22 Μαρτίου 2019
ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ Ο ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ
Η διαιώνιση στην εξουσία μιας ελίτ, που εξυπηρετεί αλλότρια συμφέροντα και γδέρνει τον λαό με κοινωνική αναλγησία
Από τον Αλκιβιάδη Κ. Κεφαλά
Προσφάτως, για ακόμη μία φορά, γίναμε οι απαθείς μάρτυρες πρωτοφανούς πολιτικής ασέβειας και κοινωνικής παρακμής με πρωταγωνιστές και πάλι πολιτικούς, καθώς και υποψήφιους ευρωβουλευτές, οι οποίοι δήλωσαν με στόμφο στον λαό ότι «κανένας δεν σκοτώθηκε από τις εμπρηστικές βόμβες μολότοφ», καθώς και ότι «οι δολοφονηθέντες της πολιτικής τρομοκρατίας θα πρέπει να σηκωθούν από τους τάφους τους για να ζητήσουν συγγνώμη από τα θύματά τους».
Αν παραβλέψουμε το γεγονός της πολιτικής ψυχιατρικής συνιστώσας των δηλώσεων, το μοναδικό φαινόμενο της καθολικής απάθειας των Ελλήνων στη χυδαιότητα και στον βιολογικό εξανδραποδισμό τους μπορεί να κατανοηθεί από την κοινωνική παρακμή και τη σήψη, όπως αναδεικνύονται μέσα από τα υψηλά δημοσκοπικά εκλογικά ποσοστά των κομμάτων εξουσίας. Επειδή ένας αξιοπρεπής άνθρωπος δεν θα έπρεπε να τους διαιωνίζει στην εξουσία, αλλά να τους αντιμετωπίζει ως κοινωνικούς παρίες και εχθρούς του λαού.
Το φαινόμενο της καθολικής απάθειας σε κάθε είδους πολιτική και κοινωνική ασέλγεια έχει βαθιές ρίζες στην ελληνική κοινωνία και ανάγονται στην επί δύο χιλιετίες μακροχρόνια δουλεία του ελληνικού έθνους, όπου ο ραγιαδισμός και η απουσία κοινωνικής αντίδρασης στον βούρδουλα, με εξαίρεση την Κλεφτουριά και την Εθνική Αντίσταση, έχουν μάλλον καταγραφεί στο κοινωνικό DNA. Πράγματι, είναι εκπληκτικό πώς οι ιστορικές εποχές και οι κοινωνικές εθνοτικές συμπεριφορές, αν και απέχουν μεταξύ τους εκατοντάδες χρόνια, παραμένουν ταυτόσημες.
Την εποχή της Αλώσεως της Κωνσταντινούπολης, γράφει ο ιστορικός Στίβεν Ράνσιμαν, ο ομιλών την ελληνική γλώσσα ορθόδοξος πληθυσμός της Πόλης, αυτοί που υπηρετούσαν στην κρατική γραφειοκρατία, οι λόγιοι, οι τεχνίτες, οι «σοφοί» και οι άρχοντες, καθώς επίσης και οι νέοι που ήταν σε ηλικία στράτευσης διέφευγαν στη Δύση, ενώ 300.000 από αυτούς είχαν αποσυρθεί στα γειτονικά μοναστήρια της Βασιλεύουσας, αρνούμενοι να πάρουν τα όπλα εναντίον των 150.000 στρατιωτών του Μωάμεθ για να υπερασπισθούν τη ζωή και την περιουσία τους, αναθέτοντας την προστασία τους σε περίπου 7.000 Ιταλούς μισθοφόρους.
Αμέσως μετά την Αλωση, μέρος της «ελίτ» της εποχής με άδεια του Πορθητή αναχώρησε με πλοίο για τη Δύση, ενώ οι εναπομείναντες αποτέλεσαν τη μισητή, σατανική και δόλια τάξη των ορθόδοξων το θρήσκευμα Οθωμανών, γνωστών ως «Φαναριώτες», οι οποίοι επί 500 χρόνια υπήρξαν ικανότεροι από τους Οθωμανούς στο να γδέρνουν οικονομικά και να ληστεύουν τους ραγιάδες, υπηρετώντας Τούρκους, τσάρους και ξένους ηγεμόνες. Στην επαναστατημένη Ελλάδα οι Φαναριώτες μαζί με τους κοτζαμπάσηδες και τον ανώτερο κλήρο, τους οποίους ο λαός συλλήβδην ονόμαζε «Τουρκοέλληνες», ήταν αυτοί που με χιλιάδες μηχανορραφίες επιχείρησαν να σβήσουν την Επανάσταση του 1821.
Ο Γιάννης Σκαρίμπας στο μνημειώδες έργο του «Το 1821 και η Αλήθεια» γράφει ότι ήταν η μετριοπάθεια (ή το λάθος) του Κολοκοτρώνη που εμπόδιζε τους Κλέφτες να τους φέρουν σε επαφή με τα γιαταγάνια τους, υποσχόμενος διαρκώς ότι «θα λογαριαστούμε με αυτούς μετά την Επανάσταση». Το αποτέλεσμα του λάθους του Κολοκοτρώνη το βιώνουμε έως σήμερα. Ενώ η Επανάσταση του 1821 ολοκληρώθηκε εθνικά, απέτυχε κοινωνικά, διαιωνίζοντας στην εξουσία της χώρας μας στη σύγχρονη, αλλά πιο επικίνδυνη μορφή τους πολιτικούς Φαναριώτες και Τουρκοέλληνες, που, όπως οι πολιτικοί πρόγονοί τους, έχουν αναγάγει σε επιστήμη την εξυπηρέτηση των ξένων συμφερόντων, το οικονομικό γδάρσιμο του λαού, την οσφυοκαμψία προς τους ισχυρούς, την κοινωνική αναλγησία προς τους αδυνάτους, τη δολιότητα, την πολιτική εξαπάτηση, την αισχρότητα και την ασέβεια.
Τα αποτελέσματα της αποτυχούσης Επανάστασης του 1821 τα βιώνουμε σήμερα. Οι πολιτικοί κλώνοι των Φαναριωτών σήμερα έχουν οργανωθεί σε πολιτικά κόμματα εξουσίας. Από την Πόλη μετακόμισαν στις Βρυξέλλες, εξυπηρετώντας τα συμφέροντα των Γερμανών με τον ίδιο τρόπο και φανατισμό που εξυπηρετούσαν τα συμφέροντα των Οθωμανών. Η διαχρονική συμμαχία των Φαναριωτών με τους κοτζαμπάσηδες σήμερα αναδεικνύεται μέσα από τον πίνακα των υποψηφίων της νεο-φαναριώτικης Αριστεράς και των αστικών κομμάτων στις ευρωεκλογές. Την ίδια στιγμή ο λαός εδώ και 198 χρόνια δεν έχει ακόμα συνέλθει από το ψυχικό τραύμα της κοινωνικής αποτυχίας της Επανάστασης του 1821 και της διαιώνισης των Τουρκοελλήνων στην εξουσία. Σήμερα από τους Τουρκοέλληνες των πολιτικών κομμάτων δεν πιστοποιείται μόνο η κοινωνική αποτυχία του 1821, αλλά απειλείται και η εθνική ολοκλήρωση μέσω της ενθάρρυνσης του ισλαμικού εποικισμού και της καθολικής εξυπηρέτησης των ξένων οικονομικών συμφερόντων εις βάρος του λαού μας.
*Διδάκτωρ Φυσικής του πανεπιστημίου του Manchester, UK, δ/ντής Ερευνών του Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών
πηγή
Αντί σχολίου να αντιγράψω αυτό το οποίο έβαλα στην συγκεκριμένη ανάρτηση στην "δημοκρατία":
Πέραν του ότι λαμβάνω μια μικρή κλίση προς τα αριστερα ολοκληρης της εξιστορησης των γεγονότων της Αλώσεως και της Επαναστάσεως.... να πω στον αγαπητο κ Κεφαλά ότι την Βασιλεύουσα δεν υπερασπίζονταν 7000 ιταλοί μισθοφόροι αλλά 5000 Ελληνες και 2000 Ιταλοι μισθοφόροι....
Και εκ δευτέρου μπορώ να απαριθμήσω μια σειρά από κοτζαμπάσηδες και προεστούς που έλαβαν μέρος ενεργά στην Επανάσταση η οποία ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΑΞΙΚΗ αλλά εθνικοαπελευθερωτική...
Μπορεί ως Φυσικός να μην έχετε τις γνώσεις του Ιστορικού, αλλά ως Ελληνας και ως καθηγητής (και μάλιστα ως Δόκτωρ) οφείλετε τουλάχιστον να ενημερώνεστε περί των ιστορικών στοιχείων πριν γράψετε ένα δημόσιο άρθρο....
Από τον Αλκιβιάδη Κ. Κεφαλά
Προσφάτως, για ακόμη μία φορά, γίναμε οι απαθείς μάρτυρες πρωτοφανούς πολιτικής ασέβειας και κοινωνικής παρακμής με πρωταγωνιστές και πάλι πολιτικούς, καθώς και υποψήφιους ευρωβουλευτές, οι οποίοι δήλωσαν με στόμφο στον λαό ότι «κανένας δεν σκοτώθηκε από τις εμπρηστικές βόμβες μολότοφ», καθώς και ότι «οι δολοφονηθέντες της πολιτικής τρομοκρατίας θα πρέπει να σηκωθούν από τους τάφους τους για να ζητήσουν συγγνώμη από τα θύματά τους».
Αν παραβλέψουμε το γεγονός της πολιτικής ψυχιατρικής συνιστώσας των δηλώσεων, το μοναδικό φαινόμενο της καθολικής απάθειας των Ελλήνων στη χυδαιότητα και στον βιολογικό εξανδραποδισμό τους μπορεί να κατανοηθεί από την κοινωνική παρακμή και τη σήψη, όπως αναδεικνύονται μέσα από τα υψηλά δημοσκοπικά εκλογικά ποσοστά των κομμάτων εξουσίας. Επειδή ένας αξιοπρεπής άνθρωπος δεν θα έπρεπε να τους διαιωνίζει στην εξουσία, αλλά να τους αντιμετωπίζει ως κοινωνικούς παρίες και εχθρούς του λαού.
Το φαινόμενο της καθολικής απάθειας σε κάθε είδους πολιτική και κοινωνική ασέλγεια έχει βαθιές ρίζες στην ελληνική κοινωνία και ανάγονται στην επί δύο χιλιετίες μακροχρόνια δουλεία του ελληνικού έθνους, όπου ο ραγιαδισμός και η απουσία κοινωνικής αντίδρασης στον βούρδουλα, με εξαίρεση την Κλεφτουριά και την Εθνική Αντίσταση, έχουν μάλλον καταγραφεί στο κοινωνικό DNA. Πράγματι, είναι εκπληκτικό πώς οι ιστορικές εποχές και οι κοινωνικές εθνοτικές συμπεριφορές, αν και απέχουν μεταξύ τους εκατοντάδες χρόνια, παραμένουν ταυτόσημες.
Την εποχή της Αλώσεως της Κωνσταντινούπολης, γράφει ο ιστορικός Στίβεν Ράνσιμαν, ο ομιλών την ελληνική γλώσσα ορθόδοξος πληθυσμός της Πόλης, αυτοί που υπηρετούσαν στην κρατική γραφειοκρατία, οι λόγιοι, οι τεχνίτες, οι «σοφοί» και οι άρχοντες, καθώς επίσης και οι νέοι που ήταν σε ηλικία στράτευσης διέφευγαν στη Δύση, ενώ 300.000 από αυτούς είχαν αποσυρθεί στα γειτονικά μοναστήρια της Βασιλεύουσας, αρνούμενοι να πάρουν τα όπλα εναντίον των 150.000 στρατιωτών του Μωάμεθ για να υπερασπισθούν τη ζωή και την περιουσία τους, αναθέτοντας την προστασία τους σε περίπου 7.000 Ιταλούς μισθοφόρους.
Αμέσως μετά την Αλωση, μέρος της «ελίτ» της εποχής με άδεια του Πορθητή αναχώρησε με πλοίο για τη Δύση, ενώ οι εναπομείναντες αποτέλεσαν τη μισητή, σατανική και δόλια τάξη των ορθόδοξων το θρήσκευμα Οθωμανών, γνωστών ως «Φαναριώτες», οι οποίοι επί 500 χρόνια υπήρξαν ικανότεροι από τους Οθωμανούς στο να γδέρνουν οικονομικά και να ληστεύουν τους ραγιάδες, υπηρετώντας Τούρκους, τσάρους και ξένους ηγεμόνες. Στην επαναστατημένη Ελλάδα οι Φαναριώτες μαζί με τους κοτζαμπάσηδες και τον ανώτερο κλήρο, τους οποίους ο λαός συλλήβδην ονόμαζε «Τουρκοέλληνες», ήταν αυτοί που με χιλιάδες μηχανορραφίες επιχείρησαν να σβήσουν την Επανάσταση του 1821.
Ο Γιάννης Σκαρίμπας στο μνημειώδες έργο του «Το 1821 και η Αλήθεια» γράφει ότι ήταν η μετριοπάθεια (ή το λάθος) του Κολοκοτρώνη που εμπόδιζε τους Κλέφτες να τους φέρουν σε επαφή με τα γιαταγάνια τους, υποσχόμενος διαρκώς ότι «θα λογαριαστούμε με αυτούς μετά την Επανάσταση». Το αποτέλεσμα του λάθους του Κολοκοτρώνη το βιώνουμε έως σήμερα. Ενώ η Επανάσταση του 1821 ολοκληρώθηκε εθνικά, απέτυχε κοινωνικά, διαιωνίζοντας στην εξουσία της χώρας μας στη σύγχρονη, αλλά πιο επικίνδυνη μορφή τους πολιτικούς Φαναριώτες και Τουρκοέλληνες, που, όπως οι πολιτικοί πρόγονοί τους, έχουν αναγάγει σε επιστήμη την εξυπηρέτηση των ξένων συμφερόντων, το οικονομικό γδάρσιμο του λαού, την οσφυοκαμψία προς τους ισχυρούς, την κοινωνική αναλγησία προς τους αδυνάτους, τη δολιότητα, την πολιτική εξαπάτηση, την αισχρότητα και την ασέβεια.
Τα αποτελέσματα της αποτυχούσης Επανάστασης του 1821 τα βιώνουμε σήμερα. Οι πολιτικοί κλώνοι των Φαναριωτών σήμερα έχουν οργανωθεί σε πολιτικά κόμματα εξουσίας. Από την Πόλη μετακόμισαν στις Βρυξέλλες, εξυπηρετώντας τα συμφέροντα των Γερμανών με τον ίδιο τρόπο και φανατισμό που εξυπηρετούσαν τα συμφέροντα των Οθωμανών. Η διαχρονική συμμαχία των Φαναριωτών με τους κοτζαμπάσηδες σήμερα αναδεικνύεται μέσα από τον πίνακα των υποψηφίων της νεο-φαναριώτικης Αριστεράς και των αστικών κομμάτων στις ευρωεκλογές. Την ίδια στιγμή ο λαός εδώ και 198 χρόνια δεν έχει ακόμα συνέλθει από το ψυχικό τραύμα της κοινωνικής αποτυχίας της Επανάστασης του 1821 και της διαιώνισης των Τουρκοελλήνων στην εξουσία. Σήμερα από τους Τουρκοέλληνες των πολιτικών κομμάτων δεν πιστοποιείται μόνο η κοινωνική αποτυχία του 1821, αλλά απειλείται και η εθνική ολοκλήρωση μέσω της ενθάρρυνσης του ισλαμικού εποικισμού και της καθολικής εξυπηρέτησης των ξένων οικονομικών συμφερόντων εις βάρος του λαού μας.
*Διδάκτωρ Φυσικής του πανεπιστημίου του Manchester, UK, δ/ντής Ερευνών του Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών
πηγή
Αντί σχολίου να αντιγράψω αυτό το οποίο έβαλα στην συγκεκριμένη ανάρτηση στην "δημοκρατία":
Πέραν του ότι λαμβάνω μια μικρή κλίση προς τα αριστερα ολοκληρης της εξιστορησης των γεγονότων της Αλώσεως και της Επαναστάσεως.... να πω στον αγαπητο κ Κεφαλά ότι την Βασιλεύουσα δεν υπερασπίζονταν 7000 ιταλοί μισθοφόροι αλλά 5000 Ελληνες και 2000 Ιταλοι μισθοφόροι....
Και εκ δευτέρου μπορώ να απαριθμήσω μια σειρά από κοτζαμπάσηδες και προεστούς που έλαβαν μέρος ενεργά στην Επανάσταση η οποία ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΑΞΙΚΗ αλλά εθνικοαπελευθερωτική...
Μπορεί ως Φυσικός να μην έχετε τις γνώσεις του Ιστορικού, αλλά ως Ελληνας και ως καθηγητής (και μάλιστα ως Δόκτωρ) οφείλετε τουλάχιστον να ενημερώνεστε περί των ιστορικών στοιχείων πριν γράψετε ένα δημόσιο άρθρο....
Κατηγορία Θέματος
Εθνική Προδοσία,
Ειδήσεις-Πολιτική,
Ενημέρωση,
Ιστορικά θεματα,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου