7 Δεκεμβρίου 2015
ΕΛΛΑΝΟΔΟΥΛΕΙΑ
Γράφει ο Χρίστος Γούδης
Η περίπτωση της πτωχευμένης, πτωχοποιημένης και πτωχοπροδρομικής Ελλάδας, της απαξιωμένης πνευματικά-πολιτιστικά-πολιτικά-κοινωνικά-οικονομικά (όλα μαζί σαν τα βαγόνια μιας αμαξοστοιχίας χωρίς «αμαξηλάτη»), αποτελεί τυπικό παρακμιακό παράδειγμα ενός αποτυχόντος έθνους-κράτους, ενός διαρραγέντος κελύφους που κάποτε δρούσε σαν ασπίδα προστασίας του λαού του. Η αιτία της παρακμιακής του κατάπτωσης, και του συμπαρομαρτούντος εκφυλισμού του λαού του, υπήρξε η στοχευμένη επί δεκαετίες επίθεση από εσωτερικούς και εξωτερικούς δολιοφθορείς στο μεταφυσικό υπόβαθρο της υποστάσεώς του: στον Θεό του, τη φυλή του, τη γλώσσα του (ακούστε πώς καθημερινά την «τσαλακώνει» ο Ευκλείδης «Τσαλακώτος» στην βουλή – «όπερα της πεντάρας»), επίθεση λυσσαλέα στο γένος του, τον ανδρισμό του, στα ήθη του, στις παραδόσεις του και στην συνέχεια του πολιτισμού του, μια ολομέτωπη δηλαδή επίθεση στις ρίζες του, λες και κάποιος αόρατος εχθρός ήθελε να ξεριζώσει τον ελληνισμό από την Ελλάδα, αφού πρώτα δημιουργήσει στον λαό της μια κρίση ταυτότητας, μια εθνική παραζάλη που τον ωθεί στον αυτό-ευνουχισμό του. Ίσως για να επαληθευθεί η ευαγγελική ρήση: «εφήμεροι εισίν όσοι ουκ έχουσι ρίζες εν εαυτοίς».
Άλλωστε την διαλυτική και διαβρωτική δυναμική μιας τέτοιας επιθέσεως που θα ήταν αρκετή για να αποδομήσει την οποιαδήποτε κοινωνία που θα γίνονταν στόχος της, είχε εγκαίρως προείπει (ήδη από το 1957 !!!) και ο εβραιογερμανοαμερικανός «μάγος της διπλωματίας» Χένρυ Κίσινγκερ, στο έργο της νιότης του «A World Restored» (μεταφρασμένο στα ελληνικά ως «Ένας Αποκατεστημένος Κόσμος»), στο οποίο ξετυλίγει την «πολιτική της δολιότητας» αυτού που αποτέλεσε το ίνδαλμά του, του αυστριακού Μέττερνιχ, αρχιτέκτονα της μεταναπολεόντειας Ευρωπαϊκής Ένωσης του τότε, της Ιερής Συμμαχίας: «Μια κοινωνία δεν μπορεί να λειτουργήσει, αν συνεχώς πρέπει να αμύνεται ενάντια σε δυνάμεις οι οποίες επιτίθενται στον μύθο της». Άμ’ έπος, άμ’ έργον…
Τα αποτελέσματα αυτής της μακροχρόνιας, μεθοδευμένης και επίμονης διάβρωσης από τα μολυσματικά ζωύφια, τα μιαρά σκουλήκια, τα ψυχρόαιμα ερπετά και τους τυφλούς γρυλασπάλακες, που δεν πατήθηκαν όταν θα έπρεπε να πατηθούν, τα βιώνουμε σήμερα.
Έχοντας αποποιηθεί την αίσθηση του ιερού και της ιερότητας της πατρίδας, έχοντας καταστεί ασεβείς, βέβηλοι, και άθεοι, και κατά συνέπεια αθεόφοβοι αλλά και συγχρόνως αδύναμοι να αντιπαρατεθούμε στην πίστη των άλλων, υποδουλωνόμαστε στο νεοπαγές ισλάμ, αδιαμαρτύρητα, προφασιζόμενοι τα φιλανθρωπικά μας αισθήματα απέναντι στον αφροασιανό καταρράκτη που σπρώχνει την «ελλάδα-μαούνα» την γεμάτη με πάσης φύσεως «λαθραίο», ακυβέρνητη στον βούρκο και τα θολά νερά του αύριο. Περιδεείς και ψοφοδεείς σκύβουμε το κεφάλι σε μια ληστρική συμμορία, ένα εξουσιαστικό υποθαλάσσιο χταπόδι με διαπλεκόμενα πλοκάμια εντός και εκτός των τειχών, που ετοιμάζεται να διαρπάξει και ρουφήξει όχι μόνο τον μόχθο και την όποια περιουσία των εργαζόμενων και ανέργων αλλά και την όποια εναπομείνασα ανθρώπινη ικμάδα αξιοπρέπειάς τους, είτε με την επαπειλούμενη θεσμική εισβολή ημέτερων και αλλότριων «φορατζήδων» στα σπίτια μας (για να ζήσουμε ξανά την ατίμωση της οθωμανικής διοίκησης) είτε με την εγκληματική εισβολή βαρυποινιτών που η νομοθεσία των κυβερνητικών «κθούλου» αμόλησε ελεύθερους στην ελληνική επικράτεια (ακράτεια είναι η σωστή λέξη) για να αποσυμφορηθούν οι φυλακές από τους κατά συντριπτική πλειονότητα αλλόφυλους και αλλογενείς εγκληματίες τροφίμους τους.
Και όλα αυτά συμβαίνουν σε μας χωρίς την παραμικρή διαμαρτυρία, χωρίς την παραμικρή αντίδραση, χωρίς την παραμικρή διάθεση άμυνας, έστω και για την τιμή των όπλων. Ποιών όπλων θα μου πείτε; Η εθελοδουλεία σιχαίνεται τα όπλα, την τρομάζουν. Στο μόνο που αρέσκεται είναι οι υποκλίσεις των παντός χρώματος και πάσης στολής και επένδυσης αμφίφυλων ή ετερόφυλων λακέδων, που ευελπιστούν πως με τον προσκυνητισμό και την γλοιώδη αναρρίχησή τους θα εισέλθουν λάθρα στην βασιλεία των ουρανών. Το «λαθραίος» είναι μόδα βλέπετε για όλους, κάτι σαν «πασπαρτού», αρκεί να έχουν τον «επουράνιο διακινητή» τους. Εκτός κι αν τους προλάβουν οι αστραπές, οι βροντές και τ’ αστροπελέκια που κατά καιρούς εξακοντίζει η «φύση», στους παρά φύσιν επιδιώκοντες να ικανοποιήσουν τις πάσης φύσεως ανομολόγητες επιθυμίες και τρωκτικές ορέξεις τους. «Έσσεται ήμαρ», κατά πως λένε, και δη ελληνικόν, «ελλάνιον». Καμιά φορά, ακόμη και για τους ελλανόδουλους υπάρχουν ελλανοδίκες…
Χρίστος Γούδης
Η περίπτωση της πτωχευμένης, πτωχοποιημένης και πτωχοπροδρομικής Ελλάδας, της απαξιωμένης πνευματικά-πολιτιστικά-πολιτικά-κοινωνικά-οικονομικά (όλα μαζί σαν τα βαγόνια μιας αμαξοστοιχίας χωρίς «αμαξηλάτη»), αποτελεί τυπικό παρακμιακό παράδειγμα ενός αποτυχόντος έθνους-κράτους, ενός διαρραγέντος κελύφους που κάποτε δρούσε σαν ασπίδα προστασίας του λαού του. Η αιτία της παρακμιακής του κατάπτωσης, και του συμπαρομαρτούντος εκφυλισμού του λαού του, υπήρξε η στοχευμένη επί δεκαετίες επίθεση από εσωτερικούς και εξωτερικούς δολιοφθορείς στο μεταφυσικό υπόβαθρο της υποστάσεώς του: στον Θεό του, τη φυλή του, τη γλώσσα του (ακούστε πώς καθημερινά την «τσαλακώνει» ο Ευκλείδης «Τσαλακώτος» στην βουλή – «όπερα της πεντάρας»), επίθεση λυσσαλέα στο γένος του, τον ανδρισμό του, στα ήθη του, στις παραδόσεις του και στην συνέχεια του πολιτισμού του, μια ολομέτωπη δηλαδή επίθεση στις ρίζες του, λες και κάποιος αόρατος εχθρός ήθελε να ξεριζώσει τον ελληνισμό από την Ελλάδα, αφού πρώτα δημιουργήσει στον λαό της μια κρίση ταυτότητας, μια εθνική παραζάλη που τον ωθεί στον αυτό-ευνουχισμό του. Ίσως για να επαληθευθεί η ευαγγελική ρήση: «εφήμεροι εισίν όσοι ουκ έχουσι ρίζες εν εαυτοίς».
Άλλωστε την διαλυτική και διαβρωτική δυναμική μιας τέτοιας επιθέσεως που θα ήταν αρκετή για να αποδομήσει την οποιαδήποτε κοινωνία που θα γίνονταν στόχος της, είχε εγκαίρως προείπει (ήδη από το 1957 !!!) και ο εβραιογερμανοαμερικανός «μάγος της διπλωματίας» Χένρυ Κίσινγκερ, στο έργο της νιότης του «A World Restored» (μεταφρασμένο στα ελληνικά ως «Ένας Αποκατεστημένος Κόσμος»), στο οποίο ξετυλίγει την «πολιτική της δολιότητας» αυτού που αποτέλεσε το ίνδαλμά του, του αυστριακού Μέττερνιχ, αρχιτέκτονα της μεταναπολεόντειας Ευρωπαϊκής Ένωσης του τότε, της Ιερής Συμμαχίας: «Μια κοινωνία δεν μπορεί να λειτουργήσει, αν συνεχώς πρέπει να αμύνεται ενάντια σε δυνάμεις οι οποίες επιτίθενται στον μύθο της». Άμ’ έπος, άμ’ έργον…
Τα αποτελέσματα αυτής της μακροχρόνιας, μεθοδευμένης και επίμονης διάβρωσης από τα μολυσματικά ζωύφια, τα μιαρά σκουλήκια, τα ψυχρόαιμα ερπετά και τους τυφλούς γρυλασπάλακες, που δεν πατήθηκαν όταν θα έπρεπε να πατηθούν, τα βιώνουμε σήμερα.
Έχοντας αποποιηθεί την αίσθηση του ιερού και της ιερότητας της πατρίδας, έχοντας καταστεί ασεβείς, βέβηλοι, και άθεοι, και κατά συνέπεια αθεόφοβοι αλλά και συγχρόνως αδύναμοι να αντιπαρατεθούμε στην πίστη των άλλων, υποδουλωνόμαστε στο νεοπαγές ισλάμ, αδιαμαρτύρητα, προφασιζόμενοι τα φιλανθρωπικά μας αισθήματα απέναντι στον αφροασιανό καταρράκτη που σπρώχνει την «ελλάδα-μαούνα» την γεμάτη με πάσης φύσεως «λαθραίο», ακυβέρνητη στον βούρκο και τα θολά νερά του αύριο. Περιδεείς και ψοφοδεείς σκύβουμε το κεφάλι σε μια ληστρική συμμορία, ένα εξουσιαστικό υποθαλάσσιο χταπόδι με διαπλεκόμενα πλοκάμια εντός και εκτός των τειχών, που ετοιμάζεται να διαρπάξει και ρουφήξει όχι μόνο τον μόχθο και την όποια περιουσία των εργαζόμενων και ανέργων αλλά και την όποια εναπομείνασα ανθρώπινη ικμάδα αξιοπρέπειάς τους, είτε με την επαπειλούμενη θεσμική εισβολή ημέτερων και αλλότριων «φορατζήδων» στα σπίτια μας (για να ζήσουμε ξανά την ατίμωση της οθωμανικής διοίκησης) είτε με την εγκληματική εισβολή βαρυποινιτών που η νομοθεσία των κυβερνητικών «κθούλου» αμόλησε ελεύθερους στην ελληνική επικράτεια (ακράτεια είναι η σωστή λέξη) για να αποσυμφορηθούν οι φυλακές από τους κατά συντριπτική πλειονότητα αλλόφυλους και αλλογενείς εγκληματίες τροφίμους τους.
Και όλα αυτά συμβαίνουν σε μας χωρίς την παραμικρή διαμαρτυρία, χωρίς την παραμικρή αντίδραση, χωρίς την παραμικρή διάθεση άμυνας, έστω και για την τιμή των όπλων. Ποιών όπλων θα μου πείτε; Η εθελοδουλεία σιχαίνεται τα όπλα, την τρομάζουν. Στο μόνο που αρέσκεται είναι οι υποκλίσεις των παντός χρώματος και πάσης στολής και επένδυσης αμφίφυλων ή ετερόφυλων λακέδων, που ευελπιστούν πως με τον προσκυνητισμό και την γλοιώδη αναρρίχησή τους θα εισέλθουν λάθρα στην βασιλεία των ουρανών. Το «λαθραίος» είναι μόδα βλέπετε για όλους, κάτι σαν «πασπαρτού», αρκεί να έχουν τον «επουράνιο διακινητή» τους. Εκτός κι αν τους προλάβουν οι αστραπές, οι βροντές και τ’ αστροπελέκια που κατά καιρούς εξακοντίζει η «φύση», στους παρά φύσιν επιδιώκοντες να ικανοποιήσουν τις πάσης φύσεως ανομολόγητες επιθυμίες και τρωκτικές ορέξεις τους. «Έσσεται ήμαρ», κατά πως λένε, και δη ελληνικόν, «ελλάνιον». Καμιά φορά, ακόμη και για τους ελλανόδουλους υπάρχουν ελλανοδίκες…
Χρίστος Γούδης
Κατηγορία Θέματος
Εθνική Προδοσία,
Ειδήσεις-Πολιτική,
Κοινωνικά θέματα,
Κρίσεις και απόψεις,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου