Γράφει ο Μανουήλ Αγγελος Γιαννόπουλος
Η εξουσια της
νεας ταξης υπαρχει πλέον στις μέρες μας σε ποικίλους θεσμούς και
ιδιαιτέρως σε αυτόν της δημόσιας εκπαίδευσης, η οποία εχασε οριστικα την
ιδιοτητα του εθνικου, παιδαγωγικου και κοινωνικού αγαθού. Το ένα κρατος
μετα το άλλο υποκυπτουν στην νεα ταξη πραγματων. Ο βαθμός της εθνικής
ανεξαρτησίας και η δυνατότητα των κρατών να ορίζουν ανεξάρτητη
εθνικη-παιδαγωγικη πολιτική μειώνεται δραματικά ειτε εξανεμίζεται. Στην
Ελλαδα τα πραγματα είναι ακομη χειροτερα διοτι από τον Ιουνιο του 2010
εχει καταλυθεί το Ελληνικο συνταγμα και εχει γινει πραξικοπημα.
Όλα αυτά
συμφωνα με τον Ειδημονα Γεωργιο Κασιματη τον κορυφαιο συνταγματολογο
στην Ελληνικη επικρατεια.
Για οσους δεν γνωριζουν ο υπατος των Φιλοσοφων
ο Αριστοκλής μας διδαξε ότι για κάθε τομεα υπαρχει ο ειδημων. Μαλιστα
αναφερει ότι ο κάθε ανθρωπος θα πρεπει να ακολουθει τον κλαδο στον οποιο
παρουσιαζει το μεγιστο των ικανοτητων του, ώστε να εχει η πατριδα το
μεγιστο οφελος σε εθνικο και κοινωνικο επιπεδο.
Η επιβολή της νεας ταξης
ειχε είτε άμεσα είτε έμμεσα καταστρεπτικες συνεπειες για την Ελληνικη
δημοσια εκπαιδευση. Με εντολη της νεας ταξης, στην δημοσια εκπαιδευση τα
τρια πιο σημαντικα μαθηματα, το μαθημα της Ελληνικης ιστοριας το μαθημα
των αρχαιων Ελληνικων και το μαθημα των θρησκευτικών κυριολεκτικα όχι
μονον εχουν υποβαθμιστεί, αλλα εχουν εξευτελιστεί, με τον τροπο που
διδάσκονται αλλα και την διδακτεα υλη την οποια καθοριζει ο εκαστοτε
υπουργος παιδειας.
Τα τρια αυτά μαθηματα είναι τα σπουδαιοτερα ολων
διοτι δημιουργουν την εθνικη και την χριστιανικη συνειδηση των
μελλοντικων Ελλήνων. Για αυτό όχι μονον τα υποβαθμισαν αλλα τα
μετετρεψαν σε μαθηματα που όχι μονον δεν δημιουργουν Ελληνες, αλλα
αντιθέτως δημιουργουν ανθέλληνες και γενιτσαρους. Τα τρια αυτά μαθηματα
δεν βοηθουν μονον στην αναπτυξη των σωστων Ελληνοχριστιανικών αρχων,
αλλα βοηθουν τα μεγιστα και στην ηθικη διανοητικη,
κοινωνικη, επαγγελματικη εξελιξη του κάθε ανθρωπου.
Για
αυτό οι νεοταξιτες αλλαξαν την παιδεια και ειδικα τα μαθηματα των
Θρησκευτικών, της Ελληνικης Ιστοριας, και των Αρχαιων Ελληνικων.
Χτυπησαν δηλαδή στην ριζα το "κακο", το οποιο για εκεινους είναι ο
Ελληνοχριστιανισμος. Όμως εκτος από την παιδεια χτυπησαν τις ηθικες
αξιες, τα χρηστα ηθη, και τον θεσμο της οικογενειας. Καθημερινα από την
τηλεοραση, τον κινηματογραφο, το διαδικτυο, τα περιοδικα, βομβαρδιζουν
μικρους και μεγαλους με ότι πιο χυδαιο, και σεξουαλικα ανωμαλο υπαρχει.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
Δυστυχως
σκοπιμα και μεθοδευμενα τα διδασκουν με τετοιο τροπο, ώστε σχεδόν ολοι
να απεχθάνονται τα αρχαια Ελληνικα. Επετυχαν λοιπον οι νεοταξιτες να
προκαλεσουν τρομερη δυσφορια, με τον τροπο που διδασκαν τα αρχαια
Ελληνικα, στα σχολεια.
Φυσικα ο τροπος διδασκαλίας για αυτό το υπεροχο
μαθημα θα έπρεπε να είναι ακριβως ο αντίθετος, να γινεται με
υπομονη-κατανοηση και αγαπη για αυτό το ιερο μαθημα. Ο σωστος Ελληνικος
τροπος διδασκαλιας των αρχαιων Ελληνικων είναι, όταν αυτοι οι οποιοι τα
διδασκουν τα αγαπουν, είναι συμμαχοι με τα παιδια, και όχι αδιαφοροι,
ειτε είναι εναντια στα παιδια. Ο σωστος δάσκαλος σε όλα εχει την
παιδεια, και την υπομονη, να εξηγησει με οσους τροπους χρειαζεται,
οποιαδήποτε απορια- δυσκολια εχουν οι μαθητες. Οι σωστοι δάσκαλοι με
σοβαροτητα και ηπιοτητα, κανουν τους μαθητες να αγαπησουν και να
εκτιμησουν τον υπερπολυτιμο θησαυρο τον οποιο εχουν στα χερια τους. Οι
σωστοι καθηγητες πρεπει να είναι συμμαχοι των παιδιων, αυτό όμως γινεται
μονον στα μουσικα σχολεια οπου τα παντα κινουνται πιο ελευθερα-
δημοκρατικα και πολύ ευχαριστα, σε σχεση με τα σχολεια γενικης παιδειας.
Αντιθέτως στα περισσοτερα σχολεια γενικης παιδειας της δευτεροβάθμιας
εκπαιδεύσεως, οι καθηγητές είναι παγερα αδιαφοροι, ειτε εχθρικοι με
αποτέλεσμα να στέκονται εμποδιο στην εξελιξη και τις σπουδες των
παιδιων. Τα αρχαια Ελληνικα αυτό το υπερπολυτιμο μαθημα-συμμαχο για την
εθνικη- ατομικη μας επιβίωση μας το αφαιρεσαν σκοπιμως.
Την ιδια εποχη
που εδώ στην Ελλαδα σκοπιμα εξαθλιωνουν τα παιδια σε πνευματικο επιπεδο,
ολες οι χωρες που δεν εχουν χασει την ανεξαρτησια τους, διδάσκονται οι
ξενοι την μητρικη μας γλωσσα με πολύ μεγαλη χαρα και για αυτό
προοδευουν ως χωρες. Όχι μονον μεγαλουργουν μεσω των αρχαιων Ελληνικων,
αλλα καποιοι εξ αυτων αισθανονται πολύ υπερήφανοι, και ταυτόχρονα
υπερμετρα τυχεροι που διδάσκονται την μητρικη μας γλωσσα.
Σκεφτείτε ότι
στο εξωτερικο ακομη και σε μαθητες με τεράστιες μαθησιακες δυσκολιες,
διδασκονται τα αρχαια Ελληνικα. Αυτό διοτι είναι η απολυτη μαθηματικη
γλωσσα, η οποια ακονιζει κυριολεκτικα το μυαλο. Διαβαζοντας μια σελιδα
την ημερα, από ένα οποιοδήποτε αρχαιο Ελληνικο κειμενο, μαθητες με
τεράστιες μαθησιακες δυσκολιες στο εξωτερικο εγιναν αριστούχοι.
Ξεπερασαν στην βαθμολογια ακομη και τους συμμαθητες τους οι οποιοι δεν
ειχαν καμια απολυτως μαθησιακη δυσκολια. Τα αρχαια Ελληνικα την ιστορια
και τα θρησκευτικα τα τρια αυτά σκοπιμως υποβαθμισμένα και αλλοιωμενα
μαθηματα, μπορει να τα αντικαστησουν εν μερη τα σωστα ειδη μουσικης.
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ.
Πανω
από όλα ο στοχος είναι ο Σωτηρας Χριστος, τον οποιο θελουν να τον
παρουσιασουν, όχι ως αληθινο Θεο, αλλα ως ένα φωτισμενο-κατατρεγμενο
μεταναστη διδασκαλο. Στην καλυτερη των περιπτώσεων παρουσιαζουν τον
Χριστο μας, σαν έναν φωτισμενο προφητη "ισαξιο" των αλλων "προφητών" από
τις άλλες θρησκείες.
Στα θρησκευτικα οι
νεοταξιτες δημιουργουν σκοπιμα στα παιδια σύγχυση, ενσπειροντας τους την
αμφιβολία ότι ο Χριστός δεν ηταν αληθινος Θεος, αλλα ενας "προφήτης" των
Ισμαηλιτων ειτε και "προφητης" των αλλων θρησκειων. Σε μια τετοια ηλικια
που είναι τα παιδια, είναι πολύ ευκολο να οδηγηθουν σε επικινδυνες
πλανες.
Τα παιδια σε αυτην την πολυ μικρη ηλικια
είναι αδύνατο να εχουν σωστη εικόνα της θρησκευτικής χριστιανικης
πίστεως. Ακόμα και εαν πηγαίνουν σε κατηχητικό σχολείο της ενορίας τους.
Ερχεται το εκπαιδευτικό υλικό όχι μόνο να μην βοηθήσει το παιδί μιας
ορθόδοξης οικογένειας στη διαμόρφωση της Ορθοδοξης πιστεως, αλλα
αντιθετως να κλονίσει τις θρησκευτικές του πεποιθήσεις.
Στην
εκτη Δημοτικού, διδασκεται η αποψη του μαρξιστη δημιουργου Μπερτολτ
Μπρεχτ μεσα από το ποιημα του, σχετικα με τους ειβολεις (συμφωνα με το
διεθνες δικαιο) μεταναστες. Μαζι με αυτά τα παιδια θα μαθαινουν για την
ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΟΗΕ (1948), περι
των ανθρωπινων δικαιωματων.
Τωρα τι σχεση εχουν τα θρησκευτικα με τον
ΟΗΕ, την νομικη, την πολιτική και την προστασια των ανθρωπινων
δικαιωματων, μονον αυτοι γνωριζουν να μας απαντησουν. Όμως την
πραγματικη απαντηση ολοι την γνωρίζετε, οτι προσπαθουν να κανουν
ανθέλληνες γενιτσαρους τα παιδια μας και πολιτες του κοσμου, όπως εχουν
κανει εδώ και δυο δεκαετιες τα περισσοτερα παιδια. Ενας ακομη λογος που
το κανουν είναι για να αποδεχθουν τα παιδια ευκολοτερα τους εισβολεις.
IΣΤΟΡΙΑ.
ΤΟ ΠΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΠΗΓΗ ΖΩΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΝΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΚΗ
ΓΝΩΣΗ ΤΟ ΕΧΩ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ ΦΟΡΕΣ.
ΕΝΑ ΕΘΝΟΣ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΙΜΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΟ ΟΤΙ ΘΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΓΗΣ.
Η σωστη μουσικη
αποδεδειγμενα προσφερει τα παντα, σε έναν ανθρωπο λυτρωνει,
εξευγενιζει, ισορροπει, καλλιεργει, ηρεμει και ομορφαίνει τις
ανθρώπινες ψυχές, τις γεμίζει με αγαπη για τον συνάνθρωπο, την ζωη και
κάθε τι ωραίο. Τα σωστα ειδη μουσικης είναι απαραιτητα διοτι είναι το
μονο αντιδοτο κατά της οικονομικης, πνευματικης, ηθικης κρισης ενω
ταυτοχρονα θα ενισχυσει την αντιμετωπιση των δυσκολιων της ζωης.
Στα
μουσικα σχολεια, κινουνται όλα πιο ελευθερα, πιο δημοκρατικα, πιο
ομορφα. Οι μαθητες πραγματικα ξεχωριζουν απο τους υπολοιπους. Η μουσική
μπορεί να οδηγήσει σε υψηλές ακαδημαϊκές επιτυχίες αυτο διότι διεγείρει
τις περιοχές του εγκεφάλου που σχετίζονται με το διάβασμα, τα μαθηματικά
και τη συναισθηματική ανάπτυξη.
Η
εφαρμογή ολων των καινοτομων μεθοδων των μουσικων σχολειων σε συνδυασμο
με την ψυχοθεραπευτικη επιδραση της μουσικης στην αναπτυξη της κριτικης
σκεψης (εκλογες) και ορθης πολιτιστικης συνειδησης αποτελουν το
αντίδοτο στην οικονομικη, πνευματικη, πολιτιστικη, ηθικη εξαθλιωση.
Τα
μουσικα σχολεία γίνονται ενα πεδίο ανταλλαγης ιδεων,
δημιουργικοτητας-ελευθερης εκφρασης και ευρειας καλλιτεχνικης
καλλιεργειας, με την μουσικη να αποτελει κεντρικο κομματι της
καθημερινοτητας των παιδιων.
Τα
μουσικα σχολεία αναπτύσουν το ηθος, την διανοητικη ικανοτητα, την δημιουργικότητα και το ταλέντο. Δικαιωματικα μπορούμε να αναφερουμε οτι
τα σχολεια αυτά δημιουργουν ανθρωπους ανωτερης ποιοτητας μεσα από την
μουσικη τους παιδεια.
Μεσα από τις συναυλιες τα παιδια που πηγαινουν
στο μουσικο σχολειο ειναι γεγονος ότι ωριμάζουν πιο γρηγορα και ειναι
ανωτέρου πνευματικου επιπεδου.
Στα μουσικα
σχολεια μηδενίζεται, ειτε μετριαζεται η παραβατικοτητα αναλογα με το
επιπεδο του σχολειου, των οικογενειων κλπ. Επισης μεταξυ πολλων αλλων
εκμηδενίζεται η περιπτωση κακοποιησεως για τα ζωα.
Τα
μουσικα σχολεία λειτουργούν οπωσδήποτε ως αντίβαρο στην μαστιγα
του συγχρονου τρόπου ζωής της νεας ταξης και στην εξάπλωση της
τηλεοπτικης-μιντιακης εξαθλιωσεως.
Αθόρυβα και μεθοδικα, τα
σχολεια αυτα μετατρεπονται σε κεντρα εξερευνησης της παραδοσιακης
μουσικης και των τροπων που μπορει να διδαχθει η κατεξοχην Ελληνικη
μουσικη μας παράδοση.
Είναι γεγονος αδιαμφισβητητο ότι τα Μουσικα Σχολεια είναι η πρώτη οργανωμενη προσπαθεια συστηματοποιησης της διδασκαλιας της Ελληνικης εντεχνης- παραδοσιακής-λαικης μουσικής. Οι μέθοδοι διδασκαλίας καλυπτουν καθε δυνατό τροπο μεταδοσης της γνωσης.
Τα
μουσικα σχολεια υποστηριζουν την συνεχιση του Ελληνικου μουσικου
πολιτισμου και την εξειδικευμένη μουσική εκπαίδευση. Στους αποφοιτους
των μουσικων λυκειων, δινεται η ευκαιρια μεσω εξετασεων, να κατοχυρωσουν
τους διαφορους τιτλους μουσικων σπουδων, οι οποιοι ειναι ισοτιμοι με
αυτους που δινονται απο την πολιτεια σε όλα τα μουσικα εκπαιδευτικα
ιδρυματα.
Οι απόφοιτοι των μουσικών σχολείων
αποκτουν, ύστερα από εξετάσεις που διενεργεί το υπουργείο παιδείας τον
Σεπτέμβριο κάθε διδακτικού έτους, πτυχίο μουσικής ειδικότητας, σύμφωνα
με το νόμο 2158/1993 (ΦΕΚ 109Α - άρθρο 8, παράγραφος 5).
Τα
προσόντα των καθηγητών–εξεταστών, η εξεταστέα ύλη των μουσικών
μαθημάτων, οι προϋποθέσεις και η διαδικασία των εξετάσεων ρυθμίζονται με
αποφάσεις του υπουργού παιδείας.
Τα πτυχια που
δινονται ειναι πτυχιο θεωρητικων Ευρωπαικης μουσικης, πτυχιο Ελληνικης
παραδοσιακης μουσικής και "Βυζαντινής". Επισης δινεται πτυχιο για
Ελληνικα παραδοσιακα οργανα.
Ακομη ολοι
οι ασθενείς οικονομικα ανθρωποι, τους δινεται η ευκαιρια να σπουδασουν
τα παιδια τους στον κλαδο της μουσικης, χωρις να χρειαζεται να
πληρωσουν, για να πηγαινουν σε ωδεια.
Στα
μουσικα σχολεια μεταξυ αλλων εχουμε μαθηματα Ευρωπαϊκής και
"Βυζαντινης" Μουσικης, οι μαθητες διδασκονται σε ατομικα μαθηματα και
τρια μουσικά οργανα. Ένα όργανο επιλογης όπως κιθαρα, ουτι, βιολι,
σαντουρι, κανονακι, κρουστα, τσελο, ακορντεον, σαξοφωνο, κλαρινετο, κλπ,
καθως και δυο υποχρεωτικά οργανα επιλογης, το πιανο ως οργανο της
ευρωπαικης μουσικης, και τον ταμπουρά, ως οργανο της Ελληνικης
παραδοσιακης μουσικης. Επισης αναλογα την περιοχη, αντι για ταμπουρα,
διδασκεται το μαντολινο ειτε η λύρα.
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ-ΙΕΡΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΕΙΝΑΙ Η ΙΕΡΗ ΤΡΙΑΔΑ Η "ΑΓΙΑ" ΤΡΙΑΔΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ. ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΤΡΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΟΔΗΓΕΙΤΑΙ ΜΕ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΣΤΟΝ ΑΦΑΝΙΣΜΟ. ΤΟ ΤΕΤΑΡΤΟ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΟ ΜΑΘΗΜΑ ΜΕ ΤΑ ΤΡΙΑ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΥΣΙΚΗ.
συνεχίζεται στο 2ο μέρος
Δείτε μερικά σχετικά βίντεο
Δάκρυ στο γυαλί (Μουσικό Σχολείο Βόλου) - YouTube
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου