13 Ιουλίου 2017
Η τραγική κατάρρευση στην εκπαίδευση.
Γράφει ο Ναπολέων Λιναρδάτος
Στις φετινές πανελλήνιες «η μεγαλύτερη συχνότητα βαθμολογιών, σε όλα σχεδόν τα μαθήματα, ήταν κάτω του 10.» Στην Ιστορία γενικής Παιδείας, εννέα στους δέκα υποψήφιους έγραψαν κάτω από την βάση. Στα Μαθηματικά προσανατολισμού σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής, οκτώ στους δέκα έγραψαν κάτω από την βάση. Παρόλο που οι πανελλήνιες κάθε χρόνο γίνονται και ευκολότερες για ψηφοθηρικούς λόγους, αυτή η πολιτική που σκοπό έχει να δημιουργήσει πληθωρισμό στις βαθμολογίες, αδυνατεί να αποκρύψει την κατάρρευση της κρατικής παιδείας.
Δεν χρειάζεται να έχεις πάρει πάνω από την βάση στα Μαθηματικά για να καταλάβεις ότι ένα 15αρι της δεκαετίας του 70 δεν ήταν το ίδιο με αυτό της δεκαετίας του 80, και αυτό του 80 με αυτό του 90 και ούτω καθεξής. Η ελληνική πολιτική τάξη κατάφερε να κάνει στην εκπαίδευση ότι έκανε και με την δραχμή, από υποτίμηση σε υποτίμηση το πάει. Μιας και δεν καθορίζουν οι γονείς την εκπαίδευση των μαθητών, η πολιτική τάξη παίρνει τις αποφάσεις πάντοτε με κριτήριο τα συμφέροντα της.
Ακολουθώντας την σοσιαλιστική λογική, που είναι πλέον η επίσημη θρησκεία του έθνους, ο βαθμός δεν έχει αξία επειδή αντιπροσωπεύει την πραγματική γνώση και την ικανότητα του μαθητή, αλλά αν το σχολείο δίνει το βαθμό, τότε ο μαθητής υποτίθεται ότι έχει την ανάλογη γνώση και ικανότητα. Ειδικά οι κυβερνώντες, αντιλαμβάνονται την βαθμολογία με το ίδιο τρόπο που αντιλαμβάνονται το χρήμα. Το χρήμα γι’ αυτούς δεν έχει αξία επειδή αντιπροσωπεύει την παραγωγή και παραγωγικότητα μιας οικονομίας, αλλά το χρήμα είναι ο πλούτος – εξ ου και το «λεφτά υπάρχουν.»
Στα 40 και πλέον χρόνια της μεταπολίτευσης η πολιτική τάξη κατέστρεψε οτιδήποτε είχε αξία στην εκπαίδευση. Μετέτρεψε και αυτόν τον τομέα σε έναν ακόμα θεσμό που έχει ως κεντρικό λόγο ύπαρξης την διαιώνιση της εξουσίας της πολιτικής τάξης. Μοιράζει διορισμούς και προνόμια αργομισθίας στους εκπαιδευτικούς, απονέμει εύκολα πτυχία στους μαθητές, δίνει εξουσίες στους συνδικαλιστές και φοιτητοπατέρες.
Ήταν επόμενο να επέλθει η κατάρρευση και στο χώρο της εκπαίδευσης. Μια κατάρρευση που είναι τόσο δραματική που ούτε ο πληθωρισμός στην βαθμολογία δεν μπορεί να αποκρύψει. Στο εγγύς μέλλον οι νέοι θα ανακαλύψουν ότι το πολιτικό σύστημα δεν τους φόρτωσε μόνο ένα τεράστιο χρέος, υψηλούς φόρους και μια κατεστραμμένη οικονομία.
Κρατικοποιώντας και πολιτικοποιώντας την εκπαίδευση τους περιόρισε δραστικά και τα εφόδια για να αντιμετωπίσουν την υπάρχουσα κρίση. Δεν είναι τυχαίο που ο κ. Τσίπρας ως συνεπής αριστερός κάνει ό,τι είναι δυνατόν για να αποφύγει τις συνέπειες των πολιτικών που εφαρμόζει και προπαγανδίζει. Τα δικά του παιδιά τα στέλνει σε ιδιωτικό σχολείο.
πηγή
Στις φετινές πανελλήνιες «η μεγαλύτερη συχνότητα βαθμολογιών, σε όλα σχεδόν τα μαθήματα, ήταν κάτω του 10.» Στην Ιστορία γενικής Παιδείας, εννέα στους δέκα υποψήφιους έγραψαν κάτω από την βάση. Στα Μαθηματικά προσανατολισμού σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής, οκτώ στους δέκα έγραψαν κάτω από την βάση. Παρόλο που οι πανελλήνιες κάθε χρόνο γίνονται και ευκολότερες για ψηφοθηρικούς λόγους, αυτή η πολιτική που σκοπό έχει να δημιουργήσει πληθωρισμό στις βαθμολογίες, αδυνατεί να αποκρύψει την κατάρρευση της κρατικής παιδείας.
Δεν χρειάζεται να έχεις πάρει πάνω από την βάση στα Μαθηματικά για να καταλάβεις ότι ένα 15αρι της δεκαετίας του 70 δεν ήταν το ίδιο με αυτό της δεκαετίας του 80, και αυτό του 80 με αυτό του 90 και ούτω καθεξής. Η ελληνική πολιτική τάξη κατάφερε να κάνει στην εκπαίδευση ότι έκανε και με την δραχμή, από υποτίμηση σε υποτίμηση το πάει. Μιας και δεν καθορίζουν οι γονείς την εκπαίδευση των μαθητών, η πολιτική τάξη παίρνει τις αποφάσεις πάντοτε με κριτήριο τα συμφέροντα της.
Ακολουθώντας την σοσιαλιστική λογική, που είναι πλέον η επίσημη θρησκεία του έθνους, ο βαθμός δεν έχει αξία επειδή αντιπροσωπεύει την πραγματική γνώση και την ικανότητα του μαθητή, αλλά αν το σχολείο δίνει το βαθμό, τότε ο μαθητής υποτίθεται ότι έχει την ανάλογη γνώση και ικανότητα. Ειδικά οι κυβερνώντες, αντιλαμβάνονται την βαθμολογία με το ίδιο τρόπο που αντιλαμβάνονται το χρήμα. Το χρήμα γι’ αυτούς δεν έχει αξία επειδή αντιπροσωπεύει την παραγωγή και παραγωγικότητα μιας οικονομίας, αλλά το χρήμα είναι ο πλούτος – εξ ου και το «λεφτά υπάρχουν.»
Στα 40 και πλέον χρόνια της μεταπολίτευσης η πολιτική τάξη κατέστρεψε οτιδήποτε είχε αξία στην εκπαίδευση. Μετέτρεψε και αυτόν τον τομέα σε έναν ακόμα θεσμό που έχει ως κεντρικό λόγο ύπαρξης την διαιώνιση της εξουσίας της πολιτικής τάξης. Μοιράζει διορισμούς και προνόμια αργομισθίας στους εκπαιδευτικούς, απονέμει εύκολα πτυχία στους μαθητές, δίνει εξουσίες στους συνδικαλιστές και φοιτητοπατέρες.
Ήταν επόμενο να επέλθει η κατάρρευση και στο χώρο της εκπαίδευσης. Μια κατάρρευση που είναι τόσο δραματική που ούτε ο πληθωρισμός στην βαθμολογία δεν μπορεί να αποκρύψει. Στο εγγύς μέλλον οι νέοι θα ανακαλύψουν ότι το πολιτικό σύστημα δεν τους φόρτωσε μόνο ένα τεράστιο χρέος, υψηλούς φόρους και μια κατεστραμμένη οικονομία.
Κρατικοποιώντας και πολιτικοποιώντας την εκπαίδευση τους περιόρισε δραστικά και τα εφόδια για να αντιμετωπίσουν την υπάρχουσα κρίση. Δεν είναι τυχαίο που ο κ. Τσίπρας ως συνεπής αριστερός κάνει ό,τι είναι δυνατόν για να αποφύγει τις συνέπειες των πολιτικών που εφαρμόζει και προπαγανδίζει. Τα δικά του παιδιά τα στέλνει σε ιδιωτικό σχολείο.
πηγή
Κατηγορία Θέματος
Εθνική Προδοσία,
Ειδήσεις-Πολιτική,
Θέματα Παιδείας,
Θρησκευτικά θέματα,
Ιστορικά θεματα,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου