2 Φεβρουαρίου 2024

Τεκνοθεσία ἢ νόμιμη παιδεραστία;

ΕΘΝΙΚΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ
«ΙΣΤΑΜΕΘΑ ΑΓΡΥΠΝΟΙ»
Τ.Θ. 67250,
Τ.Κ. 15102, Μελίσσια Ἀττικῆς
Τηλ.: 210 5248000
Ἠλ. Διεύθυνσις: info@ethnikoiphylakes.org
Ἱστοσελίς: https://ethnikoiphylakes.org
 
Ἐν Μελισσίοις, τῇ 1ῃ Φεβρουαρίου 2024
Ἀρ. Πρωτ.: Φ3/06/01-02-24
 
ΔΕΛΤΙΟΝ ΤΥΠΟΥ
Θέμα: Τεκνοθεσία ἢ νόμιμη παιδεραστία;
 
Ὅταν μὲ τὸ πρόσχημα τῆς δημοκρατικῆς πολυφωνίας στὴν Πατρίδα μας, ὅπου ἡ ληστοκρατία ἔχει ἐπιβάλει μονοφωνικῶς κατευθυνόμενα νεφελώματα σκέψεως, ἀποδεχόμαστε τὴν ἐπιχειρηματολογικὴ ἀντιπαράθεσι, εἶναι σὰν νὰ καταγράφουμε ἤδη τὴν ἀποδοχὴ ἰσοτιμίας μεταξὺ ἡμῶν καὶ τῶν ἀνεγνωρισμένων πλέον βαθυτρόπων ἐξουσιαστῶν μας.
 
Αὐτοὶ δέ, ἀναπτύσσοντας περαιτέρω τὸ μισελληνικό τους διάγραμμα καὶ μὲ τὴν γνῶσι τῆς Πυθαγορείου ρήσεως, πὼς τὸ θεμέλιο κάθε πολιτείας εἶναι ἡ ἀνατροφὴ τῶν νέων (Ἀρχὰ πολιτείας ἁπάσης νέων τροφά), ἀφοῦ τοὺς ἀφήρεσαν μέσῳ τῶν ἐκπαιδευτικῶν ἱδρυμάτων τὴν γνῶσι καὶ ἀτρόφησαν τὶς ἠθικές τους προσλαμβάνουσες μὲ τὴν ραδιοτηλεοπτικὴ δικτατορία, ἐκτιμοῦν ὅτι εἶναι ἡ κατάλληλη στιγμὴ νὰ ἐπισφραγίσουν τὴν ἀποβορβόρωσι. Ἐπὶ πλέον, θεωροῦν, πὼς μὲ τὴν συνεπικουρία τῶν ἀφροασιατικῶν παρασίτων θὰ ὁλοκληρωθῇ ἡ γενοκτονία τοῦ Ἑλληνικοῦ Ἔθνους καὶ τὸ ἱερὸ ὄνομα τῆς Ἑλλάδος θὰ παραμείνῃ, ὄχι ὡς ὕμνος σὲ ὅ,τι ἀνώτερο καὶ σπουδαῖο, άλλὰ ὡς συνώνυμο τοῦ ἐκχυδαϊσμοῦ.
 
Μετὰ λοιπὸν ἀπὸ μισὸ αἰῶνα συνεχοῦς ἐκμαυλισμοῦ, διαβρώσεως καὶ ἐκφαυλισμοῦ τῶν Ἑλλήνων, οἱ κρατοῦντες ἐπείγονται ἢ ἐντέλλονται νὰ ἐπιταχύνουν τὴν νομοθετικὴ ἐπιβολὴ τῆς διαστροφῆς σὲ κανονικότητα, μὲ τὴν προώθησι τοῦ νομοσχεδίου γιὰ τὸν γάμο (;), καὶ τὴν τεκνοθεσία ὡς κερκόπορτα τῆς παιδοφιλίας τῶν ὁμοφυλοφίλων.
 
Κατ’ ἀρχὴν εἶναι ἐπιεικῶς παρανοειδὴς αὐτοχειρία νὰ πιστεύῃ ὁ ὅποιος ἐφήμερος ἄνους ὅτι μὲ ἕνα διάταγμα, ἔστω ἐν εἴδει νομοθετήματος, μπορεῖ νὰ ἐπιβληθῇ στὴν φύσι.
 
Οἱ λιποβαρεῖς φαντασιόπληκτοι φαντασιοκόποι, θύματα τῆς ἀνεπίτρεπτης ἐξουσίας, τὴν ὁποίαν καταχρῶνται, λογίζονται πὼς θεοῦνται, μέχρι νὰ ἀφανισθοῦν περιδινούμενοι στὴν γελοιοποίησι καὶ τὸν χλευασμό, τὰ ὁποῖα ἐν τέλει ἀπέκτησαν ἀξιοκρατικῶς.
 
Ἡ πλειονότης τῶν ὁμοφυλοφίλων βεβαίως, ἀπολησμονημένοι στὴν ἡδονολατρεία τῶν παθῶν τους, δὲν ἔχουν ἀντιληφθῇ ὅτι τοὺς χρησιμοποιοῦν καὶ ὅτι τελικῶς θὰ εἶναι οἱ μόνοι, οἱ ὁποῖοι θὰ βληθοῦν καὶ ἀπὸ τοὺς προωθητές τους καὶ ἀπὸ τὸν λαό, ὁ ὁποῖος ὠργισμένος τοὺς βλέπει νὰ καταλαμβάνουν ὅλων τῶν εἰδῶν τὰ πόστα, μὲ βασικὰ προσόντα τὴν ἐμφανῆ παρεκτροπή τους, τὸ θράσος καὶ τὴν ἀναίδεια.
 
Τοὺς ἔχουν καταπείσει, πὼς ἡ εὐμενὴς ὑποδοχὴ εἶναι ἀποδοχή. Κι ἐπειδὴ οἱ ἴδιοι ξέρουν μὲ ἀνεξίτηλη ὀδύνη πὼς τὸ φῦλο δὲν ἀλλάζει, βαυκαλίζονται πὼς ἡ δική μας παραδοχὴ θὰ λειτουργήσῃ ὡς πανάκεια στὴν συμφορά τους.
 
Τὸ τραγικὸ εἶναι, πὼς ὅταν ἔπαψαν νὰ ὑφίστανται τοὺς κατατρεγμοὺς τῆς κοινωνίας καὶ τῆς πολιτείας, μόλις ἀπέκτησαν τὴν ψευδαίσθησι ἐξουσίας, ἐξεδήλωσαν μεγαλύτερη κακόνοια κατὰ τῶν φυσιολογικῶν ἀνθρώπων, ἀπὸ αὐτήν, τὴν ὁποίαν εἰσέπραξαν, ἀποδομῶντας κάθε πεδίο κανονικότητος. Δὲν ἀντιλαμβάνονται, πὼς ἀποικοδομοῦν ταυτοχρόνως καὶ παραλλήλως τὴν ἴδια τους τὴν ὕπαρξι.
 
Ἡ ἐπιστήμη, ἡ ὁποία τὰ τελευταῖα χρόνια θεοποιήθηκε καὶ χρησιμοποιήθηκε παροδηγητικῶς ἀπὸ αὐτούς, οἱ ὁποῖοι μᾶς ἔταξαν ὅτι θὰ πατάξουν τὸν νατιβισμό, δηλαδὴ ἐμᾶς, στὴν ἀληθινή της διάστασι ξεκαθαρίζει, πὼς ὁ καθορισμὸς τοῦ φύλου εἶναι ἕνα βιολογικὸ συμβὰν καὶ μόνον. Καμμία ἑπομένη τραγῳδία, «ἐπιλογὴ» ἢ ἐπιβολὴ δὲν μπορεῖ νὰ ἀλλάξῃ τὸ φῦλο, τὸ ὁποῖο ἀποκτήσαμε τὴν ὥρα τῆς συλλήψεως. Κι αὐτὸ βεβαίως εἶναι ἡ ἀπόλυτη ἐλπίδα γιὰ τὴν διαδρομὴ ἑνὸς χαμένου ἢ μπερδεμένου ἀνθρώπου.
 
Ὅσον δὲ ἀφορᾷ τὴν τεκνοθεσία, εἶναι ἀπαγορευτικὴ ἀκόμη καὶ ἡ ἐκφορὰ αὐτῆς τῆς λέξεως ἀπὸ τοὺς ὁμοφυλοφίλους. Εἶναι ξεκάθαρα μία ὕποπτη προσέγγισις στὴν νομιμοποίησι τοῦ ἐγκλήματος τῆς παιδεραστίας. Καὶ παραλλήλως ἀπαξιώνεται τὸ ἀναντικατάστατο τῆς μητέρας καὶ ἀποθεώνεται ὁ ἀπόλυτος ἐξευτελισμὸς τῆς γυναίκας. Ἐκλαμβάνεται ἀσυστόλως ὡς ἄψυχη ἀναπαραγωγικὴ μηχανὴ σὲ ἐμπόριο βρεφῶν. Τῶν δικῶν της σπλάγχνων! Ἐν ολίγοις, ἡ νεοναζιστικὴ φρίκη τῶν ἐξουσιαστῶν ἐξωραΐζει τὸν μεσαιωνικὸ σκοταδισμό.
 
Πρὸς ἐπίρρωσιν τοῦ ἀποσυνθετικοῦ νομοσχεδίου, οἱ σχεδιαστές, οἱ διοργανωτὲς καὶ οἱ ἐπωφελούμενοι τῆς αἰσχύνης, ἀνέτρεξαν στὸ ἀγαπημένο τους πεδίο, τὴν κατασυκοφάντησι σὲ ὅ,τι ἀνάγεται στὴν μεγαλωσύνη τῆς Ἑλλάδος. Τόλμησαν οἱ προδότες τῆς Μακεδονίας, οἱ ἀστράτευτοι τρυφηλοί, νὰ διασύρουν τὸν μέγιστο στρατηλάτη, αὐτόν, ποὺ ὅπως καταγράφει ὁ Πλούταρχος, ὅταν ὁ στρατηγὸς Φιλόξενος τοῦ πρότεινε μέσῳ ἐπιστολῆς νὰ τοῦ ἀποστείλῃ ἕναν εὐειδῆ νέο, ὁ Μέγας Ἀλέξανδρος ἀφοῦ τὸν ἀνηγόρευσε ὡς τὸν πιὸ κακὸ ἐξ ὅλων τῶν ἀνθρώπων, τὸν ἐρώτησε ἔξαλλος ἂν τὸν ξέρῃ ποτὲ ἀνακατεμένο σὲ τέτοιες βρωμοδουλειές («ὦ κάκιστ’ ἀνθρώπων, τί μοι πώποτε τοιοῦτον συνέγνως, ἵνα τοιαύταις με κολακεύσῃς ἡδοναῖς;»).
 
Καὶ βεβαίως δὲν ὀλιγώρησε ἡ ὁμοφυλοφιλική συκοφαντικὴ προπαγάνδα σὲ μία ὁλιστική, ἐκχυδαϊστικὴ παρουσίασι τῆς Ἀρχαίας Ἑλλάδος. Ξεχνοῦν καὶ παραβλέπουν, πὼς οἱ κίναιδοι ὄχι μόνον στεροῦνταν τοῦ ἀπολύτου δημοκρατικοῦ δικαιώματος νὰ μιλοῦν στὴν ἀγορά (Τίς βούλεται ὁμιλεῖν), ἀλλὰ ἂν ἦσαν ἔνοχοι ὅτι παρεκίνησαν ὁμόφυλο σὲ ἀκολασία, καταδικάζονταν αὐθημερὸν σὲ θάνατο. Διαβάλλουν τὴν σχέσι μεταξὺ διαπαιδαγωγοῦ, τοῦ εἰσπνήλα, ὅπως ὠνομάζετο, καὶ τοῦ μαθητοῦ-παιδιοῦ, τοῦ ἀΐτα, μὲ τὸ νὰ ἀποδίδουν τοὺς ὅρους μὲ τὶς λέξεις ἐραστὴς καὶ ἐρώμενος ἀντιστοίχως. Καὶ ἔτσι ἡ ἀθλιότης παίρνει σχῆμα καὶ θέσι, αἰωρουμένη στὴν ἄγνοια.
 
Κι ἂν κάποιοι μέσα στὴν παράνοια τῆς ἀντίθεης ἐποχῆς μας ἀποστρέφουν τὸ πρόσωπο ἀπὸ τὸν Θεό, νὰ φροντίσουν νὰ θυμηθοῦν ὅτι εἴμαστε ἕνα ἀμιγῶς Χριστιανικὸ Κράτος, τοῦ ὁποίου τὸ Σύνταγμα ξεκινᾷ «Eἰς τὸ ὄνoμα τῆς Ἁγίας καὶ Ὁμooυσίoυ καὶ Ἀδιαιρέτoυ Tριάδoς». Ὀφείλουν νὰ γνωρίζουν, πὼς οἱ ἀρσενοκοῖτες κατατάσσονται μαζὶ μὲ αὐτούς, οἱ ὁποῖοι ἀντιστρατεύονται τὴν ἠθικὴ διδασκαλία, ἡ ὁποία ὁδηγεῖ στὸν Χριστό. Καὶ εἶναι ἀδιανόητο νὰ ἀπαιτοῦν τὸν γάμο, ὁ ὁποῖος γιὰ τὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία μας «Εἶναι τὸ ἱερὸν μυστήριον, μὲ τὸ ὁποῖον ἁγιάζεται μέσα ἀπὸ τὶς εὐχὲς τῶν ἱερέων ἡ συζυγία ἀνδρὸς καὶ γυναικὸς καὶ εὐλογεῖται ἡ ἕνωσίς τους μὲ σκοπὸ τὴν σωφροσύνη, τὴν ἀλληλοσυμπλήρωσι, τὴν δημιουργία οἰκογενείας, τὴν τεκνογονία καὶ εὐτεκνία καὶ κάθε εὐδαιμονία στὴν κοινὴ ζωὴ τοῦ ζεύγους».
 
Τὴν δὲ ἀπάντησι στοὺς παράφρονες ἐπιδιορθωτὲς (;) τοῦ Σύμπαντος, τὴν ἀφήνουμε στὸν ἀνυπέρβλητο φιλόσοφο Ἀριστοτέλη, ποὺ μὲ «τὸ κινοῦν ἀκίνητον» ἀνεγνώριζε τὸν Δημιουργὸ καὶ Κυβερνήτη τοῦ παντός, Θεό. Εἶναι αὐτὸς λοιπόν, ὁ ὁποῖος μᾶς καθυσυχάζει καὶ μᾶς νουθετεῖ: «Ἡ φύσις δὲν κάνει τίποτε οὔτε ἀτελές, οὔτε μάταιο» («Ἡ φύσις μηδὲν μήτε ἀτελὲς ποιεῖ, μήτε μάτην»).
 
Δώρα Δάνα
Ἐκ τοῦ Γραφείου Τύπου



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.