17 Μαΐου 2022

Ο ΜΗΚΣΟΤΑΚΗΣ, Ο ΒΟΪΔΕΝΑΚΗΣ, Ο ΠΛΑΤΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ

Γράφει ο Χρίστος Γούδης 
 
Το ζήσαμε και αυτό. Εν μέσω μιας μεγαλειώδους σύναξης της ελληνικής ομογένειας των ΗΠΑ και με φόντο ένα σκηνικό με «παπάδες σε ποδήλατα και σε μοτοσυκλέτες, της Κερατιάς καλόγεροι που παίζανε κλακέτες», ο πορδυπουργός μας… συγνώμη, lapsus calami… o προθυπουργός μας, κατά την πρόσφατη (16.5.2022) συνάντησή του με τον αμερικανό πρόεδρο Biden, επί το ελληνικότερον Βόϊδεν (κατά το καθ’ ημάς «Νέα Υόρκη» της κατ’ αυτούς New York), τον προέτρεψε να μην αυτοαποκαλείται προ της ελληνικής ομογένειας ως Βοϊδενόπουλος αλλά ως Βοϊδενάκης, και, προς επίρρωση της ποιητικής του εμπνεύσεως, του είπε κατάμουτρα, κάνοντας χρήση του μεταξύ πρωτόγονων ιθαγενών αλησμόνητου επικοινωνιακού κώδικα «me Tarzan, you Jane», το αμίμητο «Μηκσοτάκης – Βοϊδενάκης». Και τα συναγελαζόμενα «βοϊδόπαιδα» (cowboys) ξέσπασαν σε θυελλώδη χειροκροτήματα.
Θυελλώδη επίσης, υπήρξαν τα χειροκροτήματα του Κογκρέσου, την επομένη (17.5.2022) κατά την έναρξη της ομιλίας του προς αυτό, όταν αναφέρθηκε στον Πλάτωνα, ο οποίος στην «Πολιτεία» του, κατά τον πρωθυπουργό μας, υπήρξε ο πρώτος που ύμνησε την γυναίκα, διακηρύσσοντας την ισότητα μεταξύ ανδρών και γυναικών.
 
Κατωτέρω, σας εκθέτω τι ακριβώς είπε ο Πλάτων, όπως το παραθέτω στο έργο μου «Πλάτωνος “Πολιτεία” – Μία λακωνική προσέγγιση σε μία λακωνική αντίληψη περί πολιτείας» (Εκδόσεις Κάκτος, Αθήνα, Ιούλιος 2020), χωρίς περαιτέρω σχόλια:  
 
Η θέση της γυναίκας και των παιδιών (Βιβλίο Πέμπτο)
 
 Τώρα, ένα σημαντικό ζήτημα που αφορά τους φύλακες της πόλης (επίκουροι) είναι η σχέση τους με τις γυναίκες και τα παιδιά. Αυτό που προτείνουμε είναι η κοινοκτημοσύνη, αν και εγείρει αμφιβολίες και ως προς την ορθότητά αλλά και ως προς την δυνατότητα πραγματοποίησής της. Όμως, παρουσιάζει συγκεκριμένα πλεονεκτήματα για την πολιτεία τα οποία θα πρέπει να εκτεθούν αναλυτικά.  
 
Οι γυναίκες, όπως και οι θηλυκές σκύλες που φυλάγουν το κοπάδι κατά τον ίδιο τρόπο με τους αρσενικούς σκύλους, μπορούν να επιτελούν το ίδιο έργο με τους φύλακες της πόλης, τους επίκουρους. Προϋπόθεση είναι φυσικά η απόκτηση της ίδιας ακριβώς παιδείας με αυτή των αρρένων φυλάκων. Η κοινή ζωή τους με τους άντρες στα κοινόβια σπίτια και συσσίτια, στα μικτά γυμνάσια και σε όλες τις δραστηριότητες που απορρέουν από τα καθήκοντά τους, θα τις φέρνει κοντά τους και λόγω του σεξουαλικού ορμέμφυτου θα ζευγαρώνουν με αυτούς, όντας όλες κοινές σε όλους και χωρίς καμία από αυτές να ανήκει αποκλειστικά σε κάποιον, όπως κοινά θα είναι και τα παιδιά τους, χωρίς ο γονιός να ξέρει ποιο είναι το δικό του παιδί, ούτε και το παιδί ποιος είναι ο γονιός του («τάς γυναίκας ταύτας τών ανδρών τούτων πάντων πάσας είναι κοινάς, ιδία δέ μηδενί μηδεμίαν συνοικείν∙ καί τούς παίδας αύ κοινούς, καί μήτε γονέα έκγονον ειδέναι τόν αυτού μήτε παίδα γονέα»). 
 
Όμως, επειδή η διαδικασία του ζευγαρώματος είναι πολύ σημαντική για την παραγωγή απογόνων, δεν μπορεί να αφεθεί στην τύχη της. Θα εποπτεύεται αυστηρά και θα χειραγωγείται από τους άρχοντες της πόλης, έτσι ώστε να είναι όντως ευγονική, να φέρνει δηλαδή στη ζωή μια καινούργια άλκιμη ράτσα φυλάκων με τον ίδιο τρόπο που παράγονται σκυλιά ή άλογα ράτσας μέσα από την επιλεκτική διασταύρωση των νέων και ακμαίων μελών των ζώων που προαναφέραμε. 
 
Για την επίτευξη αυτού του σκοπού, οι άρχοντες της πόλης θα θεσπίζουν και θα διοργανώνουν υποβλητικές γιορτές για τους φύλακες (επίκουρους) κατά τις οποίες θα φέρνουν σε επαφή τους καλύτερους άντρες με τις καλύτερες γυναίκες – και μάλιστα όσο γίνεται πιο συχνά και πιο πολλές φορές – και τους χειρότερους με τις χειρότερες. Αυτό θα μεθοδεύεται και θα προγραμματίζεται από τους άρχοντες χωρίς να το γνωρίζουν οι φύλακες, έστω κι αν οι άρχοντες χρειάζεται να διακινδυνεύουν να ψεύδονται και να εξαπατούν συχνά, προς όφελος των αρχομένων («συχνώ τώ ψεύδει καί τή απάτη κινδυνεύει ημίν δεήσειν χρήσθαι τούς άρχοντας επ’ ωφελεία τών αρχομένων»). 
 
Κάτω από αυτό το πνεύμα, το ζευγάρωμα θα γίνεται με κλήρωση, στην οποία όμως οι κλήροι θα είναι σημαδεμένοι. Θα πρέπει δηλαδή να κατασκευάζονται κάποιοι περίτεχνοι κλήροι, ώστε ο κάθε παρακατιανός να αιτιάται την κακή του τύχη (για τη συνεύρεσή του με παρακατιανή), αλλά όχι τους άρχοντες («κλήροι δέ τινες ποιητέοι κομψοί, ώστε τόν φαύλον εκείνον αιτιάσθαι εφ’ εκάστης συνέρξεως τύχην αλλά μή τούς άρχοντας»). 
 
Με τον τρόπο αυτό, τα παιδιά που θα γεννιούνται από τους καλύτερους γονείς θα εγκαθίστανται από τους επιτρόπους της πολιτείας (αρμόδιους άνδρες και γυναίκες) σε μια συγκεκριμένη περιοχή της πόλης, όπου θα τα βυζαίνουν μανάδες χωρίς να ξέρουν ποιό είναι το δικό τους παιδί. Αντίθετα, τα παιδιά που θα προέρχονται από τους χειρότερους γονείς, ή κάποιο που θα βγει ανάπηρο από υγιείς γονείς, αυτά θα τα εξαφανίζουν εν κρυπτώ και παραβύστω, όπως αρμόζει («τά δέ τών χειρόνων, καί εάν τι τών ετέρων ανάπηρον γίγνεται, εν απορρήτω τε καί αδήλω κατακρύψουσιν ως πρέπει»).
 
Αυτές οι ερωτικές συνευρέσεις θα συμβαίνουν στις ηλικίες που οι γονείς θα είναι σωματικά και πνευματικά ακμαίοι για τεκνογονία, οι οποίες είναι δια μεν τις γυναίκες στην χρονική περίοδο από είκοσι έως σαράντα ετών, δια δε τους άντρες έως και τα πενήντα πέντε τους έτη. Όσες και όσοι θα βρίσκονται εκτός αυτών των ηλικιακών ορίων θα μπορούν να συνευρίσκονται με όποιους και όποιες θέλουν αντιστοίχως, αλλά προσέχοντας να μην φέρουν στον κόσμο παιδί («μηδ’ ες φώς εκφέρειν κύημα»), γιατί ένα τέτοιο παιδί δέν πρόκειται να ανατραφεί από την πολιτεία («ως ούκ ούσης τροφής τώ τοιούτω»). 
 
Η εν λόγω πάντως νομοθεσία περί κοινοκτημοσύνης γυναικών και παιδιών, πέραν του ότι διασφαλίζει στην πολιτεία μια ανανεωμένη υγειά και ακμαία ράτσα μελλοντικών φυλάκων (επικούρων), βοηθά τα μέγιστα στην ομοψυχία των ήδη υπαρχόντων φυλάκων, διότι σε αυτούς δεν υπάρχει «δικό σου» και «δικό μου» που είναι η πηγή της διχόνοιας, καθότι οι φύλακες εκτός του ότι – όπως είναι ήδη γνωστό – θα στερούνται κινητής ή ακίνητης προσωπικής περιουσίας, θα είναι και απαλλαγμένοι από το βάρος των γυναικών και των παιδιών. 
 
Μαρέβα ακούς; (αυτό δεν το είπε ο Πλάτων, απλά συνάγεται από τα υπ’ αυτού πρεσβευόμενα)… 
 
Και κάτι τελευταίο, για τον άστοχο, αν όχι υβριστικό, παραλληλισμό της πολιορκίας του Μεσολογγίου με αυτήν του Αζοφστάλ. Οι Έλληνες δεν παραδόθηκαν. Έκαναν ηρωική ΕΞΟΔΟ!!! Προτίμησαν να: «είν’ έτοιμα στην άσπονδη πλημμύρα των αρμάτων / δρόμο να σχίσουν τα σπαθιά κι ελεύθεροι να μείνουν / εκείθε με τους αδελφούς, εδώθε με τον χάρο». Διέσπασαν τους αναρίθμητους τουρκαλβανούς και αιγυπτίους, και οι μισοί ένοπλοι πέρασαν ζωντανοί μέσα από τις τάξεις του εχθρού, σκορπώντας τον θάνατο σε υπερπολλαπλάσιους πολιορκητές. Το Μεσολόγγι δεν είναι για να το πιάνουν στο στόμα τους οι όποιοι ανιστόρητοι ψοφοδεείς σκερβελέδες του σήμερα.



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.