1 Σεπτεμβρίου 2022

Η συνεχιζόμενη κοινωνική βαρβαρότητα σε βάρος των ανεμβολίαστων υγειονομικών

Πρώην ήρωες της πανδημίας – νυν παρίες της δικτατορίας
 
 
Γράφει ο Κωνσταντίνος Βαθιώτης
 
«Φοβάμαι ότι ο νέος αιώνας θα είναι όχι μόνο πολέμων και εμφύλιων σπαραγμών αλλά και κοινωνικής βαρβαρότητας».
Αντώνης Σαμαράκης, 16 Μαΐου 19991 
 
Συμπληρώθηκε ένας χρόνος από το συλλαλητήριο κατά του υποχρεωτικού εμβολιασμού των υγειονομικών στο Σύνταγμα, και το καθεστώς της ιατροφασιστικής τυραννίας δείχνει ακόμη πανίσχυρο. 
 
Στην συγκεκριμένη περίπτωση επαληθεύεται περίτρανα η γνωστή λατινική ρήση του Ρωμαίου σατυρικού ποιητή Ιουβενάλη: 
 
«Hoc volo, sic iubeo! Sit pro ratione voluntas!, ελληνιστί: Αυτό θέλω, έτσι διατάσσω! Αντί εξηγήσεως, ισχύει η βούλησή μου!».
 
Με δυο λέξεις, η φράση αυτή αποτυπώνει τον αυταρχικό ετσιθελισμό κάθε απολυταρχικού καθεστώτος. 
 
Η επί ένα έτος και πλέον αναστολή εργασίας/καθηκόντων των υγειονομικών, που από ήρωες της πανδημίας έγιναν παρίες της δικτατορίας, είναι αψευδής μάρτυς: 
α) της υγειονομικής δικτατορίας που έχει εγκαθιδρυθεί επί κυβερνήσεως της μητσοτακικής εκδοχής της Μαρίας Αντουανέτας,
β) των ωχαδερφίστικων γονιδίων του Νεοέλληνα ραγιά που υποθάλπουν κάθε είδους φασισμό και
γ) του ανάποδου κόσμου που προωθεί η δίγλωσση Νέα Τάξη Πραγμάτων.
 
Ως προς το τελευταίο, λεκτέα τα εξής:  
 
Ενώ οι νεοταξίτικοι βραχίονες του δικτατορικού καθεστώτος αναμασούν συντονισμένα (γλωσσικό lockstep), και προπάντων υποκριτικά, το αίτημα της συμπεριληπτικότητας (inclusivity) σε κάθε επίπεδο (π.χ. σε εκπαιδευτικό, θρησκευτικό, ακόμη και σεξουαλικό), η προδήλως ανεπέρειστη δυσμενής μεταχείριση των ανεμβολίαστων έναντι των εμβολιασμένων υγειονομικών πιστοποιεί την κυριαρχία της ανάποδης λογικής στον τομέα της Υγείας, όπου, μάλιστα, η συμπερίληψη των ανεμβολίαστων υγειονομικών, λόγω της υποστελέχωσης των νοσοκομείων, καθίσταται αναγκαία περισσότερο παρά ποτέ. 
 
Έτσι, η «καταπολέμηση του κοινωνικού αποκλεισμού» (combating social exclusion), η οποία επισήμως μνημονεύθηκε για πρώτη φορά στο από 29.9.1989 Ψήφισμα του Συμβουλίου και των Υπουργών Κοινωνικών υποθέσεων της ΕΟΚ με αντικείμενο την εν λόγω «καταπολέμηση»2, και έκτοτε υμνήθηκε επανειλημμένως ως στόχος των πολιτισμένων κοινωνιών, έφθασε σήμερα να σημαίνει το ακριβώς ανάποδο, δηλαδή: την προαγωγή του κοινωνικού αποκλεισμού κάθε ανεμβολίαστου υγειονομικού!  
 
Η μαύρη επέτειος του αποτυχημένου συλλαλητηρίου κατά του υποχρεωτικού εμβολιασμού των υγειονομικών που διαλύθηκε με την άναδρη χρήση δακρυγόνων, στην ίδια πλατεία, μάλιστα, όπου είχε καταπνιγεί το κίνημα των αγανακτισμένων, δηλ. των κατ’ αναλογίαν εγκεφαλικώς ατρύπητων της εποχής των μνημονίων, στέλνει το εξής μήνυμα: 
 
Οι σύγχρονες δικτατορίες δεν μπορούν να απαλλαγούν από τον γενετικό κώδικα που χαρακτηρίζει κάθε δικτατορία: 
 
Όποιοι τολμούν να παρεκκλίνουν από την πορεία που έχει χαράξει για τα πρόβατα ο απολυταρχικός τσοπάνης, στοχοποιούνται ως ιερόσυλοι αρνητές της αυθεντίας, και το σύστημα της πολιτικής ορθότητας τούς μετατρέπει σε αποδιοπομπαίους τράγους, προκειμένου να μη δραπετεύσουν άλλα πρόβατα από το μαντρί. Με όρους Ποινικού Δικαίου, πρόκειται για το φαινόμενο της γενικοπροληπτικής τιμωρίας κάθε παραβάτη, εν προκειμένω: κάθε αρνητή. 
 
Επειδή, όμως, η δύναμη επιβολής κάθε δικτατορίας εδράζεται στην αρχή της αντιστροφής (που είναι συστατικό στοιχείο της προπαγάνδας3), επί τη βάσει της οποίας οι βασικότερες εκφάνσεις του κοινωνικού βίου παρουσιάζονται αναποδογυρισμένες, κάθε υγειονομικός που επέλεξε την ατρύπητη στάση σημαίνει ότι έκανε την σωστή επιλογή: 
 
Ό,τι παρουσιάζεται από το (νεοταξίτικο) σύστημα ως ανοσιούργημα, στην πραγματικότητα είναι αριστούργημα! 
 
Οι ανεμβολίαστοι υγειονομικοί αξίζει να πάρουν θάρρος διαβάζοντας τα προφητικά λόγια του τιμημένου με Νόμπελ λογοτεχνίας Ρώσου ιστορικού και μυθιστοριογράφου Αλεξάντρ Σολζενίτσιν, ο οποίος το 1974 έγραψε μια ανοικτή επιστολή προς τους ηγέτες της Σοβιετικής Ενώσεως με τίτλο «Να μη ζούμε με ψέματα»:  
 
«Αν δειλιάσουμε, ας μην παραπονιόμαστε πως δεν μας αφήνουν ν’ ανασάνουμε – εμείς οι ίδιοι δεν θα αφήνουμε τον εαυτό μας ν’ ανασάνη! Αν σκύψουμε κι άλλο, τα αδέλφια μας οι βιολόγοι θα βοηθήσουν εκείνους να πετύχουν το διάβασμα των σκέψεών μας και την τροποποίηση των γονιδίων μας. Αν δειλιάσουμε και σ’ αυτό, τότε είμαστε τιποτένιοι, δεν έχουμε ελπίδα σωτηρίας, και μας ταιριάζουν οι γεμάτοι περιφρόνηση στίχοι του Πούσκιν: 
 
Τι να τα κάνουν τα κοπάδια τα δώρα της λευτεριάς; 
Από γενιά σε γενιά κληρονομιά τους είναι ο ζυγός με τα κουδουνάκια και το μαστίγιο»4.
 
Η συνεχιζόμενη κοινωνική βαρβαρότητα κατά των ανεμβολίαστων υγειονομικών καθιστά άκρως επίκαιρο τον χαιρετισμό που είχε απευθύνει ο Αντώνης Σαμαράκης σε τριήμερο συνέδριο του 1999 με θέμα τον κοινωνικό αποκλεισμό:5 
 
Την Πρωτοχρονιά του 1900 στο ξεκίνημα του 20ού αιώνα, όλες οι πρωτεύουσες αλλά και οι μικρές πόλεις γιόρταζαν ξέφρενα τον χρυσούν αιώνα, όπως πίστευαν. Γλέντια, χοροί, τραγούδια, μουσικές σε ένα λαμπρά φωταγωγημένο διάκοσμο και φλερτ, ανθρώπινο είναι και αυτό. Μόνο μια φωνή διαμαρτυρίας υψώθηκε... Ο μεγάλος Άγγλος μυθιστοριογράφος Τόμας Χάρντλεϊ είπε: «Μπαίνουμε σε αιώνες βαρβαρότητας»... Ξεσηκώθηκαν οι άλλοι οι πολλοί να τον φάνε, να τον λυντσάρουν. «Πώς τολμάς και μας χαλάς την παράσταση; Πώς τολμάς και μας χαλάς την μαγιονέζα της ευτυχίας και της μακαριότητας»; 
 
Σύντομα όμως ο Χάρντλεϊ δικαιώθηκε. Πρώτος Παγκόσμιος Πόλεμος. Η απειλητική κουφόβραση του μεσοπολέμου. Το ολοκαύτωμα του 2ου Παγκοσμίου Πολέμου και άλλοι πόλεμοι, εμφύλιοι σπαραγμοί, στρατόπεδα συγκεντρώσεως, εκατοντάδες εκατομμύρια ανθρώπινα πλάσματα πεθαίνουν από την πείνα και την έλλειψη θαλπωρής. Δικτατορίες, χούντες, η μαύρη κατοχή, αίμα, αίμα, αίμα... Ο νέος χρυσούς αιών αποδείχθηκε μαϊμού. Όχι χρυσούς αλλά τενεκές ξεγάνωτος και αιμοσταγής. Σήμερα στο κατώφλι του 21ου αιώνα όλες οι ενδείξεις είναι δυσοίωνες. Φοβάμαι ότι ο νέος αιώνας θα είναι όχι μόνο πολέμων και εμφύλιων σπαραγμών αλλά και κοινωνικής βαρβαρότητας. Ο κοινωνικός αποκλεισμός που υπάρχει και σήμερα, θα σακατέψει ακόμη πιο πολύ την απάνθρωπη τούτη ανθρωπότητα. Φτώχεια, ανεργία, ρατσισμός, γκέτο για τα απεξαρτημένα από τα ναρκωτικά άτομα, γκέτο για τους φορείς του AIDS, γκέτο για τους ΡΟΜ, ένας κόσμος παρανοϊκός γεμάτος γκέτο. Ενώ εκατομμύρια δολάρια ξοδεύονται για εξοπλισμούς. Ω! Τι κόσμος μπαμπά θεέ! 
 
Τα τελευταία λόγια του διορατικού Σαμαράκη αποτελούν μια εξαιρετική αφορμή για να αναρωτηθούμε: μήπως επέστη ο χρόνος να εμπλουτίσουμε τον κατάλογο των γκέτο, από τα οποία συναπαρτίζεται ο παρανοϊκός-μισάνθρωπος κόσμος μας, με ένα ακόμη γκέτο, το γκέτο των ανεμβολίαστων υγειονομικών;  
 
Παραπομπές
 
1. Βλ. κατωτέρω το κείμενο που αντιστοιχεί στην υποσ. 4.
2. Βλ. Λύτρα, Κοινωνικός αποκλεισμός: Η παγκοσμιότητα του ριζοσπαστικού συνεταιρισμού, εις: Λύτρα/Σουλιώτη, Αποκλεισμοί στην παγκοσμιοποίηση: Ζητήματα κοινωνικής πολιτικής, εκδ. Παπαζήση, Αθήνα 2004, σελ. 25 επ., 27, υποσ. 3.
3. Βλ. και Βαθιώτη, Από την πανδημία στην κλιματική αλλαγή. Συντονισμένα τρομο-κράτη σε φόντο παγκόσμιας διακυβέρνησης, εκδ. Αλφειός, Αθήνα 2021, σελ. 45 επ. 
4. Για την ανάγκη των ανθρώπων να παραμένουν εντός του «εσωτερικού κύκλου» (The Inner Ring) βλ. Zimbardo, H επιρροή του Εωσφόρου. Πώς καλοί άνθρωποι γίνονται κακοί, μτφ.: Α. Λακιώτη / Μ. Φωτοπούλου, εκδ. University Studio Press, Θεσσαλονίκη 2011, σελ. 352, ο οποίος, αναφερόμενος στον «τρόμο τού να σε αφήνουν εκτός», σημειώνει:  
 
«Αυτός ο φόβος απόρριψης όταν κάποιος θέλει αποδοχή μπορεί να σακατέψει την πρωτοβουλία και να καταργήσει την προσωπική αυτονομία· μπορεί να μετατρέψει κοινωνικά ζώα σε ντροπαλούς εσωστρεφείς. Η νοερή απειλή τού να σε κατατάξουν στους εκτός (out-group) μπορεί να οδηγήσει ορισμένους ανθρώπους να κάνουν σχεδόν τα πάντα, για να αποφύγουν την τρομακτική απόρριψή τους. Οι αρχές μπορεί να προστάξουν ολοκληρωτική υπακοή, όχι μέσω τιμωριών ή ανταμοιβών, αλλά με τη χρήση αυτού του δίκοπου όπλου: το θέλγητρο της αποδοχής, συνδυασμένο με την απειλή της απόρριψης».
5. Εισαγωγικός χαιρετισμός, εις: Κοινωνικός αποκλεισμός «για τους ανθρώπους που παραμερίζουμε...», Εισηγήσεις Τριήμερου Συνεδρίου, Πάντειο Πανεπιστήμιο, 16-18.5.1999 (επιμ. Δ. Παπαδοπούλου), εκδ. Αρμός, Αθήνα 2002, σελ. 27/28.




Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.