26 Ιουλίου 2014
Το αντιρατσιστικό ιδεολόγημα και το μεταναστευτικό.
Γράφει ο Αρδηνιστής
Η παρατεταμένη σιωπή των τελευταίων μηνών για τον τρόπο αντιμετώπισης της συνεχώς διογκούμενης παράνομης μετανάστευσης στην Ελλάδα προκαλεί ένα εύλογο ερώτημα. Πως γίνεται ο ελληνικός λαός να αφήνει παθητικά την Ιστορία να οδεύει, ερήμην των δικών του πεποιθήσεων, συμφερόντων και επιδιώξεων προς το μοιραίο; Λες και το μεταναστευτικό έπαψε να υφίσταται ως πρόβλημα: εθνικό, κοινωνικό, οικονομικό, πολιτικό! Λες και η λεηλατημένη Ελλάδα, με τα διάτρητα σύνορα, δεν εξακολουθεί ν’ αποτελεί μια από τις κύριες εισόδους λαθρομεταναστών στην Ευρώπη ή να έχουν εκλείψει όλοι εκείνοι οι εξωγενείς και ενδογενείς παράγοντες που ενθαρρύνουν την παράνομη είσοδο και – για πολλούς από αυτούς – τον εγκλωβισμό τους στην Ελλάδα. Λες και να υπάρχει έστω και ένας που να θεωρεί ότι τα μεταναστευτικά ρεύματα θα ανακοπούν επειδή η κυβέρνηση των υποτακτικών της τρόικα έχει αναγορεύσει – κατόπιν έξωθεν εντολών – τη λαθρομετανάστευση σε μια ανώδυνη και πλασματική «παράτυπη πράξη».
Οι περισσότεροι Έλληνες σιωπούν γιατί γνωρίζουν ότι στο πλαίσιο της «αθέατης τυραννίας» της πολιτικής ορθότητας, που επέβαλλε στην αποικία χρέους η καθεστωτική ελίτ, οι μισέλληνες ενός τμήματος της Αριστεράς, τα διαπλεκόμενα ΜΜΕ και η εξωνημένη διανόηση, αρκεί πλέον μια απλή επισήμανση των δυσάρεστων επιπτώσεων της ανεξέλεγκτης λαθρομετανάστευσης για να επωμιστούν αυτομάτως τη ταμπέλα του «ρατσιστή» ή του «ξενόφοβου».
Οι έννοιες αυτές μετατράπηκαν ήδη σε οργουελικά ιδεολογικοπολιτικά όπλα («Kampfbegriffe») και έχουν χάσει το πραγματικό τους νόημα, καθώς χρησιμοποιούνται κατά κόρον για να ικανοποιηθούν παγκοσμιοποιητικές πολιτικές επιδιώξεις.
Μεταβλήθηκαν σε έννοιες-φορείς ενός διφορούμενου, σημειολογικού τεχνάσματος, που αποτελεί διεθνώς την αιχμή του δόρατος της νεοφιλελεύθερης (δεξιάς και αριστερής) στρατηγικής της υπεραπλούστευσης και κατά συνέπεια της ηθικοποίησης του μεταναστευτικού ζητήματος.
Πρόκειται για λέξεις που αυτομάτως εμπεριέχουν την παραβατικότητα και τον κοινωνικό στιγματισμό, ακόμη και για όποιον θέλει απλώς να διαφοροποιηθεί από τους άλλους, προβάλλοντας το δικαίωμα στην ιδιοπροσωπία και στην οικεία πολιτισμική ταυτότητα – μέσα σ’ ένα αξιοπρεπές και ανθρώπινο περιβάλλον που ο ίδιος προσδιόρισε και οριοθέτησε.
Έτσι, η κατηγορία των «διακρίσεων» (discrimination, Diskriminierung, από το λατινικό descriminare = διαφοροποιώ) κατά μεταναστών – και όχι της διαφοροποίησης από αυτούς – αποτελεί μια από τις πλέον αποτελεσματικές λέξεις-όπλα των πολύμορφων «φρουρών του αντιρατσισμού» και του εθνομηδενισμού, που ενίοτε δεν είναι τίποτα άλλο από την κατηγορία να έχει κάποιος το δικαίωμα να διαφοροποιεί και να διαφοροποιείται. Και ας είναι γνωστό ότι ο εχέφρων άνθρωπος μπορούσε ανέκαθεν να διακρίνει τις πανταχού παρούσες διαφοροποιήσεις της φύσης και να τις αντιμετωπίζει ορθολογικά και προς το γενικό καλό, στη βάση του ανθρωπισμού, του πολιτισμού και της αλληλεγγύης.
Είναι σαφές ότι η θεσμοθετημένη και ποικιλοτρόπως χρηματοδοτούμενη «αντιρατσιστική» ιδεολογία, που εξυπηρετεί συγκεκριμένα συμφέροντα και που χαρακτηρίζει συλλήβδην, ιδιαίτερα τον εγκλωβισμένο στα εξαχρειωμένα πολυπολιτισμικά γκέτο της Αθήνας «λαουτζίκο», ως «ρατσιστή» και που του στερεί το θεμελιώδες δικαίωμά του να κρατήσει ή και να εκσυγχρονίσει την πολιτισμική του ιδιαιτερότητα και παράδοση, είναι άκρως προβληματική και δεν περιορίζεται στο να εξουδετερώσει απλώς τον όποιο υπαρκτό ρατσισμό. Αυτό που κυρίως επιδιώκει είναι να αποδεχτεί ο παραπληροφορημένος, απογοητευμένος, εξαντλημένος, διχασμένος και ταπεινωμένος Έλληνας αγόγγυστα και μοιραία τις επιπτώσεις του οικουμενικού προβλήματος της μετανάστευσης. Πρόβλημα το οποίο δημιούργησαν κάποιοι άλλοι και που το οξύνουν συνεχώς με την νεοαποικιοκρατική και ιμπεριαλιστική πολιτική τους.
Γι αυτό και όποιος στο μέλλον θα δυσανασχετεί για τις δυσμενείς επιπτώσεις από το μεταναστευτικό ή θα αντιστέκεται στην πολιτισμική του ισοπέδωση και υποβάθμιση της ζωής του, θα αναλαμβάνει αυτοβούλως το κόστος του πολιτικού και κοινωνικού στιγματισμού του και βεβαίως το ρίσκο της ποινικής του καταδίκης, ακόμα και για απλό, οργουελικών προδιαγραφών, «έγκλημα σκέψης». Κάτω από τέτοιες όμως συνθήκες «η σιωπή των αμνών» προδιαγράφει την αποδοχή του μοιραίου και μεσοπρόθεσμα την μεταβολή μιας πάλε ποτέ κυρίαρχης, δημοκρατικής και ανεξάρτητης χώρας σε παρακμιακό χώρο με χαρακτηριστικά πολυπολιτισμικής χοάνης.
πηγή
Η παρατεταμένη σιωπή των τελευταίων μηνών για τον τρόπο αντιμετώπισης της συνεχώς διογκούμενης παράνομης μετανάστευσης στην Ελλάδα προκαλεί ένα εύλογο ερώτημα. Πως γίνεται ο ελληνικός λαός να αφήνει παθητικά την Ιστορία να οδεύει, ερήμην των δικών του πεποιθήσεων, συμφερόντων και επιδιώξεων προς το μοιραίο; Λες και το μεταναστευτικό έπαψε να υφίσταται ως πρόβλημα: εθνικό, κοινωνικό, οικονομικό, πολιτικό! Λες και η λεηλατημένη Ελλάδα, με τα διάτρητα σύνορα, δεν εξακολουθεί ν’ αποτελεί μια από τις κύριες εισόδους λαθρομεταναστών στην Ευρώπη ή να έχουν εκλείψει όλοι εκείνοι οι εξωγενείς και ενδογενείς παράγοντες που ενθαρρύνουν την παράνομη είσοδο και – για πολλούς από αυτούς – τον εγκλωβισμό τους στην Ελλάδα. Λες και να υπάρχει έστω και ένας που να θεωρεί ότι τα μεταναστευτικά ρεύματα θα ανακοπούν επειδή η κυβέρνηση των υποτακτικών της τρόικα έχει αναγορεύσει – κατόπιν έξωθεν εντολών – τη λαθρομετανάστευση σε μια ανώδυνη και πλασματική «παράτυπη πράξη».
Οι περισσότεροι Έλληνες σιωπούν γιατί γνωρίζουν ότι στο πλαίσιο της «αθέατης τυραννίας» της πολιτικής ορθότητας, που επέβαλλε στην αποικία χρέους η καθεστωτική ελίτ, οι μισέλληνες ενός τμήματος της Αριστεράς, τα διαπλεκόμενα ΜΜΕ και η εξωνημένη διανόηση, αρκεί πλέον μια απλή επισήμανση των δυσάρεστων επιπτώσεων της ανεξέλεγκτης λαθρομετανάστευσης για να επωμιστούν αυτομάτως τη ταμπέλα του «ρατσιστή» ή του «ξενόφοβου».
Οι έννοιες αυτές μετατράπηκαν ήδη σε οργουελικά ιδεολογικοπολιτικά όπλα («Kampfbegriffe») και έχουν χάσει το πραγματικό τους νόημα, καθώς χρησιμοποιούνται κατά κόρον για να ικανοποιηθούν παγκοσμιοποιητικές πολιτικές επιδιώξεις.
Μεταβλήθηκαν σε έννοιες-φορείς ενός διφορούμενου, σημειολογικού τεχνάσματος, που αποτελεί διεθνώς την αιχμή του δόρατος της νεοφιλελεύθερης (δεξιάς και αριστερής) στρατηγικής της υπεραπλούστευσης και κατά συνέπεια της ηθικοποίησης του μεταναστευτικού ζητήματος.
Πρόκειται για λέξεις που αυτομάτως εμπεριέχουν την παραβατικότητα και τον κοινωνικό στιγματισμό, ακόμη και για όποιον θέλει απλώς να διαφοροποιηθεί από τους άλλους, προβάλλοντας το δικαίωμα στην ιδιοπροσωπία και στην οικεία πολιτισμική ταυτότητα – μέσα σ’ ένα αξιοπρεπές και ανθρώπινο περιβάλλον που ο ίδιος προσδιόρισε και οριοθέτησε.
Έτσι, η κατηγορία των «διακρίσεων» (discrimination, Diskriminierung, από το λατινικό descriminare = διαφοροποιώ) κατά μεταναστών – και όχι της διαφοροποίησης από αυτούς – αποτελεί μια από τις πλέον αποτελεσματικές λέξεις-όπλα των πολύμορφων «φρουρών του αντιρατσισμού» και του εθνομηδενισμού, που ενίοτε δεν είναι τίποτα άλλο από την κατηγορία να έχει κάποιος το δικαίωμα να διαφοροποιεί και να διαφοροποιείται. Και ας είναι γνωστό ότι ο εχέφρων άνθρωπος μπορούσε ανέκαθεν να διακρίνει τις πανταχού παρούσες διαφοροποιήσεις της φύσης και να τις αντιμετωπίζει ορθολογικά και προς το γενικό καλό, στη βάση του ανθρωπισμού, του πολιτισμού και της αλληλεγγύης.
Είναι σαφές ότι η θεσμοθετημένη και ποικιλοτρόπως χρηματοδοτούμενη «αντιρατσιστική» ιδεολογία, που εξυπηρετεί συγκεκριμένα συμφέροντα και που χαρακτηρίζει συλλήβδην, ιδιαίτερα τον εγκλωβισμένο στα εξαχρειωμένα πολυπολιτισμικά γκέτο της Αθήνας «λαουτζίκο», ως «ρατσιστή» και που του στερεί το θεμελιώδες δικαίωμά του να κρατήσει ή και να εκσυγχρονίσει την πολιτισμική του ιδιαιτερότητα και παράδοση, είναι άκρως προβληματική και δεν περιορίζεται στο να εξουδετερώσει απλώς τον όποιο υπαρκτό ρατσισμό. Αυτό που κυρίως επιδιώκει είναι να αποδεχτεί ο παραπληροφορημένος, απογοητευμένος, εξαντλημένος, διχασμένος και ταπεινωμένος Έλληνας αγόγγυστα και μοιραία τις επιπτώσεις του οικουμενικού προβλήματος της μετανάστευσης. Πρόβλημα το οποίο δημιούργησαν κάποιοι άλλοι και που το οξύνουν συνεχώς με την νεοαποικιοκρατική και ιμπεριαλιστική πολιτική τους.
Γι αυτό και όποιος στο μέλλον θα δυσανασχετεί για τις δυσμενείς επιπτώσεις από το μεταναστευτικό ή θα αντιστέκεται στην πολιτισμική του ισοπέδωση και υποβάθμιση της ζωής του, θα αναλαμβάνει αυτοβούλως το κόστος του πολιτικού και κοινωνικού στιγματισμού του και βεβαίως το ρίσκο της ποινικής του καταδίκης, ακόμα και για απλό, οργουελικών προδιαγραφών, «έγκλημα σκέψης». Κάτω από τέτοιες όμως συνθήκες «η σιωπή των αμνών» προδιαγράφει την αποδοχή του μοιραίου και μεσοπρόθεσμα την μεταβολή μιας πάλε ποτέ κυρίαρχης, δημοκρατικής και ανεξάρτητης χώρας σε παρακμιακό χώρο με χαρακτηριστικά πολυπολιτισμικής χοάνης.
πηγή
Κατηγορία Θέματος
Εθνική Προδοσία,
Ειδήσεις-Πολιτική,
Καταγγελίες,
Κοινωνικά θέματα,
Λαθρομετανάστες,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου