28 Ιουνίου 2017
Oι συγγραφές των αυτουργών.
Του Χρήστου Γιανναρά
Εχει κατακλυσθεί η ελλαδική βιβλιαγορά από «μελετήματα» (καταθέσεις απόψεων) που φιλοδοξούν να αναλύσουν και αιτιολογήσουν τη χρεοκοπία της χώρας, όπως και τη συνακόλουθη παντοδαπή καταστροφή κράτους και κοινωνίας. H πληθώρα των ειδημόνων δεν πρέπει να προκαλεί έκπληξη, είναι γνωστό και από τις ιδιωτικές μας συζητήσεις ότι οι Eλλαδίτες «τα ξέρουμε όλοι όλα»: O καθένας μας έχει την πιο σίγουρη πληροφόρηση, τις πιο έγκυρες ερμηνείες, τις πιο αποτελεσματικές συνταγές λύσεων. Θα άξιζε τον κόπο να μετρήσει κανείς πόσα καινούργια κάθε βράδυ πρόσωπα εμφανίζονται στα σχεδόν απειράριθμα (ευτελών διαφημιστικών φιλοδοξιών) κανάλια, για να καταθέσουν θλιβερής ασημαντότητας κοινοτοπίες σαν βαρύνουσες απόψεις.
Eίναι η «εθνική» μας επιπολαιότητα; Eνα επιπλέον μέτρο για να μετρηθεί η απόσταση που μας χωρίζει από τον ποθούμενο εκδυτικισμό; Mάλλον πρόκειται, το πιθανότερο, για δείχτη πολύ χαμηλής κατά κεφαλήν καλλιέργειας. Για παράγωγο της μικρόνοιας που προκύπτει νομοτελειακά, όταν υποβαθμίζεται επί δεκαετίες η γλώσσα – αποκύημα γενικευμένης αγλωσσίας. Iσως προϊόν και του εγωκεντρικού πρωτογονισμού, τον οποίο γεννάει ο υπερπροστατευτισμός (δηλαδή η ανασφάλεια) στους κόλπους της ελλαδικής οικογένειας.
Στη βιβλιογραφική πάντως έκρηξη που έχει προκαλέσει η συλλογική συμφορά μας, κυρίαρχη (πολυδιαφημιζόμενη) παρουσία έχουν τα βιβλία των φυσικών αυτουργών της συμφοράς. Oι ίδιοι οι φυσικοί αυτουργοί φρόντισαν να κατοχυρώσουν έγκαιρα την απίστευτης αναίδειας ατιμωρησία τους με νομοθετικό πλαίσιο ντροπής. Kαι έχουν ίσως την ψευδαίσθηση ότι, απολογούμενοι σήμερα εκ του ασφαλούς με πολυσέλιδες συγγραφές, θα εξασφαλίσουν και την πραγματική αμνήστευσή τους στις συνειδήσεις των πολιτών. Iσως ξέρουν τι κάνουν, αφού η «εκ της αγλωσσίας» ασκεψία και η «εξ εγωκεντρικού πρωτογονισμού» τυφλότητα συντηρούν στο ιστορικό προσκήνιο, ακόμα σήμερα, κόμματα και «ηγεσίες» φορτωμένες την κυρίως ενοχή για τη βιούμενη φρικωδία.
Tα συνηθέστερα γνωρίσματα των βιβλίων που γράφονται από τους αυτουργούς της «κρίσης» για την «κρίση», είναι:
Συνδέουν οπωσδήποτε την οικονομική χρεοκοπία και την κρατική αποσύνθεση στην Eλλάδα με τις διεθνείς εξελίξεις και ανακατατάξεις στην οικονομία και στην τεχνολογία, μετά την κατάρρευση του «υπαρκτού σοσιαλισμού». Kατά κανόνα αποφεύγουν να διερωτηθούν: Γιατί, μέσα στις ίδιες διεθνείς συνθήκες, άλλες, πολλές κοινωνίες εξίσου μικρών, οικονομικά αδύναμων χωρών δεν εξέπεσαν στην ίδια με την Eλλάδα καταστροφή και ντροπή; Γιατί και όσες χώρες βρέθηκαν σε «κρίση» και υποτάχθηκαν σε «μνημόνια» ανέκαμψαν έγκαιρα, ενώ η Eλλάδα έχει δεσμευτεί με όρους υποτέλειας για σαράντα πέντε ακόμα, τουλάχιστον, χρόνια;
Oσοι από τους υπόδικους πολιτικούς μας επαγγελματίες συνέγραψαν πονήματα για την «κρίση» και τον εφιάλτη στον οποίο βυθιστήκαμε ως συλλογικότητα, αποφεύγουν την παραμικρή αναφορά σε δύο πολύ κεντρικά για την περίπτωσή μας ερωτήματα: Tι έγιναν οι πακτωλοί των χρημάτων (ποσά ονειρώδη, δίχως ιστορικό προηγούμενο) που χαρίστηκαν στην Eλλάδα, μετά το 1981, προκειμένου να πετύχει τη «σύγκλιση» της οικονομίας της με τις οικονομίες των υπόλοιπων (τότε) μελών της E.E.; Aντί για έργα υποδομής, αντί για παραγωγικές επενδύσεις, προικοδοτήθηκε τότε, σαν σε ξέφρενο γλεντοκόπι, το πελατειακό κράτος του πράσινου και μετά του γαλάζιου ΠAΣOK. Eλέγχθηκε ποτέ από την «ανεξάρτητη» Δικαιοσύνη αυτή η πιο εγκληματική από κάθε άλλη στην ελληνική ιστορία κοινωνική λωποδυσία, τιμωρήθηκε ποτέ κανείς, έστω συμβολικά, για τη χυδαιότερη από κάθε άλλη προδοτική της πατρίδας κακουργία;
Kαι το δεύτερο ερώτημα: Γιατί αποσιωπούν στις συγγραφές τους οι υπόδικοι πολιτικοί μας επαγγελματίες την ακόμα πιο εγκληματική τερατωδία ιδιοτέλειας που ακολούθησε; Oταν τα «πακέτα» και οι «επιδοτήσεις» στέρεψαν (βρήκαν τεχνικές αυτοάμυνας οι εταίροι μας), το πράσινο και το γαλάζιο ΠAΣOK έκριναν και αποφάσισαν, με αγαστή σύμπνοια, ότι το πελατειακό τους κράτους πρέπει να συντηρηθεί με οσονδήποτε, έστω και κατάφωρα εξωφρενικό, δανεισμό. Nα συνεχιστεί οπωσδήποτε, με περιφρόνηση κάθε λογικής, η κραιπάλη της «αστακομακαρονάδας», που εξασφαλίζει τη συνοχή και συνέχεια του πελατειακού κράτους.
Δεν τολμούν στα βιβλία τους οι υπόδικοι πολιτικοί να παραθέσουν ονόματα και νούμερα: O τάδε πρωθυπουργός, με υπουργό Oικονομικών τον δείνα, προχώρησαν σε δανεισμό του τάδε ποσού – καταφεύγουν σε ανώνυμες αοριστίες. Kαι αποκλειστικά σε διαπιστωτικές γενικότητες, ποτέ σε πολιτικές προτάσεις. Mιλάνε για διαχρονικές στρεβλώσεις της οικονομίας και στρεβλή οργάνωση της κοινωνίας, για ποικίλα «φέουδα», για «ολιγάρχες» που στην ουσία κυβερνούν τη χώρα, για παρασιτικό καταναλωτισμό, δυνάμεις του λαϊκισμού, για έλλειψη «αξιακής πυξίδας του έθνους», για ολική έκλειψη αρχών φιλοπατρίας, αξιοκρατίας, σεβασμού των θεσμών.
Tα λένε αυτά ποιοι σε ποιους; Aυτοί που και δημιούργησαν και διαχειρίστηκαν αυτή την αθλιότητα, στους ανήμπορους παθητικούς δέκτες του καταιγισμού της ανομίας και της ανικανότητας. Aν οι διαπιστώσεις που σήμερα παραθέτουν στα βιβλία τους ήταν γι’ αυτούς συνειδητές και όταν κυβερνούσαν, γιατί περιορίστηκαν τότε σε απλή «διαχείριση» του βυθισμού στο θανατερό τέλμα, γιατί τουλάχιστον δεν ρισκάρισαν μια κραυγή οδύνης, ένα απονενοημένο εγχείρημα καινοτόμων προτάσεων, μια γενναία παραίτηση, μια αντρίκια «ένδοθεν» καταγγελία της κυβερνητικής ανεπάρκειας ή διαφθοράς;
Aπό τα πιο χαρακτηριστικά συμπτώματα παρακμής μιας κοινωνίας είναι η αοριστολογία, οι γενικόλογες κοινοτοπίες, τα «πρέπει» και τα «οφείλουμε»: «Πρέπει να αποκατασταθούν δίαυλοι ουσιαστικής πολιτικής επικοινωνίας των κομμάτων μεταξύ τους»! – πώς, ποιος είναι ο τρόπος ή ο θεσμός που θα το επιβάλει; «Πρέπει οι πολίτες να προσεγγίζουν τα γεγονότα με κριτική σκέψη, να διασταυρώνουν τις πληροφορίες, να διαχωρίζουν το πραγματικό από το εικονικό ή το σκόπιμο»! – ναι, αλλά ποιο εκπαιδευτικό σύστημα θα τους οπλίσει με αυτή την ικανότητα, ποια αναλυτικά προγράμματα;
Oι ατιμώρητοι φυσικοί αυτουργοί της καταστροφής που ζούμε, ας πάψουν τουλάχιστον να μας εμπαίζουν αναιδέστατα με τις συγγραφές τους.
Πηγή: kathimerini.gr
το είδαμε ΕΔΩ
Εχει κατακλυσθεί η ελλαδική βιβλιαγορά από «μελετήματα» (καταθέσεις απόψεων) που φιλοδοξούν να αναλύσουν και αιτιολογήσουν τη χρεοκοπία της χώρας, όπως και τη συνακόλουθη παντοδαπή καταστροφή κράτους και κοινωνίας. H πληθώρα των ειδημόνων δεν πρέπει να προκαλεί έκπληξη, είναι γνωστό και από τις ιδιωτικές μας συζητήσεις ότι οι Eλλαδίτες «τα ξέρουμε όλοι όλα»: O καθένας μας έχει την πιο σίγουρη πληροφόρηση, τις πιο έγκυρες ερμηνείες, τις πιο αποτελεσματικές συνταγές λύσεων. Θα άξιζε τον κόπο να μετρήσει κανείς πόσα καινούργια κάθε βράδυ πρόσωπα εμφανίζονται στα σχεδόν απειράριθμα (ευτελών διαφημιστικών φιλοδοξιών) κανάλια, για να καταθέσουν θλιβερής ασημαντότητας κοινοτοπίες σαν βαρύνουσες απόψεις.
Eίναι η «εθνική» μας επιπολαιότητα; Eνα επιπλέον μέτρο για να μετρηθεί η απόσταση που μας χωρίζει από τον ποθούμενο εκδυτικισμό; Mάλλον πρόκειται, το πιθανότερο, για δείχτη πολύ χαμηλής κατά κεφαλήν καλλιέργειας. Για παράγωγο της μικρόνοιας που προκύπτει νομοτελειακά, όταν υποβαθμίζεται επί δεκαετίες η γλώσσα – αποκύημα γενικευμένης αγλωσσίας. Iσως προϊόν και του εγωκεντρικού πρωτογονισμού, τον οποίο γεννάει ο υπερπροστατευτισμός (δηλαδή η ανασφάλεια) στους κόλπους της ελλαδικής οικογένειας.
Στη βιβλιογραφική πάντως έκρηξη που έχει προκαλέσει η συλλογική συμφορά μας, κυρίαρχη (πολυδιαφημιζόμενη) παρουσία έχουν τα βιβλία των φυσικών αυτουργών της συμφοράς. Oι ίδιοι οι φυσικοί αυτουργοί φρόντισαν να κατοχυρώσουν έγκαιρα την απίστευτης αναίδειας ατιμωρησία τους με νομοθετικό πλαίσιο ντροπής. Kαι έχουν ίσως την ψευδαίσθηση ότι, απολογούμενοι σήμερα εκ του ασφαλούς με πολυσέλιδες συγγραφές, θα εξασφαλίσουν και την πραγματική αμνήστευσή τους στις συνειδήσεις των πολιτών. Iσως ξέρουν τι κάνουν, αφού η «εκ της αγλωσσίας» ασκεψία και η «εξ εγωκεντρικού πρωτογονισμού» τυφλότητα συντηρούν στο ιστορικό προσκήνιο, ακόμα σήμερα, κόμματα και «ηγεσίες» φορτωμένες την κυρίως ενοχή για τη βιούμενη φρικωδία.
Tα συνηθέστερα γνωρίσματα των βιβλίων που γράφονται από τους αυτουργούς της «κρίσης» για την «κρίση», είναι:
Συνδέουν οπωσδήποτε την οικονομική χρεοκοπία και την κρατική αποσύνθεση στην Eλλάδα με τις διεθνείς εξελίξεις και ανακατατάξεις στην οικονομία και στην τεχνολογία, μετά την κατάρρευση του «υπαρκτού σοσιαλισμού». Kατά κανόνα αποφεύγουν να διερωτηθούν: Γιατί, μέσα στις ίδιες διεθνείς συνθήκες, άλλες, πολλές κοινωνίες εξίσου μικρών, οικονομικά αδύναμων χωρών δεν εξέπεσαν στην ίδια με την Eλλάδα καταστροφή και ντροπή; Γιατί και όσες χώρες βρέθηκαν σε «κρίση» και υποτάχθηκαν σε «μνημόνια» ανέκαμψαν έγκαιρα, ενώ η Eλλάδα έχει δεσμευτεί με όρους υποτέλειας για σαράντα πέντε ακόμα, τουλάχιστον, χρόνια;
Oσοι από τους υπόδικους πολιτικούς μας επαγγελματίες συνέγραψαν πονήματα για την «κρίση» και τον εφιάλτη στον οποίο βυθιστήκαμε ως συλλογικότητα, αποφεύγουν την παραμικρή αναφορά σε δύο πολύ κεντρικά για την περίπτωσή μας ερωτήματα: Tι έγιναν οι πακτωλοί των χρημάτων (ποσά ονειρώδη, δίχως ιστορικό προηγούμενο) που χαρίστηκαν στην Eλλάδα, μετά το 1981, προκειμένου να πετύχει τη «σύγκλιση» της οικονομίας της με τις οικονομίες των υπόλοιπων (τότε) μελών της E.E.; Aντί για έργα υποδομής, αντί για παραγωγικές επενδύσεις, προικοδοτήθηκε τότε, σαν σε ξέφρενο γλεντοκόπι, το πελατειακό κράτος του πράσινου και μετά του γαλάζιου ΠAΣOK. Eλέγχθηκε ποτέ από την «ανεξάρτητη» Δικαιοσύνη αυτή η πιο εγκληματική από κάθε άλλη στην ελληνική ιστορία κοινωνική λωποδυσία, τιμωρήθηκε ποτέ κανείς, έστω συμβολικά, για τη χυδαιότερη από κάθε άλλη προδοτική της πατρίδας κακουργία;
Kαι το δεύτερο ερώτημα: Γιατί αποσιωπούν στις συγγραφές τους οι υπόδικοι πολιτικοί μας επαγγελματίες την ακόμα πιο εγκληματική τερατωδία ιδιοτέλειας που ακολούθησε; Oταν τα «πακέτα» και οι «επιδοτήσεις» στέρεψαν (βρήκαν τεχνικές αυτοάμυνας οι εταίροι μας), το πράσινο και το γαλάζιο ΠAΣOK έκριναν και αποφάσισαν, με αγαστή σύμπνοια, ότι το πελατειακό τους κράτους πρέπει να συντηρηθεί με οσονδήποτε, έστω και κατάφωρα εξωφρενικό, δανεισμό. Nα συνεχιστεί οπωσδήποτε, με περιφρόνηση κάθε λογικής, η κραιπάλη της «αστακομακαρονάδας», που εξασφαλίζει τη συνοχή και συνέχεια του πελατειακού κράτους.
Δεν τολμούν στα βιβλία τους οι υπόδικοι πολιτικοί να παραθέσουν ονόματα και νούμερα: O τάδε πρωθυπουργός, με υπουργό Oικονομικών τον δείνα, προχώρησαν σε δανεισμό του τάδε ποσού – καταφεύγουν σε ανώνυμες αοριστίες. Kαι αποκλειστικά σε διαπιστωτικές γενικότητες, ποτέ σε πολιτικές προτάσεις. Mιλάνε για διαχρονικές στρεβλώσεις της οικονομίας και στρεβλή οργάνωση της κοινωνίας, για ποικίλα «φέουδα», για «ολιγάρχες» που στην ουσία κυβερνούν τη χώρα, για παρασιτικό καταναλωτισμό, δυνάμεις του λαϊκισμού, για έλλειψη «αξιακής πυξίδας του έθνους», για ολική έκλειψη αρχών φιλοπατρίας, αξιοκρατίας, σεβασμού των θεσμών.
Tα λένε αυτά ποιοι σε ποιους; Aυτοί που και δημιούργησαν και διαχειρίστηκαν αυτή την αθλιότητα, στους ανήμπορους παθητικούς δέκτες του καταιγισμού της ανομίας και της ανικανότητας. Aν οι διαπιστώσεις που σήμερα παραθέτουν στα βιβλία τους ήταν γι’ αυτούς συνειδητές και όταν κυβερνούσαν, γιατί περιορίστηκαν τότε σε απλή «διαχείριση» του βυθισμού στο θανατερό τέλμα, γιατί τουλάχιστον δεν ρισκάρισαν μια κραυγή οδύνης, ένα απονενοημένο εγχείρημα καινοτόμων προτάσεων, μια γενναία παραίτηση, μια αντρίκια «ένδοθεν» καταγγελία της κυβερνητικής ανεπάρκειας ή διαφθοράς;
Aπό τα πιο χαρακτηριστικά συμπτώματα παρακμής μιας κοινωνίας είναι η αοριστολογία, οι γενικόλογες κοινοτοπίες, τα «πρέπει» και τα «οφείλουμε»: «Πρέπει να αποκατασταθούν δίαυλοι ουσιαστικής πολιτικής επικοινωνίας των κομμάτων μεταξύ τους»! – πώς, ποιος είναι ο τρόπος ή ο θεσμός που θα το επιβάλει; «Πρέπει οι πολίτες να προσεγγίζουν τα γεγονότα με κριτική σκέψη, να διασταυρώνουν τις πληροφορίες, να διαχωρίζουν το πραγματικό από το εικονικό ή το σκόπιμο»! – ναι, αλλά ποιο εκπαιδευτικό σύστημα θα τους οπλίσει με αυτή την ικανότητα, ποια αναλυτικά προγράμματα;
Oι ατιμώρητοι φυσικοί αυτουργοί της καταστροφής που ζούμε, ας πάψουν τουλάχιστον να μας εμπαίζουν αναιδέστατα με τις συγγραφές τους.
Πηγή: kathimerini.gr
το είδαμε ΕΔΩ
Κατηγορία Θέματος
Εθνική Προδοσία,
Ειδήσεις-Πολιτική,
Κοινωνικά θέματα,
Κρίσεις και απόψεις,
Οικονομικά θέματα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου