21 Ιουλίου 2015
ΟΙ ΔΗΛΩΣΙΕΣ, Ο ΤΣΥΠΡΙΖΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΕΛΙΜ.
Γράφει ο Χρίστος Γούδης
Η αναδρομή στην πρόσφατη ελληνική ιστορία φέρνει και πάλι στην επιφάνεια ένα τυπικό χαρακτηριστικό των καθ’ ημάς κομμουνιστογενών πολιτικών δυνάμεων, την «παθογένεια του δηλωσία», την ροπή δηλαδή πολλών εκ των μελών τους, όταν βρεθούν κάτω από εξωτερική πίεση να υπογράφουν δήλωση μετανοίας και αποποίησης των «πιστεύω» τους, εντασσόμενοι έτσι σε ένα κοινωνικό mainstream, σε ένα δηλαδή κυρίαρχο και επιβαλλόμενο πολιτικό ρεύμα σκέψης και δράσης που τους επιτρέπει να παραμένουν στην κούρσα διεκδίκησης της εξουσίας ως «καλά παιδιά» που έπαψαν να (τ)συρίζουν, αποδεχόμενα την αρχή του «μην κλαις γιατί θα φας κι άλλη».
Εν προκειμένω, η στάση του «τσύπριζα», του μέρους δηλαδή του υπό τον τσίπρα «σύριζα» που παραμένει πιστό στην ιδεολογική αλλαξοπιστία του αρχηγού του, καθιστά το «σύνδρομο του δηλωσία» κάτι περισσότερο από ορατό (κοινώς «βγάζει μάτι») ως οδοδείκτη τής για «πρώτη φορά αριστερά» διακυβέρνησης της χώρας η οποία πιστή στον εκάστοτε δρόμο που δείχνει το κομματικό ανεμούριο (πάντα κατά που φυσά ο άνεμος των ψήφων, μια όταν είμαι στην απέξω «δεν πληρώνω», μια όταν γίνω υπουργός «πληρώνω», και μια «πληρώνει η τράπεζα» τη μαμά μου) αποτελεί ισχυρό μαγνητικό πόλο έλξεως για το κάθε συντροφικό στρουμφάκι, πολιτικό μογγολάκι και γλωσσικά ακατάληπτο παπαγαλογιαννάκι.
Θα αντιτείνει φυσικά κανείς, ότι η διακυβέρνηση της άμοιρης χώρας μας δεν είναι αμιγώς αριστερά, αλλά εντόνως υβριδική, δεδομένης της πρόσμιξης ή ενδεχομένως και της επιμειξίας της με «νεφελίμ», τουτέστιν με την «φυλή των ανέλων», την οποία κάποιοι, δικοί μας και ξένοι, την κατατάσσουν στο δεξιό ή και υπερδεξιό υπερφυσικό (ψεκασμένο) μέρος του πολιτικού φάσματος. Η ανάλυσή τους είναι και σωστή και λάθος, καθότι αυτή η «πολιτική επιμόλυνση» της αριστεράς δεν έχει ιδεολογικές επιπτώσεις, δεδομένου ότι το κύριο χαρακτηριστικό τής εν λόγω πολιτικής φυλής των «ανελίμ» δεν είναι μια κάποια δεξιά ιδεοληψία, έστω και παραφυσική, αλλά απλά και μόνον η πολιτική της ιδιοτέλεια για προσωπική λαθροβίωση των μελών της στους διαδρόμους της εξουσίας, ιδιότητα που συνάδει όμως με την «τυχοδιωκτική και τυχάρπαστη δεξιά» την οποία de jure και επαξίως εκπροσωπεί. Η πολιτική δουλεία της στην αριστερά, καθίσταται άλλωστε εμφανής με την στάση της σε νομοσχέδια αναφορικά με το μεταναστευτικό και την ιθαγένεια, την ισλαμοποίηση της χώρας (τζαμί), και την παιδεία, τα οποία ναι μεν καταψηφίζει για τα προσχήματα, ουδέποτε όμως θέτει θέμα παραμονής της στο κυβερνητικό συνονθύλευμα, ως όφειλε, αν πράγματι εμφορείτο από εθνικιστική δεξιά ιδεολογία.
Κάτω από αυτήν την γωνία θέασης θα μπορούσε κανείς να χαρακτηρίσει και τους ανέλους ως δηλωσίες, αυτήν την φορά «δηλωσίες υποταγής» στις πολιτικές ακροβασίες του «(τ)σύ(π)ριζα», προκειμένου να διασφαλίσουν την υπουργοποίηση του κάθε χαϊκάλι και την συνέχιση της συμμετοχής τους στους ρυθμούς του κυβερνητικού χαλι-γκάλι (με έμφαση στο πρώτο συνθετικό του εν λόγω ξέφρενου χορού της εξουσίας).
Όπως συνάγεται από τα παραπάνω (κατά την τρέχουσα έκφραση των «εγχειριδίων» ή και των «ινδικών χοιριδίων» της λαϊκής επιστήμης), φαίνεται ότι το γενικότερο «σύνδρομο του δηλωσία» καθίσταται σταδιακά δομικό χαρακτηριστικό της αριστερής και αδέξιας πολιτικής μας γελοιογραφίας, με τις «υπεύθυνες δηλώσεις του νόμου 105» να βρίσκονται σε ζήτηση, εξού και η παρατηρούμενη έλλειψή τους στα ψιλικατζίδικα και τα περίπτερα, η συνάδουσα όμως με την έλλειψη πολιτικής ευθύνης από τους ψιλικατζήδες και τους περιπτερούχους της ήδη πτωχευμένης πολιτικής μας (επί του παρόντος) σκηνής, της οποίας την πτώση της αυλαίας αδυνατούμε να επιταχύνουμε, ελλείψει λαχανικών, η ανατίμηση των οποίων τα καθιστά πανάκριβα προς ρίψη κατά παντός «υπευθύνου», παλιάτσου, καραγκιόζη ή αρλεκίνου.
Χρίστος Γούδης
Δημοτικός Σύμβουλος
με την «Ελληνική Αυγή»
στο Δήμο Αθηναίων
Η αναδρομή στην πρόσφατη ελληνική ιστορία φέρνει και πάλι στην επιφάνεια ένα τυπικό χαρακτηριστικό των καθ’ ημάς κομμουνιστογενών πολιτικών δυνάμεων, την «παθογένεια του δηλωσία», την ροπή δηλαδή πολλών εκ των μελών τους, όταν βρεθούν κάτω από εξωτερική πίεση να υπογράφουν δήλωση μετανοίας και αποποίησης των «πιστεύω» τους, εντασσόμενοι έτσι σε ένα κοινωνικό mainstream, σε ένα δηλαδή κυρίαρχο και επιβαλλόμενο πολιτικό ρεύμα σκέψης και δράσης που τους επιτρέπει να παραμένουν στην κούρσα διεκδίκησης της εξουσίας ως «καλά παιδιά» που έπαψαν να (τ)συρίζουν, αποδεχόμενα την αρχή του «μην κλαις γιατί θα φας κι άλλη».
Εν προκειμένω, η στάση του «τσύπριζα», του μέρους δηλαδή του υπό τον τσίπρα «σύριζα» που παραμένει πιστό στην ιδεολογική αλλαξοπιστία του αρχηγού του, καθιστά το «σύνδρομο του δηλωσία» κάτι περισσότερο από ορατό (κοινώς «βγάζει μάτι») ως οδοδείκτη τής για «πρώτη φορά αριστερά» διακυβέρνησης της χώρας η οποία πιστή στον εκάστοτε δρόμο που δείχνει το κομματικό ανεμούριο (πάντα κατά που φυσά ο άνεμος των ψήφων, μια όταν είμαι στην απέξω «δεν πληρώνω», μια όταν γίνω υπουργός «πληρώνω», και μια «πληρώνει η τράπεζα» τη μαμά μου) αποτελεί ισχυρό μαγνητικό πόλο έλξεως για το κάθε συντροφικό στρουμφάκι, πολιτικό μογγολάκι και γλωσσικά ακατάληπτο παπαγαλογιαννάκι.
Θα αντιτείνει φυσικά κανείς, ότι η διακυβέρνηση της άμοιρης χώρας μας δεν είναι αμιγώς αριστερά, αλλά εντόνως υβριδική, δεδομένης της πρόσμιξης ή ενδεχομένως και της επιμειξίας της με «νεφελίμ», τουτέστιν με την «φυλή των ανέλων», την οποία κάποιοι, δικοί μας και ξένοι, την κατατάσσουν στο δεξιό ή και υπερδεξιό υπερφυσικό (ψεκασμένο) μέρος του πολιτικού φάσματος. Η ανάλυσή τους είναι και σωστή και λάθος, καθότι αυτή η «πολιτική επιμόλυνση» της αριστεράς δεν έχει ιδεολογικές επιπτώσεις, δεδομένου ότι το κύριο χαρακτηριστικό τής εν λόγω πολιτικής φυλής των «ανελίμ» δεν είναι μια κάποια δεξιά ιδεοληψία, έστω και παραφυσική, αλλά απλά και μόνον η πολιτική της ιδιοτέλεια για προσωπική λαθροβίωση των μελών της στους διαδρόμους της εξουσίας, ιδιότητα που συνάδει όμως με την «τυχοδιωκτική και τυχάρπαστη δεξιά» την οποία de jure και επαξίως εκπροσωπεί. Η πολιτική δουλεία της στην αριστερά, καθίσταται άλλωστε εμφανής με την στάση της σε νομοσχέδια αναφορικά με το μεταναστευτικό και την ιθαγένεια, την ισλαμοποίηση της χώρας (τζαμί), και την παιδεία, τα οποία ναι μεν καταψηφίζει για τα προσχήματα, ουδέποτε όμως θέτει θέμα παραμονής της στο κυβερνητικό συνονθύλευμα, ως όφειλε, αν πράγματι εμφορείτο από εθνικιστική δεξιά ιδεολογία.
Κάτω από αυτήν την γωνία θέασης θα μπορούσε κανείς να χαρακτηρίσει και τους ανέλους ως δηλωσίες, αυτήν την φορά «δηλωσίες υποταγής» στις πολιτικές ακροβασίες του «(τ)σύ(π)ριζα», προκειμένου να διασφαλίσουν την υπουργοποίηση του κάθε χαϊκάλι και την συνέχιση της συμμετοχής τους στους ρυθμούς του κυβερνητικού χαλι-γκάλι (με έμφαση στο πρώτο συνθετικό του εν λόγω ξέφρενου χορού της εξουσίας).
Όπως συνάγεται από τα παραπάνω (κατά την τρέχουσα έκφραση των «εγχειριδίων» ή και των «ινδικών χοιριδίων» της λαϊκής επιστήμης), φαίνεται ότι το γενικότερο «σύνδρομο του δηλωσία» καθίσταται σταδιακά δομικό χαρακτηριστικό της αριστερής και αδέξιας πολιτικής μας γελοιογραφίας, με τις «υπεύθυνες δηλώσεις του νόμου 105» να βρίσκονται σε ζήτηση, εξού και η παρατηρούμενη έλλειψή τους στα ψιλικατζίδικα και τα περίπτερα, η συνάδουσα όμως με την έλλειψη πολιτικής ευθύνης από τους ψιλικατζήδες και τους περιπτερούχους της ήδη πτωχευμένης πολιτικής μας (επί του παρόντος) σκηνής, της οποίας την πτώση της αυλαίας αδυνατούμε να επιταχύνουμε, ελλείψει λαχανικών, η ανατίμηση των οποίων τα καθιστά πανάκριβα προς ρίψη κατά παντός «υπευθύνου», παλιάτσου, καραγκιόζη ή αρλεκίνου.
Χρίστος Γούδης
Δημοτικός Σύμβουλος
με την «Ελληνική Αυγή»
στο Δήμο Αθηναίων
Κατηγορία Θέματος
Εθνική Προδοσία,
Ειδήσεις-Πολιτική,
Κρίσεις και απόψεις,
Χιουμοριστικές ειδήσεις
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου