25 Οκτωβρίου 2016

Ο ΥΠΑΤΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΟΣΟΦΩΝ ΑΡΙΣΤΟΚΛΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ. (MEΡΟΣ Α.)

Γράφει ο Μανουήλ Αγγελος Γιαννόπουλος

Χωρις καμια υπερβολή δεν υπαρχει κατι που να μην μας το διδαξε ο Αριστοκλής (Πλατων). Για παράδειγμα στην πολιτικη, μας διδαξε ότι οποιοι κατεβαινουν από μονοι τους υποψήφιοι, εχουν δολο, και κακους σκοπους. Γι' αυτό μας συμβουλευσε να επιλεγουμε εμεις οι ιδιοι τους υποψηφιους, με βαση τον εντιμο, και ηθικο ιδιωτικο τους βιο. Από την στιγμη που τους κρινουμε ότι είναι σωστοι, τιμιοι, δικαιοι, γενναιοι στην μαχη σε καιρο πολεμου (δικη μου προσθηκη), τοτε μονον πηγαίνουμε και τους χτυπάμε την πορτα, ζητωντας τους να μας κυβερνησουν. Ότι εγραψε ηταν για το καλο των Ελλήνων και της ανθρωποτητος. 

Ιερος σκοπος του κορυφαιου φιλοσοφου στον κοσμο ηταν να προστατευσει την Ελληνικη φυλη, από την εισβολή των αλλοδαπων εωσφοριστων δωδεκαθειστων. Μαλιστα η δεξιοτεχνια του σε αυτην την προσπαθεια ξεπερνα κάθε οριο. Για να μην του κλεισουν την σχολη οι εωσφοριστες του δωδεκαθεου και εχει ιδιος το αδικο τελος του Σωκρατη και των αλλων Ελλήνων πανεπιστημόνων, σκεφτηκε τους διαλογους.

Ότι ηθελε να μας αναφερει, το εκανε παντοτε μεσω τριτων. Οι διαλογοι ηταν η ασπιδα προστασιας του Πλατωνα για να μην του κανουν κακο οι εωσφοριστες του δωδεκαθεου. Τιμη και δοξα σε ολους τους αρχαιους Ελληνες (φιλοσοφους, σοφιστες) που δεν φοβηθηκαν τους σκλαβους σημιτικης, αιγυπτιοχεμιτικης καταγωγης που κατελαβαν την Ελλαδα, για αυτό εγραψαν για αυτους και το δαιμονικο δωδεκαθεο που μας εφεραν, παρα τις εξοριες, τις θανατικες ποινες με κωνειο, το κλεισιμο των φιλοσοφικων σχολων, το καψιμο των βιβλιων τους. Μονον στην αρχαια Αθηνα θανατωθηκαν και εξοριστηκαν πανω από 500 Ελληνες φιλοσοφοι, σοφιστες, επιστήμονες. Ολοι οι μεγαλοι Ελληνες φιλοσοφοι και σοφιστες διδαξαν ότι το δωδεκαθεο δεν είναι μονον δαιμονικο, αλλά ταυτόχρονα είναι αστειο και αναξιο του κορυφαιου πολιτισμου στον κοσμο, ο οποιος είναι ο Ελληνικος.

Στο εργο του Πλατωνα με την επωνυμια Τιμαιος, καταλαβα ότι γεωμετρια σε τοσο υψηλο επιστημονικο επιπεδο δεν ειχε ξαναγραφτει παγκοσμίως. Τοτε για πρωτη φορα στην ζωη μου δημιουργηθηκε η εξης απορια: Πως ηταν δυνατον οι Αρχαιοι προγονοι, οι οποιοι δημιουργησαν τις επιστημες, τις εξελιξαν, εγραψαν όλα αυτά, τα αριστουργήματα, που κανενα εθνος δεν μπορει να δημιουργησει, ταυτόχρονα  να πιστευουν σε δωδεκα ανυπαρκτους, δαιμονικούς, ανωμαλους, αιμομίκτες,"θεους"; Πως ηταν δυνατον ειπα οι μεγιστοι του πλανητη γη να πιστευουν σε ανθρωποθυσιες, σε φαγωμα των θυσιασμένων, σε θυσιες ζωων, σε ευνουχισμο νεων αγοριων, σε εκπορνευση κοριτσιων, σε "λιτανειες" ομοιοματων του ανδρικου γεννητικου οργανου, και σε απίστευτες σεξουαλικες ανωμαλίες.

Την απαντηση μας εδωσε ο ιδιος ο Πλατωνας στο εργο του Μενεξενος. Εκτος από τον Πλατωνα εχουμε αναφορες από τον Ηρόδοτος στο εργο του Ευτερπη, και στον Ισοκράτη, στα εργα του Ελένης εγκωμιον, Πανηγυρικος, Παναθηναικος. 

Ολοι αυτοι οι τεράστιοι προγονοι μας γραφουν για τους σκλαβους σημιτικης, χεμιτικης καταγωγης κλπ που εφυγαν απο την Αιγυπτο και ηρθαν στην Ελλαδα. Οι Σκλαβοι αυτοι με αρχηγούς τους Καδμο, Πελοπα, Δαναο, Λυγκεα, Αιγυπτο, κλπ κατελαβαν δια των οπλων την Στερεα Ελλαδα, Πελοποννησο, και επεβαλαν το δαιμονικο δωδεκαθεο, το οποιο ειχαν ως "Θρησκεια" στην Αιγυπτο, οπου ηταν σκλαβοι. Αυτοι λοιπον οι σκλαβοι καταφεραν δια της βιας και της απατης να επιβαλλουν το δαιμονικο δωδεκαθεο στον αγραμματο Ελληνικο λαο της εποχης εκεινης. Οι Ελληνες φιλοσοφοι και σοφιστες δεν δεχτηκαν ποτε αυτην την ξενοφερτη δαιμονικη και αστεια θρησκεια από την Αιγυπτο ως κατι σοβαρο.

Αλλωστε αυτό ηταν αδυνατον να συμβει καθως η φαιδροτητα του δωδεκαθεου ξεπερασε κάθε οριο. Ενδεικτικα σας αναφερω ότι στην αρχαια Αιγυπτο εκαναν ειδικες τελετες μαυρης μαγειας σε σφαγμενα βοδια. Μετα επαιρναν τα κεφαλια των βοδιων στα οποια εδιναν ειδικες καταρες, ενω εν συνεχεια πηγαιναν στην αρχαια αγορα της Αιγυπτου και εάν δεν εβρισκαν Ελληνες να τα πουλησουν τοτε τα πετουσαν στον ποταμο, εβριζαν και εφευγαν απογοητευμενοι. Ακομη απαγορευαν οι σατανιστες Αιγύπτιοι τους υπολοιπους να τρωνε από πηρουνια Ελληνων, να φιλουν Ελληνιδες, Ελληνες στο στομα. Eννοείται ότι οι αρχαιοι αιγυπτιοι εκαναν και περιτομη μεταξυ αλλων.

Στο β βιβλιο του με την επωνυμια Ευτερπη, ο Ηροδοτος είναι πολύ περιγραφικος σχετικα με την προελευση του δαιμονικου δωδεκαθεου που μας το εφεραν από την Αιγυπτο. Πολύ αστεια ειναι η περιγραφή των αλλοδαπών γυναικων, οι οποιες ηταν ιέρειες στο δαιμονικο μαντειο της Δωδωνης. Οι βαρβαρες αυτές ιέρειες μιλουσαν μια πόλυ ασχημη βαρβαρικη διαλεκτο, που εμοιζε με διαλεκτο πουλιων. Για αυτό τον λογο της αποκαλουσαν οι ντοπιοι περιστερες. Οταν καποτε η μια από αυτές τις δαιμονικες ιέρειες, μιλησε με μια πιο ηπια διαλεκτο, τοτε ειπαν οι ντοπιοι κατοικοι της Ηπειρου, οτι η περιστερα μιλησε με ανθρωπινη λαλια. Φυσικα οι αλλοδαπες σκλαβες ηταν μελαμψες.

Ο Παυσανίας στο εργο του Αρκαδικα μας αναφερει ότι οι σατανιστες ιερεις του Λυκαιου Διος εκαναν τελετες μαυρης μαγειας όπως οι σημερινοι ζουλου, και ινδιάνοι, για να ερθει βροχη σε περιοδους ξηρασίας.

Οσο για τα περιβοητα δαιμονικα Ελευσινια "μυστηρια", η κατασταση καταντα τελειως αστεια, καθως η "θεα" Ισιδα αναζήτα στα περατα της γης το κομενο μοριο του Οσιρι. Ο Οσιρις ηταν αδερφος και ταυτόχρονα εραστης της Ισιδας. Την Ισιδα όμως ηθελε για ερωμενη ο άλλος της αδερφος και αδερφος του οσιρι, ο σηθ(Τυφωνας). Ο Σηθ ζηλευε ότι τα αλλα δυο αδερφια του ηταν εραστες, για αυτό σκοτωσε τον Οσιρι, για να γινει εκεινος εραστης της Ισιδας. Η δαιμονικη θεα Ισιδα όμως με τελετες μαυρης μαγειας μπορεσε να ενωσει τα διαμελισμένα κομματια του εραστη-αδερφου της. Όμως της ελειπε όμως το πιο βασικο για εκεινη το μοριο. Τοτε αρχισε να το αναζήτα σε ολη την γη. Η αναζητηση αυτή είναι η βαση των Ελευσίνιων "μυστηριων". Την Ισιδα , την δαιμονικη θεα από την Αιγυπτο της αλλαξαν το ονομα, όπως εκαναν με ολους τους δαιμονικούς θεους, και την ονομασαν Δημητρα. Ηρόδοτος β Βιβλιο Ευτερπη. Το μισο Β βιβλιο του Ηροδοτου εχει απίστευτες λεπτομέρειες σχετικα με την προελευση του δωδεκαθεου από την αιγυπτο. 

Η αποθεωση σχετικα με την ηθικη και πνευματικη εξαθλιωση που επεφερε το δωδεκαθεο ερχεται όταν οι αρχαιοι Αθηναιοι καλουν τον μαυρο μαγο ονοματι Επιμενιδη να τους γλυτωσει από το Κυκλωνειο αγος. Δηλαδη να διωξει με μαγικα την τρομερη αυτή ασθενεια. Ματαια προσπαθουσε ο επιστημονας Ιατρος Ιπποκράτης να εξηγησει οτι η αρρωστια είναι φυσικο αιτιο, και ότι μονον εκεινος μπορουσε να την θεραπευσει ως Ιατρος. Παραλληλα τους ελεγε ο Μεγιστος Ιπποκράτης ότι δεν είναι σοβαρος τροπος θεραπειας αυτος με μαυρη μαγεια κλπ.  Όμως ο αγραμματος και εξαθλιωμένος
οχλος της αρχαιας Αθηνας δεν ηταν σε θεση να καταλαβει τι ελεγε ο Ιπποκράτης.





Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.