15 Οκτωβρίου 2023

Η εισαγγελική προπαγάνδα της «ομοφοβίας» και η μομφή του Νέου Ολοκληρωτισμού

Γράφει ο Κωνσταντίνος Ι. Βαθιώτης, Καθηγητής Ποινικού Δικαίου – Δικηγόρος Αθηνών
 
Η σημερινή εισαγγελία του Αρείου Πάγου συνεχίζει σταθερά το έργο των προκατόχων της, όπως αυτό άρχισε να διαφαίνεται με ενάργεια όταν κυριολεκτικώς φορέθηκαν, αλλά μεταφορικώς κατέπεσαν οι μάσκες, που δήθεν μας προφύλασσαν από τον κορωνοϊό.
 
Είναι το έργο ενός προπαγανδιστικού μηχανισμού, μέσω του οποίου γίνεται προσπάθεια να επιβληθεί, σε φόντο μηδενικής ανοχής για κάθε αντίθετη άποψη, το εκάστοτε κυρίαρχο αφήγημα της Νέας Τάξης Πραγμάτων.
 
Τον προπαγανδιστικό πυρήνα αυτού του αφηγήματος θα τον βρούμε στην περίφημη WOKΕ ατζέντα, κομμάτι της οποίας είναι η αποδόμηση του έθνους και του φύλου.
 
Η εισαγγελία του Αρείου Πάγου, ενεργώντας σαν υπερευαίσθητος φύλακας-άγγελος της κοινότητσας ΛΟΑΤΚΙ+ φαίνεται ότι μιμείται πλέον την οργουελική αστυνομία της σκέψης, αφού την παραμικρή αρνητική τοποθέτηση σε βάρος των μελών της την πιθανολογεί ως «ομοφοβική» (ο όρος αυτός λειτουργεί ως ένα προληπτικό τείχος προστασίας για τις πάλαι ποτέ ευάλωτες μειονότητες, οι οποίες πλέον αντιμετωπίζονται αντεστραμμένα ως ένας υπερπολύτιμος θησαυρός, στον οποίο δεν επιτρέπεται για κανέναν λόγο να διανοηθεί κάποιος να απλώσει έστω το μικρό του δαχτυλάκι). 
 
Έτσι, για ψύλλου πήδημα, ζητεί να διερευνηθεί η τυχόν τέλεση αξιόποινων πράξεων, όπως έκανε προσφάτως με τον Δήμαρχο Βόλου κ. Αχιλλέα Μπέο, ο οποίος προέβη σε μια αντικασσελακική δήλωση, ταράζοντας τα ευαίσθητα-υποκριτικά ύδατα του κοινωνικοπολιτικού ευσεβισμού (political correctness):
 
«Κάποιοι δημοσιογράφοι αντί να κοιτούν την ουσία, κάθονται και ασχολούνται με τον Κασσελάκη, ο οποίος είπε “ότι εγώ θα ήθελα να υιοθετήσω δύο αγόρια”. Δηλαδή τι θέλει να πει; Ότι εμείς οι υπόλοιποι Ελληνες θα υιοθετούμε παιδιά για να τα κάνουμε πούστηδες;».
 
Όταν, όμως, μια εισαγγελία παρεμβαίνει στα δημόσια πράγματα εκδίδοντας παραγγελία για μια τέτοια γραφική δήλωση, που θα έπρεπε να είναι προφανές ότι κανένα ποινικό ενδιαφέρον δεν παρουσιάζει, αλλά, ταυτοχρόνως, η ίδια εισαγγελία είναι παντελώς απούσα σε άλλες, πολύ σοβαρές περιπτώσεις, τότε δίνει την εντύπωση ότι πρόκειται για εισαγγελία με γονίδια ολοκληρωτισμού, ανήκουσα στους «διυλίζοντες τὸν κώνωπα, τὴν δὲ κάμηλον καταπίνοντες»1
 
Η σπουδαιολόγηση των ασόβαρων και ο ευτελισμός των σοβαρών ζητημάτων (άρα η νιτσεϊκή αντιστροφή των αξιών) αποτελεί χαρακτηριστικό δείγμα λειτουργίας του Θαυμαστού Ανάποδου Κόσμου μας, ο οποίος, βεβαίως, δεν είναι άλλος από τον κόσμο της προπαγάνδας. 
 
Θα ήταν πολύ ωφέλιμο, τόσο για τον Άρειο Πάγο όσο και για την Εθνική Σχολή Δικαστών (η τελευταία δεν έχει τον παραμικρό ανασχετικό φραγμό να διοργανώνει προπαγανδιστικά σεμινάρια για τους ΛΟΑΤΚΙ+), να μελετηθεί το βιβλίο «WOKE. Η καθολική αποδόμηση: έθνος – φύλο – φυλή»2, στο οποίο περιέχεται μία εξαιρετική συνέντευξη του Γάλλου φιλοσόφου Μισέλ Ονφρέ (Michel Onfray).
 
Σε αυτήν την συνέντευξη που τιτλοφορείται «Βιώνουμε ήδη έναν νέο ολοκληρωτισμό!»3, το προτελευταίο ερώτημα που εκλήθη να απαντήσει ο Ονφρέ είναι το ακόλουθο:
«Πώς εξηγούνται οι κατηγορίες για μίσος, ομοφοβία και μη ανεκτικότητα που εκφέρονται εναντίον οποιουδήποτε αμφισβητεί τις “κοινωνικές προόδους”;»4.
 
Ο Ονφρέ έδωσε την εξής αποστομωτική απάντηση-ηχηρό ράπισμα κατά της νεοταξίτικης προπαγάνδας:
«[Εξηγούνται] ως η απόδειξη ότι ζούμε σε ένα νέο ολοκληρωτισμό. Διότι, στη δικτατορία, η διαφωνία ρυθμίζεται όχι μέσω του αντικρατικού διαλόγου αλλά μέσα από την ποινικοποίηση του αντιπάλου. Στον εικοστό αιώνα, φυλακίζαμε, εκτοπίζαμε, εξαφανίζαμε. Σήμερα, υβρίζουμε, αφήνουμε την αγέλη των κοινωνικών δικτύων να κάνει την δουλειά της ιδεολογικής εκκαθάρισης. Δεν βλέπω σε αυτό παρά την επιβεβαίωση των υποθέσεών μου».
 
Ο Ονφρέ θα ήταν αδύνατον να μην έχει επικαλεσθεί τον Τζωρτζ Όργουελ, εξ αφορμής του οποίου επισημαίνει ότι:5
«Όταν ο ιδιωτικός βίος γίνεται […] κρατική υπόθεση, και άρα πολιτική, βρισκόμαστε σε ολοκληρωτικό καθεστώς. Αυτό είναι το συμπέρασμα της Χάννα Άρεντ. […] Οι ολοκληρωτισμοί του χθες ήταν κρανοφόροι, ένοπλοι, αρβηλοφόροι, άρα ορατοί, ευκόλως ταυτοποιήσιμοι. Οι σημερινοί είναι ύπουλοι. Επωφελούνται από την εθελοδουλία που επιτρέπουν οι συνδεδεμένες συσκευές, με πρώτο το κινητό τηλέφωνο. Η πραγματική εξουσία παραμένει αόρατη, αλλά και οι μηχανισμοί αυτής της εξουσίας είναι αόρατοι. Τα δεδομένα που δίνουμε εμείς οι ίδιοι χρησιμοποιούνται, προφανώς, για να παράγουν κατευθυνόμενες συμπεριφορές: ψυχαναγκαστικές αγορές προϊόντων, αλλά και καλέσματα “στοχασμού“, ή μάλλον αποδοχή της κατήχησης της κυρίαρχίας ιδεολογίας – για παράδειγμα, αποδοχής της ανυπαρξίας οποιασδήποτε φυσικής νομοτέλειας και της παντοδυναμίας της τεχνολογικής βούλησης».
 
Πολύ σημαντική είναι και η τοποθέτηση του Ονφρέ στο ερώτημα πώς είναι δυνατόν τόσο λίγοι άνθρωποι να ανησυχούν από την τρομακτική επιθετικότητα που εκδηλώνεται από μια δικτατορία η οποία δεν πολτοποιεί το σώμα αλλά την ψυχή:
«Ο εγκέφαλος ο οποίος κατασκευάζεται στα σχολεία, με την εγκατάλειψη των μεθόδων ανάγνωσης που είχαν αποδείξει την αποτελεσματικότητά τους, με την εκμάθηση της ορθοφγραφίας, της γραμματικής, της σύνταξης, του ύφους, με την αποστήθιση, δεν είναι πλέον σε θέση να σκέπτεται. Μπορεί μονάχα να αναμασά τον χυλό που δημιουργούν τα όργανα που εργάζονται στην κατήχηση της ιδεολογίας που ονομάζεται μααστριχτική – στην πραγματικότητα, ασυγκράτητα φιλελεύθερη. Το σχολείο, το γυμνάσιο το λύκειο, το πανεπιστήμιο, αποτελούν τους κύριους χώρους αυτής της προπαγάνδας. Σε αυτούς πρέπει να προστεθούν τα ιδιωτικά και δημόσια μέσα ενημέρωσης, που επιδοτούνται από το καθεστώς, καθώς και ο χώρος των εκδόσεων. Ο εγκέφαλος μοιάζει με ατροφικό μυ: με τέτοια υποκατάστατα γνώσης, πώς είναι δυνατόν να κάνουμε το ένα ορθολογικό βήμα μετά το άλλο;».
 
Ο Ονφρέ λησμόνησε να εντάξει στους κύριους χώρους της προπαγάνδας και την δικαιοσύνη, η οποία σε εποχές ολοκληρωτισμού, έστω κατά πλειοψηφία, αποτελεί έναν από τους κινητήριους μοχλούς του «καθεστώτος». 
 
Λίγες αράδες παρακάτω, ο Ονφρέ καταλήγει σε ένα ζοφερό συμπέρασμα:
«Αυτοί οι δύο ολοκληρωτισμοί διαφέρουν στη μορφή, βεβαίως, αλλά θέλουν το ίδιο πράγμα: την υποτέλεια μίας αποχαυνωμένης μάζας που υποβάλλεται στο δόγμα τους. Σίγουρα, οι πρώτοι σκότωναν ανοιχτά, δηλητηρίαζαν, εκτόπιζαν, ενώ η εκκαθάριση των ανθρώπων σήμερα πραγματοποιείται χαμηλόφωνα και σιωπηλά».
 
Βεβαίως, επειδή η Ελλάδα μένει πάντοτε λίγο πίσω στις εξελίξεις, ο εγχώριος ολοκληρωτισμός διαθέτει ακόμη χαρακτηριστικά και από τον παλαιό-παραδοσιακό και από τον νέο-υβριδικό ολοκληρωτισμό. Γι’ αυτό, αφ’ ενός ξεχύνονται κατά του... αιρετικού δημάρχου τα νεοταξίτικα, πουλημένα ή πλανεμένα ροτβάιλερ, αφ’ ετέρου δε, παρεμβαίνει η εισαγγελία!
 
Αν... βελτιωθούμε λιγάκι, όλη την βρόμικη δουλειά θα την κάνουν εφεξής τα κανιβαλιστικά ροτβάιλερ!
 
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Σε κάποια ροτβάιλερ που δεν έχουν ιδέα από Ποινικό Δίκαιο αλλά πληκτρολογούν με το πάθος του ψευτοδικαιωματισμού, θα ήταν απαραίτητο να τεθεί... φίμωτρο! Το μεγάλο πρόβλημα της εποχής μας είναι ότι και η «κουτσή Μαρία» (άραγε, ανήκει πλέον και αυτή η φράση στο πεδίο της ρατσιστικής γλώσσας, στο μέτρο που θα μπορούσε να υποθέσει κάποιος ότι μέσω αυτής υποσηλώνεται αναπηροφοβία;) έχει την δυνατότητα να πάρει μια ψηφιακή ντουντούκα και ν' αρχίζει να φωνάζει ό,τι της καπνίσει. O tempora, o mores!
 
(*) Το ανωτέρω κείμενο δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα Κυριακάτικη Δημοκρατία, 13/10/2023, σελ. 14. 
 
Παραπομπές
 
1 Κατά Ματθαίον Ευαγγέλιο, 23:24.
2 Επιμ. Γ. Καραμπελιά, Εναλλακτικές Εκδόσεις, Αθήνα 2023.
3 Μτφ.: Δ. Παπαμιχαήλ, σελ. 37 επ.
4 Ό.π., σελ. 46.
5 Ό.π., σελ. 40, 41.
 



Share

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Οι ΛΟΑΤΚΙ πλέον έχουν καταλάβει κυβερνητικές, δικαστικές, πολιτικές, κοινωνικές θέσεις και ποδηγετούν νόμους και εξουσίες εις βάρος όλων εκείνων, που κρίνουν τις επαίσχυντες μέρες και πράξεις τους.
Χαρακτηρίζουν και καταδικάζουν τους φυσιολογικούς ανθρώπους ως ομοφοβικούς, φασίστες, ανώμαλους. Η ελευθερία του λόγου και το όποιος συλλογάται ελεύθερα ... συλλογάται καλά έχουν διαγραφεί. Αν σχόλιο αρνητικό εκφέρετε για τις ανωμαλίες τους, τότε αν είστε πολίτης θα συρθείτε στα δικαστήρια, αν είστε ιεράρχης θα στιγματισθείτε, αν είστε βουλευτής θα σας διαγράψουν, αν είσαι δημοσιογράφος θα απολυθείς και η κοινωνία άφωνη τα βλέπει και σωπαίνει και όπως ο μεγάλος Βάρναλης έγραψε ...
Έτσι στη σκότεινη ταβέρνα
πίνουμε πάντα μας σκυφτοί.
Σαν τα σκουλήκια, κάθε φτέρνα
όπου μας έβρει μας πατεί.
Δειλοί, μοιραίοι κι άβουλοι αντάμα,
προσμένουμε, ίσως, κάποιο θάμα ...

Κασσελακισμός και Πολακισμός έχουν επικρατήσει και σαν γάγγραινα απλώνονται στην πάλαι ποτέ χρηστή Ορθόδοξη Ελληνική κοινωνία, η οποία κυριευμένη, από υλισμό και ευμάρεια το μόνο που την ενδιαφέρει είναι να περνά καλά χωρίς να αναλογίζεται ότι το μέλλον των παιδιών της είναι και αβέβαιο και ζοφερό, διότι σύντομα εδώ θα είναι η στάχτη ενός λαού, που ήταν αιώνια φλόγα ...

Είστε περήφανοι για το μέλλον, που θα κληροδοτήσετε στην νέα γενιά; ΕΓΩ ΟΧΙ!!! Και όχι μόνο δεν είμαι περήφανη, αλλά ταυτόχρονα ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ.
Qui tacet consentit.
Ο σιωπών συναινεί.
Τ.Α.

Ανώνυμος είπε...

Σοβαροτητα διακρινεται και στα αρθρα και στα σχολια του koukfamily.
Nτ.

Ανώνυμος είπε...

Οι μεν νόμοι γίνονται για τους ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, οι δε υπό-νομοι, για διεφθαρμένους, ανώμαλους και πρωκτοτρυπίδες. Αυτούς προστατεύει σήμερα η εισαγγελική προπαγάνδα ...Και ο νοών νοείτω γιατί;
Μ.

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.