(Διαφάνεια #4 από την «Ενότητα 2: Εμβόλια και φάρμακα» του Συνεργαζόμενου Κέντρου της ΠΟΥ για την προάσπιση και κατάρτιση στη φαρμακοεπαγρύπνηση, Άκρα, Γκάνα. 7 – 18 Σεπτεμβρίου 2015) |
5 Σεπτεμβρίου 2022
Τα €μβόλια για τον covid19 δε λειτούργησαν, οπότε το CDC άλλαξε τον ορισμό των €μβολίων
Στις αρχές του 2020, όταν το κοινό έμαθε για πρώτη φορά ότι ένας νέος ιογενής ιός αρρώσταινε ανθρώπους στην Κίνα και σε όλο τον κόσμο, ήταν λογικό να θεσπιστούν μέτρα δημόσιας υγείας για την προστασία από αυτόν.
Όμως, αντί να ενθαρρύνουν τους γιατρούς και τους επιστήμονες να αναζητήσουν τρόπους αντιμετώπισης του ιού και τρόπους να κρατήσουν τους ασθενείς μακριά από τους υγιείς ανθρώπους, όπως έχει γίνει με άλλες πανδημίες στη σύγχρονη ανθρώπινη ιστορία, οι κυβερνητικές αρχές στην πραγματικότητα εμπόδισαν ενεργά τους γιατρούς να θεραπεύσουν τους ασθενείς.
Οι εταιρείες τεχνολογίας λογόκριναν γρήγορα και αποσιώπησαν τους γιατρούς που συζητούσαν δυνητικά αποτελεσματικές θεραπευτικές επιλογές. Η επιστημονική συζήτηση αποσιωπήθηκε.
Αντί για οποιαδήποτε ανοιχτή, ειλικρινή συζήτηση σχετικά με την αποτελεσματικότητα των προληπτικών μέτρων και τις διάφορες θεραπευτικές επιλογές, ο κόσμος πληροφορήθηκε ότι η μόνη διέξοδος από την κρίση του κορονοϊού ήταν ο μαζικός εμβολιασμός. Εάν το κοινό κατανοούσε ότι υπήρχαν επιλογές για τη θεραπεία του COVID-19 και ότι η λοίμωξη ήταν πιθανό να είναι ήπια σε πάνω από το 99% των ανθρώπων που την προσβλήθηκαν, δεν θα είχε τόσο μεγάλο κίνητρο να κάνει εμβόλιο.
Ως κάποιος που γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Κίνα, εγώ (ο Joe Wang) είδα από πρώτο χέρι πώς το Κινεζικό Κομμουνιστικό Κόμμα (ΚΚΚ) λειτουργεί μια καλά λαδωμένη μηχανή, ελέγχοντας κάθε πτυχή της ζωής των ανθρώπων, όχι για το καλό της χώρας, αλλά για το προσωπικό όφελος των μελών του κόμματος του ΚΚΚ. Στη Δύση, επίσης, κάποιοι αντλώντας από το εγχειρίδιο του ΚΚΚ, κατάλαβαν γρήγορα ότι μπορούσαν να εκμεταλλευτούν τον ανθρώπινο φόβο και να μετατρέψουν την πανδημία σε ευκαιρία για κέρδος. Το ΚΚΚ χρησιμοποίησε το COVID-19 ως έναν ακόμη τρόπο για να επεκτείνει τον αυταρχικό έλεγχο, κάτι που δεν αποτέλεσε έκπληξη. Αλλά και οι δυτικές χώρες χρησιμοποίησαν ως όπλο τον φόβο των ανθρώπων προκειμένου να αναπτύξουν έναν άνευ προηγουμένου έλεγχο της ελευθερίας των ανθρώπων με έναν άνευ προηγουμένου τρόπο.
Τα κέρδη πάνω από τους ανθρώπους
Ο φόβος, όπως φαίνεται, είναι πιο μεταδοτικός από οποιαδήποτε μόλυνση. Μια επικείμενη -ή εν εξελίξει- αποκάλυψη πουλάει εφημερίδες, ανατινάζει τις πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και μπορεί να μετατραπεί σε ένα εκπληκτικό ποσό οικονομικού κέρδους.
Σύμφωνα με το Forbes, 493 άνθρωποι θα γίνουν δισεκατομμυριούχοι το 2021. Η Κίνα είχε 205 από αυτούς. Οι Ηνωμένες Πολιτείες, στη δεύτερη θέση, είχαν 98. Εξήντα ένας από τους νεότερους δισεκατομμυριούχους του κόσμου ήταν στους τομείς της υγειονομικής περίθαλψης.
Μεταξύ αυτών: ένας Ιταλός δισεκατομμυριούχος, η οικογένεια του οποίου κατασκευάζει τα γυάλινα φιαλίδια για τα εμβόλια COVID-19, ένας Ινδός γιατρός, η αλυσίδα νοσοκομείων του οποίου διπλασίασε τις μετοχές της όταν μετατόπισε την εστίασή της στο COVID-19, ο συνιδρυτής της BioNTech, της γερμανικής εταιρείας που συνεργάστηκε με την Pfizer για την παραγωγή του εμβολίου, καθώς και ο διευθύνων σύμβουλος του αμερικανικού φαρμακευτικού κολοσσού Moderna.
Ο γιατρός θα σας πει ψέματα τώρα
Έτσι, όταν ο Jerry Daniels, ιδρυτής της Brothers Media Group, άνοιξε ένα πάνελ κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου Συντηρητικής Πολιτικής Δράσης (CPAC) στο Ντάλας του Τέξας, με τη διαπίστωση ότι «το COVID έχει να κάνει με το μάρκετινγκ», για μια συνεδρία με τίτλο «Ο γιατρός θα σας πει ψέματα τώρα», δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι σχεδόν όλο το ακροατήριο κούνησε το κεφάλι του συμφωνώντας. «Τι υποτίθεται ότι κάνει το μάρκετινγκ;» συνέχισε ο Daniels. «Υποτίθεται ότι επηρεάζει τους ανθρώπους να αναλάβουν δράση και να κάνουν κάτι». Και ένα μεγάλο μέρος της δουλειάς της δημόσιας υγείας είναι η «αποστολή μηνυμάτων», δηλαδή το μάρκετινγκ των συμπεριφορών που θέλουν να υιοθετήσει το κοινό.
Στην περίπτωση του κοροναϊού, η δράση που επηρεάστηκε περισσότερο να αναλάβουν οι άνθρωποι ήταν να εμβολιαστούν. Η εκστρατεία μάρκετινγκ γύρω από τα εμβόλια COVID-19 ήταν τόσο αποτελεσματική ώστε, από τις 29 Αυγούστου 2022, περισσότερα από 12,5 δισεκατομμύρια εμβόλια έχουν μπει στα χέρια των ανθρώπων.
Δεδομένου του αυξανόμενου όγκου επιστημονικών στοιχείων που δείχνουν ξεκάθαρα ότι τα εμβόλια δεν λειτουργούν για να σταματήσουν την εξάπλωση του κοροναϊού, καθώς και των εκατοντάδων μελετών και κλινικών μαρτυριών που δείχνουν ότι έχουν σοβαρές, ακόμη και καταστροφικές συνέπειες για την υγεία, ιδίως για τους νέους ανθρώπους, το γεγονός ότι τόσοι πολλοί άνθρωποι συνεχίζουν να τα αποδέχονται είναι απορίας άξιον. Πρόκειται, σύμφωνα με τον Daniels, για ένα θρίαμβο του μάρκετινγκ.
Το εμβόλιο δεν λειτουργεί, έτσι ο ορισμός άλλαξε
Για σχεδόν 15 χρόνια, από τον Νοέμβριο του 2007 έως τον Αύγουστο του 2021, ο ορισμός εργασίας του Κέντρου Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (CDC) για το εμβόλιο ήταν: «Ένα προϊόν που διεγείρει το ανοσοποιητικό σύστημα ενός ατόμου ώστε να παράγει ανοσία σε μια συγκεκριμένη ασθένεια, προστατεύοντας το άτομο από την ασθένεια. Τα εμβόλια χορηγούνται συνήθως μέσω ενέσεων με βελόνα, αλλά μπορούν επίσης να χορηγηθούν από το στόμα ή να ψεκαστούν στη μύτη».
Τον Σεπτέμβριο του 2021 όμως, σύμφωνα με τον Daniels, οι αμερικανικές αρχές δημόσιας υγείας άλλαξαν τον ορισμό των εμβολίων.
Ο νέος ορισμός, τον οποίο ο περίεργος αναγνώστης μπορεί να βρει κάτω από τον τίτλο «Βασικά στοιχεία εμβολίων», στον ιστότοπο του CDC BAM! που αποτελεί πηγή για εκπαιδευτικούς στην τάξη, έγινε: «Ένα παρασκεύασμα που χρησιμοποιείται για να διεγείρει την ανοσολογική απάντηση του οργανισμού έναντι ασθενειών. Τα εμβόλια χορηγούνται συνήθως μέσω ενέσεων με βελόνα, αλλά ορισμένα μπορούν να χορηγηθούν από το στόμα ή να ψεκαστούν στη μύτη».
Το CDC διέγραψε ένα βασικό μέρος του ορισμού των εμβολίων. Δεν θα βρείτε πλέον πουθενά στον ιστότοπο του CDC τον ισχυρισμό ότι ένα εμβόλιο «διεγείρει το ανοσοποιητικό σύστημα ενός ατόμου ώστε να παράγει ανοσία σε μια συγκεκριμένη ασθένεια, προστατεύοντας το άτομο από την ασθένεια». Ωστόσο, ένα έγγραφο του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (ΠΟΥ) του 2015 (pdf) παραθέτει τον παλιό ορισμό του CDC για τα εμβόλια.
Τα εμβόλια COVID-19 δεν παράγουν ανοσία που να προστατεύει τα άτομα που έχουν εμβολιαστεί από το να προσβληθούν από την ασθένεια. Το γεγονός αυτό θα έπρεπε να έχει ωθήσει το CDC, και κάθε άλλη υγειονομική αρχή στον κόσμο, να σταματήσει το τρέχον πρόγραμμα εμβολιασμού και να εργαστεί υπερωριακά για τη δημιουργία ενός καλύτερου, αποτελεσματικότερου και ασφαλέστερου εμβολίου.
Αλλά, αντί γι’ αυτό, το CDC εργάζεται σκληρά για να εξαπατήσει τον αμερικανικό λαό, ισχυριζόμενο ότι η αποστολή αυτών των εμβολίων δεν ήταν ποτέ να σταματήσει την εξάπλωση του κοροναϊού εξ αρχής.
Είναι πραγματικά εμβόλια;
Τρεις γιατροί συμμετείχαν στο πάνελ του CPAC στο Ντάλας στις 5 Αυγούστου: ο Dr. Robert Malone, ο Dr. Peter McCullough και η Dr. Brooke Miller.
Σύμφωνα με τον Malone, είναι εξαιρετικά προβληματικό να αποκαλείται «εμβόλιο» οποιοδήποτε από τα ενέσιμα που χρησιμοποιούνται σήμερα κατά του SARS-CoV-2.
«Τα εμβόλια παραδοσιακά είναι ένας όρος που χρησιμοποιείται για προϊόντα τα οποία παρέχουν προφυλακτική προστασία έναντι μιας μολυσματικής νόσου», δήλωσε ο Δρ Robert Malone, γιατρός και ερευνητής επιστήμονας που συμμετείχε στην ομάδα που ανέπτυξε την τεχνολογία mRNA που χρησιμοποιείται σε διάφορες μάρκες των ενέσεων COVID-19. «Τώρα έχουμε σαφή τεκμηρίωση ότι τα προϊόντα αυτά δεν προστατεύουν από τη μόλυνση, τον πολλαπλασιασμό ή την εξάπλωση του ιού και ότι οι πολλαπλασιαστικά εμβολιασμένοι έχουν στην πραγματικότητα μεγαλύτερες περιόδους μόλυνσης».
Οι ενέσεις COVID-19, επέμεινε ο Malone, δεν πληρούν τα κριτήρια ενός εμβολίου.
«Η διαφωνία είναι η μέθοδος με την οποία επιτυγχάνουμε επιστημονική πρόοδο», δήλωσε ο Δρ Peter McCullough, καρδιολόγος που έχει εκφράσει δημόσια τις ανησυχίες του σχετικά με την ασφάλεια αυτών των εμβολίων.
Ο οικογενειακός ιατρός με έδρα τη Βιρτζίνια, Δρ Μπρουκ Μίλερ, δήλωσε ότι αισθάνθηκε τεράστια πίεση να μην μιλήσει ανοιχτά για τις ανησυχίες του σχετικά με την ασφάλεια των εμβολίων και να μην κάνει καν ερωτήσεις σχετικά με τα όσα λένε οι κυβερνητικοί αξιωματούχοι υγείας για την ασφάλεια, την αποτελεσματικότητα και την αναγκαιότητα των ενέσεων COVID-19.
«Ο φόβος είναι εν μέρει ένα επιχειρηματικό μοντέλο», τόνισε ο Malone. «Πρέπει να καταλάβετε ότι το CNN αποκομίζει κέρδος, τρομάζοντας τα παιδιά μας και τρομάζοντας τους ηλικιωμένους μας. Είναι μια κερδοφόρα επιχείρηση. Το αποκαλούμε «πορνό του φόβου»», δήλωσε ο Μαλόουν.
Αλλά ίσως ήταν η ερώτηση του Jerry Daniels που μας έκανε περισσότερη αίσθηση. «Γιατί στον κόσμο εξακολουθούμε να δίνουμε ένα γενετικό «εμβόλιο» στους ανθρώπους, όταν ξέρουμε ότι τους σκοτώνει με ρυθμούς ρεκόρ;» ρώτησε ο Daniels. «Πού είναι η λογική σε αυτό;»
Η Jennifer Margulis, Ph.D., είναι βραβευμένη δημοσιογράφος και συγγραφέας του βιβλίου «Your Baby, Your Way: Taking Charge of Your Pregnancy, Childbirth, and Parenting Decisions for a Happier, Healthier Family». Βραβευμένη με το Fulbright και μητέρα τεσσάρων παιδιών, έχει εργαστεί σε μια εκστρατεία επιβίωσης παιδιών στη Δυτική Αφρική, έχει υποστηρίξει τον τερματισμό της παιδικής δουλείας στο Πακιστάν στην τηλεόραση της Γαλλίας και έχει διδάξει μετα-αποικιακή λογοτεχνία σε μη παραδοσιακούς φοιτητές στο κέντρο της Ατλάντα.
Ο Joe Wang, Ph.D., ήταν επικεφαλής επιστήμονας του προγράμματος εμβολίου SARS της Sanofi Pasteur το 2003. Τώρα είναι πρόεδρος της New Tang Dynasty TV (Καναδάς).
Μετάφραση από το πρωτότυπο: Καταχανάς (Γ. Μεταξάς)
Κατηγορία Θέματος
Ενημέρωση,
Επιστημονικά θέματα,
Θέματα Υγείας,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου