13 Οκτωβρίου 2016

ΡΑΓΙΑΔΕΣ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ (Η ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ 'ΠΑΙΔΕΙΑ").*

Γράφει ο Μανουήλ Αγγελος Γιαννόπουλος

Διαχρονικοι εγιναν πλεον οι στιχοι του γνωστου τραγουδιου, μετα από το κατάντημα της "παιδειας", τις δυο τελευταιες δεκαετιες. Όπως εχω αναφερει σε παλαιοτερα αρθρα για να γινεις ραγιας δεν θελει κοπο, αλλα θελει τροπο. Για αυτό οι νεοταξιτες αλλαξαν την παιδεια και ειδικα τα μαθηματα των Θρησκευτικών, της Ελληνικης Ιστοριας, και των Αρχαιων Ελληνικων. Χτυπησαν δηλαδή στην ριζα το "κακο", το οποιο για εκεινους είναι ο Ελληνοχριστιανισμος. Όμως εκτος από την παιδεια χτυπησαν της ηθικες αξιες, τα χρηστα ηθη, και τον θεσμο της οικογενειας. Καθημερινα από την τηλεοραση, τον κινηματογραφο, το διαδικτυο, τα περιοδικα, βομβαρδιζουν μικρους και μεγαλους με ότι πιο χυδαιο, και σεξουαλικα ανωμαλο υπαρχει. Για αυτό σας εχω αναφερει αμέτρητες φορες, ότι τα μουσικα σχολεια και αυτά κατά το ημισυ, είναι ότι εχει απομεινει ορθιο μεχρι στιγμης στην παιδεια.

Γελοια και απίστευτα πραγματα συμβαινουν σε αυτά τα νεοταξικα "σχολεια". Ειδικα στα μαθηματα των θρησκευτικών, της ιστοριας, και των αρχαιων Ελληνικων, η προδοσια σε συνδιασμο με την φαιδροτητα ξεπερασαν κατά πολύ, κάθε οριο. Το μαθημα των θρησκευτικών θα γινεται με γελοια νεοαταξικα τραγουδια, και πορνοτραγουδα, όπως αυτό της Rihanna, η μηπως ri-hanna; Βεβαια δεν είναι μονον αυτό, διοτι μεταξυ αλλων θα εχουμε τραγουδια της Μποφιλιου, του Σαββοπουλου, του Πορτοκαλογλου, και καποιου Ασημου. Η αποθεωση της φαιδροτητος και του ανθελληνισμου  είναι ότι θα διδασκουν ενα ινδιάνικο παραδοσιακο παραμυθι για τον "Άνεμο", που απηγαγε την όμορφη κόρη ενος ινδιανου φυλαρχου. Φυσικα πανω από όλα ο στοχος είναι ο Σωτηρας Χριστος, τον οποιο θελουν να τον παρουσιασουν, όχι ως αληθινο θεο, αλλα ως ένα φωτισμενο-κατατρεγμενο μεταναστη διδασκαλο. Στην καλυτερη των περιπτώσεων παρουσιαζουν τον Χριστο μας, σαν έναν φωτισμενο προφητη. 

Για αυτους τους λογους δινεται εκπαιδευτικο υλικο για τον αγιο Φραγκισκο και τα ζωα, την Αγια Λυδια την Φιλιππησια,τον απεσταλμενο του Αλλαχ, Μωαμεθ, τον Ραβινο Ελεαζαρ, τον Bουδα τον "φωτισμενο δασκαλο", οπως αποκαλουν τον Κομφουκιο, τον "φιλόσοφο της Ανατολής" κ.λπ. 

Επισης μεσα σε πολλα άλλα προδοτικα και εγκληματικα, δεν υπαρχει η πολύ σημαντική αναφορα της έλευσης του Χριστού: Οὐκ ηλθον κρiναι τoν κόσμον, αλλά σωσαι τον κοσμον. Όλα αυτά με στοχο να εξισωσουν τον Εναν Αληθινο Θεο με τους υπολοιπους, οι οποιοι δεν εχουν καμια απολυτως σχεση με τον Χριστο. 

Να περασω τωρα στο ιερο και παρα πολύ σημαντικο μαθημα των Αρχαιων Ελληνικων.
Σκοπιμα κατεστρεψαν και το μαθημα των αρχαιων Ελληνικων, ώστε να μην προοδευσουν, να μην εξελιχθουν οι επομενες γενιες Ελλήνων. Σκοπιμα και μεθοδευμενα το διδασκουν με τετοιο τροπο, ώστε σχεδόν ολοι οι μαθητες  να απεχθάνονται τα αρχαια Ελληνικα. 

Όλα αυτά την ιδια στιγμη, που στο εξωτερικο διδάσκονται οι ξενοι την μητρικη μας γλωσσα με πολύ μεγαλη χαρα και για αυτό προοδευουν, ως χωρες. Όχι μονον μεγαλουργουν μεσω των αρχαιων Ελληνικων, αλλα καποιοι εξ αυτων αισθανονται παρα πολύ υπερήφανοι, και ταυτόχρονα υπερμετρα τυχεροι που διδάσκονται την μητρικη μας γλωσσα. Σκεφτείτε Ελληνες, ότι στο εξωτερικο ακομη και σε μαθητες με τεράστιες μαθησιακες δυσκολιες, διδασκονται τα αρχαια Ελληνικα. Αυτό διοτι είναι η απολυτη μαθηματικη γλωσσα, η οποια ακονιζει κυριολεκτικα το μυαλο. Διαβαζοντας μια σελιδα την ημερα, από ένα οποιοδήποτε αρχαιο Ελληνικο κειμενο, μαθητες με τεράστιες μαθησιακες δυσκολιες, εγιναν αριστούχοι. Ξεπερασαν στην βαθμολογια ακομη και τους συμμαθητες τους οι οποιοι δεν ειχαν καμια απολυτως μαθησιακη δυσκολια!  

Ολα αυτά γινονται για εναν και μονον λογο. Αυτος δεν ειναι άλλος από την εξαφανιση του Ελληνοχριστιανικου εθνους. Για αυτο στην εκτη  Δημοτικού, ο μαθητης διδασκεται την αποψη του μαρξιστη δημιουργου Μπερτολτ Μπρεχτ  μεσα από το ποιημα του, σχετικα με τους ειβολεις (συμφωνα με το διεθνες δικαιο) μεταναστες. Μαζι με αυτά τα παιδια θα μαθαινουν για την ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΟΗΕ (1948), περι των ανθρωπινων δικαιωματων.

Τωρα τι  σχεση εχουν τα  θρησκευτικα με τον ΟΗΕ, την νομικη, την  πολιτική και την προστασια των ανθρωπινων δικαιωματων, μονον αυτοι γνωριζουν να μας απαντησουν.
Όμως την πραγματικη απαντηση ολοι την γνωρίζετε, οτι προσπαθουν να κανουν ανθέλληνες γενιτσαρους τα παιδια μας και πολιτες του κοσμου, όπως εχουν κανει εδώ και δυο δεκαετιες τα περισσοτερα παιδια. Ενας ακομη λογους που το κανουν είναι για να αποδεχθουν τα παιδια ευκολοτερα τους εισβολεις. 

Τα παιδια σε αυτην την πολυ μικρη ηλικια  είναι αδύνατο να εχουν σωστη εικόνα της θρησκευτικής χριστιανικης πίστεως. Ακόμα και εαν πηγαίνουν σε κατηχητικό σχολείο της ενορίας τους. Ερχεται το εκπαιδευτικό υλικό όχι μόνο να μην βοηθήσει το παιδί μιας ορθόδοξης οικογένειας στη διαμόρφωση της Ορθοδοξης πιστεως , αλλα αντιθετως να κλονίσει  τις θρησκευτικές του πεποιθήσεις. 

Οι νεοταξιτες δημιουργουν σκοπιμα στα παιδια σύγχυση, ενσπειροντας τους την αμφιβολία ότι ο Χριστός δεν ηταν αληθινος Θεος, αλλα ενας προφήτης των Ισμαηλιτων ειτε και προφητης των αλλων θρησκειων. Σε μια τετοια ηλικια που είναι τα παιδια, είναι πολύ ευκολο να οδηγηθουν σε επικινδυνες πλανες. 

Για αυτό και εμεις σε πεισμα ολων των προαναφερομενων, δημιουργούμε τους σωστους Ελληνες του αυριο μεσω των μουσικων σχολειων για να εχουμε δικαιωμα στην εθνικη και ατομικη επιβίωση.. 

Τα μουσικα σχολεια, τα συνδιαζουμε, παντοτε, με την εκμαθηση του παγκρατιου αθληματος, την γνωση της πραγματικης Ελληνικης ιστοριας, και τον εκκλησιασμο. Για οσα παιδια είναι σε μεγαλυτερη ηλικια, και δεν πηγαν σε μουσικα σχολεια, δημιουργούμε σωματεια με εκμαθηση οργανων, δημιουργούμε ορχηστρες, χορωδιες. Αυτό θα είναι το ένα σκελος. Το δευτερο σκελος θα είναι το αθλητικο με εκμαθηση του παγκρατιου. Επισης σε αυτους τους συλλογους θα μπορουν να συμμετεχουν και τα παιδια που τελειωσαν μουσικο σχολειο. 

Τα χρηστα ηθη είναι το διαχρονικο "μυστικο " επιβιώσεως του εθνους μας από τα παναρχαια χρονια. Ενας από τους βασικους τροπους δημιουργιας χρηστων ηθων, είναι τα καταλληλα ειδη μουσικης. Μεσα στα παλατια της Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας, στην Κωνσταντινουπολη, είχαμε σε καθημερινη βαση, σε καθορισμένες ωρες, εκκλησιαστικη μουσικη ("βυζαντινη"). Εξαιτιας των χρηστων ηθων, της σωστης γενικης και μουσικης παιδειας, οι προγονοι μας οι Ελληνες του μεσαιωνα, από σκλαβοι του Ρωμαικου κρατους, εγιναν διοικητες του (ρωμαικου κρατους), χωρις να χρειαστεί να πολεμησουν ουτε ένα δευτερολεπτο. Όλα αυτά διοτι ειχαν θρησκεια τον Χριστιανισμο (στην πραξη), και πολιτισμο τους αρχαιους Ελληνες φιλοσοφους, σοφιστες, ρήτορες, κλπ. 

Ο συνδιασμος αυτων των δυο εφερε τα χρηστα ηθη ζωης χωρις καθολου σεξουαλικη διαφθορα. Η αμοιβη ηταν η ελευθερια της Ελλαδος τον μεσαιωνα, χωρις να γινει κανενας απολυτως πολεμος. 

Δείτε επίσης: 





Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.