28 Μαΐου 2022

Όταν η ΕΣΔΙ στον ανάποδο κόσμο μας πρωτοστατεί

Επιμορφωτικό σεμινάριο για ΛΟΑΤΚΙ+ σε συμπόρευση με τις δηλώσεις Μητσοτάκη 
 
Γράφει ο Κωνσταντίνος Βαθιώτης
 
«ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΛΟΑΤΚΙ+ ΣΤΗΝ ΕΝΝΟΜΗ ΤΑΞΗ».  
 
Αυτός είναι ο τίτλος του επιμορφωτικού σεμιναρίου που θα πραγματοποιηθεί στις 9 και 10 Ιουνίου 2022 στην Εθνική Σχολή Δικαστών (ΕΣΔΙ). Σε αυτό δεν θα διδάξουν μόνο δικαστές και καθηγητές, αλλά επιπλέον: εκπρόσωποι οργανώσεων και αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ. 
 
Σημειωτέον ότι ΛΟΑΤΚΙ+ είναι το καθιερωμένο αρκτικόλεξο που προέρχεται από τις λέξεις Λεσβία, Ομοφυλόφιλος, Αμφιφυλόφιλος και Τρανς, ενώ το μεν Κ αφορά άτομα που αντιμετωπίζουν διάκριση σχετικά με την μη ετεροκανονική έκφραση ή ταυτότητα του φύλου τους, το δε Ι αφορά άτομα που αντιμετωπίζουν διάκριση λόγω της φυσικής ποικιλομορφίας των σωματικών χαρακτηριστικών του φύλου τους.  
 
Στον θαυμαστό ανάποδο κόσμο της ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ μας, κάποια επιμορφωτικά σεμινάρια έχουν, προφανώς, την ακριβώς ανάποδη στόχευση από εκείνη που προαναγγέλλει ο επιθετικός προσδιορισμός «επιμορφωτικά»: Δηλαδή δεν είναι επιμορφωτικά, αλλά αποχαυνωτικά.  
 
Μάλιστα, το επικείμενο σεμινάριο της ΕΣΔΙ συνορεύει χρονικά με τις δηλώσεις που έκανε ο υποδυόμενος τον Έλληνα πρωθυπουργό Κυριάκος Μητσοτάκης, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά της Ομοφοβίας και της Τρανσφοβίας (μπουχτίσατε με τις παγκόσμιες ημέρες; Καλό θα ήταν να αρχίσετε να τις αγαπάτε, διότι αυτές θα είναι οι σημαίες της επερχόμενης Παγκόσμιας Κυβέρνησης!).
 
«Ως πατέρας, απευθύνομαι, σήμερα, στους γονείς των ΛΟΑΤΚΙ+ παιδιών. Για να τους ζητήσω το προφανές: να μη σταματήσουν ποτέ να τα αγαπούν και να τα στηρίζουν. Αλλά και ως Πρωθυπουργός δεσμεύομαι ότι δεν θα αφήσω κανέναν μόνο του σ’ αυτόν τον αγώνα ελευθερίας και ισότητας».  
 
Δεν χωρεί πλέον η παραμικρή αμφιβολία ότι ο διάβολος χορεύει τσάμικο παντού. 
 
Ενώ επί δύο και πλέον χρόνια το ελληνικό Σύνταγμα έχει μετατραπεί σε κουρελού και, ειδικότερα, οι ατομικές ελευθερίες του πολίτη καθώς και η ανθρώπινη αξιοπρέπεια έχουν πάει περίπατο, πρώτιστο μέλημα του νεοδικτατορικού καθεστώτος και κάθε βραχίονά της είναι να κόπτεται για την απλόχερη προστασία των δικαιωμάτων κάποιων ομάδων, όπως οι LOATKI+, που, ιδίως τον τελευταίο καιρό, υπερπροβάλλονται ως καταπιεσμένες. 
 
Τελικώς, όμως, αυτή η υπερπροβολή καταλήγει σε υπερπροστασία των «καταπιεσμένων», με αποτέλεσμα το μπαλάκι της καταπίεσης να ρίχνεται στο γήπεδο της πάλαι ποτέ ακομπλεξάριστης πλειοψηφίας. Χρήσιμος ο ακόλουθος παραλληλισμός: 
 
Όταν οι γονείς δύο παιδιών αρχίζουν να ασχολούνται νυχθημερόν με το μικρότερο σε ηλικία, ευάλωτο παιδί τους, παραμελώντας προκλητικά το ανθεκτικό, που είναι το μεγαλύτερο σε ηλικία, τότε υπάρχει ο κίνδυνος να αναποδογυρίσει η κατάσταση:
  • Ο ευάλωτος να γίνει ανθεκτικός και ο ανθεκτικός να γίνει ευάλωτος. 3
  • Ο κομπλεξικός να γίνει ακομπλεξάριστος και ο ακομπλεξάριστος να γίνει κομπλεξικός.  
  • Ο μέχρι πρότινος αντιμετωπιζόμενος ως κανονική περίπτωση να αντιμετωπίζεται πλέον ως αποκλίνουσα, και ο μέχρι πρότινος αντιμετωπιζόμενος ως αποκλίνουσα περίπτωση να αντιμετωπίζεται εφεξής ως κανονική.
Η αντιστροφή αυτή μπορεί να είναι τόσο επικίνδυνη όσο ήταν και η αντιστροφή των μαγνητικών πόλων της γης πριν από περίπου 42.000 χρόνια. 
 
Βοούν τα σημάδια ότι βρισκόμαστε στους έσχατους καιρούς, χαρακτηριστικό των οποίων έχει προβλεφθεί ότι θα είναι η εκθήλυνση της κοινωνίας. 
 
Όπως οι σκληροί πατερναλιστές, στην πραγματικότητα: απολυταρχικοί διαχειριστές μας, θέλουν να ελέγχουν την παραμικρή λεπτομέρεια της ζωής μας (τι να τρώμε, ποια και πόσα φάρμακα, και δη εμβόλια, πρέπει να χρησιμοποιούμε, πώς να μεγαλώσουμε τα παιδιά μας κ.λπ.), ώστε να χαίρουμε πάντοτε άκρας υγείας, έτσι και σε επίπεδο διαπροσωπικής επικοινωνίας, θέλουν να μας υπαγορεύουν τον πολιτικά ορθό τρόπο με τον οποίο θα αντιμετωπίζουμε τους άλλους. 
 
Όλα συγκλίνουν στην υπόνοια ότι το σχέδιο της ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ (ΤΟΥ ΥΔΡΟΧΟΟΥ) είναι να μεταμορφωθεί η κοινωνία μας σε έναν «μη μου άπτου» οργανισμό, ο οποίος θα καταντήσει να πάσχει από υποχονδρίαση. Φθάσαμε μέχρι το σημείο να μας ενοχλεί ως δήθεν σεξιστική αναφορά η χρήση μόνο του αρσενικού γένους σε διοικητικά έγγραφα!  
 
Αλλά αίφνης ανακαλύψαμε και ότι ο διαχωρισμός των τουαλετών σε ανδρικές και γυναικείες προσβάλλει τα δικαιώματα εκείνων των πολιτών που δεν νιώθουν ούτε άνδρες ούτε γυναίκες. Tertium datur! Έτσι, αρχίσαμε να μεριμνούμε και για το λεγόμενο ουδέτερο φύλο, κατασκευάζοντας δημόσια αποχωρητήρια ειδικά γι’ αυτήν την τρίτη κατηγορία. O tempora, o mores! 
 
Έτσι, οι μεν κυβερνήτες μας θα είναι (επιλεκτικώς) υπερπροστατευτικοί, οι δε κυβερνώμενοι θα καταντήσουν φοβικές προσωπικότητες, οι οποίες, ως τέτοιες, θα είναι ευχερώς χειραγωγήσιμες (βλ. και Βαθιώτη, Από την πανδημία στην κλιματική αλλαγή. Συντονισμένα τρομο-κράτη σε φόντο παγκόσμιας διακυβέρνησης, εκδ. Αλφειός, Αθήνα 2021, σελ. 113/114). 
 
Αλίμονο σε αυτούς που δέχονται να αποπροσανατολίζονται από αργυρώνητους, κατ' επάγγελμα υπνωτιστές, οι οποίοι προσποιούνται ότι νοιάζονται για την προστασία των δικαιωμάτων κάθε πολίτη και κάθε ομάδας, ενώ στην πραγματικότητα υπηρετούν τους μισάνθρωπους στόχους της Νέας Τάξης (διάβαζε ανάποδα: Αταξίας) Πραγμάτων. 
 
Όποιος θέλει να εντρυφήσει στο φαινόμενο που στηλιτεύθηκε παραπάνω με αφορμή το… μοντέρνο σεμινάριο της Εθνικής Σχολής Δικαστών, ας διαβάσει το βιβλίο του Θεοδώρου (Τεντ) Καζύνσκι με τίτλο «Η βιομηχανική κοινωνία και το μέλλον της» (μτφ.: Σ. Γιαννέλης, εκδ. Έξοδος, Αθήνα 2019). 
 
Σε αυτό υπάρχει μια ενότητα με τίτλο τα «Αισθήματα κατωτερότητας» (σελ. 15 επ.): 
 
«Όταν κάποιος εκλαμβάνει ως υποτιμητικό σχεδόν οτιδήποτε λέγεται γι’ αυτόν (ή για τις ομάδες με τις οποίες ταυτίζεται) συμπεραίνουμε ότι έχει αισθήματα κατωτερότητας ή χαμηλή αυτοεκτίμηση. Η τάση αυτή είναι έκδηλη σε υπερμάχους των δικαιωμάτων των μειονοτήτων, ασχέτως εάν ανήκουν στις ομάδες μειονοτήτων των οποίων τα δικαιώματα υποστηρίζουν. Είναι υπερευαίσθητοι με τις λέξεις που χρησιμοποιούνται για να χαρακτηριστούν οι μειονότητες. Οι όροι “νέγρος”, “ανατολίτης”, “ανάπηρος” ή “γυναικάκι”, οι οποίοι αναφέρονται αντιστοίχως σε έναν Αφρικανό, σε έναν Ασιάτη, σε ένα άτομο με αναπηρία ή σε μια γυναίκα στην αρχή δεν είχαν υποτιμητική σημασία. Οι λέξεις “broad” (γκόμενα) και “chick” (γυναικάκι) ήταν απλώς τα θηλυκά αντίστοιχα του “guy” (τύπος), “dude” (λιμοκοντόρος) ή “fellow” (μακαντάσης). Την αρνητική σημασία σε αυτούς τους όρους την έχουν προσδώσει οι ίδιοι οι ακτιβιστές. Μερικοί πράττοντες υπέρ των δικαιωμάτων των ζώων έχουν φθάσει μέχρι του σημείου να απορρίπτουν την λέξη “pet” (κατοικίδιο) και να επιμένουν να αντικατασταθεί με τον όρο “animal companion” (ζώο συντροφιάς)». 
 
Ο Καζύνσκι συνεχίζει: 
 
«Αυτοί που είναι πιο ευαίσθητοι όσον αφορά την “μη πολιτικώς ορθή” ορολογία δεν είναι οι μέσοι μαύροι κάτοικοι των γκέτο, οι Ασιάτες μετανάστες, οι κακοποιημένες γυναίκες ή τα άτομα με αναπηρία, αλλά μια μειονότητα ακτιβιστών, εκ των οποίων πολλοί από αυτούς ούτε καν ανήκουν σε κάποια “καταπιεσμένη” ομάδα, αλλά αντιθέτως προέρχονται από τα προνομιούχα στρώματα της κοινωνίας. Ο σκληρός πυρήνας της πολιτικής ορθότητας αποτελείται από καθηγητές πανεπιστημίου που έχουν ασφαλείς θέσεις εργασίας, με πολύ καλούς μισθούς, οι οποίοι ως επί το πλείστον είναι ετεροφυλόφιλοι, λευκοί άνδρες που προέρχονται από οικογένειες της μεσαίας και της ανωτέρας τάξεως». 
 
Ίσως τώρα μπορούμε να φανταστούμε για ποιον λόγο υπάρχουν και εν Ελλάδι πρωτοβάθμιοι καθηγητές Νομικών Σχολών, οι οποίοι, κινούμενοι στο προπεριγραφέν πλαίσιο, προπαγανδίζουν τα νεοταξίτικα σχέδια του διαβολικού-ανάποδου κόσμου μας.  
 
ΠΡΟΣΟΧΗ: Όποιος Νεοταξίτης-Νεοεποχίτης θελήσει να αποδομήσει το ανωτέρω κείμενο, μπορεί να το προσπαθήσει, επικαλούμενος ότι ο Θεόδωρος Καζύνσκι (μαθηματική διάνοια του Χάρβαρντ) είναι ο επονομαζόμενος τρομοκράτης Unamomber, o οποίος «εγκατέλειψε την ακαδημαϊκή του σταδιοδρομία το 1969, για να ακολουθήσει έναν πρωτόγονο τρόπο ζωής. Μεταξύ του 1978 και 1995, σκότωσε τρία άτομα και τραυμάτισε άλλους 23, σε μια προσπάθεια να ξεκινήσει μια επανάσταση με τη διεξαγωγή εθνικής εκστρατείας βομβαρδισμών με στόχο τους ανθρώπους που ασχολούνται με τη σύγχρονη τεχνολογία».  
 
«Το 1995, έστειλε μια επιστολή στους The New York Times και υποσχέθηκε να σταματήσει την τρομοκρατία, εάν οι Times ή το The Washington Post δημοσίευαν το δοκίμιο του Η Βιομηχανική Κοινωνία και το Μέλλον της (Industrial Society and The Future), στο οποίο υποστήριξε ότι οι βομβιστικές επιθέσεις του ήταν ακραίες, αλλά απαραίτητες για να [εστιάσει] την προσοχή [του κόσμου] στη διάβρωση της ανθρώπινης ελευθερίας και αξιοπρέπειας από τις σύγχρονες τεχνολογίες που απαιτούν μεγάλης κλίμακας οργάνωση» (για τις σχετικές αναφορές βλ. el.wikipedia.org).  
 
Πάντως, με την ακρίβεια που διασπείρουν σαν άλλον κορωνοϊό οι σατανικοί Νεοταξίτες (προσποιούμενοι ότι για όλα φταίει ο πόλεμος), δεν αποκλείεται, αργά ή γρήγορα, πολλοί από εμάς, τους μη-τρομοκράτες, να χρειαστεί να δοκιμάσουμε τον τρόπο ζωής που επέλεξε ο Καζύνσκι ήδη το 1971, όταν μετακόμισε σε μια απομακρυσμένη καμπίνα χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα ή τρεχούμενο νερό κοντά στο Λίνκολν της Μοντάνα, όπου έζησε αναπτύσσοντας δεξιότητες επιβίωσης σε μια προσπάθεια να γίνει αυτάρκης. 
 



Share

1 σχόλιο:

ΔΑΝΑΟΣ είπε...

ΡΕ ΤΙ ΘΑ ΠΑΘΟΥΜΕ !
ΑΝΤΕ ΤΩΡΑ ΝΑ ΣΕ ΠΙΑΣΕΙ ΚΟΨΙΜΟ Κ ΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ''ΟΥΔΕΤΕΡΟΣ '' ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΣΕ ΑΠΟΧΩΡΗΤΗΡΙΟ ''ΟΥΔΕΤΕΡΩΝ'' ΑΦΟΥ ΤΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑΣΜΕΝΑ !!!
ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΖΗΣΩ ...ΤΟ ΑΦΗΝΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟ ΜΗΤΣΟ Κ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΑΚΗ.
......Δεν χωρεί πλέον η παραμικρή αμφιβολία ότι ο διάβολος χορεύει τσάμικο παντού. ...
ΜΠΑααα.... ΚΑΚΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΤΑ ΛΕΝΕ ΑΥΤΑ !!!

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.