13 Δεκεμβρίου 2016
Περί Παιδείας Ξανά
Τοῦ Γιώργου Κακαρελίδη
Καθηγητοῦ Ἐφαρμογῶν στὴν Ἐπιχ. Ἔρευνα και Στατιστικὴ
τοῦ ΤΕΙ Δυτικῆς Ἑλλάδος
Δηλαδή βαλτοί εἶναι οἱ ὑπουργοί Παιδείας καί δὲν κάθονται στ’αὐγά τους, νὰ περάσῃ ἤσυχα ἡ θητεία τους; Καί θέλουν σώνει καί καλά ν’ἀφήσουν τὸ ... στίγμα τους; Πόσες φορές θά πρέπῃ νὰ τὸ ποῦμε, guys; Ἡ Παιδεία πρέπει νὰ εἶναι ἐξόχως συντηρητική στίς ἀλλαγές. Καί αὐτό ἐξ ὁρισμοῦ της. Γιατί ἡ ἐκπαίδευση χρειάζεται τουλάχιστον 20 χρόνια ἐφαρμογῆς συνεκτικοῦ καὶ συνεποῦς προγράμματος, γιά μία καί μόνη γενιά(!!), φαντασθῆτε για πέντ’ ἕξι, ἀπό τό νηπιαγωγεῖο μέχρι τό Πανεπιστήμιο. Ἑνὸς προγράμματος, ποὺ θὰ ὑπηρετῇ τόν στόχο τῆς Παιδείας καί τῆς ἐκπαίδευσης. Φυσικά δὲν εἶναι «ἀλλαγές» ἄν θὰ βάλουν κομπιούτορες στά σχολειά ἤ θά .. εἰσάγουν (sic) «διαθεματικό» τρόπο ἐκπαίδευσης καί ἄλλα τέτοια φληναφήματα ποὺ πετᾶνε δεξιά ἀριστερά οἱ μεταπολιτευτικές ὑπουργάρες.
Ἀλλαγή στήν Παιδεία σημαίνει ἀλλαγή στοχοθεσίας (τά ἄλλα δὲν εἶναι ἁρμοδιότητα ὑπουργοῦ). Ἄν τούς ρωτήσετε γιά τόν στόχο, γιά ποιό λόγο ὑπάρχει ὁλάκερο ὑπουργεῖο Παιδείας καί τί ὑπηρετεῖ, θά μείνουν ἄφωνοι! Τό πολύ πολύ νά ψελλίσουν τετριμμένα, περί συντονισμοῦ, λειτουργίας σχολειῶν κτλ. Ποὺ κάλλιστα μποροῦν νὰ εἶναι τοπική ἁρμοδιότητα γραφείου, οὔτε κἄν τμήματος.
Ἡ Παιδεία, μοναδικό σκοπό ἔχει νὰ ἀποσπάσῃ τὸ παιδί ἀπὸ τὴν ἰδιοτέλεια τῆς οἰκογένειας καὶ νὰ τὸ καταστήσῃ ἱκανο Πολίτη - Ὁπλίτη καλόν κἀγαθόν, δηλαδή μορφωμένο, ἰσότιμο μέλος τῆς κοινωνίας τῶν Πολιτῶν. Ποὺ θὰ συντείνῃ στὴν ἐπιβίωση καί ἀνύψωση τοῦ συλλογικοῦ ὅντος ποὺ λέγεται Πατρίδα καί τοῦ Πολιτισμοῦ της, δηλαδή τῶν ἐπιστημῶν.
Ἐκπαίδευση εἶναι τό ἐπίσημο διδασκόμενο τμῆμα τοῦ συνόλου πολιτισμοῦ καί τῆς κοσμοθεωρίας (μεταφυσικῆς) τῆς κοινωνίας – χώρας καί τῆς τεχνικῆς, ὡς ἐργαλεῖο ἐξυπηρέτησης τοῦ σκοποῦ τῆς Παιδείας. Ἡ ἐκπαιδευτική λογική, ὑπηρετεῖ τὴν πειθαρχία πάνω στὸν λόγο, στὸν νοῦ, στὰ ἔνστικτα. Προσπαθεῖ νὰ πείσῃ τὸ παιδί, νὰ ἀπεμπολίσῃ, χωρὶς νὰ καταστρέψῃ, τὴν κτιστὴ του Φύση καὶ νὰ ἀφεθῇ στὰ ἀργόσυρτα νάματα τοῦ Νοός, τοῦ Ἄκτιστου· νὰ προσλάβῃ βασικὰ κείμενα - προϋποθέσεις παιδείας, τοῦ Πολιτισμοῦ αὐτῆς τῆς χώρας, ἀλλά καὶ τῆς ἐπιστήμης τῆς σύνολης ἀνθρωπότητος. Νὰ διαμορφώσῃ Ἑαυτόν στὴν ἰδέα τῆς ἀπεριόριστης προοσωπικῆς ἐλευθερίας, τῆς δικαιοσύνης καὶ τῆς ἱερότητος συνάμα, τοῦ Προσώπου, καθὼς καὶ τῆς μεταφυσικῆς, ποὺ ἐγέννησε τὶς ἰδέες αὐτές. Νά προσλάβῃ καὶ ἀναπτύξῃ Μέθοδο διερεύνησης τοῦ ἐπιστητοῦ. Σὲ ὅποιες ἐπιστῆμες ἤ τεχνικές ἐντρυφήσῃ.
Καὶ ἐπειδή οἱ ἐπιστῆμες συναρτῶνται, οἱ κορῶνες περί διαθεματικότητος ἀπὸ τοὺς ὑπουργούς, εἶναι ἀνοησίες ὁλκῆς. Ἡ Ἄλγεβρα καί ἡ Γεωμετρία πχ, ἀνέκαθεν ἀποτελοῦσαν ἕνα. Ἀσχέτως ἄν τὴν Ἀλγεβρική Γεωμετρία τὴν ἀνακάλυψαν «ξανά» τὸν 16ο αἰ. μΧ. Προϋπῆρχε ὡς ἐπινόηση τῶν Ἑλλήνων ἀπό τόν 5ο πΧ. αἰ. (βλ. Δήλιον πρόβλημα, Μέναιχμο, Ἀπολλώνιο μέ τίς κωνικές τομές κτλ). Τὸ ἴδιο καὶ τὰ Μαθηματικά μέ τήν Φυσική ἤ τὰ Μαθηματικά μέ τήν Γλῶσσα (γιὰ τὸ τελευταῖο οἱ ὑπουργίσκοι σφυρᾶνε ἀδιάφορα). Καί αύτά οἱ ἐπιστήμονες καί τά ξέρουν καί τά διδάσκουν, ὅταν γιά πρακτικούς λόγους χωρίζεται διδακτικά, ἡ Φυσική ἀπό τὰ μαθηματικά ἤ τὴν χημεία, ἤ ἡ γλῶσσα.
Συνεπῶς εἶναι ἀκατανόητες οἱ δηλώσεις τοῦ τελευταίου ὑπουργοῦ περὶ «διαθεματικότητος» πχ τοῦ Β’ ΠΠ, μέςῳ τοῦ ὁποίου τὰ παιδιά .... μαθαίνουν γεωγραφία καί ἱστορία. Εἶναι ἄλλο πρᾶγμα ἄν ἔχῃ ἐπιστήμονες ἐκπαιδευτές. Ἄν δὲν ἔχῃ ἄς δῇ ἄς ψάξῃ νὰ τούς βρῇ κι’ἄς δῇ ἄν ἀξίζουν αὐτοί, ποὺ βγάζουν τὰ Πανεπιστήμια κι ἄς τ’ἀλλάξῃ.
Διερωτῶμαι, πάντως, πῶς μπορεῖ κάποιος νὰ κάθεται ‘ἄνετα’ σὲ μιὰ καρέκλα ὑπουργοῦ παιδείας, εἰδικά σ’ αὐτή τὴν χώρα, ποὺ κοντά 3500 χρόνια ὑπηρετεῖ Παιδεία καὶ πολιτισμό καὶ νὰ μιλᾷ γιά ‘ὁράματα’ προβάλλοντας τὶς ἰδεοληψίες περί ἀγγλικής, ψηφιακῶν μεθόδων, πρῶτα ὁ μαθητής, διαθεματικῆς καὶ συγχρονικῆς ὕλης καὶ νὰ μὴν ἀντιλαμβάνεται ὅτι Παιδεία εἶναι εἴσοδος στὸ κόσμο τῶν ιδεῶν, ὄχι τῆς σύγχρονης ζωῆς τὴν ὁποία τὸ παιδί τὴν προσλαμβάνει οὕτως ἤ ἄλλως στὴν ἰδιωτική καθημερινότητά του.
Καθηγητοῦ Ἐφαρμογῶν στὴν Ἐπιχ. Ἔρευνα και Στατιστικὴ
τοῦ ΤΕΙ Δυτικῆς Ἑλλάδος
Δηλαδή βαλτοί εἶναι οἱ ὑπουργοί Παιδείας καί δὲν κάθονται στ’αὐγά τους, νὰ περάσῃ ἤσυχα ἡ θητεία τους; Καί θέλουν σώνει καί καλά ν’ἀφήσουν τὸ ... στίγμα τους; Πόσες φορές θά πρέπῃ νὰ τὸ ποῦμε, guys; Ἡ Παιδεία πρέπει νὰ εἶναι ἐξόχως συντηρητική στίς ἀλλαγές. Καί αὐτό ἐξ ὁρισμοῦ της. Γιατί ἡ ἐκπαίδευση χρειάζεται τουλάχιστον 20 χρόνια ἐφαρμογῆς συνεκτικοῦ καὶ συνεποῦς προγράμματος, γιά μία καί μόνη γενιά(!!), φαντασθῆτε για πέντ’ ἕξι, ἀπό τό νηπιαγωγεῖο μέχρι τό Πανεπιστήμιο. Ἑνὸς προγράμματος, ποὺ θὰ ὑπηρετῇ τόν στόχο τῆς Παιδείας καί τῆς ἐκπαίδευσης. Φυσικά δὲν εἶναι «ἀλλαγές» ἄν θὰ βάλουν κομπιούτορες στά σχολειά ἤ θά .. εἰσάγουν (sic) «διαθεματικό» τρόπο ἐκπαίδευσης καί ἄλλα τέτοια φληναφήματα ποὺ πετᾶνε δεξιά ἀριστερά οἱ μεταπολιτευτικές ὑπουργάρες.
Ἀλλαγή στήν Παιδεία σημαίνει ἀλλαγή στοχοθεσίας (τά ἄλλα δὲν εἶναι ἁρμοδιότητα ὑπουργοῦ). Ἄν τούς ρωτήσετε γιά τόν στόχο, γιά ποιό λόγο ὑπάρχει ὁλάκερο ὑπουργεῖο Παιδείας καί τί ὑπηρετεῖ, θά μείνουν ἄφωνοι! Τό πολύ πολύ νά ψελλίσουν τετριμμένα, περί συντονισμοῦ, λειτουργίας σχολειῶν κτλ. Ποὺ κάλλιστα μποροῦν νὰ εἶναι τοπική ἁρμοδιότητα γραφείου, οὔτε κἄν τμήματος.
Ἡ Παιδεία, μοναδικό σκοπό ἔχει νὰ ἀποσπάσῃ τὸ παιδί ἀπὸ τὴν ἰδιοτέλεια τῆς οἰκογένειας καὶ νὰ τὸ καταστήσῃ ἱκανο Πολίτη - Ὁπλίτη καλόν κἀγαθόν, δηλαδή μορφωμένο, ἰσότιμο μέλος τῆς κοινωνίας τῶν Πολιτῶν. Ποὺ θὰ συντείνῃ στὴν ἐπιβίωση καί ἀνύψωση τοῦ συλλογικοῦ ὅντος ποὺ λέγεται Πατρίδα καί τοῦ Πολιτισμοῦ της, δηλαδή τῶν ἐπιστημῶν.
Ἐκπαίδευση εἶναι τό ἐπίσημο διδασκόμενο τμῆμα τοῦ συνόλου πολιτισμοῦ καί τῆς κοσμοθεωρίας (μεταφυσικῆς) τῆς κοινωνίας – χώρας καί τῆς τεχνικῆς, ὡς ἐργαλεῖο ἐξυπηρέτησης τοῦ σκοποῦ τῆς Παιδείας. Ἡ ἐκπαιδευτική λογική, ὑπηρετεῖ τὴν πειθαρχία πάνω στὸν λόγο, στὸν νοῦ, στὰ ἔνστικτα. Προσπαθεῖ νὰ πείσῃ τὸ παιδί, νὰ ἀπεμπολίσῃ, χωρὶς νὰ καταστρέψῃ, τὴν κτιστὴ του Φύση καὶ νὰ ἀφεθῇ στὰ ἀργόσυρτα νάματα τοῦ Νοός, τοῦ Ἄκτιστου· νὰ προσλάβῃ βασικὰ κείμενα - προϋποθέσεις παιδείας, τοῦ Πολιτισμοῦ αὐτῆς τῆς χώρας, ἀλλά καὶ τῆς ἐπιστήμης τῆς σύνολης ἀνθρωπότητος. Νὰ διαμορφώσῃ Ἑαυτόν στὴν ἰδέα τῆς ἀπεριόριστης προοσωπικῆς ἐλευθερίας, τῆς δικαιοσύνης καὶ τῆς ἱερότητος συνάμα, τοῦ Προσώπου, καθὼς καὶ τῆς μεταφυσικῆς, ποὺ ἐγέννησε τὶς ἰδέες αὐτές. Νά προσλάβῃ καὶ ἀναπτύξῃ Μέθοδο διερεύνησης τοῦ ἐπιστητοῦ. Σὲ ὅποιες ἐπιστῆμες ἤ τεχνικές ἐντρυφήσῃ.
Καὶ ἐπειδή οἱ ἐπιστῆμες συναρτῶνται, οἱ κορῶνες περί διαθεματικότητος ἀπὸ τοὺς ὑπουργούς, εἶναι ἀνοησίες ὁλκῆς. Ἡ Ἄλγεβρα καί ἡ Γεωμετρία πχ, ἀνέκαθεν ἀποτελοῦσαν ἕνα. Ἀσχέτως ἄν τὴν Ἀλγεβρική Γεωμετρία τὴν ἀνακάλυψαν «ξανά» τὸν 16ο αἰ. μΧ. Προϋπῆρχε ὡς ἐπινόηση τῶν Ἑλλήνων ἀπό τόν 5ο πΧ. αἰ. (βλ. Δήλιον πρόβλημα, Μέναιχμο, Ἀπολλώνιο μέ τίς κωνικές τομές κτλ). Τὸ ἴδιο καὶ τὰ Μαθηματικά μέ τήν Φυσική ἤ τὰ Μαθηματικά μέ τήν Γλῶσσα (γιὰ τὸ τελευταῖο οἱ ὑπουργίσκοι σφυρᾶνε ἀδιάφορα). Καί αύτά οἱ ἐπιστήμονες καί τά ξέρουν καί τά διδάσκουν, ὅταν γιά πρακτικούς λόγους χωρίζεται διδακτικά, ἡ Φυσική ἀπό τὰ μαθηματικά ἤ τὴν χημεία, ἤ ἡ γλῶσσα.
Συνεπῶς εἶναι ἀκατανόητες οἱ δηλώσεις τοῦ τελευταίου ὑπουργοῦ περὶ «διαθεματικότητος» πχ τοῦ Β’ ΠΠ, μέςῳ τοῦ ὁποίου τὰ παιδιά .... μαθαίνουν γεωγραφία καί ἱστορία. Εἶναι ἄλλο πρᾶγμα ἄν ἔχῃ ἐπιστήμονες ἐκπαιδευτές. Ἄν δὲν ἔχῃ ἄς δῇ ἄς ψάξῃ νὰ τούς βρῇ κι’ἄς δῇ ἄν ἀξίζουν αὐτοί, ποὺ βγάζουν τὰ Πανεπιστήμια κι ἄς τ’ἀλλάξῃ.
Διερωτῶμαι, πάντως, πῶς μπορεῖ κάποιος νὰ κάθεται ‘ἄνετα’ σὲ μιὰ καρέκλα ὑπουργοῦ παιδείας, εἰδικά σ’ αὐτή τὴν χώρα, ποὺ κοντά 3500 χρόνια ὑπηρετεῖ Παιδεία καὶ πολιτισμό καὶ νὰ μιλᾷ γιά ‘ὁράματα’ προβάλλοντας τὶς ἰδεοληψίες περί ἀγγλικής, ψηφιακῶν μεθόδων, πρῶτα ὁ μαθητής, διαθεματικῆς καὶ συγχρονικῆς ὕλης καὶ νὰ μὴν ἀντιλαμβάνεται ὅτι Παιδεία εἶναι εἴσοδος στὸ κόσμο τῶν ιδεῶν, ὄχι τῆς σύγχρονης ζωῆς τὴν ὁποία τὸ παιδί τὴν προσλαμβάνει οὕτως ἤ ἄλλως στὴν ἰδιωτική καθημερινότητά του.
Κατηγορία Θέματος
Εθνικά Θέματα,
Εθνική Προδοσία,
Ειδήσεις-Πολιτική,
Θέματα Παιδείας,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.








Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου