7 Απριλίου 2022

Το Μαξίμου κοιμάται! ΝΑΤΟ και Τουρκία αλωνίζουν στο Αιγαίο

Αεροπορικά μέσα αναζητούν τα πυρηνοκίνητα ρωσικά υποβρύχια και εισέρχονται στο FIR Αθηνών, χωρίς να καταθέτουν σχέδια πτήσεως, «κουρελιάζοντας» την εθνική κυριαρχία.
 
Η πολιτική της ελληνικής κυβέρνησης στο Αιγαίο και στη Μεσόγειο, μεσούντος του πολέμου στην Ουκρανία, είναι ανύπαρκτη και καθίσταται επικίνδυνη, διότι επιτρέπει στην Τουρκία -που είναι η μοναδική νατοϊκή χώρα που δεν έχει επιβάλει κυρώσεις στη Ρωσία– να αλωνίζει μαζί με άλλες νατοϊκές δυνάμεις στη Μεσόγειο και εντός του FIR Αθηνών, ψάχνοντας όλοι μαζί παρέα να βρουν τα τρία πυρηνοκίνητα ρωσικά υποβρύχια.
 
Από την Κύρα Αδάμ 
 
Η απουσία της Ελλάδας ισχυροποιεί τη «Γαλάζια Πατρίδα» του Ερντογάν, δεδομένου ότι στη Μεσόγειο και εντός του FIR Αθηνών οι ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις είναι ανύπαρκτες, με την κυβέρνηση να παριστάνει τον παρατηρητή από την κορυφή του Ολύμπου.
 
Κ. Μητσοτάκης: Ο ηγέτης μας απλός παρατηρητής των παραβιάσεων από τουρκικά και λοιπά νατοϊκά αεροσκάφη.
 
Μπάτε σκύλοι… 
 
Στις 23 Μαρτίου 2022 τέσσερα αεροπορικά μέσα χωρών του ΝΑΤΟ, ένα τουρκικό αεροσκάφος ναυτικής συνεργασίας, που απογειώθηκε από το Ντάλαμαν, ένα αεροσκάφος ναυτικής συνεργασίας των ΗΠΑ και ένα του Καναδά, που απογειώθηκαν από τη Σιγκονέλα της Ιταλίας, και ένα ελικόπτερο του 6ου Στόλου αλώνιζαν στη Μεσόγειο, για να εντοπίσουν τα τρία ρωσικά πυρηνικά υποβρύχια, καθ’ όσον αυτά συνιστούν απειλή για τα αεροπλανοφόρα ΗΠΑ – Γαλλίας. Και τούτο διότι είθισται, όταν υπάρχουν αεροπλανοφόρα στη Μεσόγειο, σε μόνιμη βάση να υπάρχουν τρία ρωσικά υποβρύχια και ρωσικά πλοία για να τα παρακολουθούν και για παν ενδεχόμενο. 
 
Πέραν αυτών, στην ίδια περιοχή δύο αντιτορπιλικά της Τουρκίας και πλείστα άλλα νατοϊκών χωρών, όλα μαζί, αλώνιζαν στη Μεσόγειο και συνεργάζονταν με τα τέσσερα προαναφερθέντα αεροπορικά μέσα. Μοναδική απούσα από τις επιχειρήσεις αυτές, η Ελλάδα, με την κυβέρνηση Μητσοτάκη να ετοιμάζεται τις ίδιες ημέρες για την παρέλαση της 25ης Μαρτίου, με στόχο την προβολή της. 
 
Τα επίσημα στοιχεία 
 
Για όλα αυτά επισημαίνονται τα ακόλουθα, όπως καταγράφονται σε επίσημα ελληνικά, τουρκικά, νατοϊκά και διεθνή στοιχεία.
 
1. Το ελικόπτερο του 6ου Στόλου έβαλε στα άχρηστα το σύνολο της Σύμβασης του ΙCΑΟ για την εναέρια κυκλοφορία στο FIR Αθηνών και ταυτόχρονα έριξε τη θέση της Ελλάδας στον Καιάδα. Ωστόσο ανέκυψε ένα θέμα που η κυβέρνηση οφείλει να διορθώσει άμεσα: Το ελικόπτερο του 6ου Στόλου δεν κατέθεσε σχέδιο πτήσεως ούτε αναχαιτίστηκε (επιτρέποντας πλέον στην Τουρκία να κάνει το ίδιο σε Αιγαίο και Μεσόγειο). 
 
Δεν υπάρχει αναφορά σε ελληνικό θεσμικό κείμενο βάσει του οποίου η Ελλάδα μπορεί να απαιτεί σχέδια πτήσεως για αεροσκάφη, ελικόπτερα κ.λπ. που απονηώνονται από πολεμικά πλοία ή αεροπλανοφόρα, που βρίσκονται ήδη εντός των ορίων του FIR Αθηνών (σ.σ.: δηλαδή πρώτα εισέρχεται το πολεμικό πλοίο στη θαλάσσια περιοχή εντός του FIR Αθηνών και μετά απονηώνονται τα αεροπορικά μέσα). 
 
Και τούτο διότι η Ελλάδα απαιτεί σχέδια πτήσεως -και μάλιστα μόνο από τα τουρκικά αεροσκάφη- μόνο όταν αυτά εισέρχονται εντός του FIR Αθηνών. Συγκεκριμένα, δεν υπάρχει ελληνικό θεσμικό κείμενο, που να απαιτεί σχέδια πτήσεως από αεροπορικά μέσα τα οποία απονηώνονται από πλοία ή αεροπλανοφόρα, όταν αυτά βρίσκονται σε θαλάσσια περιοχή εντός του FIR Αθηνών. 
 
Στην περίπτωση που δεν διορθωθεί η ανωμαλία αυτή, σε λίγο καιρό το τουρκικό αεροπλανοφόρο με τα ελικόπτερά του θα εισέρχεται στο Αιγαίο και στη Μεσόγειο εντός του FIR Αθηνών, αυτά θα απονηώνονται και θα πετάνε ανεξέλεγκτα και η Αθήνα δεν θα μπορεί να απαιτήσει σχέδια πτήσεως. 
 
Η αναχαίτιση του τουρκικού
 
2. Σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας, το τουρκικό αεροσκάφος ναυτικής συνεργασίας που απογειώθηκε από το Ντάλαμαν αναχαιτίστηκε για σκοπούς αναγνώρισης, επειδή δεν κατέθεσε σχέδιο πτήσης. Ωστόσο, το ελικόπτερο του 6ου Στόλου, μολονότι δεν κατέθεσε σχέδιο πτήσης, δεν αναχαιτίστηκε. 
 
Το γεγονός αυτό οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια τη χώρα σε περιπέτειες, καθώς η κυβέρνηση απαιτεί εφαρμογή των Κανόνων του ΙCΑΟ – σχέδια πτήσεως από το τουρκικό αεροσκάφος και δεν κάνει το ίδιο για το ελικόπτερο του 6ου Στόλου, με αποτέλεσμα να παραβιάζει τη Σύμβαση του Σικάγου, καθ’ όσον η Ελλάδα απαιτεί εφαρμογή της Σύμβασης από την Τουρκία και όχι από αμερικανικό ελικόπτερο. 
 
2,45 ώρες στο FIR Αθηνών
 
3. Τα αεροσκάφη των ΗΠΑ και του Καναδά απογειώθηκαν από τη Σιγκονέλα της Ιταλίας χωρίς να καταθέσουν σχέδιο πτήσεως στις ελληνικές Αρχές. Το μοναδικό σχέδιο πτήσεως που κατέθεσαν είναι απογείωση από τη Σιγκονέλα Ιταλίας και προσγείωση στη Σιγκονέλα Ιταλίας, έπειτα από 4,5 ώρες πτήσεως, γράφοντας στα άχρηστα την πτήση τους στο FIR Αθηνών, στο οποίο πέταξαν για 2,45 ώρες. 
 
Η «κυριακάτικη δημοκρατία» αποκαλύπτει χάρτη με την απεικόνιση των ιχνών των τεσσάρων αεροπορικών μέσων (overlay) ως τεκμήριο, επισημαίνοντας τα ακόλουθα: Τα αεροπορικά μέσα και τα πολεμικά πλοία μαζί με τα τουρκικά αλώνιζαν στη Μεσόγειο και πετούσαν στην καρδιά της Ελλάδας και εντός του FIR Αθηνών, αλλά η Ελλάδα και τα μέσα των ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων ήταν απόντα, ωσάν η ηπειρωτική Ελλάδα να βρίσκεται στη Μαδαγασκάρη και η κυβέρνηση δηλώνει ότι δεν έχει καμιά σχέση με τη Μεσόγειο.
 
Τα τέσσερα νατοϊκά αεροπορικά μέσα αλώνιζαν στις 23 Μαρτίου στη Μεσόγειο, σε θαλάσσια περιοχή εντός του FIR Αθηνών, με την Ελλάδα εντελώς απούσα και το ελληνικό αεροσκάφος ναυτικής συνεργασίας να ετοιμάζεται για την παρέλαση της 25ης Μαρτίου.
 
Σημειώνεται ιδιαίτερα το γεγονός ότι μολονότι η κυβέρνηση είχε διαθέσιμο και αναβαθμισμένο από το 2018 αεροσκάφος ναυτικής συνεργασίας P-3, εντούτοις στις 23 Μαρτίου 2022 δεν το έστειλε στη Μεσόγειο μαζί με τα άλλα νατοϊκά μέσα -για να υπάρξει ελληνική παρουσία και να μην αφήνει τον Ερντογάν να αλωνίζει στη «Γαλάζια Πατρίδα» του και να τον κατοχυρώνει-, για να το έχει έτοιμο στην παρέλαση, προκειμένου να πάρει τα εύσημα. 
 
Αποδείξεις 
 
4. Η «κυριακάτικη δημοκρατία» αποκαλύπτει, πέραν των ανωτέρω, τη διεθνή αγγελία της κυβέρνησης Α 0931/22, με την οποία φαίνεται ότι ναυτική νατοϊκή δύναμη με επικεφαλής την Τουρκία ελέγχει τη Μεσόγειο για τις ρωσικές δυνάμεις, δηλαδή η Τουρκία κάνει έλεγχο στην περιοχή της Μεσογείου, με την Ελλάδα και πάλι απούσα, λες και βρίσκεται σε άλλο ημισφαίριο.
 
Η διεθνής αγγελία της κυβέρνησης (ΝΟΤΑΜ) Α 0931/22 
 
Η κυβέρνηση έχασε εντελώς τον μπούσουλα των εθνικών θεμάτων 
 
Ο συνδυασμός των αεροπορικών και ναυτικών δραστηριοτήτων στη Μεσόγειο για τον πόλεμο στην Ουκρανία, με την Αθήνα να παριστάνει τον θεατή, δείχνει ότι η κυβέρνηση έχει χάσει τελείως τοn μπούσουλα των εθνικών θεμάτων. 
 
Eνα πολύ συγκεκριμένο γεγονός συνέβη στις 28 Μαρτίου: Eνα αεροσκάφος ηλεκτρονικού πολέμου / κατασκοπευτικό των ΗΠΑ απογειώθηκε από τη Σιγκονέλα, πέρασε πλείστες φορές «κοκορέτσι» την Ελλάδα στα 62.000 πόδια και πήγε στη Μαύρη Θάλασσα. Στόχο είχε να καταγράψει τη διάταξη μάχης των ρωσικών δυνάμεων, οι οποίες πιθανόν να εισβάλουν στη Σεβαστούπολη και την Οδησσό. 
 
Η «κυριακάτικη δημοκρατία» αποκαλύπτει χάρτη που απεικονίζει το ίχνος του αεροσκάφους των ΗΠΑ (overlay) ως τεκμήριο, επισημαίνοντας: 
 
α) Σύμφωνα με το ΑΝΝΕΧ (Παράρτημα) 2 της Σύμβασης του ΙCΑΟ προσθήκη 4 άρθρο 1.6 επιβάλλει στα UAV (Unmanned Aerial Vehicle – μη επανδρωμένα αεροσκάφη) να καταθέτουν σχέδιο πτήσεως για τον διεθνή εναέριο χώρο των FIR, όπου θα πετάξουν και διπλωματική άδεια επτά ημέρες πριν από την απογείωση, καθώς επίσης και σχέδιο πτήσεως, στην περίπτωση που περνούν πάνω από εθνικό εναέριο χώρο άλλης χώρας. 
 
Με βάση αυτό, η κυβέρνηση αναχαιτίζει τα τουρκικά UAV που δεν καταθέτουν σχέδια πτήσης. Το συγκεκριμένο αμερικανικό UAV Global Hawk(κεντρική φωτο) κατέθεσε σχέδιο πτήσης μόνο στη Σιγκονέλα και όχι στην Ελλάδα, ενώ δεν ζήτησε ούτε διπλωματική άδεια, με αποτέλεσμα η ελληνική κυριαρχία, τα σχέδια πτήσης, τα 10 ν.μ. εθνικού εναέριου χώρου και η περιοχή έρευνας και διάσωσης να πηγαίνουν άπατα. 
 
β) Η Αθήνα σε εφαρμογή του ΑΝΝΕΧ 2 αναχαιτίζει τα τουρκικά UAV -και πολύ καλά κάνει-, όμως δεν έκανε το ίδιο και με το Global Hawk. Το FIR και το UIR HELLAS εκτείνεται καθ’ ύψος απεριόριστα εντός του οποίου τον έλεγχο της εναέριας κυκλοφορίας τον ασκεί η Αθήνα. Η μη αναχαίτιση ή διπλωματική διαμαρτυρία με οποιονδήποτε τρόπο για την πτήση του αμερικανικού UAV Global Hawk δείχνουν ότι η κυβέρνηση απεμπολεί τις αρμοδιότητες της Αθήνας που της έχει αναθέσει ο ΙCΑΟ εντός του FIR/UIR. 
 
Το μη επανδρωμένο αμερικανικό κατασκοπευτικό Global Hawk παρακολουθεί τις ρωσικές δυνάμεις σε Οδησσό και Σεβαστούπολη. Προηγουμένως έχει περάσει πλείστες φορές «κοκορέτσι» το FIR Αθηνών στα 62.000 πόδια, χωρίς να καταθέσει σχέδιο πτήσεως ή να λάβει διπλωματική άδεια. 
 



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.