11 Φεβρουαρίου 2021

«Εάν πείτε “Σκόπια” αντί “Βόρεια Μακεδονία” θα σας μειώσω το βαθμό!»: Δασκάλα απείλησε μαθητές δημοτικού στη Δράμα

Γράφει ο Ιωάννης Αμπατζόγλου*
 
Η Συμφωνία των Πρεσπών υπογράφηκε επί κυβερνήσεως ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, επικυρώθηκε επί κυβερνήσεως ΣΥΡΙΖΑ και έγινε πλήρως αποδεκτή από την επόμενη κυβέρνηση της ΝΔ, μιας και η τελευταία είχε δηλώσει από την αρχή και σε όλους τους τόνους ότι θα τη σεβαστεί.
 
Βέβαια, ο νυν πρωθυπουργός κ. Κυριάκος Μητσοτάκης προεκλογικά δήλωνε ότι δεν θα απεμπολήσει το δικαίωμα του βέτο στην ένταξη των Σκοπίων στην Ευρωπαϊκή Ένωση, το οποίο προφανώς ξέχασε μόλις ανέλαβε την εξουσία. Αυτά στο πολιτικό πεδίο.
 
Τι γίνεται όμως στο καθημερινό επίπεδο; Το ότι η κυβέρνηση της χώρας μας όχι μόνο δεν προσφεύγει σε Διεθνείς Οργανισμούς με αίτημα την ακύρωση αυτής της κατάπτυστης συμφωνίας, αλλά βοηθάει με όλες της τις δυνάμεις να ενταχθούν τα Σκόπια στην Ευρωπαϊκή Ένωση –ως «Βόρεια Μακεδονία»– είναι δεδομένο. Αυτό όμως, δε σημαίνει ότι εμείς οι Έλληνες, θα επιτρέψουμε να μας ασκείται πίεση ή και τρομοκρατία προκειμένου να αποδεχθούμε τη Συμφωνία των Πρεσπών και μάλιστα να μας επιβάλλουν να την εφαρμόζουμε καθημερινά! 
 
Αυτό είναι και το πιο επικίνδυνο σημείο επειδή, αν και ο ελληνικός λαός –πέραν της πολιτικής εξουσίας– δεχθεί αυτή τη συμφωνία, τότε η πλαστογράφηση της ιστορίας και ο εθνικός μας ακρωτηριασμός θα παγιωθούν. Σε αυτό το πλαίσιο –του εξαναγκασμού του λαού μας να πειθαρχήσει στη Συμφωνία των Πρεσπών– συνέβηκε το πιο κάτω περιστατικό. 
 
Την προηγούμενη εβδομάδα, μία δασκάλα, σε δημοτικό σχολείο της Δράμας, κατά τη διάρκεια του μαθήματος της Γεωγραφίας της πέμπτης τάξης και ενώ ήθελε να προετοιμάσει τους μαθητές για γραπτό τεστ, τους ρώτησε «με ποιες χώρες συνορεύει η Ελλάδα στα βόρεια σύνορά της;» και «ποιες χώρες ανήκουν στη βαλκανική χερσόνησο;». Κάποιοι μαθητές ανέφεραν ότι μία από τις χώρες αυτές είναι τα Σκόπια. Στο σημείο εκείνο η δασκάλα τους είπε ότι η χώρα αυτή λέγεται Βόρεια Μακεδονία. Τότε οι μαθητές τής είπαν «εμείς κυρία θα τα λέμε Σκόπια» και η δασκάλα τους απάντησε «εάν πείτε “Σκόπια” αντί “Βόρεια Μακεδονία” θα το εκλάβω ως λάθος και θα σας μειώσω το βαθμό!». Στη συνέχεια η δασκάλα έβαλε το γραπτό τεστ στους μαθητές, το οποίο μεταξύ των άλλων περιείχε και τα δύο πιο πάνω ερωτήματα. Όλοι οι μαθητές της συγκεκριμένης τάξης έγραψαν ως απάντηση τη λέξη «Σκόπια» αναφερόμενοι στο βαλκανικό σλαβικό κρατίδιο που βρίσκεται στα βόρεια σύνορά μας. Μετά από λίγες μέρες, η δασκάλα παρέδωσε στους μαθητές τα γραπτά, διορθωμένα και βαθμολογημένα. Με έκπληξη οι μαθητές διαπίστωσαν ότι η δασκάλα είχε εκλάβει ως σωστή την απάντηση «Σκόπια». 
 
Το πιο πάνω παράδειγμα αποτελεί μάθημα υψηλής διπλωματίας. Πράγματι, από τη στιγμή που έχουμε δίκιο σε ένα θέμα (Σκοπιανό) και αντιδρούμε μαζικά (όλοι οι μαθητές ήταν ενωμένοι), ακόμα και εναντίον της εξουσίας (δασκάλα – υπουργείο παιδείας – σχολικά βιβλία) είναι δυνατόν να νικήσουμε. Και αυτό το τελευταίο δεν είναι θεωρητικό, το έκαναν πράξη οι μαθητές της πέμπτης δημοτικού του συγκεκριμένου σχολείου της Δράμας! 
 
Πάντως, το θέμα της παραχάραξης της ιστορίας στα σχολικά βιβλία δεν σταματάει στο πιο πάνω περιστατικό. Είναι πολύ πιο γενικευμένο. Τη φετινή σχολική χρονιά, δάσκαλοι και μαθητές αντίκρισαν στους χάρτες του βιβλίου της Γεωγραφίας της πέμπτης δημοτικού, την ονομασία «Βόρεια Μακεδονία». Πέραν των αναφορών στα κείμενα, η συγκεκριμένη πλαστογράφηση της ιστορίας έχει περάσει και στους χάρτες των σχολικών βιβλίων.  
 
Πλέον οι μαθητές βρίσκονται σε πολύ δύσκολη θέση. Πρέπει να δώσουν μεγάλο αγώνα για να πάνε κόντρα σε δασκάλους, υπουργείο παιδείας και σχολικά βιβλία. Ουσιαστικά πρέπει να πάνε κόντρα σε ένα σύστημα, το οποίο μάλιστα υποστηρίζεται από ολόκληρο το πολιτικό κατεστημένο της χώρας μας. 
 
Ωστόσο, είναι παρήγορο ότι σε πολλά σχολεία της Ελλάδας έχουν παρατηρηθεί έντονες αντιδράσεις από μαθητές αλλά και από γονείς στο θέμα της ανιστόρητης ονομασίας του γειτονικού μας κράτους. Δεν είναι λίγοι εκείνοι που έχουν διαγράψει από τους χάρτες των σχολικών βιβλίων την ονομασία «Βόρεια Μακεδονία» και στη θέση της έγραψαν «Σκόπια». Μόνο συγχαρητήρια μπορούμε να δώσουμε σε αυτούς τους μαθητές αλλά και στους γονείς τους. Κυρίως όμως στους μαθητές, οι οποίοι σε αυτή την τρυφερή ηλικία δεν διστάζουν να τα βάλουν με τον κρατικό μηχανισμό για χάρη της πατρίδας τους. 
 
Δεν πρέπει να σταματήσουν τέτοιου είδους αντιδράσεις από μαθητές και γονείς. Όποτε παρατηρούνται παρόμοια φαινόμενα και επιχειρείται εξαναγκασμός των μαθητών να αποκαλέσουν Βόρεια Μακεδονία τα Σκόπια, θα πρέπει να καταγγέλλονται είτε σε διάφορα πρόσωπα είτε σε συλλογικότητες που αγωνίζονται πάνω στο θέμα της Μακεδονίας μας. Μία τέτοια πατριωτική προσπάθεια, με μέλη από την Ελλάδα και το εξωτερικό, έχει ξεκινήσει πριν από λίγες ημέρες και είναι το Σωματείο με την ονομασία «Επιτροπή Ελληνισμού» και email επικοινωνίας το «epitropiellinismou@gmail.com». Η Επιτροπή Ελληνισμού είναι στη διάθεση κάθε Ελληνίδας και κάθε Έλληνα που θέλει να καταγγείλει τέτοια φαινόμενα. 
 
Όλοι μαζί θα δώσουμε τον αγώνα! 
 
Στο ξεπούλημα της Μακεδονίας δε θα κάνουμε πίσω ούτε χιλιοστό! 
 
Από εμάς εξαρτάται η έκβαση του αγώνα, τον οποίο δεν πρόκειται να σταματήσουμε, παρά μόνο όταν ακυρώσουμε τη Συμφωνία των Πρεσπών και στείλουμε στη δικαιοσύνη αυτούς που την κατασκεύασαν και την ολοκλήρωσαν. 
 
Υ.Γ.1: Βλέπουμε ότι το σύστημα προσπαθεί με βίαιο τρόπο να αφελληνίσει τη νεολαία μας, η οποία αντιστέκεται σθεναρά και αποτελεσματικά. Στη συγκεκριμένη περίπτωση η νίκη που πέτυχαν οι μικροί μαθητές της πέμπτης δημοτικού είναι τεράστια και θα πρέπει από αυτήν να παραδειγματιστούν πρώτοι από όλους οι βουλευτές του ελληνικού κοινοβουλίου. Για να το θέσω και λίγο πιο ωμά. Εάν οι Έλληνες βουλευτές διέθεταν τον πατριωτισμό και την ελληνική ψυχή αυτών των μικρών μαθητών, η χώρα μας θα ήταν σε πολύ καλύτερη κατάσταση.
 
Υ.Γ.2: Ακόμα και να υπήρξε κάποιος μαθητής ή μαθήτρια που να υπάκουσε στη δασκάλα και να αποκάλεσε «Βόρεια Μακεδονία» το κράτος των Σκοπίων στο γραπτό τεστ, δικαιολογείται επειδή οι μαθητές και οι μαθήτριες της πέμπτης δημοτικού είναι μικρά παιδιά και είναι φυσικό ορισμένες φορές να υποκύπτουν από φόβο προς τους δασκάλους τους, αλλά και για να μη μειωθεί ο βαθμός τους. 
 
*Ο Ιωάννης Αμπατζόγλου είναι Ακτινοφυσικός Ιατρικής, διδάκτωρ του Ιατρικού Τμήματος του ΔΠΘ και Επιστημονικά Υπεύθυνος του Τμήματος Ιατρικής Φυσικής του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης, (abadzoglou@yahoo.gr, epitropiellinismou@gmail.com)



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.