27 Ιουλίου 2015
Formula 1: Θρίαμβος Φέτελ στην Ουγγαρία.
Σ' έναν αγώνα που είχε συγκίνηση για τον χαμό του Ζουλς Μπιανσί,
αυτοκίνητο ασφαλείας και πολλές ανατροπές, ο Σεμπάστιαν Φέτελ δεν
πτοήθηκε και πανηγύρισε την πρώτη του νίκη επί ουγγρικού εδάφους και 41η
στην καριέρα του ισοφαρίζοντας τον Άιρτον Σένα. Δεύτερος ο Κβιάτ,
τρίτος ο Ρικιάρντο. Πρόβλημα για Ραϊκόνεν, με τη Ferrari να χάνει την
ευκαιρία για το πρώτο «1-2» μετά από 5 χρόνια!
Τι δεν είχε ο αγώνας στην Ουγγαρία!!! Συγκίνηση πρώτα απ' όλα για τον Ζουλς Μπιανσί, στη μνήμη του οποίου κρατήθηκε ενός λεπτού σιγή πριν από την εκκίνηση του αγώνα, με τους πιλότους να σχηματίζουν έναν κύκλο και στη μέση να υπάρχει το κράνος του Γάλλου. Επίσης, εκπληκτικές εκκινήσεις, αυτοκίνητο ασφαλείας, μεγάλες ανατροπές, μεγάλες μάχες και μία... τρελή εξέλιξη.
Όμως, ο μοναδικός που δεν πτοήθηκε απ' όλα αυτά ήταν ο Σεμπάστιαν Φέτελ. Ο Γερμανός έκανε απίστευτη εκκίνηση και από την πρώτη στροφή... έφαγε τις δύο Mercedes. Μάλιστα, το ίδιο έπραξε και ο Κίμι Ραϊκόνεν, τη στιγμή που τα «ασημί βέλη» είχαν κάκιστη εκκίνηση, με τον Λιούις Χάμιλτον να μένει τέταρτος και τον Νίκο Ρόσμπεργκ να περνάει τρίτος μπροστά από τον ομόσταυλό του.
Κάπως έτσι η Ferrari είχε το 1-2 και πολλοί ήταν αυτοί που ήλπιζαν η Scuderia να... καπαρώσει τις δύο πρώτες θέσεις, κάτι που έχει να το πράξει από το Γκραν Πρι του Μπαχρέιν το 2006. Μάλιστα, γι' αρκετή ώρα φαινόταν ότι αυτό θα γίνει άνετα, αφού ο Ρόσμπεργκ έχανε ολοένα και περισσότερο έδαφος από τον Ραϊκόνεν, τη στιγμή που τα δύο κόκκινα μονοθέσια συνεχίζαν ακάθεκτα.
Ωστόσο, όλα αυτά μέχρι τον 43ο γύρο, όπου ο Νίκο Χούλκενμπεργκ είδε την μπροστινή του αεροτομή να σπάει στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού, με αποτέλεσμα να καταλήξει στα προστατευτικά λάστιχα. Κάτι που σε πρώτη φάση έφερε τις κίτρινες σημαίες στο Ουγγαρόρινγκ, εν συνεχεία το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας και στο τέλος το κανονικό. Αυτό έμεινε στην πίστα για 5 γύρους, με όλες τις διαφορές να μειώνονται.
Έτσι, μετά την επανεκκίνηση του αγώνα είχαμε μεγάλες μάχες, τη στιγμή που ο Ραϊκόνεν αντιμετώπισε πρόβλημα στο σύστημα MGU-K του κινητήρα του, γεγονός που του χάλασε τον αγώνα. Στη Ferrari προσπάθησαν να σώσουν την κατάσταση, αλλά στον 57ο γύρο ο Iceman μπήκε στα πιτς και δε βγήκε ποτέ ξανά. Στα των μαχών, ο Χάμιλτον πάλι δεν έφυγε καλά και ο Ντάνιελ Ρικιάρντο τον πέρασε για να κυνηγήσει τον Ρόσμπεργκ.
Ο Αυστραλός το πάλεψε αρκετά με τον Γερμανό, αλλά οι δυο τους είχαν επαφή, γεγονός που έφερε ένα ακόμα πιτ στοπ για τους δύο πιλότους και τον Ντανιίλ Κβιάτ στη δεύτερη θέση. Μάλιστα, από το... πουθενά η Red Bull είχε αμφότερα τα μονοθέσιά της στο βάθρο, με τη Mercedes να απουσιάζει για πρώτη φορά από αυτό μετά από 28 συνεχείς παρουσίες.
Όσο για τον Φέτελ, όπως προαναφέραμε, δεν πτοήθηκε σε κανένα σημείο, ακόμα κι όταν στους καθρέφτες του έβλεπε τους Ρόσμπεργκ και Ρικιάρντο, για να φτάσει στη δεύτερη νίκη του (και της Ferrari) στη σεζόν και στην 41η της καριέρας του. Κάτι που σημαίνει ότι... έπιασε τον Άιρτον Σένα στην τρίτη θέση με τη λίστα των νικητών όλων των εποχών και έχει μόνο μπροστά του τους Αλέν Προστ (51) και Μίκαελ Σουμάχερ (91).
Από εκεί και πέρα, τέταρτος βρέθηκε ο Μαξ Φερστάπεν, ο οποίος είχε το καλύτερο αποτέλεσμα της καριέρας του, ενώ το καλύτερο πλασάρισμα για φέτος πανηγύρισε ο Φερνάντο Αλόνσο. Ο Ισπανός ήταν εντός δεκάδας και με τις ανατροπές έφτασε μέχρι την πέμπτη θέση μπροστά από τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας Χάμιλτον. Πίσω από τον Βρετανό ήταν οι Ρομάν Γκροζάν, Ρόσμπεργκ, με τον Τζένσον Μπάτον να ακολουθεί ένατος για να δούμε για πρώτη φορά φέτος και τα δύο μονοθέσια της McLaren να τερματίζουν στους βαθμούς.
Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσε ο Μάρκους Έρικσον, ενώ πλην των Ραϊκόνεν, Χούλκενμπεργκ, εγκατέλειψαν και οι Σέρχιο Πέρεζ, Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ, Γουίλ Στίβενς. Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε ότι η εκκίνηση του αγώνα καθυστέρησε, καθώς ο Φελίπε Μάσα είχε τοποθετήσει με λάθος τρόπο το μονοθέσιό του στο γκριντ, κάτι που οδήγησε σε δεύτερο γύρο σχηματισμού.
Έπειτα, λοιπόν, και το πέρας του Γκραν Πρι της Ουγγαρίας, ο Χάμιλτον παραμένει πρωτοπόρος της βαθμολογίας με 202 βαθμούς και τα καλά νέα για τον Βρετανό ήταν ότι ο Ρόσμπεργκ τερμάτισε πιο πίσω για να μείνει στους 181 πόντους, με τον Φέτελ να ακολουθεί τρίτος με 160. Στους κατασκευαστές η Mercedes ξέφυγε στους 383, η Ferrari πήγε στους 236 και η τρίτη Williams έμεινε στους 151.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα
Φέτελ Ferrari Νικητής
Τι δεν είχε ο αγώνας στην Ουγγαρία!!! Συγκίνηση πρώτα απ' όλα για τον Ζουλς Μπιανσί, στη μνήμη του οποίου κρατήθηκε ενός λεπτού σιγή πριν από την εκκίνηση του αγώνα, με τους πιλότους να σχηματίζουν έναν κύκλο και στη μέση να υπάρχει το κράνος του Γάλλου. Επίσης, εκπληκτικές εκκινήσεις, αυτοκίνητο ασφαλείας, μεγάλες ανατροπές, μεγάλες μάχες και μία... τρελή εξέλιξη.
Όμως, ο μοναδικός που δεν πτοήθηκε απ' όλα αυτά ήταν ο Σεμπάστιαν Φέτελ. Ο Γερμανός έκανε απίστευτη εκκίνηση και από την πρώτη στροφή... έφαγε τις δύο Mercedes. Μάλιστα, το ίδιο έπραξε και ο Κίμι Ραϊκόνεν, τη στιγμή που τα «ασημί βέλη» είχαν κάκιστη εκκίνηση, με τον Λιούις Χάμιλτον να μένει τέταρτος και τον Νίκο Ρόσμπεργκ να περνάει τρίτος μπροστά από τον ομόσταυλό του.
Κάπως έτσι η Ferrari είχε το 1-2 και πολλοί ήταν αυτοί που ήλπιζαν η Scuderia να... καπαρώσει τις δύο πρώτες θέσεις, κάτι που έχει να το πράξει από το Γκραν Πρι του Μπαχρέιν το 2006. Μάλιστα, γι' αρκετή ώρα φαινόταν ότι αυτό θα γίνει άνετα, αφού ο Ρόσμπεργκ έχανε ολοένα και περισσότερο έδαφος από τον Ραϊκόνεν, τη στιγμή που τα δύο κόκκινα μονοθέσια συνεχίζαν ακάθεκτα.
Ωστόσο, όλα αυτά μέχρι τον 43ο γύρο, όπου ο Νίκο Χούλκενμπεργκ είδε την μπροστινή του αεροτομή να σπάει στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού, με αποτέλεσμα να καταλήξει στα προστατευτικά λάστιχα. Κάτι που σε πρώτη φάση έφερε τις κίτρινες σημαίες στο Ουγγαρόρινγκ, εν συνεχεία το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας και στο τέλος το κανονικό. Αυτό έμεινε στην πίστα για 5 γύρους, με όλες τις διαφορές να μειώνονται.
Έτσι, μετά την επανεκκίνηση του αγώνα είχαμε μεγάλες μάχες, τη στιγμή που ο Ραϊκόνεν αντιμετώπισε πρόβλημα στο σύστημα MGU-K του κινητήρα του, γεγονός που του χάλασε τον αγώνα. Στη Ferrari προσπάθησαν να σώσουν την κατάσταση, αλλά στον 57ο γύρο ο Iceman μπήκε στα πιτς και δε βγήκε ποτέ ξανά. Στα των μαχών, ο Χάμιλτον πάλι δεν έφυγε καλά και ο Ντάνιελ Ρικιάρντο τον πέρασε για να κυνηγήσει τον Ρόσμπεργκ.
Ο Αυστραλός το πάλεψε αρκετά με τον Γερμανό, αλλά οι δυο τους είχαν επαφή, γεγονός που έφερε ένα ακόμα πιτ στοπ για τους δύο πιλότους και τον Ντανιίλ Κβιάτ στη δεύτερη θέση. Μάλιστα, από το... πουθενά η Red Bull είχε αμφότερα τα μονοθέσιά της στο βάθρο, με τη Mercedes να απουσιάζει για πρώτη φορά από αυτό μετά από 28 συνεχείς παρουσίες.
Όσο για τον Φέτελ, όπως προαναφέραμε, δεν πτοήθηκε σε κανένα σημείο, ακόμα κι όταν στους καθρέφτες του έβλεπε τους Ρόσμπεργκ και Ρικιάρντο, για να φτάσει στη δεύτερη νίκη του (και της Ferrari) στη σεζόν και στην 41η της καριέρας του. Κάτι που σημαίνει ότι... έπιασε τον Άιρτον Σένα στην τρίτη θέση με τη λίστα των νικητών όλων των εποχών και έχει μόνο μπροστά του τους Αλέν Προστ (51) και Μίκαελ Σουμάχερ (91).
Από εκεί και πέρα, τέταρτος βρέθηκε ο Μαξ Φερστάπεν, ο οποίος είχε το καλύτερο αποτέλεσμα της καριέρας του, ενώ το καλύτερο πλασάρισμα για φέτος πανηγύρισε ο Φερνάντο Αλόνσο. Ο Ισπανός ήταν εντός δεκάδας και με τις ανατροπές έφτασε μέχρι την πέμπτη θέση μπροστά από τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας Χάμιλτον. Πίσω από τον Βρετανό ήταν οι Ρομάν Γκροζάν, Ρόσμπεργκ, με τον Τζένσον Μπάτον να ακολουθεί ένατος για να δούμε για πρώτη φορά φέτος και τα δύο μονοθέσια της McLaren να τερματίζουν στους βαθμούς.
Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσε ο Μάρκους Έρικσον, ενώ πλην των Ραϊκόνεν, Χούλκενμπεργκ, εγκατέλειψαν και οι Σέρχιο Πέρεζ, Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ, Γουίλ Στίβενς. Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε ότι η εκκίνηση του αγώνα καθυστέρησε, καθώς ο Φελίπε Μάσα είχε τοποθετήσει με λάθος τρόπο το μονοθέσιό του στο γκριντ, κάτι που οδήγησε σε δεύτερο γύρο σχηματισμού.
Έπειτα, λοιπόν, και το πέρας του Γκραν Πρι της Ουγγαρίας, ο Χάμιλτον παραμένει πρωτοπόρος της βαθμολογίας με 202 βαθμούς και τα καλά νέα για τον Βρετανό ήταν ότι ο Ρόσμπεργκ τερμάτισε πιο πίσω για να μείνει στους 181 πόντους, με τον Φέτελ να ακολουθεί τρίτος με 160. Στους κατασκευαστές η Mercedes ξέφυγε στους 383, η Ferrari πήγε στους 236 και η τρίτη Williams έμεινε στους 151.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα
Φέτελ Ferrari Νικητής
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου