9 Φεβρουαρίου 2024

Η νέα τεχνολογία που επιτρέπει στα οχήματα να κινούνται με μηδενική κατανάλωση

Μια νέα πατέντα επιτρέπει οχήματα να κινούνται για περίπου 100 χιλιόμετρα με μηδενική κατανάλωση καυσίμου.
 
Όσο η απόκτηση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου θα παραμένει μια δύσκολη υπόθεση, η εξέλιξη τεχνολογιών που θα επιτρέπει τον γρήγορο και εύκολο εξηλεκτρισμό συμβατικών αυτοκινήτων θα αποκτούν όλο και μεγαλύτερη αξία.
 
Αυτός ακριβώς είναι και ο λόγος για τον οποίο η εφεύρεση ενός Αυστραλού φοιτητή τράβηξε τα βλέμματα της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, έχοντας ήδη κατακτήσει διακρίσεις και την απαραίτητη χρηματοδότηση ώστε να προχωρήσει στην υλοποίηση του πλάνου του.
 
Το σύστημα ονομάζεται Rapid Electric Vehicle Retrofit και υπόσχεται τον εξηλεκτρισμό των συμβατικών αυτοκινήτων με το χαμηλότερο δυνατό κόστος.
 
Ο Αυστραλός εξέλιξε ηλεκτρικά μοτέρ τα οποία τοποθετούνται στους τροχούς, αντικαθιστώντας επί της ουσίας το σύστημα πέδησης ενός οχήματος.
 
Οι κυκλικού σχήματος ηλεκτροκινητήρες έχουν τη δυνατότητα να κινήσουν το αυτοκίνητο και να συμμετάσχουν στη διαδικασία επιβράδυνσής του, καθώς ανακτούν την κινητική ενέργεια και την μετατρέπουν σε ηλεκτρική.
 
Εκτός από του δύο ηλεκτροκινητήρες, οι οποίοι τοποθετούνται στους πίσω τροχούς, η νέα πατέντα του Αυστραλού φοιτητή περιλαμβάνει μια μικρή μπαταρία ιόντων λιθίου, η οποία τοποθετείται στον χώρο της ρεζέρβας και μπορεί να εξασφαλίσει αυτονομία 100 χιλιομέτρων.
 
Σύμφωνα με τον εφευρέτη του Rapid Electric Vehicle Retrofit, το κόστος κατασκευής και εγκατάστασης δεν υπερβαίνει τα 5.000 ευρώ, γεγονός που καθιστά ακόμα πιο ελκυστική την ιδέα μετατροπής ενός συμβατικού οχήματος σε plug-in υβριδικό με τη δυνατότητα να καλύπτει έως και 100 χιλιόμετρα με την αποκλειστική χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας.
 
Μάλιστα ο Αυστραλός φοιτητής έχει ήδη πραγματοποιήσει την πρώτη δοκιμή του συστήματος στο προσωπικό του αυτοκίνητο, δίνοντας ξανά ζωή σε μια γερασμένη Toyota Corolla.
 
Πέρα από τον θεαματικό περιορισμό του περιβαλλοντικού αποτυπώματος ενός συμβατικού οχήματος, το επαναστατικό και ταυτόχρονα απλοϊκό σύστημα του Αυστραλού φοιτητή θα βάλει τέλος και στους περιορισμούς κίνησης που σταδιακά εφαρμόζονται σε ολόκληρη την Ευρώπη για τα παλαιού τύπου αυτοκίνητα, παρατείνοντας κατά αυτόν τον τρόπο τη ζωή τους.
 
Μολονότι, λοιπόν, δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε ένα παλαιό αυτοκίνητο -ακόμα και ιστορικό- να μετατρέπεται σε ηλεκτρικό, το χαμηλό αναλογικά κόστος των 5.000 ευρώ για την κατασκευή και την εγκατάσταση του Rapid Electric Vehicle Retrofit είναι αυτό που δίνει στη συγκεκριμένα πατέντα ένα ξεχωριστό ενδιαφέρον.
 



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.