30 Οκτωβρίου 2014
Όλος ο νέος χάρτης των διοδίων στη χώρα.
Γράφει ο Κασσιανός Τζέλης,
Επιπλέον 34 νέοι σταθμοί διοδίων θα ανοίξουν στα επόμενα δύο χρόνια με τους οδηγούς να βάζουν ακόμα πιο βαθιά το χέρι στη τσέπη.
Από τη… νέα γενιά διοδίων που και αυτοί θα ανήκουν στις ιδιωτικές κοινοπραξίες που διαχειρίζονται τους αυτοκινητοδρόμους, οι οκτώ πρώτοι σταθμοί αναμένεται να ανοίξουν από την αρχή της νέας χρονιάς ως το ερχόμενο καλοκαίρι, καθώς θα παραδίδονται τα νέα τμήματα και θα εξελίσσεται το σχέδιο ιδιωτικοποίησης της Εγνατίας. Τον τελευταίο ελληνικό αυτοκινητόδρομο που κατασκευάστηκε ως αμιγώς δημόσιο έργο, χωρίς τη συμμετοχή ιδιωτικών κεφαλαίων και τώρα πωλείται σε ιδιώτες οι οποίοι θα διαχειριστούν τα διόδια.
Με τον τρόπο αυτό, στους ελληνικούς αυτοκινητοδρόμους, μήκους περίπου 1.800 χλμ., οι οδηγοί θα «πέφτουν» πάνω σε 66 σταθμούς διοδίων συνολικά, πληρώνοντας 0,04 ευρώ ανά χιλιόμετρο που διανύουν, χωρίς να υπολογίζεται ο ΦΠΑ.
Το ταξίδι Αθήνας-Θεσσαλονίκης, σε έναν χρόνο από σήμερα, θα έχει 12 μετωπικά διόδια και το κόστος αναμένεται να εκτοξευτεί στα 70 ευρώ, με επιστροφή, από περίπου 58 ευρώ που κοστίζει σήμερα.
Μέσα στους επόμενους τρεις με τέσσερις μήνες, θα ανοίξει ο νέος μετωπικός σταθμός λίγο έξω από τη Λαμία καθώς και πλευρικοί σταθμοί στους κόμβους Αγίας Μαρίνας και Στυλίδας, στο πλαίσιο της παράδοσης των τελευταίων τμημάτων του Πετάλου του Μαλιακού.
Σε έναν χρόνο από σήμερα, αναμένεται ότι θα έχει ολοκληρωθεί και η κατασκευή των σηράγγων στα Τέμπη κι αυτό σημαίνει ότι θα επιβληθούν, όπως προβλέπεται από τη σύμβαση, αυξήσεις στις τιμές στο Μακρυχώρι και στη Λεπτοκαρυά ενώ θα ανοίξουν δυο νέοι πλευρικοί σταθμοί σε Ευαγγελισμό και Πλαταμώνα.
Αν υπολογίσουμε και τους πλευρικούς σταθμούς διοδίων όπου πληρώνουν μόνο όσοι εισέρχονται στον αυτοκινητόδρομο, ο άξονας Αθήνας-Θεσσαλονίκης, θα διαθέτει 27 σταθμούς.
Επιπλέον στις αρχές της νέας χρονιάς αναμένεται να επιβληθούν δεύτερα διόδια σε όσους κινούνται μεταξύ Αθήνας και Χαλκίδας. Σήμερα για την διαδρομή αυτή, διόδια επιβάλλονται μόνο στις Αφίδνες ενώ τώρα τίθεται σε λειτουργία και ο σταθμός στο Βαθύ Αυλίδας.
ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ
Ένας ακόμη μετωπικός σταθμός προστίθεται στους υφιστάμενους τέσσερις της διαδρομής Ελευσίνα-Πάτρα. Θα βρίσκεται στα Νικολαίικα του Διακοφτού. Ακόμη θα ανοίξουν άλλοι πέντε πλευρικοί σταθμοί στους κόμβους Αραχωβίτικων, Καλαβρύτων, Ακράτας, Δερβενίου, Κιάτου και Ζευγολατιού.
Αυξήσεις προβλέπονται στα υφιστάμενα διόδια Ζευγολατιού και Ρίου καθώς και επιβολή αμφίπλευρων διοδίων ενώ σήμερα οι οδηγοί πληρώνουν μόνο προς μια κατεύθυνση.
Όλα αυτά θα γίνουν έως το τέλος της ερχόμενης χρονιάς, όταν και θα παραδοθεί ο αυτοκινητόδρομος Κορίνθου-Πάτρας που θα αντικαταστήσει τον σημερινό δρόμο που έχει χαρακτηριστεί ως «εθνική καρμανιόλα». Το ταξίδι πάντως τότε, αναμένεται ότι θα κοστίζει πάνω απο 26 ευρώ με επιστροφή, απο περίπου 18 ευρώ που κοστίζει σήμερα.
ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ
Συνολικά 9 σταθμοί, εκ των οποίων οι 4 θα είναι μετωπικοί θα τοποθετηθούν απο τις αρχές του 2016 στην διαδρομή Αντίρριο-Ιωάννινα, καθώς τότε αναμένεται να παραδοθεί ο νέος αυτοκινητόδρομος της Ιόνιας Οδού. Οι τιμές των νέων διοδίων δεν έχουν ακόμη αποφασιστεί.
Κάποιοι απο αυτούς τους σταθμούς δεν αποκλείεται πάντως να μπουν νωρίτερα, πριν ολοκληρωθεί το σύνολο του άξονα καθώς η εταιρεία ήδη έχει αιτηθεί για να ανοίξει ο πρώτος σταθμός στην Άρτα.
Η Ιόνια Οδός χρηματοδοτείται εν μέρη απο τα διόδια που πληρώνουν σήμερα οι ταξιδιώτες στην Αθηνών-Λαμίας, στους σταθμούς Αφιδνών, Θήβας και Τραγάνας τα οποία πάντως δεν προβλέπεται να μειωθούν μετά την ολοκλήρωση του νέου άξονα.
ΜΟΡΕΑΣ
Ένας ακόμη μετωπικός σταθμός προστίθεται στην νότια Πελοπόννησο. Θα ανοίξει όπως όλα δείχνουν έως το ερχόμενο καλοκαίρι, λίγα χιλιόμετρα νότια της Μεγαλόπολης και θα πληρώνουν σε αυτόν όσοι κινούνται απο και προς την Σπάρτη, στο νέο αυτοκινητόδρομο που την ενώνει με τον άξονα Μορέα που συνδέει Κόρινθο,Τρίπολη και Καλαμάτα. Έξω απο τη Καλαμάτα θα προστεθεί ένας ακόμη πλευρικός σταθμός, στον κόμβο Θουρίας με την παράδοση της Περιφερειακής της πόλης.
ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΟΔΟΣ
Νέοι σταθμοί διοδίων θα ανοίξουν απο τις αρχές του 2016 και στον κάμπο της Δυτικής Θεσσαλίας, με την παράδοση του πρώτου τμήματος της Κεντρικής Οδού, που θα ενώνει την Ξυνιάδα με τα Τρίκαλα. Στο τμήμα αυτό προβλέπονται δυο μετωπικοί σταθμοί. Έξω απο τα Τρίκαλα και στους Σοφάδες, ωστόσο μπορεί σε πρώτη φάση να λειτουργήσει μόνο ο ένας. Στη πλήρη ανάπτυξη του άξονα της Κεντρικής Οδού απο τη Λαμία έως την Εγνατία Οδό, προβλέπονται συνολικά 4 μετωπικοί σταθμοί διοδίων.
ΠΑΤΡΑ – ΠΥΡΓΟΣ
Στον νέο άξονα που εξήγγειλε ο υπουργός Υποδομών και θα υλοποιηθεί με δημόσια και κοινοτικά χρήματα, θα επιβληθεί μόνο ένας σταθμός διοδίων, σε πρώτη φάση, αντί των δυο που προβλεπόταν αρχικά. Εκτός σχεδιασμού βγήκε ο σταθμός έξω απο την Πάτρα ενώ θα γίνει κανονικά ο νότιος σταθμός διοδίων μεταξύ Πύργου και Αμαλιάδας.
ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ
Μέσα στους επόμενους μήνες ανοίγουν οι πρώτοι σταθμοί διοδίων στους κάθετους άξονες της Εγνατίας και αφορούν κυρίως την διεθνή κίνηση. Οι σταθμοί ανοίγουν στον Προμαχώνα, τους Ευζώνους και την Κρυσταλλοπηγή.
Ωστόσο, το ΤΑΙΠΕΔ σχεδιάζει να αυξηθούν άμεσα, κατά τρεις οι εφτά σημερινοί σταθμοί της Εγνατίας Οδού καθώς ετοιμάζεται η προκήρυξη για την πώληση του αυτοκινητοδρόμου σε ιδιώτες.
Το ΤΑΙΠΕΔ σχεδιάζει να επιβάλει 21 σταθμούς διοδίων σε όλο τον άξονα, κάτι που σε πρώτη φάση τουλάχιστον, αποκλείστηκε από τον υπουργό Υποδομών. Έτσι, αναμένεται μέχρι το 2017, να λειτουργούν 15 σταθμοί διοδίων.
πηγή
Επιπλέον 34 νέοι σταθμοί διοδίων θα ανοίξουν στα επόμενα δύο χρόνια με τους οδηγούς να βάζουν ακόμα πιο βαθιά το χέρι στη τσέπη.
Από τη… νέα γενιά διοδίων που και αυτοί θα ανήκουν στις ιδιωτικές κοινοπραξίες που διαχειρίζονται τους αυτοκινητοδρόμους, οι οκτώ πρώτοι σταθμοί αναμένεται να ανοίξουν από την αρχή της νέας χρονιάς ως το ερχόμενο καλοκαίρι, καθώς θα παραδίδονται τα νέα τμήματα και θα εξελίσσεται το σχέδιο ιδιωτικοποίησης της Εγνατίας. Τον τελευταίο ελληνικό αυτοκινητόδρομο που κατασκευάστηκε ως αμιγώς δημόσιο έργο, χωρίς τη συμμετοχή ιδιωτικών κεφαλαίων και τώρα πωλείται σε ιδιώτες οι οποίοι θα διαχειριστούν τα διόδια.
Με τον τρόπο αυτό, στους ελληνικούς αυτοκινητοδρόμους, μήκους περίπου 1.800 χλμ., οι οδηγοί θα «πέφτουν» πάνω σε 66 σταθμούς διοδίων συνολικά, πληρώνοντας 0,04 ευρώ ανά χιλιόμετρο που διανύουν, χωρίς να υπολογίζεται ο ΦΠΑ.
Το ταξίδι Αθήνας-Θεσσαλονίκης, σε έναν χρόνο από σήμερα, θα έχει 12 μετωπικά διόδια και το κόστος αναμένεται να εκτοξευτεί στα 70 ευρώ, με επιστροφή, από περίπου 58 ευρώ που κοστίζει σήμερα.
Μέσα στους επόμενους τρεις με τέσσερις μήνες, θα ανοίξει ο νέος μετωπικός σταθμός λίγο έξω από τη Λαμία καθώς και πλευρικοί σταθμοί στους κόμβους Αγίας Μαρίνας και Στυλίδας, στο πλαίσιο της παράδοσης των τελευταίων τμημάτων του Πετάλου του Μαλιακού.
Σε έναν χρόνο από σήμερα, αναμένεται ότι θα έχει ολοκληρωθεί και η κατασκευή των σηράγγων στα Τέμπη κι αυτό σημαίνει ότι θα επιβληθούν, όπως προβλέπεται από τη σύμβαση, αυξήσεις στις τιμές στο Μακρυχώρι και στη Λεπτοκαρυά ενώ θα ανοίξουν δυο νέοι πλευρικοί σταθμοί σε Ευαγγελισμό και Πλαταμώνα.
Αν υπολογίσουμε και τους πλευρικούς σταθμούς διοδίων όπου πληρώνουν μόνο όσοι εισέρχονται στον αυτοκινητόδρομο, ο άξονας Αθήνας-Θεσσαλονίκης, θα διαθέτει 27 σταθμούς.
Επιπλέον στις αρχές της νέας χρονιάς αναμένεται να επιβληθούν δεύτερα διόδια σε όσους κινούνται μεταξύ Αθήνας και Χαλκίδας. Σήμερα για την διαδρομή αυτή, διόδια επιβάλλονται μόνο στις Αφίδνες ενώ τώρα τίθεται σε λειτουργία και ο σταθμός στο Βαθύ Αυλίδας.
ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ
Ένας ακόμη μετωπικός σταθμός προστίθεται στους υφιστάμενους τέσσερις της διαδρομής Ελευσίνα-Πάτρα. Θα βρίσκεται στα Νικολαίικα του Διακοφτού. Ακόμη θα ανοίξουν άλλοι πέντε πλευρικοί σταθμοί στους κόμβους Αραχωβίτικων, Καλαβρύτων, Ακράτας, Δερβενίου, Κιάτου και Ζευγολατιού.
Αυξήσεις προβλέπονται στα υφιστάμενα διόδια Ζευγολατιού και Ρίου καθώς και επιβολή αμφίπλευρων διοδίων ενώ σήμερα οι οδηγοί πληρώνουν μόνο προς μια κατεύθυνση.
Όλα αυτά θα γίνουν έως το τέλος της ερχόμενης χρονιάς, όταν και θα παραδοθεί ο αυτοκινητόδρομος Κορίνθου-Πάτρας που θα αντικαταστήσει τον σημερινό δρόμο που έχει χαρακτηριστεί ως «εθνική καρμανιόλα». Το ταξίδι πάντως τότε, αναμένεται ότι θα κοστίζει πάνω απο 26 ευρώ με επιστροφή, απο περίπου 18 ευρώ που κοστίζει σήμερα.
ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ
Συνολικά 9 σταθμοί, εκ των οποίων οι 4 θα είναι μετωπικοί θα τοποθετηθούν απο τις αρχές του 2016 στην διαδρομή Αντίρριο-Ιωάννινα, καθώς τότε αναμένεται να παραδοθεί ο νέος αυτοκινητόδρομος της Ιόνιας Οδού. Οι τιμές των νέων διοδίων δεν έχουν ακόμη αποφασιστεί.
Κάποιοι απο αυτούς τους σταθμούς δεν αποκλείεται πάντως να μπουν νωρίτερα, πριν ολοκληρωθεί το σύνολο του άξονα καθώς η εταιρεία ήδη έχει αιτηθεί για να ανοίξει ο πρώτος σταθμός στην Άρτα.
Η Ιόνια Οδός χρηματοδοτείται εν μέρη απο τα διόδια που πληρώνουν σήμερα οι ταξιδιώτες στην Αθηνών-Λαμίας, στους σταθμούς Αφιδνών, Θήβας και Τραγάνας τα οποία πάντως δεν προβλέπεται να μειωθούν μετά την ολοκλήρωση του νέου άξονα.
ΜΟΡΕΑΣ
Ένας ακόμη μετωπικός σταθμός προστίθεται στην νότια Πελοπόννησο. Θα ανοίξει όπως όλα δείχνουν έως το ερχόμενο καλοκαίρι, λίγα χιλιόμετρα νότια της Μεγαλόπολης και θα πληρώνουν σε αυτόν όσοι κινούνται απο και προς την Σπάρτη, στο νέο αυτοκινητόδρομο που την ενώνει με τον άξονα Μορέα που συνδέει Κόρινθο,Τρίπολη και Καλαμάτα. Έξω απο τη Καλαμάτα θα προστεθεί ένας ακόμη πλευρικός σταθμός, στον κόμβο Θουρίας με την παράδοση της Περιφερειακής της πόλης.
ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΟΔΟΣ
Νέοι σταθμοί διοδίων θα ανοίξουν απο τις αρχές του 2016 και στον κάμπο της Δυτικής Θεσσαλίας, με την παράδοση του πρώτου τμήματος της Κεντρικής Οδού, που θα ενώνει την Ξυνιάδα με τα Τρίκαλα. Στο τμήμα αυτό προβλέπονται δυο μετωπικοί σταθμοί. Έξω απο τα Τρίκαλα και στους Σοφάδες, ωστόσο μπορεί σε πρώτη φάση να λειτουργήσει μόνο ο ένας. Στη πλήρη ανάπτυξη του άξονα της Κεντρικής Οδού απο τη Λαμία έως την Εγνατία Οδό, προβλέπονται συνολικά 4 μετωπικοί σταθμοί διοδίων.
ΠΑΤΡΑ – ΠΥΡΓΟΣ
Στον νέο άξονα που εξήγγειλε ο υπουργός Υποδομών και θα υλοποιηθεί με δημόσια και κοινοτικά χρήματα, θα επιβληθεί μόνο ένας σταθμός διοδίων, σε πρώτη φάση, αντί των δυο που προβλεπόταν αρχικά. Εκτός σχεδιασμού βγήκε ο σταθμός έξω απο την Πάτρα ενώ θα γίνει κανονικά ο νότιος σταθμός διοδίων μεταξύ Πύργου και Αμαλιάδας.
ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ
Μέσα στους επόμενους μήνες ανοίγουν οι πρώτοι σταθμοί διοδίων στους κάθετους άξονες της Εγνατίας και αφορούν κυρίως την διεθνή κίνηση. Οι σταθμοί ανοίγουν στον Προμαχώνα, τους Ευζώνους και την Κρυσταλλοπηγή.
Ωστόσο, το ΤΑΙΠΕΔ σχεδιάζει να αυξηθούν άμεσα, κατά τρεις οι εφτά σημερινοί σταθμοί της Εγνατίας Οδού καθώς ετοιμάζεται η προκήρυξη για την πώληση του αυτοκινητοδρόμου σε ιδιώτες.
Το ΤΑΙΠΕΔ σχεδιάζει να επιβάλει 21 σταθμούς διοδίων σε όλο τον άξονα, κάτι που σε πρώτη φάση τουλάχιστον, αποκλείστηκε από τον υπουργό Υποδομών. Έτσι, αναμένεται μέχρι το 2017, να λειτουργούν 15 σταθμοί διοδίων.
πηγή
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου