8 Σεπτεμβρίου 2022

«Ο covid στην παγκόσμια σκηνή»: Η πεμπτουσία της τυραννίας

Γράφει ο Emanuel Garcia
 
Πήγα στην ιατρική σχολή για να γίνω ψυχαναλυτής. Ήταν μια εποχή που, στις αρχές της δεκαετίας του 1980, οι λαϊκοί – μη ιατρικοί – αναλυτές ήταν λίγοι και αποδοκιμασμένοι στην Αμερική. Ήξερα ότι ο δρόμος μου θα ήταν δύσκολος, αλλά επίσης αγαπούσα να γίνω ένας πραγματικός γιατρός της ιατρικής. Τα μυστήρια του ανθρώπινου σώματος και η σύνδεση του σώματος με το ανθρώπινο μυαλό με γοήτευαν ασταμάτητα. Όταν αποφοίτησα το 1986, έδωσα τον όρκο του Ιπποκράτη, του οποίου η βασική αρχή ήταν να μην κάνεις κακό.
 
Η απαγόρευση να μην βλάπτεις κωδικοποιήθηκε από τον διάσημο Έλληνα γιατρό, επειδή η δυνατότητα να κάνεις κακό, ως γιατρός, ήταν τεράστια. Το να συμβουλευτείς έναν θεραπευτή, από τον οποίο εξαρτώνται οι ελπίδες για θεραπεία και ανάρρωση, γίνεται κάτι σαν ιερή πράξη εμπιστοσύνης, επειδή ένα άτομο που υποφέρει, ένα άτομο αποδυναμωμένο και ίσως ακόμη και τρομοκρατημένο από την ασθένεια, είναι στο πιο ευάλωτο σημείο του. Ο ιατρός γίνεται επομένως φορέας τεράστιας εξουσίας πάνω στον ασθενή που ικετεύει. Η επίθεση των χεριών κατά τη διάρκεια της φυσικής εξέτασης ενός γιατρού είναι μια δραστηριότητα γεμάτη προμηνύματα, και οι δυνατότητες που παρέχονται σε έναν γιατρό στις κρυφές εσοχές των λαβυρίνθων του νου και του σώματος είναι μοναδικές και εξαιρετικές.  
 
Ως αποτέλεσμα αυτής της ανισότητας στην εξουσία και της πίστης και της εμπιστοσύνης στην εμπειρογνωμοσύνη της θεραπευτικής αρχής, οι συστάσεις ενός γιατρού προς έναν ασθενή έχουν εξαιρετικά πειστικό βάρος.  
 
Με την εισαγωγή του COVID στην παγκόσμια σκηνή, συνέβη κάτι παράξενο και αξιοσημείωτο. Εκτός από τα παγκόσμια λουκέτα – έναν όρο, παρεμπιπτόντως, που είχα συνδέσει μόνο με καταστάσεις έκτακτης ανάγκης στις φυλακές – και τις εντολές για αποστάσεις και μάσκες, τα οποία δεν είχαν καμία βάση σε καμία αξιόπιστη επιστήμη, μου έκαναν βαθύτατη εντύπωση δύο πράγματα:  
 
1) την απουσία οποιασδήποτε σθεναρής προσπάθειας θεραπείας των ασθενών, εκτός αν είχαν φτάσει σε σημείο κρίσης και απαιτούσαν νοσηλεία, και  
2) η καθολική πίεση για τη χρήση ενός λεγόμενου εμβολίου που είχε αναπτυχθεί βιαστικά και ήταν εξ ορισμού πειραματικό.  
 
Όσοι γιατροί επιχείρησαν, όπως θα έπρεπε να κάνουν οι γιατροί, να δώσουν έμφαση στη συγκατάθεση μετά από ενημέρωση, και οι οποίοι δίσταζαν να συστήσουν καθολικά έναν νέο παράγοντα σε ένα είδος προσέγγισης «one-size-fits-all» που υποστήριζαν οι αξιωματούχοι της δημόσιας υγείας, σύντομα βρέθηκαν υπό έρευνα από τις ρυθμιστικές αρχές. Εδώ στη Νέα Ζηλανδία, οι γιατροί που μίλησαν υπέρ των βασικών ιατρικών αρχών και που έκαναν όπως θα έπρεπε να κάνουν οι γιατροί, υποστηρίζοντας την έγκαιρη θεραπεία και πρόληψη, και που απέφυγαν να υποθέσουν ότι τα «εμβόλια» που αναπτύσσονται με ταχύτητα δίνης δεν θα είχαν ως εκ θαύματος καμία ανεπιθύμητη ενέργεια – αυτοί οι γιατροί παρενοχλήθηκαν και διώχθηκαν από το Ιατρικό Συμβούλιο της Νέας Ζηλανδίας.  
 
Άλλοι γιατροί – η πολύ μεγάλη πλειοψηφία – έκαναν ό,τι τους έλεγε η κυβέρνηση.  
 
Άλλο πράγμα είναι οι πολέμαρχοι και οι κυβερνητικές συμμορίες και οι κυβερνητικές κλίκες και τα υπουργεία να ασκούν εξουσίες τυραννίας. Για παράδειγμα, κατά τη διάρκεια των Πελοποννησιακών Πολέμων η δημοκρατική πόλη-κράτος της Αθήνας προσέγγισε τους κατοίκους της Μήλου, ενός νησιού που επεδίωκε να είναι ουδέτερο. Η Αθήνα απαίτησε από τους Μηλίους να υποταχθούν στην κυριαρχία της υπό την απειλή της κατάκτησης, και οι Αθηναίοι αιτιολόγησαν τις απαιτήσεις τους με αναφορά σε έναν βάναυσο νόμο της εξουσίας: οι ισχυροί κάνουν ό,τι μπορούν και οι αδύναμοι πρέπει να το δεχτούν. Στο τέλος οι Μήλιοι αντιστάθηκαν και η Αθήνα υπέταξε το νησί, σκοτώνοντας τους άνδρες και υποδουλώνοντας τις γυναίκες και τα παιδιά.  
 
Η ιστορία του κόσμου είναι γεμάτη με πολλά τέτοια παραδείγματα της απόλυτης χρήσης της εξουσιαστικής δύναμης. Άλλο πράγμα όμως είναι οι γιατροί να επιτρέπουν μια τέτοια τυραννία στους ιερούς τους χώρους.  
 
Η εποχή του COVID δεν έχει κάνει τίποτα άλλο από το να αποκαλύψει την εκμετάλλευση από το κράτος αυτής της σχέσης γιατρού-ασθενούς, στην υπηρεσία μιας ατζέντας που, κατά βάθος, δεν έχει καμία σχέση με την υγεία και έχει να κάνει με τον έλεγχο και, πράγματι, όπως βλέπουμε με τους εμβολιασμούς COVID, την πραγματική εξόντωση του πληθυσμού που το κράτος υποτίθεται ότι προστατεύει.  
 
Η κυβέρνηση της Νέας Ζηλανδίας έχει τυραννήσει με επιτυχία το λαό της με μια επικίνδυνη, καταστροφική και ανάλγητη πολιτική μαζικών εμβολιασμών. Συνεχίζει να επιβάλλει ενημερωμένα εμβόλια για όλους τους επαγγελματίες υγείας, παρά το καταρρέον σύστημα υγείας με τις ενδημικές ελλείψεις σε εργατικό δυναμικό και παρά το νομοσχέδιο των δικαιωμάτων που ορίζει «το δικαίωμα να αρνείται κανείς να υποβληθεί σε ιατρική θεραπεία«. Εξασφαλίζει τη συμμόρφωση καθιστώντας πρακτικά αδύνατη την απόκτηση ιατρικής ή θρησκευτικής απαλλαγής, όπως γνωρίζω από πρώτο χέρι.  
 
Η κυβέρνηση δεν θα πετύχαινε, ωστόσο, χωρίς έναν στρατό γιατρών που λειτουργούν ως πρόθυμοι εκτελεστές του ιατρικού καταναγκασμού, ο οποίος, δεδομένης της πιο θεμελιώδους παραβίασης του σώματος και της ψυχής, γίνεται η πεμπτουσία της τυραννίας.  
 
Ο Δρ Γκαρσία είναι ψυχαναλυτής και ψυχίατρος που γεννήθηκε στη Φιλαδέλφεια και μετανάστευσε στη Νέα Ζηλανδία το 2006. Έχει συγγράψει άρθρα που κυμαίνονται από διερευνήσεις της ψυχαναλυτικής τεχνικής, την ψυχολογία της δημιουργικότητας στη μουσική (Μάλερ, Ραχμάνινοφ, Σκριάμπιν, Ντέλιους) και την πολιτική. Είναι επίσης ποιητής, μυθιστοριογράφος και θεατρικός σκηνοθέτης. Αποσύρθηκε από την ψυχιατρική πρακτική το 2021, αφού εργάστηκε στον δημόσιο τομέα στη Νέα Ζηλανδία.  
 
Μετάφραση από το πρωτότυπο: Καταχανάς (Γ. Μεταξάς)  
 
πηγή: Global research 



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.