31 Δεκεμβρίου 2015
ΕΘΝΙΚΗ ΜΕΙΟΔΟΣΙΑ Η ΠΩΛΗΣΗ ΤΩΝ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ
Γράφει ο Παναγιώτης Αποστόλου
Επικεφαλής “Ελλήνων Πολιτεία”
egerssi@otenet.gr
www.apostoloupanos.gr
Όταν το αριστερό νεοφιλελεύθερο συνονθύλευμα του ΣΥΡΙΖΑ ήταν στην αντιπολίτευση, αντιδρούσε σε όποιο νεοταξικό μέτρο προωθούσε η κυβέρνηση Σαμαρά – Βενιζέλου, προς όφελος των δανειστών – τοκογλύφων “εταίρων” μας και εις βάρος της Πατρίδος και του λαού της. Ένα μέτρο από αυτά που για χάρη του κόντεψαν να “στηθούν οδοφράγματα” στη Βουλή, ήταν το θέμα της παραχώρησης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας μας.
Όταν ο ΣΥΡΙΖΑ αντιδρούσε για τα αεροδρόμια
Το Νοέμβριο του 2014 ο σημερινός Υπουργός Οικονομίας Γιώργος Σταθάκης, σήκωνε το λάβαρο της Επαναστάσεως για τα αεροδρόμια και χαρακτήριζε τις συμβάσεις παραχώρησης ως εξαιρετικά αρνητική εξέλιξη για τις προοπτικές ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας…
Στη συζήτηση δε, στην Βουλή, η Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Ευγενία Ουζουνίδου στη συζήτηση του νομοσχεδίου “Ρυθμίσεις θεμάτων μεταφορών, τηλεπικοινωνιών και δημοσίων έργων”, είπε: “…η κυβέρνηση δεν θα προλάβει να προχωρήσει τους σχεδιασμούς της για την παραχώρηση των περιφερειακών αεροδρομίων. Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θα αφήσει την κυβέρνηση να κάνει real estate τις εθνικές υποδομές…”. Και η τότε κυβέρνηση της ΝΔ-ΠΑΣΟΚ εκπλησσόταν με την στάση του ΣΥΡΙΖΑ και δήλωνε πως δεν μπορεί να κατανοήσει πως ο ΣΥΡΙΖΑ δεν μπορεί να συμφωνήσει με τα αυτονόητα…
Ωστόσο, σήμερα που ο ΣΥΡΙΖΑ έγινε κυβέρνηση, με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου (για τις οποίες ΠΝΠ κατηγορούσε την προηγούμενη κυβέρνηση) εκποιεί τα αεροδρόμια Θεσσαλονίκης, Κέρκυρας, Χανίων, Κεφαλονιάς, Ζακύνθου, Ρόδου, Κω, Μυτιλήνης, Μυκόνου, Σάμου, Σαντορίνης, Σκιάθου, Ακτίου και Καβάλας (ΦΕΚ 138 – 3 Νοεμβρίου 2015)…
Αίτηση ακύρωσης της απόφασης από την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων
Που αφορούν τη σύμβαση παραχώρησης, αναβάθμισης συντήρησης, διαχείρισης και λειτουργίας των περιφερειακών αεροδρομίων – στα αεροδρόμια που σχετίζονται με τα Ιόνια Νησιά – κατέθεσε στο Συμβούλιο Επικρατείας η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων.
Η οποία επισημαίνει πως “η παραχώρηση της διαχείρισης και εκμετάλλευσης των περιφερειακών αεροδρομίων, για 42 χρόνια, στην κοινοπραξία Fraport – Slentel παραβιάζει τη συνταγματική προστασία των δημοσίων ιδιοχρήστων πραγμάτων, τα οποία βρίσκονται εντός των αερολιμένων, επί των οποίων η μεταβίβαση κυριότητας, αλλά και η μακροχρόνια παραχώρηση δικαιωμάτων διαχείρισης και εκμετάλλευσης είναι ανεπίτρεπτη. Το ίδιο ισχύει και για τους αερολιμένες συνολικά ως συστήματα δημοσίων ιδιοχρήστων πραγμάτων”.
Και όπως έχει δηλώσει ο Περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων, Θεόδωρος Γαλιατσάτος (από το 2011 μέλος της γραμματείας του τμήματος αυτοδιοίκησης του ΣΥΡΙΖΑ): “…η παραχώρηση συνιστά υποβάθμιση, αλλοίωση και άρση του δημοσίου σκοπού και της δημόσιας περιουσίας της αερομεταφοράς εμπορευμάτων και επιβατών, έναντι του καθαρά κερδοσκοπικού χαρακτήρα που θα αποκτήσει η αερομεταφορά…”.
Μια ορθή άποψη για τον επερχόμενο όλεθρο
Από πλευράς μας να δώσουμε συγχαρητήρια στον Περιφερειάρχη Ιονίων Νήσων για την προσφυγή ακυρότητας που έχει καταθέσει στο Συμβούλιο Επικρατείας. Και μας εκπλήσσει το γεγονός πως, δεν έχουν συνταχθεί μαζί του και οι άλλοι Περιφερειάρχες στων οποίων την Περιφέρεια ανήκουν τα υπόλοιπα αεροδρόμια.
Όμως, το ζήτημα της παραχώρησης των αεροδρομίων, είναι πολύ πιο σοβαρό από ότι φαίνεται και δεν παρουσιάζεται από όλα τα ΜΜΕ!!
Αυτό λοιπόν, που δεν παρουσιάζουν τα ΜΜΕ, σας το καταγράφω παρακάτω, παραθέτοντας ακριβώς τα όσα μου είπε ο πολύ καλός μου φίλος Μιχάλης Βάρδας, πρώην Γενικός Γραμματέας του ΛΑ.Ο.Σ.:
«Συμπληρωματικά αλλά και σε συνάφεια των όσων λέγονται και γράφονται τον τελευταίο καιρό σχετικά με τo ξεπούλημα 14 Ελληνικών αεροδρομίων, μερικά από τα οποία ευρίσκονται πολύ κοντά σε Ελληνικά σύνορα, επιθυμώ να συμπληρώσω και να εμπλουτίσω την μέχρι σήμερα κρατούσα άποψη: Τα 14 Ελληνικά αεροδρόμια, μερικά από τα οποία ευρίσκονται πολύ κοντά στην ηπειρωτική Τουρκία, εκποιήθηκαν στο Γερμανικό κράτος, αφού ο κύριος μέτοχος του κοινοπρακτικού σχήματος που τα αγόρασε για…40 χρόνια έναντι ευτελούς τιμήματος είναι η κρατική Γερμανική εταιρία Fraport AG. Δεν πρόκειται, δηλαδή, περί ιδιωτικοποίησης, όπως αφελώς ή ιδιοτελώς υποστηρίζουν κάποιοι αλλά περί μεταβίβασης περιουσιακών στοιχείων του Ελληνικού λαού στην Ομοσπονδιακή Γερμανία!
Αν κάποιοι κυβερνητικοί θεωρούν ότι το τίμημα της πώλησης - εκποίησης είναι λογικό, αυτό ελάχιστα μας αφορά αφού τα όποια χρήματα καταβληθούν δεν θα πάνε στα ταμεία του Ελληνικού Δημοσίου αλλά στον ειδικό λογαριασμό για την μείωση του Ελληνικού δημόσιου χρέους που τηρείται, ως γνωστόν, στο Λουξεμβούργο.
Το συγκεκριμένο όμως ξεπούλημα δεν είναι ούτε μπορεί να είναι αντικείμενο οικονομικό, όπως μερικοί αφελείς και ιδιοτελείς πολιτικοί μας ταγοί φαίνεται να νομίζουν.
Με την αγορά αυτή, η Γερμανία αποκτά αεροπορικά αλλά – κυρίως – χερσαία σύνορα με την Ελλάδα! Τα 14 αυτά πρώην Ελληνικά αεροδρόμια θα χρησιμοποιηθούν αύριο ή μεθαύριο από την Γερμανική κυβέρνηση για την μεταφορά Γερμανικής αστυνομίας ή πολιτοφυλακής, Γερμανικού στρατού, βαρέων όπλων πεζικού, στοιχείων πυροβολικού και ελαφρών αρμάτων μάχης, ΤΟΜΑ κλπ στην Ελλάδα, για την καταστολή των πολύ πιθανών κοινωνικών εκρήξεων και ταραχών στο Εσωτερικό της Χώρας μας, που αναμφίβολα θα επισυμβούν ως αποτέλεσμα της προϊούσας εξαθλίωσης πολυπληθών ομάδων του Ελληνικού λαού, τις οποίες η Ελληνική Αστυνομία δεν θα μπορεί να ελέγξει και να καταστείλει.
Η παρουσία Γερμανών ενόπλων στον Ελλαδικό χώρο θα σημάνει ασφαλώς και το τέλος της οποιασδήποτε φαντασίωσης σχετικής με την ανάκτηση της εθνικής μας κυριαρχίας, την οποίαν υποθηκεύσαμε “αυτοβούλως” και “αμετακλήτως” με τα πρώτα 2 Μνημόνια!
Αλλά ακόμη και αν δεν επαληθευθεί το εφιαλτικό αυτό σενάριο, θα μπορεί η Γερμανία, σε περίπτωση της προσεχούς Ελληνοτουρκικής κρίσης στο Αιγαίο, στην Θράκη ή και στο σύμπλεγμα του Καστελόριζου, να “κλείνει” τα 14 αυτά Ελληνικά αεροδρόμια, εμποδίζοντας την χρήση τους από την Πολεμική μας Αεροπορία, με επίκληση …ίσων αποστάσεων από τις εμπλεκόμενες Χώρες, ακόμη και να επιτρέψει την μυστική χρήση τους από την Τουρκική Πολεμική Αεροπορία. Ποιος θα την εμποδίσει άραγε να πράξει αυτό που επιτάσσει το Γερμανικό εθνικό συμφέρον;
Περαίνοντας την πολύ κρίσιμη αυτή διευκρίνιση θα ήθελα να εκφράσω την γνώμη ότι επιβάλλεται από τις παρούσες περιστάσεις, να παρέμβουν υπέρ της προσφυγής που έχει καταθέσει στο Συμβούλιο της Επικρατείας ο Περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων και άλλοι συμπολίτες μας, κατά της εκποίησης των αεροδρομίων μας, που πρόκειται να συζητηθεί στις 8 Ιανουαρίου 2016. Οι λόγοι της παρέμβασης είναι εθνικοί και δευτερευόντως πολιτικοί».
Επικεφαλής “Ελλήνων Πολιτεία”
egerssi@otenet.gr
www.apostoloupanos.gr
Όταν το αριστερό νεοφιλελεύθερο συνονθύλευμα του ΣΥΡΙΖΑ ήταν στην αντιπολίτευση, αντιδρούσε σε όποιο νεοταξικό μέτρο προωθούσε η κυβέρνηση Σαμαρά – Βενιζέλου, προς όφελος των δανειστών – τοκογλύφων “εταίρων” μας και εις βάρος της Πατρίδος και του λαού της. Ένα μέτρο από αυτά που για χάρη του κόντεψαν να “στηθούν οδοφράγματα” στη Βουλή, ήταν το θέμα της παραχώρησης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας μας.
Όταν ο ΣΥΡΙΖΑ αντιδρούσε για τα αεροδρόμια
Το Νοέμβριο του 2014 ο σημερινός Υπουργός Οικονομίας Γιώργος Σταθάκης, σήκωνε το λάβαρο της Επαναστάσεως για τα αεροδρόμια και χαρακτήριζε τις συμβάσεις παραχώρησης ως εξαιρετικά αρνητική εξέλιξη για τις προοπτικές ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας…
Στη συζήτηση δε, στην Βουλή, η Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Ευγενία Ουζουνίδου στη συζήτηση του νομοσχεδίου “Ρυθμίσεις θεμάτων μεταφορών, τηλεπικοινωνιών και δημοσίων έργων”, είπε: “…η κυβέρνηση δεν θα προλάβει να προχωρήσει τους σχεδιασμούς της για την παραχώρηση των περιφερειακών αεροδρομίων. Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θα αφήσει την κυβέρνηση να κάνει real estate τις εθνικές υποδομές…”. Και η τότε κυβέρνηση της ΝΔ-ΠΑΣΟΚ εκπλησσόταν με την στάση του ΣΥΡΙΖΑ και δήλωνε πως δεν μπορεί να κατανοήσει πως ο ΣΥΡΙΖΑ δεν μπορεί να συμφωνήσει με τα αυτονόητα…
Ωστόσο, σήμερα που ο ΣΥΡΙΖΑ έγινε κυβέρνηση, με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου (για τις οποίες ΠΝΠ κατηγορούσε την προηγούμενη κυβέρνηση) εκποιεί τα αεροδρόμια Θεσσαλονίκης, Κέρκυρας, Χανίων, Κεφαλονιάς, Ζακύνθου, Ρόδου, Κω, Μυτιλήνης, Μυκόνου, Σάμου, Σαντορίνης, Σκιάθου, Ακτίου και Καβάλας (ΦΕΚ 138 – 3 Νοεμβρίου 2015)…
Αίτηση ακύρωσης της απόφασης από την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων
Που αφορούν τη σύμβαση παραχώρησης, αναβάθμισης συντήρησης, διαχείρισης και λειτουργίας των περιφερειακών αεροδρομίων – στα αεροδρόμια που σχετίζονται με τα Ιόνια Νησιά – κατέθεσε στο Συμβούλιο Επικρατείας η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων.
Η οποία επισημαίνει πως “η παραχώρηση της διαχείρισης και εκμετάλλευσης των περιφερειακών αεροδρομίων, για 42 χρόνια, στην κοινοπραξία Fraport – Slentel παραβιάζει τη συνταγματική προστασία των δημοσίων ιδιοχρήστων πραγμάτων, τα οποία βρίσκονται εντός των αερολιμένων, επί των οποίων η μεταβίβαση κυριότητας, αλλά και η μακροχρόνια παραχώρηση δικαιωμάτων διαχείρισης και εκμετάλλευσης είναι ανεπίτρεπτη. Το ίδιο ισχύει και για τους αερολιμένες συνολικά ως συστήματα δημοσίων ιδιοχρήστων πραγμάτων”.
Και όπως έχει δηλώσει ο Περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων, Θεόδωρος Γαλιατσάτος (από το 2011 μέλος της γραμματείας του τμήματος αυτοδιοίκησης του ΣΥΡΙΖΑ): “…η παραχώρηση συνιστά υποβάθμιση, αλλοίωση και άρση του δημοσίου σκοπού και της δημόσιας περιουσίας της αερομεταφοράς εμπορευμάτων και επιβατών, έναντι του καθαρά κερδοσκοπικού χαρακτήρα που θα αποκτήσει η αερομεταφορά…”.
Μια ορθή άποψη για τον επερχόμενο όλεθρο
Από πλευράς μας να δώσουμε συγχαρητήρια στον Περιφερειάρχη Ιονίων Νήσων για την προσφυγή ακυρότητας που έχει καταθέσει στο Συμβούλιο Επικρατείας. Και μας εκπλήσσει το γεγονός πως, δεν έχουν συνταχθεί μαζί του και οι άλλοι Περιφερειάρχες στων οποίων την Περιφέρεια ανήκουν τα υπόλοιπα αεροδρόμια.
Όμως, το ζήτημα της παραχώρησης των αεροδρομίων, είναι πολύ πιο σοβαρό από ότι φαίνεται και δεν παρουσιάζεται από όλα τα ΜΜΕ!!
Αυτό λοιπόν, που δεν παρουσιάζουν τα ΜΜΕ, σας το καταγράφω παρακάτω, παραθέτοντας ακριβώς τα όσα μου είπε ο πολύ καλός μου φίλος Μιχάλης Βάρδας, πρώην Γενικός Γραμματέας του ΛΑ.Ο.Σ.:
«Συμπληρωματικά αλλά και σε συνάφεια των όσων λέγονται και γράφονται τον τελευταίο καιρό σχετικά με τo ξεπούλημα 14 Ελληνικών αεροδρομίων, μερικά από τα οποία ευρίσκονται πολύ κοντά σε Ελληνικά σύνορα, επιθυμώ να συμπληρώσω και να εμπλουτίσω την μέχρι σήμερα κρατούσα άποψη: Τα 14 Ελληνικά αεροδρόμια, μερικά από τα οποία ευρίσκονται πολύ κοντά στην ηπειρωτική Τουρκία, εκποιήθηκαν στο Γερμανικό κράτος, αφού ο κύριος μέτοχος του κοινοπρακτικού σχήματος που τα αγόρασε για…40 χρόνια έναντι ευτελούς τιμήματος είναι η κρατική Γερμανική εταιρία Fraport AG. Δεν πρόκειται, δηλαδή, περί ιδιωτικοποίησης, όπως αφελώς ή ιδιοτελώς υποστηρίζουν κάποιοι αλλά περί μεταβίβασης περιουσιακών στοιχείων του Ελληνικού λαού στην Ομοσπονδιακή Γερμανία!
Αν κάποιοι κυβερνητικοί θεωρούν ότι το τίμημα της πώλησης - εκποίησης είναι λογικό, αυτό ελάχιστα μας αφορά αφού τα όποια χρήματα καταβληθούν δεν θα πάνε στα ταμεία του Ελληνικού Δημοσίου αλλά στον ειδικό λογαριασμό για την μείωση του Ελληνικού δημόσιου χρέους που τηρείται, ως γνωστόν, στο Λουξεμβούργο.
Το συγκεκριμένο όμως ξεπούλημα δεν είναι ούτε μπορεί να είναι αντικείμενο οικονομικό, όπως μερικοί αφελείς και ιδιοτελείς πολιτικοί μας ταγοί φαίνεται να νομίζουν.
Με την αγορά αυτή, η Γερμανία αποκτά αεροπορικά αλλά – κυρίως – χερσαία σύνορα με την Ελλάδα! Τα 14 αυτά πρώην Ελληνικά αεροδρόμια θα χρησιμοποιηθούν αύριο ή μεθαύριο από την Γερμανική κυβέρνηση για την μεταφορά Γερμανικής αστυνομίας ή πολιτοφυλακής, Γερμανικού στρατού, βαρέων όπλων πεζικού, στοιχείων πυροβολικού και ελαφρών αρμάτων μάχης, ΤΟΜΑ κλπ στην Ελλάδα, για την καταστολή των πολύ πιθανών κοινωνικών εκρήξεων και ταραχών στο Εσωτερικό της Χώρας μας, που αναμφίβολα θα επισυμβούν ως αποτέλεσμα της προϊούσας εξαθλίωσης πολυπληθών ομάδων του Ελληνικού λαού, τις οποίες η Ελληνική Αστυνομία δεν θα μπορεί να ελέγξει και να καταστείλει.
Η παρουσία Γερμανών ενόπλων στον Ελλαδικό χώρο θα σημάνει ασφαλώς και το τέλος της οποιασδήποτε φαντασίωσης σχετικής με την ανάκτηση της εθνικής μας κυριαρχίας, την οποίαν υποθηκεύσαμε “αυτοβούλως” και “αμετακλήτως” με τα πρώτα 2 Μνημόνια!
Αλλά ακόμη και αν δεν επαληθευθεί το εφιαλτικό αυτό σενάριο, θα μπορεί η Γερμανία, σε περίπτωση της προσεχούς Ελληνοτουρκικής κρίσης στο Αιγαίο, στην Θράκη ή και στο σύμπλεγμα του Καστελόριζου, να “κλείνει” τα 14 αυτά Ελληνικά αεροδρόμια, εμποδίζοντας την χρήση τους από την Πολεμική μας Αεροπορία, με επίκληση …ίσων αποστάσεων από τις εμπλεκόμενες Χώρες, ακόμη και να επιτρέψει την μυστική χρήση τους από την Τουρκική Πολεμική Αεροπορία. Ποιος θα την εμποδίσει άραγε να πράξει αυτό που επιτάσσει το Γερμανικό εθνικό συμφέρον;
Περαίνοντας την πολύ κρίσιμη αυτή διευκρίνιση θα ήθελα να εκφράσω την γνώμη ότι επιβάλλεται από τις παρούσες περιστάσεις, να παρέμβουν υπέρ της προσφυγής που έχει καταθέσει στο Συμβούλιο της Επικρατείας ο Περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων και άλλοι συμπολίτες μας, κατά της εκποίησης των αεροδρομίων μας, που πρόκειται να συζητηθεί στις 8 Ιανουαρίου 2016. Οι λόγοι της παρέμβασης είναι εθνικοί και δευτερευόντως πολιτικοί».
Κατηγορία Θέματος
Εθνικά Θέματα,
Εθνική Προδοσία,
Ειδήσεις-Πολιτική,
Ενημέρωση,
Κρίσεις και απόψεις,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου