1 Οκτωβρίου 2016

Ο ΠΙΟ ΑΙΜΑΤΗΡΟΣ ΚΑΙ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΕΜΦΥΛΙΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ (ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΙΑ). ΜΕΡΟΣ Α.

Γράφει ο Μανουήλ Αγγελος Γιαννόπουλος

Ο Λεων ο γ είναι ενας αυτοκρατορας που ανεβηκε στον θρονο καθαρα με την υποστηριξη των εωσφοριστων της "νεας " Ταξης. Ο Λεων ο γ μαζι με τον Εβραιο Σαρανταπηχο * από την Τιβεριαδα ήταν η αιτια για την δημιουργια του πιο θανατηφορου εμφυλιου πολεμου που γνωρισε ποτε το Ελληνικο Εθνος. 

H συμπαιγνια εις βαρος του Ελληνικου χριστιανικου λαου ήταν τεραστια για μια ακομη φορα. Την εποχη που είναι χαλίφης ο Γιεζιδ ο β, πηγαινουν Εβραιοι και του λενε ότι είναι"προφήτες", αστρολογοι και ότι εάν ηθελε μεγαλες δοξες, εάν ηθελε να είναι χαλίφης για πολλα χρονια, η λυση ήταν μονον μια. Θα επρεπε να απαγορεψει την λατρεια των ιερων εικονων του Χριστου, των αγιων, της Παναγιας, από ολους τους υπηκόους του χαλιφάτου. 

Ο Γιεζιδ ο β,τους πιστεψε, για αυτό απαγορευσε την λατρεια των ιερων εικονων από τους Χριστιανούς υπηκοους του. Λιγο αργοτερα όμως πεθανε αντι να ζησει παρα πολλα χρονια με μεγαλες δοξες, όπως του ειχαν προφητεψει οι εβραιοι. 

Στον θρονο των Ισμαηλιτών ανεβαινει ο γιος του Χαλιφη, ο Χισαμ, ο οποιος εβγαλε διαταγή να πιασουν τους εβραιους "προφήτες". Οι εβραιοι όμως προλαβαν να περασουν τα σύνορα του αγαρηνου χαλιφάτου και να διαφυγουν.

Ο Ιωαννης Ζωναράς ο κορυφαιος Ιστορικος του μεσαιωνα κατά γενικη ομολογια, χαρακτηριζει τους εβραιους αυτους που πηγαν στον Ισμαηλιτη χαλιφη Γιεζιδ ως απατεωνες. Εντουτοις στην συνεχεια όμως ο Ιωαννης Ζωναράς σιωπα, σχετικα για της ενεργειες των ιδιων εβραιων για το ιδιο θεμα. 

Οι Εβραιοι συνεχιζαν τις "προφητειες" (δολοπλοκιες), περι καταργησεως της λατρειας των ιερων εικονων, μεχρι να βρουν το καταλληλο ατομο, να κανει πραξη τα σχεδια τους. Δεν απογοητευτηκαν λοιπόν και πήγαν εν συνεχεια, στα Ελληνοαραβικα συνορα, σε έναν αγνωστο εκεινη την εποχη στρατιωτη τον Λεοντα, για να του "προφητεψουν" ότι αυτος θα γινει σιγουρα αυτοκρατορας. Οταν όμως γινει αυτοκρατορας, θα τον επισκεφτουν στην Κωνσταντινουπολη, για να του ζητησουν μια και μονον χαρη. Ο Λεων πραγματι γινεται αυτοκρατορας και οι ιδιοι εβραιοι πηγαινουν στην Βασιλευουσα να τον συναντησουν. 

Όταν τους δεχτηκε ο Λεων οι εβραιοι του ειπαν ότι δεν θελουν ουτε χρηματα, ουτε παλατια ουτε δοξες σε ανταλλαγμα της "προφητείας τους" οτι θα γινει σιγουρα αυτοκρατορας και το μονο πραγμα που του ζητησαν ήταν να απαγορεψει από ολους τους Χριστιανούς της Ελληνικης(ρωμαικης) αυτοκρατοριας, την λατρεια των ιερεων εικονων.
Και όντως ο Λεων ο γ απαγορεψε την λατρεια των ιερων εικονων του Χριστου με αυτοκρατορικό διάταγμα.

Ο Λεων μαζι με τους εβραιους ήταν η αιτια για να ξεκινησει ο φοβερότερος θρησκευτικος εμφύλιος πόλεμος στην ιστορια του Ελληνικου Εθνους. Ενας εμφύλιος που δεν απειλησε μονον σε θρησκευτικο επιπεδο την Χριστιανικη Ελληνικη ρωμαικη αυτοκρατορια, αλλα ελαχιστα ελλειψε να διαλυσει την αυτοκρατορια σε στρατιωτικο και πολιτικο επιπεδο, για να πεσει αμαχητί στα χερια των αγαρηνων.

Παρενθετικά να αναφέρω δύο λόγια σχετικα με τον ιστορικό Ιωαννη Ζωναρα. Θεωρώ ότι είναι απολυτως απαραδεκτο αυτό που εκανε και ενώ αρχικα αποκαλει τους εβραιους "προφήτες" ως απατεωνες, όταν πηγαινουν στον χαλιφη Γιεζιδ τον β να κανουν τις" προφητειες" τους, στην συνεχεια οταν οι ιδιοι με αρχηγο τον Σαρανταπηχο, πηγαινουν να πλησιασουν τον Λεοντα στα Ελληνοαραβικα σύνορα, ο Ζωναράς να σιωπα, χωρις να ξαναναφερει ότι είναι απατεωνες. Αυτους που λιγο πριν ο ιδιος αποκαλεσε απατεωνες μεσα στο εργο του, τωρα τους δεχεται ως "προφήτες". Φυσικα δεν γνωρίζουμε εάν δεχτηκε πιεσεις, να μην γραψει την αληθεια.

Ο Λεων ο γ ενας εντελως αγνωστος, με μηδενικες πιθανότητες να γινει αυτοκρατορας, ανεβηκε στον Ελληνικο θρονο με την υποστηριξη των εβραιων, καθως υπηρχαν παρα πολλοι αλλοι υποψήφιοι, με πολύ μεγαλύτερες ικανότητες από αυτόν. Το αντιτιμο για τον θρονο αυτό ήταν να απαγορεψει την λατρεια των ιερων εικονων. 

Ο εμπαιγμος γινεται ακομη μεγαλύτερος όταν ο Λεων ο γ στο νομοθετικο του εργο εκλογη, ειχε συμπεριλάβει μεσα νομο, ο οποιος όριζε ότι η ποινη για αυτους που είναι αιρετικοι είναι θανατος. 

Εν τουτοις ο ιδιος ο Λεων δημιουργησε την χειροτερη και φοβεροτερη αιρεση ολων των εποχων για την Ελληνικη(ρωμαικη) αυτοκρατορια, για το Ελληνικο Χριστιανικο εθνος. Μια αιρεση (εικονομαχια), που ειχε πολλες χιλιαδες νεκρων, εξορισμενων, βασανισμένων, αδικα διωκομενων χριστιανων εικονολατρων. Μια αιρεση που ηταν αιτια, όταν βρισκοταν εικονόφιλος Βασιλιας στον Ελληνικο ρωμαικο θρονο, τα στρατιωτικα θεματα της Μικρας Ασιας, που στην πλειοψηφια τους ηταν εικονομαχικα, για να εκδικηθουν τον βασιλια που ηταν εικονολάτρης να αφήνουν τους αραβες να φτανουν μεχρι την Κωνσταντινουπολη, κανοντας πολλές βιαιοπραγίες κα΄τα των αμάχων Ελλήνων, εντελως ανενόχλητοι, την ιδια ωρα που οι Ελληνες αυτοκρατορικοι στρατιώτες καθοταν ως θεατες σε παρελαση, μπροστα σε αυτές τις αραβικες επιθεσεις.

Παντως οφείλω να πω ότι παρόλο που ο Λεων ο γ ανεβηκε στην εξουσια με τον τροπο που σας ανεφερα, απαγορεύοντας την λατρεια των ιερων Εικονων, εντούτοις μπορεσε να υπερασπιστεί την πατριδα στο ακεραιο από τους εξωτερικούς εχθρούς. 

Σε αντιθεση με ολους τους σημερινους ανθέλληνες ψευτοπολιτικους, ο Λεων υπερασπιστηκε στο ακεραιο την Ελληνικη (Ρωμαικη) αυτοκρατορια από τους εξωτερικούς εχθρούς. Αυτό δειχνει όχι μονον την διαφορα επιπεδου αναμεσα στις δυο εποχές, αλλα ότι ακομη και οι προδοσιες με τις δολοπλοκιες ειχαν ένα οριο.

Ο Λεων οργανωσε τελεια την αμυνα των Ελλήνων, φροντισε για τους ανεφοδιασμούς, εξασφαλισε συμμαχους που επιτεθηκαν στους αραβες και χρησιμοποιησε πολύ σωστα το αυτοκρατορικο ναυτικο. Εκτοτε οι Αγαρηνοι δεν τολμησαν να ξαναπολιορκησουν την Κωνσταντινουπολη (Αύγουστος 717 μ.Χ.- Αυγουστος 718 μ.Χ.).

Ο Λεων, παρα την εμφυλια μαχη θα είναι σε θεση να δωσει στην συνεχεια μια ακομη μικρότερης σημασιας μαχη από αυτην του 718 μ.Χ. με τους Σαρακηνους, το 740 μ.Χ. στο Ακροϊνον στην οποία τους κατατρόπωσε κι έσωσε τους Ελληνες, διότι την εποχή εκείνη σε ετησια βαση οι ισμαηλιτες παραβιαζαν τα Ελληνοαγαρηνα σύνορα, κανωντας μεγάλες βιαιοπραγίες κατά των Ελλήνων και των Ελληνίδων τις οποίες άρπαζαν για να τελουν τα εωσφορικα θρησκευτικα τους καθήκοντα με σοδομισμους, οργια κλπ.

Στον νομοθετικο τομεα τωρα ο Λεων με το νομοθετικο εργο του Εκλογη φροντισε καποιοι πολύ αυστηροι νομοι της αυτοκρατοριας να γινουν λιγοτερο αυστηροι. Δηλαδη σε πολλες περιπτώσεις που προβλεποταν θανατικη ποινη, αντικατασταθηκε η θανατικη ποινη ,με κοψιμο της γλωσσας, του χεριου, καψιμο των μαλλιων, τυφλωση κλπ. Ολα αυτα αναλογα με την βαρυτητα του παραπτωματος, καθως τότε ειχαν πολύ αυστηρούς νομους που τους εφαρμοζαν. Γι αυτό υπηρχε  τότε ένα ενδοξο κρατος. Σε ολο τον τοτε γνωστο Μεσαιωνικο κοσμο υπηρχαν πολύ αυστηρες ποινες, για τις σοβαρες παραβασεις. 

Επισης ο Λεων προσπαθησε μεσω του νομοθετικου του εργου (της Εκλογης) να σταματησει την διαφθορα των δικαστων του Ελληνικου (ρωμαικου) κρατους. Δυστυχως από τότε επι εποχης Λεοντως του γ και πιο πριν, υπηρχαν μεγαλα προβλήματα στην Ελληνικη δικαιοσύνη. Τωρα για το ποιος δημιουργουσε την διαφθορα στον δικαστικο κλαδο επι εποχης Λεοντα, καθως και αλλων αυτοκρατορων δεν χρειαζεται να σας το αναφερω καθως το γνωρίζετε πλεον πολύ καλα. Εάν σας το αναφερω θα προσβαλω την νοημοσυνη σας. Ειναι η ιδια ρατσα που εκανε διεφθαρμένους και τους σημερινους δικαστες, αρκετους εξ αυτων, για να ειμαστε σωστοι. 

Τωρα εντελως συμπτωματικα ο Λεων ο γ ειχε για προσωπικο του συμβουλο τον εβραιο από την Τιβεριαδα τον Τεσσαρακονταπηχυς (Σαραντάπηχος). Το ιδιο ατομο, εντελως "τυχαια" είναι αυτό που πηγε επικεφαλης των εβραιων "προφητών" στον χαλιφη Γιεζιδ τον β, και του "προφητεψε" ότι θα βασιλεψει τριαντα χρονια με μεγαλες δοξες και τιμες, με την προυποθεση να απαγορευσει την λατρεια των ιερων εικονων. Τελικα όπως ηδη σας εχω αναφερει, ο Χαλίφης Γιεζιδ πεθανε μετα από 2,5 χρονια. Φαινεται ότι ο θεος του Σαρανταπηχου ο μεγαλος αρχιτέκτονας του σύμπαντος δεν του εδωσε καλες "προφητειες" και επεσε εξω. Αναφέρομαι παντοτε στο κομματι του λαου αυτου, που από μονοθειστες της παλαιας διαθηκης και πιστοι των προφητών, εγκατελειψαν τον Θεο και εγιναν εωσφοριστες, διαβαστε σχετικα της αμέτρητες συνεντεύξεις ,του μητροπολιτη Σεραφειμ Πειραιως. Με βαση λοιπον της παγκόσμιες μαθηματικες σταθερες μετρον αριστον, μηδεν αγαν, δεν γινεται ολοι οι Εβραιοι να είναι κακοι. Οπως δεν γινεται να είναι ολοι οι ανθρωποι του κοσμου εξυπνοι, ομορφοι, δικαιοι, τιμιοι κλπ. 

Οσον αφορα τα πολιτικα δρωμενα του Λεοντως του γ, η "κορυφαια" του ενεργεια σε συνεννοηση, παντοτε με τον Σαρανταπηχο, ειτε με την αδεια του Σαρανταπηχου εάν προτιμάτε, ήταν ο διωγμος των Εβραιων της Ελληνικης(ρωμαικης) αυτοκρατοριας. Τον διωγμο των εβραιων τον εκανε ο Λεων ο γ , μαζι με τον Σαρανταπηχο, για έναν και μονο λογο, για να δικαιολογησει την εικονομαχικη αιρεση που δημιουργησε, η οποια ελαχιστα ελλειψε από το να καταστρεψει δια παντος την Ελληνικη Ρωμαικη αυτοκρατορια. 

Η ενεργεια αυτή του Λεωντα είναι σπανιοτατη καθως οι διωγμοι κατά των εβραιων την εποχη του μεσαιωνα είναι παρα πολυ σπανιο φαινομενο. Θα πρεπει να γνωρίζετε ότι σε περιπτωση που δεν ειχαν κανει οι εβραιοι με τον Λεων αυτην την θανατηφορα μαστιγα (αιρεση) την εικονομαχια, είναι απολυτα βεβαιο ότι η Ελλαδα θα βρισκοταν σε εποχη ακμης όχι επι της Μακεδονικης Δυναστείας, αλλα επι Κωνσταντινου του Πεμπτου και της δυναστείας των Ισαυρων. Ακριβως τοτε θα ξεκινουσε η δευτερη και μεγαλυτερη εποχη ακμης για την Ελληνικη αυτόκρατορια. 

ΟΠΩΣ ΕΙΔΑΤΕ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ ΕΙΧΑΜΕ ΒΑΣΙΛΕΙΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΙΧΑΝ ΔΥΟ ΠΛΕΥΡΕΣ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΚΗ. 
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΚΟ ΑΛΛΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΤΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ. 
ΜΟΝΟΝ ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΠΛΕΥΡΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ ΑΥΤΗ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ.

συνεχίζεται στο Β μέρος




Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.