπτη εμείς οι ευπειθείς στις διατάξεις της Πολιτείας πολίτες, ότι με τις επιλογές μας και την εν γένει στάση μας έχουμε φέρει σε απόγνωση τη νέα γενιά, που βλέπει όλα τα όνειρά της στραγγαλισμένα και αδιέξοδα να ορθώνονται σε όποια πορεία επιλέξει. Η Πολιτεία φαίνεται να έχει εγκαταλείψει τη νέα γενιά, ασχολούμενη αποκλειστικά με το να παρατείνει τον βίο των γηρασμένων πολιτών της;. Βέβαια δεν είναι λίγοι οι πολιτικοί, οι οποίοι με καύχηση πρόβαλλαν ως λύση του δημογραφικού μας προβλήματος την αθρόα εγκατάσταση προσφύγων, όπως αποκαλούν συλλήβδην τους πολλούς μετανάστες, θύματα των απλήστων ισχυρών του πλανήτη.  
 
Στο νέο εμβόλιο, όχι το πρώτο, οι ερευνητές έχουν χρησιμοποιήσει κύτταρα από εκτρωθέντα έμβρυα. Ήδη από την αρχή του 20ου αιώνα, σε μεγάλο μέρος της επιστημονικής κοινότητας είχε διαδοθεί η αντίληψη ότι ο ερευνητής δεν δεσμεύεται από ηθικές αρχές. Δεν υπήρξαν όμως διανοούμενοι να στηλιτεύσουν την μεταφορά του μακιαβελισμού στον χώρο της επιστήμης. Όσο για τους θρησκευτικούς ηγέτες, με τη στάση τους πασχίζουν να δικαιώσουν όλους τους εμπαθείς πολέμιους των θρησκειών. Ιδίως οι χριστιανοί ηγέτες δίνουν πάμπολλες αφορμές να χλευάζεται η Αποκάλυψη του Θεού μέσω της χριστιανικής πίστης. Τα θύματα των ερευνητικών εργαστηρίων των ναζιστών δεν είχαν την ευκαιρία να καταθέσουν τις συγκλονιστικές εμπειρίες τους. Αλλά ούτε και τα άλλα που γίνονται «ακούσιοι εθελοντές» επικινδύνων πειραματισμών ομιλούν.  
 
Η έκτρωση ήταν γνώρισμα πολλών κοινωνιών από την αρχαιότητα ακόμη. Ο λαμπρός Ιπποκράτης, ο μέχρι πρότινος πατέρας της ιατρικής, γνωρίζοντας ότι η υποβοήθηση αντίκειται στο λειτούργημα του ιατρού περιέλαβε στον όρκο της απαγόρευση συμμετοχής του στο εγχείρημα. Η χριστιανική πίστη διατράνωσε ότι από της συλλήψεως αρχίζει ο βίος του εμβρύου. ΟΙ δυτικές κοινωνίες της έκδηλης παρακμής διατράνωσαν απεναντίας το «δικαίωμα» της «απελευθερωμένης» γυναίκας να απαλλάσσεται από περιττό βάρος, προς μεγάλη «θλίψη» του ανεύθυνου και άνανδρου άνδρα της εποχής μας! Αλλά αν για τους μη έχοντες φόβο Θεού τα πράγματα είναι πολύ απλά, για τα μέλη της Εκκλησίας δεν είναι καθόλου. Ευλογεί η Εκκλησία έρευνα με χρήση εκτρωμένων εμβρύων; Ο σκοπός (η επιβίωση των γερόντων κυρίως) αγιάζει τα μέσα (τον σφαγιασμό ανυπερασπίστων εμβρύων); Είναι επιχείρημα πίστεως το ότι η έκτρωση πραγματοποιήθηκε για άλλο λόγο και όχι για να χρησιμοποιηθεί το δολοφονηθέν για την έρευνα; Οφείλει να αποφανθεί ευρεία Σύνοδος της Εκκλησίας ενώπιον Θεού και ανθρώπων, που αναμένουν την απόφαση.  
 
Ο Ράσσελ, διαπρεπής υλιστής φιλόσοφος του 20ου αιώνα είχε επισημάνει με καυστικό τρόπο την προσπάθεια της επιστημονικής κοινότητας να διατηρήσει στη ζωή ολοένα και περισσότερα παιδιά, ώστε αυτά να ανδρωθούν και στη συνέχεια να σταλούν να εξοντωθούν σε πολεμικές επιχειρήσεις για τα συμφέροντα των οικονομικά ισχυρών! Πράγματι η αλματώδης ανάπτυξη της ιατρικής επιστήμης, αλλά και της ηλεκτρονικής τεχνολογίας εξασφάλισε προσδόκιμο βίου εντυπωσιακό. Πού όμως; Μόνο στις κοινωνίες, που αλαζονικά αυτοαποκαλούνται ανεπτυγμένες, αποκρύπτοντας επιμελώς ότι αυτό συνέβη με την καταλήστευση των πλουτοπαραγωγικών πηγών των εξαθλιωμένων, κατά συνέπεια, φτωχών χωρών. 10.000.000 Παιδιά πέθαναν από ασιτία ή απλές ασθένειες, κατ’ οίκον αντιμετωπίσιμες στον δυτικό κόσμο. 10 τρισεκατομμύρια δολάρια ήταν τα κέρδη των πλουτοκρατών κατά απελθόν έτος. Και εμείς εναποθέτουμε όλες τις ελπίδες μας στο εμβόλιο! Ο συνδυασμός τρόμου και αναλγησίας μαρτυρεί βαθύτατη παρακμή. Και αυτή δεν μένει χωρίς συνέπειες. 
 
«ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ»



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.