20 Νοεμβρίου 2022
Τα αποτελέσματα των εξετάσεων μαθητών στις ΗΠΑ δείχνουν τα καταστροφικά αποτελέσματα των πανδημικών περιορισμών στη μάθηση
Μετάφραση: Ιωάννης Λάμπρου
Οι μαθητές των ΗΠΑ υπέστησαν ιστορικές μαθησιακές δυσκολίες, καθώς οι βαθμολογίες στα μαθηματικά και στην ανάγνωση πέφτουν στα χαμηλότερα επίπεδά τους σε σύγκριση με εκείνες πριν την πανδημία του COVID-19, έδειξαν τα αποτελέσματα των εθνικών εξετάσεων που δημοσιεύθηκαν τη Δευτέρα, το τελευταίο σημάδι της ζημιάς που προκάλεσε το κλείσιμο των σχολείων στα παιδιά.
Οι βαθμολογίες στα Μαθηματικά σημείωσαν τη μεγαλύτερη πτώση που έχει καταγραφεί, μια τάση που είναι συνεπής στις περισσότερες πολιτείες των ΗΠΑ και σχεδόν σε όλες τις δημογραφικές ομάδες, σύμφωνα με την Εθνική Αξιολόγηση Εκπαιδευτικής Προόδου (ΕΑΕΠ), γνωστή και ως «Κάρτα Αναφοράς του Έθνους».
Τα τεστ χορηγήθηκαν σε εθνικά αντιπροσωπευτικά δείγματα μαθητών τέταρτης και όγδοης τάξης μεταξύ Ιανουαρίου και Μαρτίου 2022.
Οι βαθμολογίες ανάγνωσης μειώθηκαν για τις περισσότερες δικαιοδοσίες, αν και όχι τόσο δραματικά όσο στα μαθηματικά. Οι βαθμολογίες επάρκειας στα μαθηματικά των μαθητών της όγδοης τάξης μειώθηκαν κατά επτά ποσοστιαίες μονάδες σε σύγκριση με το 2019, έδειξαν τα αποτελέσματα. Η ικανότητα ανάγνωσης μειώθηκε κατά δύο μονάδες.
Το τεστ θεωρείται ότι είναι ο πρώτος ολοκληρωμένος, πανεθνικός απολογισμός των επιδόσεων των μαθητών από την έναρξη της πανδημίας. Προηγούμενες μελέτες τεκμηρίωσαν παρόμοιες πτώσεις στις επιδόσεις των μαθητών στην ανάγνωση και στα μαθηματικά, αφού πολιτικοί ηγέτες και σχολικές περιφέρειες έκλεισαν τις τάξεις για «εξ αποστάσεως εκπαίδευση» στο διαδίκτυο.
Μεταξύ των μαθητών που παρέμειναν στο σπίτι κατά τη σχολική χρονιά 2020-2021, οι μαθητές με υψηλές επιδόσεις είχαν πιο συχνή πρόσβαση σε υπολογιστή, έναν ήσυχο χώρο εργασίας και επιπλέον βοήθεια από τους δασκάλους τους, ανέφερε η ΕΑΕΠ.
Οι μαθητές της όγδοης τάξης με υψηλότερες επιδόσεις ανέφεραν μεγαλύτερη συμμετοχή σε μαθήματα βίντεο σε πραγματικό χρόνο με τους δασκάλους τους, συγκριτικά με τους συνομηλίκους τους με χαμηλότερες επιδόσεις, πρόσθεσε η ΕΑΕΠ.
Οι βαθμολογίες των τεστ μειώθηκαν πιο απότομα μεταξύ των παιδιών της μειονότητας και τα κενά απόδοσης μεταξύ των λευκών μαθητών και των μαύρων και ισπανόφωνων συμμαθητών τους έχουν διευρυνθεί από την τελευταία φορά που η εξέταση πραγματοποιήθηκε το 2019.
Η Καλιφόρνια εξέδωσε ξεχωριστή έκθεση το απόγευμα της Κυριακής, δείχνοντας ότι οι μαθητές στην πολυπληθέστερη πολιτεία της χώρας παρουσίασαν επίσης πτώση στην ανάγνωση και στα μαθηματικά, αν και σε μικρότερο βαθμό. Αλλά οι μαθητές της Καλιφόρνια υστερούσαν σε εθνικό επίπεδο πριν από την πανδημία.
Ο υπουργός Παιδείας των ΗΠΑ, Μιγκέλ Καρντόνα, σε γραπτή δήλωση περιέγραψε τα αποτελέσματα των εξετάσεων ως «φρικτά», αλλά είπε ότι αποτελούν έκκληση για δράση.
«Πρέπει να αντιμετωπίσουμε το καθήκον, καλύπτοντας το χάσμα στις επιδόσεις των παιδιών μας στην ανάγνωση και στα μαθηματικά, με την επείγουσα ανάγκη που απαιτεί αυτή η στιγμή», είπε η Καρντόνα.
Οι εγκλεισμοί για την πανδημία επιβλήθηκαν σε μεγάλο βαθμό από κυβερνήτες των πολιτειών και τοπικούς αξιωματούχους. Η κυβέρνηση των ΗΠΑ δεν ζήτησε το κλείσιμο των σχολείων σε εθνικό επίπεδο ούτε υπό την κυβέρνηση Τραμπ ούτε υπό την κυβέρνηση Μπάιντεν.
Κατηγορία Θέματος
ΗΠΑ,
Θέματα Παιδείας,
Κοινωνικά θέματα,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου