7 Οκτωβρίου 2021

Πρέπει να τρέξετε.. αν θέλετε να προλάβετε

Γράφει η Στεφανία Λυγερού
 
(δεν θα τό ‘γραφα τώρα, είπα να ξεκουραστώ και να ξαναγράψω όταν με το καλό πάω πίσω στο μπουντρούμι μου, ας όψεται...... με προκάλεσε η Αννα! αυτή φταίει!!!)
 
Λοιπόν, η καταγγελία μου αυτή, η τελευταία μου, το κύκνειό μου άσμα! ΔΕΝ είναι το σημαντικό της υπόθεσης! (Ό,τι αφορά ΑΥΤΟΥΣ δεν έχει καμία σημαντικότητα, αφού ΜΠΟΡΟΥΝ να μας γράφουν στ' αρχίδια τους -η τελευταία φορά που με γράφουν στ' αρχίδια τους.) Το σημαντικό είμαστε ΕΜΕΙΣ, και δες ποια είναι η δυναμική, ΤΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ!!!!!!! (ΗΔΗ ΤΟ ΚΑΝΩ, τα αποτελέσματα............ ΑΠΡΟΣΜΕΤΡΗΤΑ!!!!!!) 
 
Με ΟΠΟΙΟΝ μίλησα, καθ' όλη τη διάρκεια του ταξιδιού, όσους ενεπλάκησαν, αλλά και όσους συνάντησα καθ' οδόν, ΟΠΟΙΟΝ συνάντησα, εκεί που έβαλα βενζίνη, εκεί που πήρα καφέ, εκεί που πήρα φαγητό, μέχρι και στα διόδια! ΕΛΕΓΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΉ!!!! 
 
Όχι όμως με αυτόν τον κυριλέ τρόπο, αλλά ως εξής: 
Μπαίνω στο βενζινάδικο, λέω χωρίς μάσκα μπαίνουμε ε; ΝΑΙ ΜΟΥ ΛΕΝΕ!! (ΌΠΟΥ ΜΠΗΚΑ, ΣΕ ΟΠΟΙΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΣΕ ΟΛΗ ΜΟΥ ΤΗ ΔΙΑΡΔΟΜΗ "ΝΑΙ" ΜΟΥ ΕΛΕΓΑΝ! -και από εκεί και πέρα μέχρι και σήμερα ΟΠΟΥ ΜΠΑΙΝΩ, και από δω και πέρα όπου θα μπαίνω και ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΚΡΕΜΑΣΤΟΥΝ!)  
 
Μπράβο σας, λέω, μην υπακούτε τους προδότες! Ξέρετε τι μου έκαναν;;; Κι αρχίζω και ιστορώ, με τον πιο βαθύ, ψυχικό, διαπεραστικό τρόπο (αυτό είναι το μεγαλύτερό μου προσόν! το βάθος μου! επειδή ό,τι λέω είναι ΑΛΗΘΕΙΑ, ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΗ για όποιον με ακούει, ας είναι κι άψυχος!), και την ιστορώ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ! Μένω σε ακριτικό, νησί, πήγα για εθνικούς λόγους, για να στηρίξω την πατρίδα μου, δεν έχει γιατρό, ήθελα να κάνω τεστ για να ταξιδέψω, μου είπαν κλπ, κλπ. (Την καλύτερη διαφήμιση θα σας κάνω, θα σκίσουν τα ντοκτορά τους οι μαρκετιστες!) 
 
Αυτό που έχω να πω είναι ότι ΟΛΟΙ με κοιτούσαν με το στόμα ανοιχτό, πέσαν τα σαγόνια τους. Και κανείς δεν έκανε τη δουλειά του πριν τελειώσω, με τόσο ενδιαφέρον με άκουγαν, μέχρι κι ο υπάλληλος του πλοίου, έστελνε από την πίσω μεριά τον κόσμο, έκοβε τα εισιτήρια από το πλάι, μέχρι να ολοκληρώσω την αφήγηση. Στα διόδια έφτασα μέχρι την μπάρα γιατί ήμουν στον κόσμο μου, έκανα όπισθεν και λέω στην υπάλληλο «μας έχουν αφήσει μυαλό οι προδότες! Κιμά μάς το έχουν κάνει, θα πέρναγα την μπάρα!» ΣΥΜΦΩΝΗΣΕ Η ΚΟΠΕΛΙΑ! Κι αφού συμφώνησε άρχισα να εξιστορώ, και τα αμάξια πίσω περίμεναν, και ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΝΟΙΑΖΕ, περίμενε να τελειώσω!!!! Κανείς δεν βιαζόταν, δεν βρέθηκε ούτε ένας που να μην τον ενδιαφέρει να ακούσει την ιστορία μου αυτή. Την τόσο διδακτική.
 
«Καλά κάνετε, να μην τους υπακούτε», έλεγα φεύγοντας. «Τον κώλο τους κοιτάνε, τίποτα δεν κάνουν για μας, ό,τι τους βολεύει, όποτε τους βολεύει. Να μας πεθάνουν θέλουν οι προδότες». 
 
Στο σημείο αυτό, κρίνεται υποχρεωτικό να πω ότι έχω άπειρους φίλους!!! αλλά και.. είμαι πολύ κοινωνικός σαν άνθρωπος, που σημαίνει μιλώ άνετα σε αγνώστους σαν να τους ξέρω από παλιά! αλλά και..... είμαι πολύ συμπαθής (φυσιογνωμικά), δεν υπάρχει άνθρωπος που να μην θέλει να με ακούσει. Κι έχω λοιπόν να πω: 
 
Δεν θα κάνω καμία άλλη δουλειά πλέον (σύνταξη!). Όπου σταθώ κι όπου βρεθώ την ίδια ιστορία θα λέω, σαν τώρα μόλις να συνέβη («ξέρεις τι μου κάνανε ΣΗΜΕΡΑ; κλπ, κλπ), πάντα θα την κρατώ επίκαιρη! 
 
Καθώς επίσης και.. Μπορεί όποιος θέλει να χρησιμοποιήσει την καταγγελία μου για δική του χρήση, δηλ. να πει δεν ακολουθώ τις εντολές γιατί σ' αυτήν κάνατε αυτό (δεν έχω ακόμα αρ.πρωτ. στο τμήμα μου είπαν να κάνω αίτηση για να πάρω αντίγραφο σε δύο μέρες, και το αντίγραφο θα το πάρω σε άλλες δύο, οπότε μετά θα έχω και θα το κοτσάρω, για να μην κουβαλάτε χαρτιά, να έχετε μόνο τον αρ.πρωτ. και να ψάχνουν ΑΥΤΟΙ να το βρουν, υπηρεσιακώς! -να κάνουν και καμιά δουλειά, έτσι για το ξεμούδιασμα!) Έχετε από εμένα το ελεύθερο. 
 
Είχα γράψει ένα κείμενο παλιά για τον θάνατο του Βλάσση, στο οποίο στο τέλος έλεγα «Τώρα θα παλέψετε με το θεριό.. (Φαντάσου το, φτιάξ' το με τη φαντασία σου. Δες εμάς... μια καρδιά... μια γροθιά)................ Το έφερες το θηρίο μπρος στα μάτια σου; Ε, τώρα ετοιμάσου να το παλέψεις.» (θα βάλω ολόκληρο το κείμενο στα σχόλια) 
 
Αυτό ένιωσα όταν μιλούσα με τους συμπολίτες μου, ότι είμαστε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΣΑΝ ΓΡΟΘΙΑ, απλά δεν το γνωρίζουμε! Νομίζουμε ότι είμαστε μόνοι μας -ο καθένας από εμάς- και τους πολεμάμε σαν τον δον κιχώτη τους ανεμόμυλους! Κι αυτό το αδιανόητο/ακατόρθωτο το καταφέρνουν με τα τσιράκια τους τα μήντια (ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΘΑ ΤΗΝ ΓΛΙΤΩΣΟΥΝ -ΑΥΤΑΝΔΡΟ ΘΑ ΦΥΓΕΙ ΤΟ ΤΣΑΡΔΑΚΙ ΣΑΣ!). Καιρός το λοιπόν να γνωριστούμε!!!! Έναν-έναν θα τον γνωρίσω προσωπικά, τον συμπολίτη μου, που ΠΑΣΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΛΕΥΕΙ ΚΑΙ ΣΤΕΚΕΤΑΙ ΟΡΘΙΟΣ ΜΕ ΤΟΣΗ ΑΝΔΡΕΙΑ ΑΝΤΑΞΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΤΟΥ! 
 
Αυτό που νιώθω, πρώτη φορά στη ζωή μου, είναι ότι Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΧΕΡΙΑ!!!!! ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ!!!!! Δεν τους έχω καμία ανάγκη, ας μην εκδικάσουν τίποτα, αρκεί που ξέρουν οι συμπολίτες μου ότι είναι προδότες και ότι τους παλεύει άλλος ένας! Έστω κι άλλος ΕΝΑΣ!!! ΟΠΟΤΕ έρθει η ώρα, η μαγική, που ΔΕΝ θα μπορούν στα λαγούμια τους να κρύβονται, τότε θα δικαστούν. Και δεν χρειάζεται κανένα δικαστήριο να λειτουργήσει. Η ΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ είναι ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ!!!! Και δη, δεν ελέγχεται, δεν αλλοιώνεται, δεν καθοδηγείται, δεν μιζώνεται, άρα ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΙΕΤΑΙ!! 
 
Είχα γράψει κάποιο άλλο κείμενο, κάποια άλλη φορά. Όχι αγωνιστικό, αμπελοφιλοσοφία -το αγαπημένο μου!!!!! Στο οποίο στο τέλος έγραφα «κρατώ τη γη στα χέρια μου αυτή τη στιγμή, και την γυρνώ κατά πού εγώ θέλω, οπότε.... τώρα... εγώ.... επειδή αυτό θέλω.... την γυρνώ στην μεριά του καλού!!!!!!» (Η μάγισσα της Σμύρνης!! -έχω και την καταγωγή!!!) 
 
Για να με σταματήσετε το μόνο που μπορείτε να κάνετε είναι……. (κλεμμένο από το κείμενο για τον Βλάσση): Πρέπει να τρέξετε.. αν θέλετε να προλάβετε. να με φάτε εσείς πρώτοι!!!!! Ούννοι. Βάρβαροι. Ουστ!!!!!!!! 
 
ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ!!!!!!! 
 
Υ.Γ. Με την συγκεκριμένη αυτή τελευταία πράξη μου παίρνω εκδίκηση για το αίμα των τίμιων, δίκαιων, αξιοπρεπών, αντρών που σ' αυτή ΤΗΝ ΑΝΑΝΔΡΗ ΜΑΧΗ, έπεσαν. Όσους για οικονομικούς λόγους αυτοκτόνησαν. 
 
Το κείμενο για τον Βλάσση (Αθάνατος!) εδώ: https://koukfamily.blogspot.com/2011/07/blog-post_2455.html 
 



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.