17 Σεπτεμβρίου 2022

«Χρωστάμε σ’ όσους πέρασαν»… Σε ποιους ακριβώς χρωστάμε;

Γράφει ο Δημήτρης Νατσιός
 
«Στον αυτοματισμό και στην αχρήστευση της σκέψεως, βοηθούσε το γεγονός ότι υπήρχε πολύ μικρή εκλογή στις λέξεις. Το λεξιλόγιο της Νέας Ομιλίας, σε σύγκριση με το δικό μας, ήταν πολύ μικρό και αναζητούσαν διαρκώς καινούριους τρόπους να το λιγοστέψουν πιο πολύ. Η Νέα Ομιλία διέφερε πραγματικά από όλες τις άλλες γλώσσες σε τούτο: κάθε χρόνο γινόταν πιο φτωχή αντί να εμπλουτίζεται. Κάθε αφαίρεση που της έκαναν, ήταν κέρδος, γιατί όσο λιγότερη ευχέρεια έχει κανείς να διαλέξει ανάμεσα σε λέξεις, τόσο μικρότερος είναι ο πειρασμός να σκεφτεί. Έλπιζαν να δημιουργήσουν τελικά μια ομιλία που θα έβγαινε από το λαρύγγι χωρίς καμμιά συμμετοχή του εγκεφάλου». (Όργουελ, «1984», εκδ. Κάκτος, σελ. 305-6, 1978).
 
Είναι γεγονός αναντίλεκτο ότι τούτα τα χρόνια της λεγόμενης «πολιτικής ορθότητας», το προσκύνημα ουσιαστικά στην μεταμοντέρνα ανθρωπολογική χωματερή, οι ποικιλώνυμες εξουσίες και παραεξουσίες, βαπτίζουν με λαοφιλείς λέξεις και φράσεις ή τουλάχιστον ουδέτερες τα πράγματα που οι λαοί απεχθάνονται με την παλιά τους ονομασία. Προανέφερα την «πολιτική ορθότητα», που αποκρύπτει, όπως εξήγησα, την χωματερή, την παγκόσμια εστία σήψεως, που λέγεται ευφημιστικώς, δυτικός πολιτισμός. Είναι μια ύπουλη μορφή λογοκρισίας. Δεν εμποδίζει το υπάκουο κοπάδι των εξημερωμένων ψυχών να πει κάτι, αλλά το υποχρεώνει να πει κάτι, αυτολογοκρινόμενο. Γι’ αυτό βλέπουμε, σοβαρούς κατά τα άλλα ανθρώπους, όταν ερωτηθούν, για παράδειγμα, για το πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης-η λέξη δεν είναι της πολιτικής ορθότητας-να προβαίνουν σε υποτιμητικού χαρακτήρα ομολογίες του τύπου «εγώ δεν είμαι ρατσιστής ή φασίστας» και τα λοιπά.  
 
Έχει επιβληθεί, από τους εθνομάχους γραικύλους, ένα ιδιότυπο λεξιλόγιο, ένα γλωσσικό μνημόνιο, χρησιμοποιούνται λέξεις εύσημες, που, επαναλαμβάνω, καρυκεύουν δυσωδίες και επικαλύπτουν ελεεινές επιδιώξεις.  
 
Διάβαζα μια ανακοίνωση στις 19 Αυγούστου, του υπουργού Μετανάστευσης κ. Μηταράκη. «Ελαιώνας: μετανάστες και αλληλέγγυα άτομα απειλούν το προσωπικό μας, αυτό δεν θα γίνει ανεκτό και η δομή θα κλείσει οπωσδήποτε».  
 
Στο προηγούμενο κείμενο περιέχονται τέσσερις λέξεις –της Νέας Ομιλίας- που εξωραϊζουν μια εφιαλτική κατάσταση. Ποιες; Υπουργείο Μετανάστευσης, μετανάστες, αλληλέγγυοι, δομή. Τι θα πει υπουργείο Μετανάστευσης; Μήπως βοηθάμε Έλληνες που μεταναστεύουν; Όχι. (Το σωστό θα ήταν να ιδρυθεί υπουργείο Παλιννόστησης. Να γυρίσουν πίσω τα Ελληνόπουλα). Άρα, όπως το διαβάζουμε, σημαίνει υποδοχής και τακτοποίησης των παράνομων μωαμεθανών μεταναστών. Ερωτώ: Έπρεπε να υπάρχει ξεχωριστό υπουργείο για το αυτονόητο που είναι η φύλαξη των συνόρων του κράτους από τον ελληνικό στρατό; Και αν θέλαμε υπουργείο να ονομαστεί «αντιμετώπισης της παράνομης μετανάστευσης».  
 
Η δεύτερη λέξη: Μετανάστες. Είναι μετανάστες; Οι Πακιστανοί, που άρχισαν να ξεθαρεύουν και να αποκαλύπτουν τις «πολιτισμικές τους ιδιαιτερότητες», είναι μετανάστες; Δεν καπνίζουν τα μάτια μας από οργή, όταν διαβάζουμε για βιασμούς και ασύλληπτης, πρωτοφανούς κτηνωδίας εγκλήματα από τους ευεργετημένους αυτούς ανθρώπους; (Άλλος στην μέση του δρόμου, στην Κυψέλη, την έσφαξε στο γόνατο. Στην Λάρισα εξαφανίστηκε, αφού κατακρεούργησε την άτυχη γυναίκα. Ο δράστης της δολοφονίας ενός βασανισμένου παιδιού, τόλμησε να προβάλει ως δικαιολογία ότι εξύβρισε το θύμα το κοράνι. Είναι η "υπερασπιστική του γραμμή", όπως λέγεται. Που σημαίνει ότι είναι αναπαυμένος, χωρίς τύψεις, έπραξε «θεάρεστον» έργο. Καταλαβαίνουμε με τι ανθρώπους έχουμε μπλέξει και τι μας περιμένει, όταν με την πάροδο του χρόνου κερδίσουν και άλλα δικαιώματα ή πληθυνθούν;).  
 
Τι συζητά ο απλός κόσμος, όταν συλλαμβάνονται.  
- Και τι έγινε; Σε λίγα χρόνια θα βγει και θα κάνει χειρότερα!! Λαθρομετανάστες είναι και καλά θα κάνει ο λαός, όπως με την ονομασία των Σκοπίων, να μην υποκύπτει στην πολιτική ορθότητα-λογοκρισία, στη Νέα Ομιλία. Όσο φοβόμαστε να μιλήσουμε, τα πράγματα θα γίνονται χειρότερα. Είμαστε ο λαός και είναι μια δράκα χωρίς ιερό και όσιο.  
 
Τι θα πει αλληλέγγυοι; Ποιοι είναι αυτοί οι πολύ καλοί άνθρωποι της αλληλεγγύης και της συμπόνιας; Στα επεισόδια στην «δομή φιλοξενίας» συμμετείχαν και ιθαγενείς αλλά και αρκετοί ξένοι, Άγγλοι, Γάλλοι… Πορτογάλοι. Τι είναι αυτοί; Αμόρφωτα περιθώρια και τεμπέληδες εθνομηδενιστές, συνεπικουρούμενοι από ναυάγια της Ευρώπης, συνήθως υπό την επήρεια ουσιών, που εκμεταλλεύονται την γενικευμένη ατιμωρησία. Στις χώρες τους πέφτει ξύλο και φυλάκιση, εδώ βαπτίζονται αλληλέγγυοι, αξιομίμητης συμπεριφοράς. Τι να κάνουμε; όσο μας κυβερνούν τα πολιτικά σάβανα, αυτά θα παθαίνουμε…  
 
Μιλάμε και για «δομές φιλοξενίας». Σκληρή φράση! Έπρεπε να τις πούμε «χώροι αγκαλιάς και περιποίησης» ή «οίκοι στοργής και λατρείας». Επειδή αυτοκτονεί εν θριάμβω η ξεδοντιασμένη Ευρώπη πρέπει να στοιχιστούμε; Μπορεί κάποιος να απαντήσει, χωρίς τα γνωστά νεοταξικά σαλιαρίσματα και τις α(κατα)νόητες ψευτοπροοδευτικές σαχλολογίες, γιατί είμαστε υποχρεωμένοι να υποδεχόμαστε Πακιστανούς, λαός εμφανέστατα εχθρικώς, με ήθη και έθιμα «βαρβαρικής αλώσεως»; Όταν λέει ο ποιητής «χρωστάμε σ’ όσους πέρασαν», συμπεριλαμβάνει αυτό το χρέος και τους Πακιστανούς; Κανείς δεν τους θέλει, τους θεωρούμε απειλή, επιβαρύνουν κρατικές δομές, αυξάνουν την εγκληματικότητα, δεν πρόκειται ποτέ μα ποτέ να αφομοιωθούν και όμως τους υποδεχόμαστε. Είναι ή δεν είναι παράνοια αυτό; 
 
Θα πουν κάποιοι κάνουν τις «βαριές», χειρωνακτικές δουλειές που δεν τις καταδέχονται τα μοσχοαναθρεμμένα Ελληνόπουλα, δουλεύουν στα χωράφια μας, μαζεύουν τις ελιές ή τις φράουλες. Μάλιστα. Κάνω μια υπόθεση εργασίας. Σε περίπτωση ελληνοτουρκικής σύρραξης, οι Πακιστανοί της Ελλάδας, τι θα κάνουν; Όλοι έχουν «έξυπνα», πανάκριβα κινητά. Αν λάβουν εντολή δολιοφθοράς, «πέμπτη φάλαγγα» ονομάζεται αυτό, από απέναντι, από κάποιον ανισόρροπο τύπου Μπαχτσελί, κήρυξη «τζιχάντ», πολέμου κατά των απίστων, πώς θα αντιμετωπιστούν, αφ’ όσον είναι διεσπαρμένοι σ’ όλη την χώρα και όχι σε ελεγχόμενες και φυλασσόμενες «δομές»; Υπάρχει πρόβλεψη γι’ αυτό; Κοχλάζον νεανικό αίμα, σκληροτράχηλοι, φανατικοί μωαμεθανοί είναι, πώς θα τους αντιμετωπίσουν οι αβροδίαιτοι γηγενείς, που κουρνιάζουν αμέριμνοι στις όχθες των πισίνων (ή πισινών που θα ‘λεγε ο τραγικός ΓΑΠ) και απολαμβάνουν ευωχούμενοι τα «φρέντο» στις εθνικές ξαπλώστρες; Το κρίσιμο ερώτημα είναι: το κράτος που τους φιλοξενεί θα υποστηρίξουν ή το κράτος που ονειροφαντάζεται να γίνει ο σημαιοφόρος του Ισλάμ; Τον Μητσοτάκη ή τον Ερντογάν;  
 
Ίσως δεν έχουν κατανοήσει αρκετοί ότι άλλο η έννοια του πλησίον και άλλο η εθνική απειλή. Όταν φτάνει ένας μαθητής στο κατώφλι της αίθουσας, δεν θα τον διώξω, αλλά θα τον υποδεχθώ, θα τον αγκαλιάσω και θα του μάθω ελληνικά γράμματα, χωρίς να με ενδιαφέρει η καταγωγή του. Όταν όμως χιλιάδες 25άρηδες, συνωστίζονται στα σύνορα, στον Έβρο, σταλμένοι και σπρωγμένοι από το κράτος-συμμορία, την Τουρκία, τότε μιλάμε για απροκάλυπτη επίθεση κατά της εθνικής ασφάλειας και κυριαρχίας και οφείλω να τους αποκρούσω ως πολέμιους του κράτους μου, όπως κι έγινε στον Έβρο. Αυτό δεν κατάλαβαν κάποιοι και μεταβαλλόμαστε σε εμιράτο της Ευρώπης. Τα επίχειρα της αφροσύνης μας θα τα λουστούμε στα άμεσο μέλλον…  
 
Δημήτρης Νατσιός
δάσκαλος-Κιλκίς



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.