17 Οκτωβρίου 2021
Συγκλονιστικἠ ανοιχτή επιστολή Αμβροσίου σε Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο για όσα συμβαίνουν στην Εκκλησία μας
Ἀπευθύνομαι πρός Ὑμᾶς σήμερον δημοσίως, πειθαρχῶν εἰς τήν προτροπήν τοῦ ἐν ἁγίοις πατρός ἡμῶν Ἰωάννου τού Χρυσοστόμου, καθ’ ἥν «τά δημοσίως λεγόμενα καί πραττόμενα, δημοσίως καί νά ἐλέγχωνται» (ΕΠΕ, 23,393), προκειμένου νά καταθέσω πρός τήν Ὑμετέραν Μακαριότητα τήν σφοδράν ἀντίδρασιν τῆς ἀθλίας μου ψυχῆς διά τάς ὑφ’ Ὑμῶν γενομένας Δηλώσεις τῆς παρελθούσης Κυριακῆς 10ης Ὀκτωβρίου τρ.ἔ., αἵτινες εἶδον τό φῶς τῆς δημοσιότητος!
Ἰδού ἕνα ἀπόσπασμα:
«Δεν είναι όλα ρόδινα τα πράγματα. Υπάρχουν πολλά αγκάθια, υπάρχουν πολλές δυσκολίες. Και οι αρχιερείς που διάβηκαν αυτόν τον δρόμο και τον περνούν γνωρίζουν από αυτές τις δυσκολίες που προέρχονται από έξω αλλά και δυστυχώς από μέσα από την Εκκλησία.
Τότε τι γίνεται; Πού θα στραφείς; …….. Στην Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος. Και επομένως δεν έχεις δικά σου βιώματα; Δεν έχεις δυνατότητα να αμφισβητήσεις κάτι, δεν είναι δυνατόν να έχεις κάτι προσωπικό που πιθανόν να έχεις ερωτηματικά από αυτά που ακούς; Έχεις το δικαίωμα αυτό. Αλλά πάνω από όλα είναι η υπακοή στην Εκκλησία και στη Σύνοδό της, διότι αυτή καθοδηγεί αυτό το σκάφος. Και σε αυτήν θα πειθαρχείς. Πιθανόν όμως η γνώμη σου να είναι ισχυρή, πιθανόν να είναι δυνατή.
Σεβόμαστε την ελευθερία σου και την ελευθερία του καθενός. Αλλά θα πρέπει να έρθει και να πει «πατέρα μου εγώ αυτό είμαι» και να αφήσει τα καθήκοντά του και να αποσυρθεί στο σπίτι του, στο Μοναστήρι του, στο κελί του και από εκεί να έχει τις θέσεις τις δικές του.
Υπάρχει μια φράση, που πολλοί την ακούνε και ανατριχιάζουν: αποτειχίζομαι. Αυτός, λοιπόν, που διαφωνεί και δεν θέλει να τηρήσει την γραμμή της Εκκλησίας, της Ιεράς Συνόδου, έρχεται και λέει αυτά που είναι δικά μου πιστεύω, αλλά όμως οφείλω υπακοή στην Εκκλησία.
Επομένως «σας δίνω ένα χαρτί και σας λέω αποτειχίζομαι και από δω και πέρα κάνω ιδιωτική ζωή, κάνω αυτό που θέλω». Η ενότητα της Εκκλησίας είναι πάνω από όλα γιατί στηρίζει την αληθινή πίστη.
Αυτές οι σκέψεις πρέπει να επικρατούν και σε αυτούς που ανεβαίνουν σήμερα τα σκαλιά του θυσιαστηρίου, αλλά και αυτούς που υπηρετούμε. Οι ανάγκες των καιρών μας, η πατρίδα μας, η κοινωνία μας, η αποιεροποίηση των πάντων γύρω μας, είτε λέγεται οικογένεια, έγινε λέγεται νεότητα, είτε λέγεται παιδεία, είτε λέγεται στρατός.
Αυτή η μανία της αποιεροποιήσεως δεν απαντιέται, ούτε αντιμετωπίζεται με κανέναν άλλον τρόπο, παρά με την Πίστη μας, τις ρίζες μας, τη βάση μας. Μπορούμε να παρεκκλίνουμε μέσα μας. Δεν βιαζόμαστε. Υπακούομε στο θέλημα της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας».
Μακαριώτατε,
Συμφωνῶ ἀπολύτως μέ τήν διδαχήν Σας περί ὑπακοῆς πρός τήν Ἱεράν Σύνοδον, πλήν ὅμως ὑπό τόν ὅρον, ὅτι καί ἡ Ἱερά Σύνοδος θά «ὀρθοτομῇ τόν λόγον τῆς ἀληθείας»! Συνεπῶς αἱ Ὑμέτεραι ἐκφράσεις περί «ᾀποτειχίσεως», περί ἀποσύρσεως κάποιου διαφωνοῦντος Ἀρχιερέως «στό σπίτι του, στο Μοναστήρι του, στό κελλί του» καί, τέλος, περί «αποιεροποιήσεως» μᾶς ἐσκανδάλισαν ἀφαντάστως!
Μᾶς ἐσκανδάλισαν δέ, διότι προϋποθέτουν, ὅτι ἡ Ἱερά Σύνοδος ἔχει ὡς προνόμιόν της τό ΑΛΑΘΗΤΟΝ! Πλήν ὅμως αὐτό εἶναι καί τό ζητούμενον διά τήν σήμερον ἡμέραν! Ἡ ὑφ’ Ὑμᾶς Ἱερά Σύνοδος τῶν Ἀρχιερέων ὑπηρετεῖ πάντοτε τήν ἀλήθειαν ἤ μήπως ἐνίοτε ὑπηρετεῖ καί τήν πλάνην;
Μέχρι τῆς σήμερον ἡμέρας ἐγνωρίζομεν, ὅτι ὁ Πάπας, πεπλανημένος βέβαια, ἰσχυρίζετο, ὅτι κατέχει τό «ἀλάθητον»! Σήμερον πληροφορούμεθα, ὅτι καί ἡ Ἱερά Σύνοδος ἐμφανίζεται ὡς ἀλάθητος!
Πλανᾶσθε, ὅμως, Μακαριώτατε, καί μάλιστα πλανᾶσθε πλάνην οἰκτράν, ἰσχυριζόμενος τά τοιαῦτα! Καθ’ ὅσον τόσον ἡ Διαρκής Ἱερά Σύνοδος, ὅσον καί ἡ προσφάτως συγκληθεῖσα Ἱερά Σύνοδος τῆς Ἱεραρχίας, ἀμφότεραι τελοῦσαι ὑπό τήν Προεδρείαν Ὑμῶν, ἔχουν προδόσει τόν Σωτῆρα μας Χριστόν, ἔχουν προδόσει τήν Ὀρθόδοξον Πίστιν τῶν προγόνων μας, ἔχουν ἐκκοσμικεύσει – καί ἑπομένως ἔχουν διαλύσει- τήν Ἐκκλησίαν τῆς Ἑλλάδος, διότι ἅπαντες οἱ Σεβασμιώτατοι Ἀρχιερεῖς, πλήν ἐλαχίοστων, ὑπετάγητε ὁλοκληρωτικῶς εἰς τόν Καίσαρα, δηλ. εἰς τόν μή διακρινόμενον διά τήν πρός τόν Χριστόν πίστιν του καί εὐλάβειάν του, τόν Πρωθυπουργόν τῆς Ἑλλάδος, τόν ἀφωρισμένον κ. Κυριάκον Μητσοτάκην!
Μέ ἀφορμήν τόν Κορωνοϊόν, δηλ. ἕνα κατασκεύασμα τῶν σκοτεινῶν καί σατανικῶν Δυνάμεων τῆς Παγκοσμιοποιήσεως, ἐγκατελείψατε τήν διδαχήν τοῦ Χριστοῦ διά τήν σωτηρίαν τῆς ψυχῆς μας καί, θεοποιήσαντες τό ἀνθρώπινον σῶμα, τώρα πλέον ἐκδαπανᾶσθε συνεχώς διά τήν προστασίαν τῆς σωματικῆς ὑγείας, ἤτοι διά τήν ἐκ μέρους τῶν πιστών τῆς Ἐκκλησίας τέκνων ἀποδοχήν τοῦ ἐμβολίου κατά του Κορωνοϊοῦ, παραβλέποντες τό γεγονός, ὅτι τό ἐμβόλιον προκαλεῖ ἀκόμη καί τόν θάνατον εἴς τινας περιπτώσεις!
Ἐφαρμόζοντες τυφλῶς τάς ὁδηγίας τοῦ κ. Μητσοτάκη, διελύσατε τήν Ἐκκλησίαν! Κατ’ οὐσίαν κατά τό παρελθόν ἔτος κατηργήσατε τήν ἑορτήν τοῦ Πάσχα, ὑποτασσόμενοι ἀναντιρρήτως εἰς τήν Πολιτικήν Ἐξουσίαν καί ἐφαρμόζοντες τυφλῶς τάς ἐντολάς τοῦ κ. Μητσοτάκη, αἵτινες τήν 16ην Μαρτίου 2020 ἐδόθησαν πρός Ὑμᾶς οὐχί διά τινός ὑπηρεσιακῆς συνεργασίας, ἀλλά διαδικτυακά διά τινος ἀναρτήσεως εἰς τό προσωπικόν του Twitter!
Ὥστε, λοιπόν, ὁ Πρωθυπουργός αὐτοδιορίζεται καί …..Ἀρχιεπίσκοπος πάσης Ἑλλάδος! Συνεπῶς ἔχετε προδόσει τήν ἀποστολήν Σας, οὐχί ὡς ἄτομα, ἀλλ’ ὡς Ἱερά Σύνοδος τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος!
Ἰδού μία εἰσέτι ἀπόδειξις: Τήν 20ήν Ἀπριλίου π.ἔ. διά τινος ἑτέρας ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ μου προέβην δημοσίως εἰς τήν καταγγελίαν, ὅτι τά Μέλη τῆς Διαρκοῦς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς 164ης Συνοδικῆς Περιόδου διά τῆς ληφθείσης Ἀποφάσεώς των «περί τῆς ὥρας τελέσεως τῆς θείας λειτουργίας τῆς Ἀναστάσεως κατά τό ἑσπέρας τοῦ Μεγάλου Σαββάτου παραβιάζουν καί καταπατοῡν τήν κανονικήν τάξιν τῆς Όρθοδόξου Ἐκκλησίας», παρέθετα δέ καί τό κατωτέρω ἐπισυναπτόμενον σχετικόν ἀπόσπασμα της Ἐγκυκλίου:
«Ὡς πρός τήν Ἀκολουθία τῆς Ἀναστάσεως ἡ Ἱερά Σύνοδος…… ἀπεφάσισε ὁμόφωνα, κάνοντας χρήση τῆς Οἰκονομίας τῆς Ἐκκλησίας, …..τήν προσαρμογή τῆς ὥρας τελετῆς τῆς Ἀναστασεως στίς 9.00’ μ.μ. τοῦ Μεγάλου Σαββάτου. Ἡ Τελετή θά πραγματοποιηθεί στό προαύλιο τῶν Ἱερῶν Ναῶν…..καί θά ἀκολουθήσει ἡ Ἀναστάσιμη Θεία Λειτουργία ἐντός τοῦ Ἱεροῦ Ναοῦ».
«Ὅθεν μέ βαθυτάτην ὀδύνην ψυχῆς, ἔγραφον τότε, γονυκλινής προσπίπτω ἐνώπιόν Σας καί ἔνδακρυς ἀποτολμῶ νά καταγγείλω πρός Ὑμᾶς, ὅτι διά τῆς Ἀποφάσεως ταύτης ἀκυροῦται καί ποδοπατεῖται ἡ ἐκκλησιαστική πρᾶξις καί Παράδοσις, ἥτις, ὡς γνωστόν, ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΕΙΣ ΤΟΝ ΚΛΗΡΙΚΟΝ ΝΑ ΤΕΛΕΣΗ ΤΗΝ ΘΕΙΑΝ ΜΥΣΤΑΓΩΓΙΑΝ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΥ 24ώρου!».
Ἐπί πλέον δέ ὑπέμνησα τότε καί πρός Ὑμᾶς καί πρός τούς Συνοδικούς Ἀρχιερεῖς τά κάτωθι λόγια ἐκ του ἱεροῦ Πηδαλίου:
«…. Πλήν τῆς προφορικῆς Παραδόσεως, εἰς τό ΠΗΔΑΛΙΟΝ καταχωρίζονται ἐπί λέξει τά ἑξῆς:
«Νά μή γίνωνται δύο λειτουργίαι ἐν μιᾷ ἡμέρᾳ εἰς μίαν καί τήν αὐτήν τράπεζαν. “Οὐκ ἔξεστιν ἐν μιᾷ τραπέζῃ κατά τήν αὐτήν δύο λειτουργίας εἰπεῖν, οὐδέ ἐν τῇ αὐτῇ τραπέζῃ, ἐν ῇ ὁ Ἐπίσκοπος ἐλειτούργησε, τόν Πρεσβύτερον ἐν ἐκείνῃ τῇ ἡμέρᾳ λειτουργῆσαι”. Ἀλλά καί οἱ ἡμέτεροι ἱερεῖς, οἱ δύο φοραῖς λειτουργοῦντες, τάχα διἀ παρρησίαν, βαρέως ἁμαρτάνουν, καί ἄς παύσουν εἰς τό ἑξῆς τό ἄτοπον τοῦτο» (Βλ. ΠΗΔΑΛΙΟΝ, Εκδόσεις Βασ. Ρηγοπούλου, σελ. 90).
Παρά ταῦτα ἀπηυθυνόμην εἰς ὦτα «μή ἀκουόντων»! Διά τῶν μέτρων, τά ὁποῖα ἐφηρμόσατε, παρεδόθητε εἰς τήν τυραννείαν μιᾶς διαβολικῆς ἀπάτης, ἥτις ἀκούει εἰς τό ὄνομα “προστασία ἀπό τόν Κορωνοΐόν” καί διελύσατε τήν Ἐκκλησίαν! Ἐξεδιώξατε τούς πιστούς ἐκ τοῦ Οἴκου τοῦ Κυρίου! Ἰδού μία ἀπόδειξις:
Διά τῶν ἀνωτέρω πτωχῶν ἐπιχειρημάτων καί ἀποδείξεων, Μακαριώτατε, ἀποδεικνύεται περιτράνως, ὅτι ἡ παροῦσα Ἱερά Σύνοδος ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΑΘΗΤΟΣ! Πῶς, λοιπόν, νά ὑπακούσωμεν εἰς τά κελεύσματά της; Ὅθεν ἡ Ὑμετέρα προτροπή περί «ἀποσύρσεως εἰς τό κελλίον μας» καί περί «ἀποτειχίσεως» ἐξυπηρετεῖ μόνον καί μόνον τό προδοτικόν ἔργον τῆς Ἱερᾶς Συνόδου!
Δέν ἐπιθυμεῖτε νά ὑπάρχουν ἀντιδράσεις εἰς ὅσα ἡ Ἱερά Σύνοδος ἀποφασίζει, ὥστε νά …διευκολύνεται τό ἔργον Σας, διότι ἐπιθυμεῖτε νά εὐαρεστήσετε πρός τόν κ. Μητσοτάκην, τόν καί χρηματοδοτήσαντα τήν Ἐκκλησίαν τῆς Ἑλλάδος μέ ἕνα μέρος ἐκ τοῦ ποσοῦ τῶν 4.500.0000 €, τό ὁποῖον παρεσχέθη ὡς οἰκονομική ἐνίσχυσις «πρός τούς θρησκευτικούς φορεῖς», δηλ. τούς Ὀρθοδόξους, τούς Μουσουλμάνους κλπ. (βλ. ἄρθρον 104, παράγρ. 1 τοῦ Νόμου 4790/2021/Α΄48).
Ἀνατρέχοντες τώρα εἰς τήν ἐκκλησιαστικήν ἱστορίαν θά μᾶς ἐπιτρέψετε νά Σᾶς ὑπομνήσωμεν, ὅτι ἐνίοτε, σπανίως βέβαια, ἀκόμη καί μία Οἰκουμενική Σύνοδος εἶναι δυνατόν νά ὑπηρετῇ τήν πλάνην! Ὁπότε τήν ἀλήθειαν ὑπηρετοῦν καί ἐκφράζουν κάποια ἀντιδραστικά Συνοδικά Πρόσωπα!
Θά Σας ὑπομνήσω, λοιπόν, δύο Συνόδους τῆς Ἐκκλησίας, αἵτινες, συνεργείᾳ τοῦ Διαβόλου, ὑπηρέτησαν τήν …..πλάνην, τήν μίαν ἐκ τοῦ ἀπωτάτου ἱστορικοῦ παρελθόντος καί τήν ἄλλην ἐκ τῆς συγχρόνου ἐκκλησιαστικῆς ἱστορίας!
Κατά τό ἔτος 449 μ.Χ. εἰς τήν Ἔφεσον συνεκλήθη μία μεγάλη Σύνοδος. Συμμετεῖχον 127 (σημ: ίσως 135 κατά τινα ἄλλην ἐκδοχήν) Ἐπίσκοποι μέ Πρόεδρον τόν Πατριάρχην Ἀλεξανδρείας Διόσκορον καί μέ θέμα τήν καταδίκην τοῦ Εὐτυχοῦς, ὁ ὁποῖος, κατά τήν γνώμην των, ἐδίδασκε τήν κακοδοξίαν καί την αἵρεσιν! «Ο Διόσκορος …επέβαλε στους 104 Επισκόπους να υπογράψουν την καθαίρεσιν του Φλαβιανού Κωνσταντινουπόλεως και του Ευσεβίου Δορυλαίου, οι οποίοι είχαν καταδικάσει τον Εὐτυχῆ…» (βλ. www. peripatitis. net/news/449-m-ch-i-listriki-synodos-stin-efeso/).
Ἡ «Ἱερά» (;;;) ἐκείνη Σύνοδος ἀπό τήν Μητέρα Ἐκκλησίαν ὠνομάσθη «ΛΗΣΤΡΙΚΗ»! Ἄρα ὑπάρχει τό ἐνδεχόμενον μία Σύνοδος νά μή θεωρηθῇ «Ἱερά» καί συνεπῶς οἱ -κατά καιρούς ὀρθῶς σκεπτόμενοι καί «ὀρθοδόξως» ἐκφραζόμενοι καί συμπεριφερόμενοι Ἀρχιερεῖς, δηλ. οἱ ἐναντιούμενοι καί κατακρίνοντες Ἀποφάσεις καί Ἐνεργείας μιᾶς τοιαύτης Συνόδου των, νά μή εἶναι ἄξιοι τῆς περιφρονήσεως καί τοῦ ἐγκλεισμοῦ των «στο σπίτι τους, στο Μοναστήρι τους, στο κελλί τους», ὅπως Ὑμεῖς, Μακαριώτατε, ἰσχυρίζεσθε, ἀλλ’ ἀντιθέτως γνήσιοι Δοῦλοι τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ!
Πρός ἐπιστήριξιν καί ὑποστήριξιν τῶν σκέψεων καί τῶν συλλογισμῶν μου ἐπιτρέψατέ μοι νά ἐπικαλεσθῶ τά λόγια τοῦ Μεγάλου Θεολόγου καί Καθηγητοῦ μας, τοῦ ἀειμνήστου Παν. Ν. Τρεμπέλα:
«Η ίδια η μακραίων ιστορία της Εκκλησίας μαρτυρεί αδιαμφισβήτητα, ότι δεν εγγυάται και κάθε σύνοδος επισκόπων για την αλήθεια ή είναι απαλλαγμένη κάθε πλάνης. Το γεγονός, ότι άγιοι και μεγάλοι άνδρες της Εκκλησίας, όπως ο Μέγας Αθανάσιος και ο θείος Χρυσόστομος καθαιρέθηκαν από επισκοπικές συνόδους, δικαιολογεί πληρέστατα το παράπονο Γρηγορίου του Θεολόγου … (…)
Είναι ιστορικό γεγονός πολλαπλά μαρτυρημένο, ότι ούτε το πλήθος των παρακαθημένων Επισκόπων, ούτε η προέλευσή τους από κάθε μέρος της οικουμένης και από τις Εκκλησίες, οι οποίες ευρίσκονται σε κάθε μέρος, ούτε η συμμετοχή όλων των κεντρικών θρόνων και Αρχιεπισκόπων, αρκούν για τη συγκρότηση Οικουμενικής Συνόδου.
Έτσι, στη δικαίως ονομασθείσα ληστρική σύνοδο της Εφέσου (το 449) παρεκάθησαν 135 επίσκοποι, ανάμεσα στους οποίους ο Διόσκορος [Πατριάρχης] Αλεξανδρείας και ο [Αρχιεπίσκοπος] Ιεροσολύμων Ιουβενάλιος και ο Θαλάσσιος [Αρχιεπίσκοπος] της Καισαρείας της Καππαδοκίας» (βλ. Π.Ν. ΤΡΕΜΠΕΛΑ, Δογματική, τόμ. Β΄, Ἔκδ. «Σωτήρ», Ἀθῆναι 2003, σελ. 403-404.)
Ἄς παρακάμψωμεν τώρα τήν ἄλλην ἐκείνην Σύνοδον τῶν Ἐπισκόπων, τήν ἑνωτικήν (ψευδο)-Σύνοδον τῆς Φερράρας-Φλωρεντίας (1438-1439), διά νά ἔλθωμεν εἰς τήν Ληστρικήν Σύνοδον τῶν ἡμερῶν μας (τῆς 23ης.12.2016), τήν Σύνοδον τοῦ Κολυμπαρίου τῆς Κρήτης, τῆς Ὁποίας, δυστυχῶς, Μέλος ὑπήρξατε καί Ὑμεῖς, Μακαριώτατε!
Διά τήν Σύνοδον ταύτην, ἡ ὁποία ἀνεγνώρισε τούς καθηρῃμένους καί σχισματικούς ἐκκλησιαστικούς παράγοντες τῆς Οὐκρανίας, ἐνῶ συγχρόνως προὐκάλεσε καί ἕνα νέον Σχίσμα εἰς τήν Ὀρθόδοξον Κοινότητα, ἔχουν σημειωθῆ καί τά ἑξής:
«Τό συμπέρασμα πού ἀβίαστα ἐξάγεται ἐκ τῆς μελέτης των κοινοποιηθέντων τελικῶν κειμένων τῆς λεγομένης Ἁγίας καί Μεγάλης Συνόδου, καθώς καί ἀπό τίς ἀπαντήσεις καί ἀναλύσεις ἐγκρίτων Θεολόγων καί Μητροπολιτῶν εἶναι ὅτι τελικῶς ἡ σύνοδος αὐτή ἀποδεικνύεται ἀντορθόδοξη, ληστρική καί αἱρετική, διότι:
1. Ἐπετεύχθη τελικά ὁ στόχος τῆς ἐκκλησιαστικοποιήσεως τῶν αἱρέσεων, δηλαδή ἔγινε δεκτό, ὅτι ὁ Παπισμός καθώς καί λοιποί αἱρετικοί εἶναι Ἐκκλησίες καί ὄχι αἱρέσεις, καθώς ἀναγνωρίζει τό Προτεσταντικό λεγόμενο Παγκόσμιο Συμβούλιο ᾽Εκκλησιῶν ἤ μᾶλλον αἱρέσεων.
2. Καταλύει ἀποφάσεις Οἰκουμενικῶν Συνόδων.
3. Παραποιεῖ τήν Ὀρθόδοξη Πνευματικότητα.
4. Ἀπέκλεισε τούς Ἐπισκόπους καί κατέλυσε τήν Ὀρθόδοξη Συνοδι-κότητα καί ἐν γένει χρησιμοποιήθηκαν ἀντορθόδοξοι μέθοδοι στόν τρόπο λειτουργίας της.
5. Κατέστησεν ὑποχρεωτικές τίς ἀποφάσεις τῆς Συνόδου, ἐπί προφάσει τηρήσεως ἤ δῆθεν προασπίσεως τῆς γνησίας Ὀρθοδοξίας καταλύοντας ὅμως τόν ρόλο τῶν λαϊκῶν καί κατωτέρων κληρικῶν, οἱ ὁποῖοι ἔχουν τήν εὐθύνην διά τήν διατήρησιν ἀνοθεύτου τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως».
Καί ὁ συντάσσων τά ἀνωτέρω τραγικά γεγονότα τά ἐπισφραγίζει μέ τά ἑξής: «Αὐτά λοιπόν τά σημεῖα θά ἀναλύσουμε, γιά νά καταδείξουμε ὅτι τελικῶς ἡ Σύνοδος αὐτή εἶναι ὄντως ληστρική, αἱρετική καί ἀντορθόδοξη»
Μακαριώτατε καί παμφίλτατε ἐν Χριστῷ Ἀδελφέ μου,
Ἐπισφραγίζων, τήν μακράν ταύτην ἀναφοράν μου πρός Ὑμᾶς, ἐπιτρέψατέ μοι νά Σᾶς ὑπενθυμίσω, ὅτι ἡ Ὑμετέρα συμπεριφορά ἔναντι τοῦ ἀειμνήστου Προκατόχου Σας Ἀρχιεπισκόπου Χριστοδούλου δέν ἦτο σύμφωνος μέ τά ὅσα σήμερον γυμνῇ τῇ κεφαλῇ ὑποστηρίζετε! Διότι, ἐνῶ Ὑμεῖς ἤσασταν ἐνίοτε σφόδρα ἀντίθετος μέ τά ὑπό Χριστοδούλου ὑποστηριζόμενα, δέν ἀπεσύρθητε «στό σπίτι Σας, στό Μοναστήρι Σας ή στό κελλί Σας», ἀλλ’ ἀντιθέτως, πλήρης ὀργῆς καί θυμοῦ, ἐξήρχεσθο τῆς Αἰθούσης τῶν Συνεδριῶν, σκορπίζοντας μάλιστα ἐνίοτε καί τά Συνοδικά ἔγγραφα εἰς τόν ἀέρα!
Λυπούμαι βαθύτατα, διότι ἠναγκάσθην νά Σᾶς ὑπομνήσω ταῦτα πάντα, ἀλλά τό πράττω, ἐπικαλούμενος πρῶτόν μεν τήν ἐγκάρδιον φιλικήν μας σχέσιν τῶν φοιτητικῶν μας χρόνων εἰς τό Φοιτητικόν Οἰκοτροφειον «Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ» τῶν Ἀθηνῶν, δεύτερον δέ καί τό γεγονός, ὅτι ἐγώ ὁ ταλαίπωρος συνέβαλον ἀποφασιστικῶς εἰς τήν ἐκλογήν Σας ὡς Μητροπολίτου Θηβῶν καί Λεβαδείας, εἰσηγούμενος περί Ὑμῶν καί ἐκλιπαρῶν τόν ἀείμνηστον καί Μεγάλον Ἀρχιεπίσκοπον Ἀθηνῶν, τόν Μακαριστόν Σεραφείμ, ὁ Ὁποῖος τελικῶς καί ἀπεδέχθη τήν θερμοτάτην περί Ὑμῶν ἱκεσίαν μου!
Ὑποκλίνομαι, λοιπόν, σήμερον ἐνώπιόν Σας και ἐξαιτοῦμαι τήν Ὑμετέραν συγκατάβασιν διά τόν σκληρόν λόγον μου, ὅνπερ ἔγραψα, οὐχί ἀντιτιθέμενος πρός Ὑμᾶς, ἀλλά διά τήν ἀποκατάστασιν τῆς ἀληθείας καί ἀπόρριψιν τῶν κατακριτέων θέσεων καί ὁδηγιῶν Σας, αἵτινες ἠκούσθησαν κατά τήν εἰς Ἐπίσκοπον χειροτονίαν τοῦ νέου Μητροπολίτου Καστορίας κ. Καλλινίκου! Λόγια, τα ὁποῖα, δυστυχώς, ἀλλοιώνουν τό περιεχόμενον τῆς ἀμωμήτου ἡμῶν Πίστεως! Ἄλλωστε ὁ ὑπογράφων τήν παροῦσαν προσωπικῶς δέν θίγεται, ἐφ’ ὅσον ἐπέλεξεν αὐτοβούλως καί ἔχει ἤδη ἀποσυρθῆ «στό σπίτι του, στο Μοναστήρι του, στό κελλί του», τό γνωστόν ἄλλωστε καί ὡς «ΧΑΝΙ ΤΗΣ ΒΟΣΤΙΤΣΑΣ»!”
από το pronews.gr
Κατηγορία Θέματος
Εκκλησιαστικά,
Θρησκευτικά θέματα,
Κοινωνικά θέματα,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
1 σχόλιο:
ΑΞΙΟΣ!!! ίχνος ντροπής ο Αρχιεπίσκοπος 😢
Δημοσίευση σχολίου