4 Μαρτίου 2019
Ψευδοσωτήρες στην Εκκλησία – AΠOTEIXIΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΖΟΜΕΝΟΙ (η οικουμενιστική άποψη)
ΣΧΟΛΙΟ: Επιθυμώ για σοβαρούς λόγους να βάλω το σχόλιο μου πριν το κείμενο που θα διαβάσετε.
Πολλές φορές στο ιστολογιό μας έχουμε φιλοξενήσει κείμενα (πάντα με ευθύνη στην ενημερωσή σας, αλλά και πάντα ενυπόγραφα από διάφορους αρθρογράφους) που υποστηρίζουν την άποψη ότι ο Οικουμενικός Πατριάρχης αλλά και διάφοροι άλλοι Ιεράρχες, πέφτουν σε συγκεκριμένα εκκλησιαστικά σφάλματα και ονομάζονται από τους αντιδρώντες ως οικουμενιστές. Και προσωπικά συμφωνώ με αυτήν την θέση...
Φυσικά έχω εκφράσει και την θέση ότι θα πρέπει να συγκρατούμαστε στην κριτική μας προς το Οικουμενικό μας Ελληνικό Πατριαρχείο ως θεσμό που στέκεται στην Πόλη μας εδώ και σχεδόν 2 χιλιετηρίδες. Τα σφάλματα ενός συγκεκριμένου Πατριάρχη δεν πρέπει επ ουδενί να μας οδηγούν σε αιρετικοποίηση όλοκληρου του Πατριαρχείου μας...
Σπανιότερα λοιπόν είναι αλήθεια επιλέγω να αναρτώ άρθρα υπέρ του Πατριάρχη ώστε να ακούγεται και η άλλη φωνή και να βγάζουμε τα συμπεράσματά μας...
Παρακάτω σας παραθέτουμε λοιπόν ένα τέτοιο άρθρο το οποίο μεν αποφεύγει να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα σφάλματα του Πατριάρχη Βαρθολομαίου, αλλά λαμβάνει μια υπερασπιστική γραμμή που καλό είναι να γνωρίζουμε....
«ΜΑΓΑΡΙΣΜΑΤΙΚΟΙ». ΟΙ ΝΕΟΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ.
Πρώτη φορά στήν εκκλησιαστική ιστορία ακούγεται πώς τό Άγιο Ποτήριο μαγαρίζεται από τήν μνημόνευση τού Βαρθολομαίου, επειδή είναι αιρετικός. Όπως ακριβώς μαγαρίζεται η ομελέττα από τίς ακαθαρσίες..
Γνωρίζουμε τήν σωτηριώδη δύναμη τού ονόματος τού Χριστού. Τώρα όμως μαθαίνουμε καί γιά τήν δύναμη τού δαιμονικού ονόματος. Μαθαίνουμε δέ πώς είναι υπέρτερη τού Θεού, αφού μπορεί καί μολύνει τόν αγιασμό Του..
Πραγματικά πρέπει νά βρισκόμαστε στά έσχατα, καί τής ανομίας καί τής ανοησίας. Είχαμε νά αντιμετωπίσουμε μέχρι σήμερα τήν επισκοποκεντρική εκκλησιολογία τού Ζηζιούλα, η οποία, σάν τήν μυθική χάρυβδη πού ρουφά τά πάντα αδιάκριτα, ταυτίζει τήν εκκλησία μέ τήν Θεία Ευχαριστεία, διδάσκοντας μιά μονοσήμαντη σωτηρία, καταργώντας καί τήν ελευθερία τού Θεού καί τού ανθρώπου. Καί ξαφνικά μάς εμφανίζεται καί η σκύλα, τού μύθου, η οποία κατασπαράσσει τήν ίδια τήν Θ.Ευχαριστεία. Καί, οικουμενιστές καί αντιοικουμενιστές σέ θανάσιμο εναγκαλισμό καταργούν τήν Εκκλησία τού Κυρίου, καί τούς Αγίους Του....
Γνωρίζουμε πώς στή Δύση είχε τεθεί θέμα μολυσμού τών παιδιών από τήν μετάληψή τους καί τήν συγκοινωνία τους μέ ‘‘κάθε καρυδιάς καρύδι’’. Ιδιαιτέρως μετά τήν εμφάνιση τού ΑΙDS. Αλλά ότι θά κατέληγε τόσο θανατηφόρος Ιός ο Βαρθολομαίος ώστε νά καταργεί τόν Αγιασμό τών δώρων από τόν Κύριο, δέν τό είχαμε φανταστεί ποτέ μέχρι σήμερα.
ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΩΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ Ο ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΙΕΡΕΥΣ ΣΤΟΝ ΑΓΙΑΣΜΟ ΤΩΝ ΔΩΡΩΝ;;;; ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ.
Καί ποιά είναι η αίρεση τού Βαρθολομαίου, τού μεγάλου αιρετικού; Μυστήριο άρρητο!!!!!
Πως ζημιώνονται οι πιστοί εφόσον δέν έχουν συνείδηση τής αιρέσεως; Μέ τήν προαίρεση δέν κρίνονται οι πράξεις μας;;;
Φρικώδης παλαιοημερολογίτικη παράνοια!
Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΠΗΡΕ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΡΩΜΑΙΚΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΓΕΝΝΗΣΕ ΤΗΝ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ (τόν γνωστό κληρικαλισμό) ΠΟΥ ΔΙΟΙΚΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ (δηλ. μέ τό Πηδάλιο). Η Πολιτεία τού θεού είναι η εσωτερίκευση τής Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας. Η πρώτη εμφάνιση τού υποκειμένου. Τού ατόμου. Στήν συνέχεια εσωτερικεύονται οι κανόνες τής εκκλησίας μέ τήν εξομολόγηση καί τά συγχωροχάρτια καί φτάνουμε στήν απελευθέρωση τού Λούθηρου, η οποία προϋποθέτει τήν εσωτερίκευση τών κανόνων. Αυτή η εσωτερίκευση καθιστά περιττά τά μυστήρια, όπως βλέπουμε νά συμβαίνει καί σήμερα μέ τήν αποτείχιση. Τό κίνημα τής αποτυχήσεως ετοιμάζει τό ορθόδοξο υποκείμενο τό οποίο θά σώζεται διά τών κανόνων καί μόνον, διότι είναι θεόδοτοι, διότι δηλ. ο Θεός προσθέτει συνεχώς στήν αποκάλυψή Του. Στόν ΧΡΟΝΟ, λόγω τού χρόνου. Η πρώτη αποκάλυψη ήταν ατελής, θά συμπληρώνεται στήν Ιστορία. Τό κίνημα δηλ. περιέχει όλες τίς κακοδοξίες τού Οικουμενισμού, διότι δέν γνωρίζει τό περιεχόμενο τής συγχρόνου αιρέσεως.
Ο ΛΟΥΘΗΡΟΣ ΚΗΡΥΞΕ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ «SOLA SCRIPTURA» (Mόνο διά τής Γραφής), ο ΑΓΟΥΡΙΔΗΣ ΕΙΣΗΓΑΓΕ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ «ΜΟΝΟΝ ΔΙΑ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ», Ο ΖΗΖΙΟΥΛΑΣ ΕΠΑΝΕΦΕΡΕ ΤΗΝ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΣΩΤΗΡΙΑ «ΜΟΝΟΝ ΔΙΑ ΤΟΥ ΜΥΣΤΗΡΙΟΥ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ» ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ «ΜΟΝΟΝ ΔΙΑ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ»: «SOLA REGULA».
Στό γνωστό «BISHOPOQUE» τού Ζηζιούλα αντιπαραθέτουν τό δικό τους «REGULOQUE». Εκπορεύεται τό Άγιο Πνεύμα καί διά των ΚΑΝΟΝΩΝ, δωρίζοντας «ΝΕΑ ΧΑΡΙΣΜΑΤΑ».
Αμέθυστος
Πηγή: Αμέθυστος
το είδαμε στο ΑΒΕΡΩΦ
Πολλές φορές στο ιστολογιό μας έχουμε φιλοξενήσει κείμενα (πάντα με ευθύνη στην ενημερωσή σας, αλλά και πάντα ενυπόγραφα από διάφορους αρθρογράφους) που υποστηρίζουν την άποψη ότι ο Οικουμενικός Πατριάρχης αλλά και διάφοροι άλλοι Ιεράρχες, πέφτουν σε συγκεκριμένα εκκλησιαστικά σφάλματα και ονομάζονται από τους αντιδρώντες ως οικουμενιστές. Και προσωπικά συμφωνώ με αυτήν την θέση...
Φυσικά έχω εκφράσει και την θέση ότι θα πρέπει να συγκρατούμαστε στην κριτική μας προς το Οικουμενικό μας Ελληνικό Πατριαρχείο ως θεσμό που στέκεται στην Πόλη μας εδώ και σχεδόν 2 χιλιετηρίδες. Τα σφάλματα ενός συγκεκριμένου Πατριάρχη δεν πρέπει επ ουδενί να μας οδηγούν σε αιρετικοποίηση όλοκληρου του Πατριαρχείου μας...
Σπανιότερα λοιπόν είναι αλήθεια επιλέγω να αναρτώ άρθρα υπέρ του Πατριάρχη ώστε να ακούγεται και η άλλη φωνή και να βγάζουμε τα συμπεράσματά μας...
Παρακάτω σας παραθέτουμε λοιπόν ένα τέτοιο άρθρο το οποίο μεν αποφεύγει να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα σφάλματα του Πατριάρχη Βαρθολομαίου, αλλά λαμβάνει μια υπερασπιστική γραμμή που καλό είναι να γνωρίζουμε....
«ΜΑΓΑΡΙΣΜΑΤΙΚΟΙ». ΟΙ ΝΕΟΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ.
Πρώτη φορά στήν εκκλησιαστική ιστορία ακούγεται πώς τό Άγιο Ποτήριο μαγαρίζεται από τήν μνημόνευση τού Βαρθολομαίου, επειδή είναι αιρετικός. Όπως ακριβώς μαγαρίζεται η ομελέττα από τίς ακαθαρσίες..
Γνωρίζουμε τήν σωτηριώδη δύναμη τού ονόματος τού Χριστού. Τώρα όμως μαθαίνουμε καί γιά τήν δύναμη τού δαιμονικού ονόματος. Μαθαίνουμε δέ πώς είναι υπέρτερη τού Θεού, αφού μπορεί καί μολύνει τόν αγιασμό Του..
Πραγματικά πρέπει νά βρισκόμαστε στά έσχατα, καί τής ανομίας καί τής ανοησίας. Είχαμε νά αντιμετωπίσουμε μέχρι σήμερα τήν επισκοποκεντρική εκκλησιολογία τού Ζηζιούλα, η οποία, σάν τήν μυθική χάρυβδη πού ρουφά τά πάντα αδιάκριτα, ταυτίζει τήν εκκλησία μέ τήν Θεία Ευχαριστεία, διδάσκοντας μιά μονοσήμαντη σωτηρία, καταργώντας καί τήν ελευθερία τού Θεού καί τού ανθρώπου. Καί ξαφνικά μάς εμφανίζεται καί η σκύλα, τού μύθου, η οποία κατασπαράσσει τήν ίδια τήν Θ.Ευχαριστεία. Καί, οικουμενιστές καί αντιοικουμενιστές σέ θανάσιμο εναγκαλισμό καταργούν τήν Εκκλησία τού Κυρίου, καί τούς Αγίους Του....
Γνωρίζουμε πώς στή Δύση είχε τεθεί θέμα μολυσμού τών παιδιών από τήν μετάληψή τους καί τήν συγκοινωνία τους μέ ‘‘κάθε καρυδιάς καρύδι’’. Ιδιαιτέρως μετά τήν εμφάνιση τού ΑΙDS. Αλλά ότι θά κατέληγε τόσο θανατηφόρος Ιός ο Βαρθολομαίος ώστε νά καταργεί τόν Αγιασμό τών δώρων από τόν Κύριο, δέν τό είχαμε φανταστεί ποτέ μέχρι σήμερα.
ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΩΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ Ο ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΙΕΡΕΥΣ ΣΤΟΝ ΑΓΙΑΣΜΟ ΤΩΝ ΔΩΡΩΝ;;;; ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ.
Καί ποιά είναι η αίρεση τού Βαρθολομαίου, τού μεγάλου αιρετικού; Μυστήριο άρρητο!!!!!
Πως ζημιώνονται οι πιστοί εφόσον δέν έχουν συνείδηση τής αιρέσεως; Μέ τήν προαίρεση δέν κρίνονται οι πράξεις μας;;;
Φρικώδης παλαιοημερολογίτικη παράνοια!
Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΠΗΡΕ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΡΩΜΑΙΚΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΓΕΝΝΗΣΕ ΤΗΝ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ (τόν γνωστό κληρικαλισμό) ΠΟΥ ΔΙΟΙΚΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ (δηλ. μέ τό Πηδάλιο). Η Πολιτεία τού θεού είναι η εσωτερίκευση τής Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας. Η πρώτη εμφάνιση τού υποκειμένου. Τού ατόμου. Στήν συνέχεια εσωτερικεύονται οι κανόνες τής εκκλησίας μέ τήν εξομολόγηση καί τά συγχωροχάρτια καί φτάνουμε στήν απελευθέρωση τού Λούθηρου, η οποία προϋποθέτει τήν εσωτερίκευση τών κανόνων. Αυτή η εσωτερίκευση καθιστά περιττά τά μυστήρια, όπως βλέπουμε νά συμβαίνει καί σήμερα μέ τήν αποτείχιση. Τό κίνημα τής αποτυχήσεως ετοιμάζει τό ορθόδοξο υποκείμενο τό οποίο θά σώζεται διά τών κανόνων καί μόνον, διότι είναι θεόδοτοι, διότι δηλ. ο Θεός προσθέτει συνεχώς στήν αποκάλυψή Του. Στόν ΧΡΟΝΟ, λόγω τού χρόνου. Η πρώτη αποκάλυψη ήταν ατελής, θά συμπληρώνεται στήν Ιστορία. Τό κίνημα δηλ. περιέχει όλες τίς κακοδοξίες τού Οικουμενισμού, διότι δέν γνωρίζει τό περιεχόμενο τής συγχρόνου αιρέσεως.
Ο ΛΟΥΘΗΡΟΣ ΚΗΡΥΞΕ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ «SOLA SCRIPTURA» (Mόνο διά τής Γραφής), ο ΑΓΟΥΡΙΔΗΣ ΕΙΣΗΓΑΓΕ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ «ΜΟΝΟΝ ΔΙΑ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ», Ο ΖΗΖΙΟΥΛΑΣ ΕΠΑΝΕΦΕΡΕ ΤΗΝ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΣΩΤΗΡΙΑ «ΜΟΝΟΝ ΔΙΑ ΤΟΥ ΜΥΣΤΗΡΙΟΥ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ» ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ «ΜΟΝΟΝ ΔΙΑ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ»: «SOLA REGULA».
Στό γνωστό «BISHOPOQUE» τού Ζηζιούλα αντιπαραθέτουν τό δικό τους «REGULOQUE». Εκπορεύεται τό Άγιο Πνεύμα καί διά των ΚΑΝΟΝΩΝ, δωρίζοντας «ΝΕΑ ΧΑΡΙΣΜΑΤΑ».
Αμέθυστος
Πηγή: Αμέθυστος
το είδαμε στο ΑΒΕΡΩΦ
Κατηγορία Θέματος
Εκκλησιαστικά,
Ενημέρωση,
Θρησκευτικά θέματα,
Κρίσεις και απόψεις,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου