5 Ιανουαρίου 2023 | Tyler Durden | Διάβαστε το εδώ Μετάφραση: Απολλόδωρος
Σε μια κίνηση που απολύτως κανείς δεν θα μπορούσε να προβλέψει ότι θα έρθει, η πόλη της Νέας Υόρκης καταργεί τη λαμπρή ιδέα της για τα ηλεκτρικά απορριμματοφόρα, αφού διαπίστωσε ότι τα φορτηγά απλά "δεν είναι αρκετά ισχυρά για να εκχιονίσουν το χιόνι".
Το όνειρο της φαντασίας να μετατραπούν τα 6.000 απορριμματοφόρα της πόλης από βενζίνη σε ηλεκτρικά προκειμένου να προσπαθήσουν να περιορίσουν τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (επειδή δεν υπάρχουν άλλα προβλήματα που πρέπει να αντιμετωπιστούν στη Νέα Υόρκη αυτή τη στιγμή) "συγκρούεται με τα όρια των ηλεκτροκίνητων οχημάτων", έγραψε το Gothamist αυτή την εβδομάδα.
Τα σημερινά φορτηγά της πόλης κινούνται με ντίζελ και μπορούν να εξοπλιστούν με αλέτρι το χειμώνα.
Παρά τις ελλείψεις, το Τμήμα Καθαριότητας της πόλης' έχει ήδη παραγγείλει επτά ηλεκτρικά απορριμματοφόρα με οπίσθιο φορτωτή, κατά παραγγελία της Mack, αναφέρει το δημοσίευμα. Τα φορτηγά αυτά κοστίζουν το εκπληκτικό ποσό των 523.000 δολαρίων το καθένα και πρόκειται να παραδοθούν την άνοιξη.
Η Επίτροπος Καθαριότητας Jessica Tisch δήλωσε στο δημοτικό συμβούλιο της Νέας Υόρκης νωρίτερα αυτό το μήνα:
"Διαπιστώσαμε ότι δεν μπορούσαν να εκχιονίσουν αποτελεσματικά το χιόνι - ουσιαστικά κατέρρευσαν μετά από τέσσερις ώρες.
Χρειαζόμαστε να λειτουργούν 12 ώρες. Δεδομένης της τρέχουσας κατάστασης της τεχνολογίας, δεν βλέπω σήμερα μια πορεία προς τα εμπρός για την πλήρη ηλεκτροδότηση του τμήματος του στόλου των οπίσθιων φορτωτών μέχρι το 2040.
Δεν μπορούμε πραγματικά να σημειώσουμε σημαντική πρόοδο στη μετατροπή του στόλου των οπίσθιων φορτωτών μας μέχρι να αντιμετωπιστούν οι προκλήσεις του χιονιού".
Πολλές άλλες πόλεις δεν χρησιμοποιούν τα απορριμματοφόρα τους για τον εκχιονισμό, σημειώνει η έκθεση. Μέρη που έχουν πολύ χιόνι, όπως το Ντένβερ, έχουν τα δικά τους δεσμευμένα ελαφρά φορτηγά εξοπλισμένα με εκχιονιστικά, τα οποία λειτουργούν πιο αποτελεσματικά.
Η πόλη της Νέας Υόρκης, ωστόσο, έχει δεσμευτεί να οργώνει κάθε δρόμο και το κάνει βάζοντας τα 2.100 φορτηγά της πόλης να δουλέψουν για να καθαρίσουν το "ισοδύναμο 19.000 μιλίων λωρίδων δρόμου".
Εκτός από το ότι... λοιπόν, δεν μπορούν να κάνουν τη δουλειά, η φόρτιση ήταν επίσης ένα εμπόδιο με τα ηλεκτρικά φορτηγά, δήλωσε ο Tisch:
"...αυτή η υποδομή φόρτισης απαιτεί πρόσθετο χώρο και συχνά νέες συνδέσεις ηλεκτρικού δικτύου κοινής ωφέλειας που μπορεί να απαιτούν σημαντικές επενδύσεις κεφαλαίου".
Ο Harry Nespoli, ο πρόεδρος του σωματείου Teamsters Local 831 που εκπροσωπεί τους εργαζόμενους στην καθαριότητα, επίσης δεν έχει πειστεί για την ιδέα:
"Πόση ενέργεια έχουν; Μπορούν να εκτελούν 12ωρες βάρδιες χωρίς φόρτιση; Δεν ξέρω".
Ο εκπρόσωπος της υπηρεσίας καθαριότητας Vincent Gragnani κατέληξε:
"Με την τρέχουσα τεχνολογία, η πλήρης ηλεκτροκίνηση δεν είναι δυνατή τώρα για ορισμένα τμήματα του στόλου μας, αλλά παρακολουθούμε στενά και πραγματικά ελπίζουμε ότι θα γίνει".
Ενημέρωσέ μας για το πώς θα εξελιχθεί αυτό, Vinny.
---
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου