8 Οκτωβρίου 2021
Τέλος πιὰ οἱ δικαιολογίες γιὰ ὅλους - Ὁ καθεστωτικὸς διωγμὸς τῆς πίστης μας...
Συνεχίζονται τὰ ἀποκαλυπτήρια ποὺ ξεκίνησε ἀπὸ πέρσι ἡ λεγόμενη πανδημία. Ποὺ δὲν εἶναι μάλιστα ἁπλῶς ἀποκαλυπτήρια, ἀλλὰ μία σαρωτική, ἁλυσιδωτὴ κατάρρευση ἀπὸ κάθε λογῆς μάσκες καὶ παραπετάσματα. Καὶ κατάρρευση βεβαίως κυρίως γιὰ τὸν ἐκκλησιαστικὸ χῶρο, γιατί σὲ ἐκεῖνον τῆς πολιτικῆς ἐξουσίας τὰ πράγματα ἦταν δεδομένα καὶ μόνο ἀσύγγνωστα ἀφελεῖς μποροῦσαν πιὰ νὰ περιμένουν κάτι ἄλλο πέρα ἀπὸ τὴν τόση συνειδητὴ (καὶ πολυκομματικὰ ὁμόφωνη) ἀθλιότητα καὶ συνεπῶς νὰ ἐκπλαγοῦν.
Στὸν ἐκκλησιαστικὸ χῶρο ὅμως, ἀκόμη καὶ οἱ γνῶστες τοῦ τί πραγματικὰ κρύβεται ἐδῶ καὶ πολλὰ χρόνια στὰ διαβρωμένα ἀπὸ τὴν ἐκκοσμίκευση, τὸν οἰκουμενισμὸ καὶ τὶς ἄλλες παθογενεῖς αἰτίες νοσηρὰ του ὑπόγεια, θεωρῶ πὼς τέτοια συντριπτικὴ ἀποκαθήλωση προσώπων, τόσο συνεχῆ καὶ κυρίως ἀπροσχημάτιστο κατήφορο, ὅλα αὐτά - σὲ τέτοια τοὐλάχιστον ἔκταση καὶ σὲ τόσο μικρὸ χρονικὸ διάστημα - οὔτε καὶ οἱ ἴδιοι οἱ γνῶστες μποροῦσαν νὰ τὰ φανταστοῦν.
Γιατί φυσικὰ δὲν ἦταν μόνο τὸ ὄνειδος τῶν κλειδαμπαρωμένων ἐκκλησιῶν πέρσι, ποὺ μετὰ ἀπολυμάνθηκαν καὶ ὁσονούπω θὰ εἶναι προσιτὲς μόνο μὲ πιστοποιητικὰ ἐμβολιασμοῦ. Σὲ μία πτωτικὴ ἐξέλιξη, γιὰ τὴν ὁποία ἡ εὐθύνη τῆς λεγόμενης διοικούσας Ἐκκλησίας ἦταν καὶ παραμένει καθοριστική. Δὲν εἶναι τυχαῖο ἄλλωστε ὅτι παράλληλα πρὸς ὅλα αὐτά, ἐπινοήθηκε ἀπὸ εὐφάνταστους (μέσα στὴν πλάνη τους) ἀρχιερατικοὺς νόες μία ὁλόκληρη ψευδοθεολογία γιὰ νὰ δικαιολογηθοῦν τὰ ἀδικαιολόγητα καὶ γιὰ νὰ καλυφθεῖ μὲ ἀστειότητες ὁ νεοσεργιανικός τους ἐναγκαλισμὸς μὲ τὸ ἀμφιφανῶς ἀντίχριστο καθεστώς.
Μιὰ ψευδοθεολογία τῆς μάσκας καὶ τοῦ...dettol, ποὺ μάλιστα σύντομα διευρύνθηκε καὶ μὲ ἄλλα καινὰ «δόγματα», ὅπως ἐκεῖνο τῆς...διημέρου Ἀναστάσεως τὸ περασμένο Πάσχα καὶ τόσες ἀκόμη ἐκτροπές. Σὲ μία ἐποχὴ μάλιστα ποὺ ἐπιβλήθηκαν ὑποχρεωτικὰ κορωνοτὲστ γιὰ τοὺς ἱερεῖς, προκειμένου νὰ ἐπιτελέσουν τὶς μεγαλοβδομαδιάτικες ἀκολουθίες, καὶ ἀκολούθησε διωγμὸς ὅσων ἀρνήθηκαν νὰ συμμετάσχουν στὴ συνολικὴ παρωδία. Γιὰ νὰ φτάσουμε ὡς τὸ σήμερα, ὅπου συνεχίζονται οἱ ἐκβιαστικὲς πιέσεις ἀρκετῶν ἐπισκόπων πρὸς ἱερεῖς, γιὰ νὰ ὑποταχτοῦν στὸ καθεστωτικὸ ἀφήγημα, νὰ μὴν ἀντιδράσουν στὴν ἐμβολιαστικὴ προπαγάνδα ποὺ κάνει πλέον θραύση μέσα στοὺς ναούς, ἀλλὰ καὶ νὰ ἐμβολιαστοῦν καὶ οἱ ἴδιοι.
Δὲν ἦταν λοιπὸν μόνο αὐτά. Πρόσφατα βιώσαμε τὸ τελευταῖο (ἀλλὰ φοβᾶμαι ὄχι καὶ στερνὸ) ἀποκαθηλωτικὸ συμβάν. Τότε ποὺ ζήσαμε καὶ πάλι τὸν καθεστωτικὸ διωγμὸ τῆς πίστης μας, τὴν ὥρα ποὺ κάποιοι ἄλλοι βρίσκονταν σὲ ἐπίσημη ἀσυλία. Τὴν ὥρα ποὺ τὰ ἰσλαμικὰ στίφη ὀργίαζαν στοὺς δρόμους τῆς πρωτεύουσας γιὰ τὴν ἐθνικὴ ἡμέρα τοῦ Πακιστὰν ἢ τὴ σιιτικὴ ἀσούρα, ἐνῶ κάποιοι ἄλλοι ἀνόητοι ἑλληνόφωνοι ξεκινοῦσαν τὴ «λιτανεία» ἀνὰ τὸ πανελλήνιον τῆς τερατώδους μαριονέττας τῶν δικαιωματάδων τοῦ Σόρος.
Οἱ λιτανεῖες ὅμως γιὰ τὴ Μεγαλόχαρη ἦταν ἀπαγορευμένες, οἱ περιφορὲς ποινικοποιημένες, ἐνῶ μέχρι καὶ βαριὰ πρόστιμα εἴδαμε σὲ ἱερεῖς ποὺ ἀποτόλμησαν (οἱ θρασύτατοι) τὸ...μέγα παράπτωμα.
Ποῦ ἦταν καὶ πάλι οἱ ἱεράρχες μας, ποῦ ἦταν καὶ οἱ παρατρεχάμενοι κληρικοὶ καὶ λαϊκοί τους κύκλοι;
Ποῦ ἦταν γιὰ νὰ διαμαρτυρηθοῦν γιὰ τὸ νέο ἄγος, νὰ ἀντιδράσουν γιὰ τὴν καινούργια πρόκληση, νὰ φωνάξουν γιὰ τὸν διωγμό, ἐνῶ οἱ ἀλλόπιστοι κυριολεκτικὰ ξεσαλώνουν καὶ δὴ μὲ ἐπίσημη ἄδεια; Ἀπόντες καὶ πάλι βεβαίως (πλὴν ἀπειροελαχίστων ἐξαιρέσεων).
Χαμένοι στὴν ἐκκωφαντικὴ σιωπὴ τῆς χιλιοδιαπιστωμένης ἀπουσίας τους, τοῦ ξεκάθαρου ρόλου τους ὡς παραμάγαζου τοῦ κοσμικοῦ καθεστῶτος, τῆς πασιφανοῦς ἀποστασίας τους. Ὅπως χαμένοι ἦταν ἀσφαλῶς καὶ ὅταν λίγες ἑβδομάδες πρὶν εἶχε καεῖ ἡ μισὴ Ἑλλάδα, καθὼς οὔτε καὶ τότε κατόρθωσαν νὰ ἀρθρώσουν ἕνα πραγματικὰ πνευματικὸ λόγο, πέρα ἀπὸ τὶς γνωστὲς δηλώσεις καὶ δράσεις ποὺ ὑποβιβάζουν τὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ σὲ βῆτα κατηγορίας φιλανθρωπικὸ σωματεῖο. Ἀνίδεοι καὶ ὀλίγιστοι πάντοτε. Ἀνήμποροι νὰ σταθοῦν στὸ ὕψος τῶν περιστάσεων καὶ τῶν κρίσιμων χρόνων. Ἀνένδοτοι καὶ ἀνεπίστροφοι.
Ἴσως ὅμως καὶ νὰ εἶναι χρήσιμα αὐτά, παρὰ τὴ θλίψη καὶ τὴν ὀδύνη ποὺ προκαλοῦν. Ἄς τὸ πιοῦμε μὲ ἄλλα λόγια ὅλο τὸ πικρὸ ποτήρι. Γιὰ νὰ πάψουμε ὁριστικὰ νὰ ἔχουμε αὐταπάτες καὶ νὰ προσδοκοῦμε ὁτιδήποτε πιὰ ἀπὸ αὐτούς. Τί νὰ περιμένεις δηλαδὴ ἀπὸ ἀνθρώπους ποὺ οὔτε καὶ μέσα σὲ τόσο κραυγαλέες ἐξελίξεις δὲν μποροῦν (ἢ δὲν θέλουν) νὰ διακρίνουν τὰ «σημεῖα τῶν καιρῶν»; Στὴ συντριπτικὴ πλειονότητά τους ἔχουν δυστυχῶς καταντήσει ὁδηγοὶ μωροὶ καὶ τυφλοί, ποὺ «κλείουσι τὴν βασιλείαν τῶν οὐρανῶν ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων». Καὶ ἀντὶ γιὰ κήρυκες μετανοίας καὶ σωτηρίας, γίνονται ἔτι περαιτέρω διαφθορεῖς καὶ ὀλετῆρες ψυχῶν, ἐπάνω στὶς πιὸ κρίσιμες στιγμὲς μάλιστα τῆς Ἱστορίας αὐτοῦ τοῦ τόπου. Καὶ αὐτὸν τὸν τραγικὸ ρόλο τους τὸν ἐπιβεβαιώνουν μέρα μὲ τὴ μέρα ὁλοένα καὶ πιὸ ἐκκωφαντικά.
Γιὰ νὰ μὴν εἴμαστε ὅμως μονόπλευροι, ὀφείλουμε νὰ ἐπισημάνουμε τὶς τραγικὲς εὐθύνες καὶ τοῦ ἴδιου τοῦ ποιμνίου. Καὶ οἱ δικές του μάσκες εἶναι ξεκάθαρο ὅτι ἔχουν πέσει μὲ πάταγο. Ἑνὸς ποιμνίου ποὺ τὰ ἀνέχεται ὅλα αὐτὰ καὶ ἐμμέσως λοιπὸν τὰ ἀποδέχεται. Καὶ ὄχι μόνο δὲν ἀντιδρᾶ, ἀλλὰ καὶ ἐν πολλοῖς τὰ βρίσκει καὶ φυσιολογικά, ὑπὸ τὸ κράτος τῆς τεχνητῆς τρομοϋστερίας τοῦ καθεστῶτος καὶ κυρίως ὑπὸ τὴν ἐπήρεια τῶν πνευματικῶν ναρκωτικῶν οὐσιῶν μὲ τὶς ὁποῖες τὸν διαποτίζουν ἐδῶ καὶ χρόνια οἱ νανουριστὲς ταγοί του. Καὶ ἔτσι, ἐνῶ συμβαίνουν γύρῳ μας ὅλα αὐτά τα ἀνεκδιήγητα, πάμπολλοι πιστοὶ συνεχίζουν κι αὐτοὶ τὸν δικό τους κατήφορο τῆς μακάριας ἀμεριμνησίας, τοῦ ἄκριτου ἐφησυχασμοῦ καὶ τῆς τυφλῆς ὑπακοῆς, ἀποδεχόμενοι τὴν κάθε κακοδοξία ὡς φυσιολογικὴ κατάσταση. Καὶ γίνονται συχνὰ καὶ «βασιλικότεροι τοῦ βασιλέως», κατακεραυνώνοντας ὡς ἀκραίους καὶ φανατικοὺς ὅσους ἁπλῶς ἀποτολμοῦν νὰ διαπιστώσουν τὸ πασιφανές: ὅτι ὁ βασιλιᾶς εἶναι θεόγυμνος.
Καὶ ἀσφαλῶς δὲν ἔχουν κανένα ἄλλοθι οὔτε καὶ αὐτοί. Φυσικὰ ἡ εὐθύνη εἶναι πρωτίστως τῶν ποιμένων καὶ αὐτοὶ θὰ δώσουν τὸν κύριο λόγο γιὰ τὸ ὅτι ἄφησαν ἐδῶ καὶ δεκαετίες τὸν λαὸ ἀκατήχητο καὶ ἐκτεθειμένο. Ὅπως ἐξάλλου καὶ γιὰ τὴν ἐθνικὴ κατάρρευση τῆς πατρίδας, ἡ εὐθύνη βαραίνει πρωτίστως τὸ πολιτικὸ προσωπικὸ ποὺ κυβερνᾶ.
Ὅπως ὅμως καὶ ἐκεῖ εἶναι καθοριστικὴ ἡ εὐθύνη τῶν πολιτῶν (γιὰ ὅσα ψηφίζουν, γιὰ ὅσα πιστεύουν, γιὰ ὅσα παραβλέπουν, γιὰ ὅσα ἀνέχονται παθητικά), ἀκριβῶς κατ᾿ ἀνάλογο τρόπο ἡ καραμέλα τῆς «μειωμένης εὐθύνης» ἔχει τελειώσει πρὸ πολλοῦ καὶ γιὰ τοὺς ἁπλοῦς πιστούς. Γιατί ἐδῶ συμβαίνουν πλέον τόσο χοντροκομμένα καὶ πρωτοφανῆ πράγματα, ποὺ κανεὶς πιὰ δὲν δικαιοῦται νὰ ἐπικαλεῖται ἄγνοια ἢ ἐλλιπῆ θεολογικὴ κατάρτιση. Τὸ χριστεπώνυμο πλήρωμα δὲν μπορεῖ νὰ εἶναι ἄβουλο καὶ ἀνοϊκὸ κοπάδι. Καὶ ὅσοι συμπεριφέρονται ὡς τέτοιοι ἔχουν τεράστια συνευθύνη γιὰ τὸν κατήφορο στὸν ὁποῖο κατρακυλᾶμε ἐδῶ καὶ πολὺ καιρό.
Νὰ τὸ ξεκαθαρίσουμε συνεπῶς: «Qui tacet consentire videtur». Ὁ σιωπῶν δοκεῖ συναινεῖν. Καὶ γιὰ νὰ θυμηθοῦμε καὶ τὸν Ἀριστοτέλη, «οἱ μὴ ὀργιζόμενοι ἐφ᾽ οἷς δεῖ, ἠλίθιοι δοκοῦσιν εἶναι». Δὲν ὑπάρχει πιὰ ἐδῶ καὶ καιρὸ κανένα ἀπολύτως ἄλλοθι. Οἱ δικαιολογίες τελείωσαν. Γιὰ ὅλους...
Κατηγορία Θέματος
Αρθρα Ν. Δαπέργολα,
Εκκλησιαστικά,
Θρησκευτικά θέματα,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου