18 Φεβρουαρίου 2021

Η κλίνη του προκρούστη

Η Νέα Τάξη Πραγμάτων επελαύνει απρόσκοπτα, ασελγώντας βιαίως προς τα θεμελιώδη ατομικά δικαιώματά μας, ποδοπατώντας ιταμώς και την υπερκείμενη του νόμου συνταγματική έννομη τάξη, άνευ ετέρου τινός, μολαταύτα σύμπας ο νομικός κόσμος αλλά και οι δικαστικές Αρχές εθελοτυφλούν και κωφεύουν εκκωφαντικά, συμπράττοντας διά παραλείψεως ως προς το ανοσιούργημα της επιβαλλομένης καθείρξεώς μας, υποθάλποντας, εν άλλοις λόγοις, τη διολίσθησή μας ως σιδηροδέσμια πλέον κοινωνία προς μια πρωτόφαντη απολυταρχία.
 
Από τον Χαράλαμπο Β. Κατσιβαρδά
 
Η καταχρηστική εφαρμογή της προσχηματικής νομιμότητας υπό τον μανδύα «της κίβδηλης κατάστασης εξαίρεσης», ήτοι της προσωρινής αναστολής των ατομικών δικαιωμάτων μας αλλά και της ίδιας της ζωής μας, εν ονόματι της αορίστου νομικής έννοιας της δημόσιας υγείας τείνει να παγιωθεί ως κανόνας, πειθαναγκάζοντας παντί τρόπω την ευρεία μάζα, και ιδία διά της καθεστωτικής έμμισθης τηλοψίας, ίνα εθιστεί προς τη μονιμότητα του άκρως επικίνδυνου αυτού αντιδημοκρατικού φαινομένου της παθητικής παραδοχής και συνάμα της απεμπολήσεως παντός καίριου δικαιώματος υγιούς αντιδράσεώς της, δίκην της συντεταγμένης υποδαύλισης της ρητορικής κινδυνολογίας περί της υγείας των πολιτών. 
 
Μια διττά φαρισαϊκή κυβέρνηση, η οποία δεν υποστηρίζει οικονομικά τις επαγγελματικές ομάδες των οποίων η ίδια ηδονικά αναστέλλει την επαγγελματική δραστηριότητα επί τρεις συναπτούς μήνες, ένεκεν του εγκλεισμού, ενώ παράλληλα ψηφίζει ανενδοίαστα να εκδικάζονται, εν μέσω πανδημίας, εσπευσμένα οι υποθέσεις του νόμου Κατσέλη, απαλλοτριώνοντας, συν τοις άλλοις, το θεμελιώδες συνταγματικό δικαίωμα των πολιτών περί δίκαιης δίκης (άρθρο 20, παρ. 2), διότι καταργείται η διά μαρτύρων και διά ζώσης επ’ ακροατηρίω διαδικασία, επιβαρύνοντας καθ’ ον τρόπον έτι περαιτέρω τον πολίτη με τον ελλοχεύοντα κίνδυνο εκπλειστηρίασης των περιουσιακών στοχείων του. 
 
Εις τις ως άνω συνθήκες ανασφάλειας δικαίου, εις ένα κατάφωρα άδικο και μη χρηστό κράτος, ο πολίτης βαίνει, πελιδνός και καθημαγμένος, εις κινούμενη άμμο, παντελώς εγκαταλειμμένος, ενώ έχει κονιορτοποιηθεί οιοσδήποτε στέρεος θεσμός υποστήριξής του, παρά ταύτα η κυβέρνηση ακκίζεται ιλαροτραγικά ότι ενδιαφέρεται διά την υγεία των πολιτών. 
 
Το κράτος εξαπολύει επίθεση, διώκει ποινικά τους αντιφρονούντες προς τη «θεάρεστη δήθεν συμμόρφωση» με έκνομα και άλογα μέσα ποινικής καταστολής και αστυνομικής βίας, κατά παράβαση της ακροτελεύτιας διατάξεως του Συντάγματος, ήτοι την επιτομή του συνταγματικού πατριωτισμού (άρθρο 120, παρ. 2 και 4), κατακρημνίζοντας παν ψήγμα νομιμότητας, κατ’ εικόνα και καθ’ ομοίωσιν με τα οιονεί στρατόπεδα συγκεντρώσεως, όπου εξοστρακίζονταν και εκτοπίζονταν οι αντιρρησίες προς την αδιαμφισβήτητη αυθεντία του δεσποτικού και σιδηρούν καθεστώτος. 
 
Το βασανιστικό ερώτημα το οποίο αναφύεται είναι: Ενδημούμε ραγιάδες με αλυσίδες, ψιττακίζοντας υποσυνείδητα τη φαιά προπαγάνδα των καθεστωτικών ΜΜΕ, κατ’ επιταγήν των κελευσμάτων των υπερεθνικών ιθυνόντων νοών, μετά αγαστής συμπνοίας των εγχώριων εντολοδόχων διαπρύσιων κηνσόρων της παγκόσμιας επανεκκίνησης του κόσμου, ή ανανήπτουμε και διεκδικούμε την αυτονομία της ζωής μας; 
 
Οι απαντήσεις έχουν ήδη δοθεί, αρκεί να καταδυθούμε στον θησαυρό της ελληνορθοδόξου παραδόσεώς μας: «Πειθαρχείν δει Θεώ μάλλον ή ανθρώποις…» (Πράξεις Αποστόλων, 5, 29). 
 
Αντιγόνη: «Ου γαρ τι νυν τε καχθές, αλλ’ αεί ποτε / ζη ταύτα, κουδείς οίδεν εξ ότου ‘φάνη» (Σοφοκλέους «Αντιγόνη», στ. 456-457). 
 
Σωκράτης: «Εγώ μεν ουν, ω Ιππία, το αυτό αποδείκνυμι νόμιμόν τε και δίκαιον είναι…» Και ο Ιππίας: «Αλλά, μα τον Δι’, έφη, ω Σώκρατες, ου μοι δοκώ ταναντία γιγνώσκειν οις είρηκας περί του δικαίου». 
 
Απ. Παύλος: «Πάσα ψυχή εξουσίαις υπερεχούσαις υποτασσέσθω. Ου γαρ εστίν εξουσία ει μη υπό Θεού· αι δε ούσαι εξουσίαι υπό του Θεού τεταγμέναι εισίν. Ώστε ο αντιτασσόμενος τη εξουσία τη του Θεού διαταγή ανθέστηκεν· οι δε ανθεστηκότες εαυτοίς κρίμα λήψονται» (Ρωμ., ιγ΄ 1 επ.). 
 
Εν κατακλείδι, έχουμε περιέλθει σε μια δυνητική κατάσταση πολιορκίας, όπου η παγκόσμια ελίτ έχει χαράξει τη στρατηγική της, και ημείς, ως ανήμπορα στρατιωτάκια, δέον όπως ακολουθήσουμε τους προπάτορές μας, με σκοπούμενο αποτέλεσμα τη διάσωση της ελευθερίας και της αξιοπρέπειάς μας, το γεν νυν έχον, υπέρ πάντων ο αγών!
 



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.