29 Ιουλίου 2014
Η μεταμόρφωση του Μπασάρ ελ Άσαντ.
Του Τιερί Μεϊσάν, Δίκτυο
Βολταίρος (Γαλλία)
(μτφ. Κριστιάν)
Μετά την απόσυρση του Φιντέλ Κάστρο, τον θάνατο του Ούγκο Τσάβες και την απαγόρευση που επιβλήθηκε στον Μαχμούντ Αχμαντινετζάντ να προτείνει έναν υποψήφιο στις ιρανικές προεδρικές εκλογές, το επαναστατικό κίνημα δεν διαθέτει πλέον παγκόσμιο ηγέτη.
Ή μάλλον, δεν διέθετε πια. Ωστόσο, η απίστευτη επιμονή και ψυχραιμία του Μπασάρ αλ-Άσαντ τον έκαναν το μοναδικό επικεφαλής εκτελεστικής εξουσίας στον κόσμο που επέζησε από μια συντονισμένη επίθεση από ένα τεράστιο αποικιοκρατικό συνασπισμό με τη καθοδήγηση της Ουάσιγκτον, και ο οποίος επανεξελέγη με μεγάλη πλειοψηφία από το λαό του.
Ο Μπασάρ ελ Άσαντ δεν ήθελε να ασχοληθεί με την πολιτική. Έμελλε να γίνει οφθαλμίατρος.
Ωστόσο, με το θάνατο του αδελφού του Μπασέλ, επέστρεψε από το Ηνωμένο Βασίλειο, όπου σπούδαζε, και συμφώνησε να υπηρετήσει την πατρίδα του και τον πατέρα του.
Μετά το θάνατο του τελευταίου, συναίνεσε ως διάδοχός του, να διατηρηθεί η ενότητα της χώρας.
Τα πρώτα χρόνια κυβέρνησης του ήταν μια προσπάθεια να αλλάξει τη σύνθεση των κοινωνικών τάξεων, προκειμένου να καταστεί δυνατό ένα δημοκρατικό σύστημα το οποίο δεν του το ζήτησε κανείς. Υπομονετικά, διέλυσε το αυταρχικό σύστημα του παρελθόντος και ξεκίνησε να συνδέσει τον πληθυσμό με τη δημόσια ζωή.
Ωστόσο, μόλις ήρθε στην εξουσία, ενημερώθηκε ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες είχαν αποφασίσει να καταστρέψουν τη Συρία. Και συνεπώς η προεδρία του κατευθύνθηκε κυρίως προς την ενίσχυση του Συριακού Αραβικού Στρατού, την ανάπτυξη εξωτερικών συμμαχιών, και προσπάθειες να ματαιωθεί η συνωμοσία.
Από το 2005, με την επιτροπή Mehlis, είχε να αντιμετωπίσει την αντίθεση ολόκληρου του κόσμου που τον κατηγορούσε για τη δολοφονία του Ραφίκ Χαρίρι.
Αλλά δεν ήταν παρά το 2011 που ενώθηκαν οι αποικιακές δυνάμεις τόσο κατά του ίδιου προσωπικά όσο και εναντίον της Συρίας.
Μεγάλη ήταν η έκπληξή του, στην αρχή των γεγονότων, όταν δέχτηκε μια αντιπροσωπεία από τη συριακή πόλη όπου είχε πραγματοποιηθεί η μεγαλύτερη διαδήλωση, να ακούσει το μοναδικό της αίτημα για την εκδίωξη των Αλαουιτών από τη πόλη. Αηδιασμένος, έθεσε τέρμα στη συνέντευξη και αποφάσισε να υπερασπιστεί μέχρι τέλους το συριακό πολιτισμό του «να ζήσουμε μαζί».
Για τρία χρόνια, ο ντροπαλός γιατρός μετατράπηκε σε πολέμαρχο.
Υποστηριζόμενος πρώτα σχεδόν αποκλειστικά από το στρατό του, και στη συνέχεια σταδιακά από τον λαό του, εξελέγη στη μέση του πόλεμου για μια τρίτη θητεία με το 88,7% των εκφραζόμενων ψήφων, ήτοι το 65% του εκλογικού σώματος. Η ομιλία της ορκωμοσίας του, εκφράζει πόσο πολύ έχει αλλάξει την πορεία των γεγονότων [ 1 ].
Τον ιδεαλισμό που εξέφρασε είναι πρώτα η υπηρεσία της δημοκρατικής πατρίδας.
Αγωνίστηκε για να υπερασπιστεί αυτούς τους άντρες και γυναίκες που προορίζονταν να ζήσουν κάτω από τη μπότα μιας θρησκευτικής δικτατορίας στην υπηρεσία του ιμπεριαλισμού. Και μερικές φορές, πάλεψε γι 'αυτούς, και παρά τη θέλησή τους, αγωνίστηκε για αυτούς με την αμφιβολία ότι θα έφτανε στη νίκη, προτιμώντας να πεθάνει για τη Δικαιοσύνη παρά να δεχθεί τη χρυσή αλλά αισχρή εξορία, που του πρότειναν οι «Δυτικοί».
Και όμως, λίγο πριν, οι δικτάτορες Ζίνε ελ-Αμπιντίν Μπεν Αλί και Χόσνι Μουμπάρακ είχαν παραδοθεί με τις πρώτες εντολές της Ουάσιγκτον, και είχαν αφήσει τις χώρες τους στα χέρια των Αδελφών Μουσουλμάνων. Ακόμη χειρότερα, ο Hamad bin Khalifa Al Thani παραιτήθηκε, σαν υπάκουο παιδί, στο πρώτο συνοφρύωμα του Μπαράκ Ομπάμα, προτιμώντας να απολαύσει το κλεμμένο πλούτο του παρά να πολεμίσει.
Επρόκειτο αρχικά για τον Μπασάρ αλ-Άσαντ να αντέχει στα χτυπήματα του ιμπεριαλισμού.
Αλλά ενώ πλησιάζει η νίκη, του ήρθε η θέληση να προχωρήσει περαιτέρω, να αμφισβητήσει το παγκόσμιο χάος.
Ανακαλύφθηκε ως πραγματικός επαναστατικός ηγέτης, όπως ο Ούγκο Τσάβες τον είχε καταλάβει, ενώ ο κόσμος τον πέρναγε ακόμα σαν παιδί του μπαμπάκα του. Και ως τέτοιος, και ανεξάρτητα από το κακούργημα ορισμένων πολιτικών, δεν μπορεί παρά να υπερασπιστεί τον παλαιστινιακό λαό που σφαγιάζεται από του Ισραηλινού εποίκους στη Γάζα.
Η επανάσταση του Μπασάρ αλ-Άσαντ είναι πρωτίστως ένας απελευθερωτικός αγώνας κατά του θρησκευτικού σκοταδισμού, που ενσαρκώνεται στον αραβικό κόσμο από τις Ουαχαμπιτικές μοναρχίες της Σαουδικής Αραβίας και του Κατάρ.
Εγγυάται την ελεύθερη ανάπτυξη του καθενός, ανεξάρτητα από τη θρησκεία του και ως εκ τούτου επιβεβαιώνεται ως κοσμικός, δηλαδή, αντιτίθεται στον θρησκευτικό κομφορμισμό. Θεωρεί ότι ο Θεός δεν ασπάζεται οποιαδήποτε συγκεκριμένη θρησκεία, αλλά ότι η Δικαιοσύνη είναι κοινή για όλους. Στην πραγματικότητα, επιστρέφει την πίστη στον Θεό στην ιδιωτική σφαίρα, για να γίνει η πηγή της δύναμης που επιτρέπει στον καθένα να πολεμήσει εναντίον ενός εχθρού ανώτερου σε δύναμη και να τον νικήσει συλλογικά.
Όπως ο καθένας που έχει περάσει έναν πόλεμο, ο Μπασάρ αλ-Άσαντ δεν μπορούσε να δεχτεί την ιδέα ότι οι φρικαλεότητες που διαπράττονται ήταν από κακούς άνδρες που φύτευαν «τους κυνόδοντές τους στο συριακό σώμα, σπέρνοντας θάνατο και καταστροφή, καταβροχθίζοντας ανθρώπινα καρδιές και συκώτια, με σφαγές και αποκεφαλισμούς».
Αν το αποδεχόταν, θα είχε χάσει κάθε ελπίδα στο ανθρώπινο είδος. Είδε πίσω από τις ενέργειές τους την επιρροή του διαβόλου, που τους χειραγώγησε μέσω των δήθεν «Αδελφών Μουσουλμάνων».
Το όνομα του «Διάβολου» κάνει ετυμολογικά αναφορά στο διπλό λόγο που εκφωνεί.
Ο Πρόεδρος αλ-Άσαντ αποσυναρμολόγησε το σύνθημα της «Αραβικής Άνοιξης», που δημιουργήθηκε από το Στέιτ Ντιπάρτμεντ για να τοποθετήσει τους Αδελφούς Μουσουλμάνους στην εξουσία στο Μαγρέμπ, στο Λεβάντε, και στο Κόλπο. Παντού, η υποτέλεια στον ιμπεριαλισμό ακολουθούταν από τις αποικιακές σημαίες, από εκείνη της Ουαχαμπιτικής μοναρχίας των Senoussi στη Λιβύη, από εκείνη της γαλλικής εντολής στη Συρία, επικαλουμένη παραδόξως «την επανάσταση» στο πλευρό των τύραννων του Ριάντ και της Ντόχα.
Ο πόλεμος ήταν για τον ίδιον ένα μακρινό μονοπάτι.
Τον έζησε καθοδηγούμενος από την ηθική του: η «εξυπηρέτηση του δημοσίου συμφέροντος», αυτό που οι Ρωμαίοι αποκαλούσαν «Republic, Res Publicum», που οι Βρετανοί θεωρούν ως μια χίμαιρα που κρύβει αυταρχικές φιλοδοξίες.
Όπως ο Ροβεσπιέρος «ο Αδιάφθορος», κατάλαβε ότι η υπηρεσία αυτή δεν χωρά καμία προδοσία, ήτοι καμιά διαφθορά. Όπως και ο πατέρας του, ο Χάφεζ αλ Άσαντ, ζει απλά και αποφεύγει την επιδεικτική πολυτέλεια ορισμένων στελεχών του εμπορίου και της βιομηχανίας, και ας είναι από το συγγενικό περιβάλλον του.
Έγινε επαναστατικός ηγέτης.
Ο μόνος αρχηγός εκτελεστικής εξουσίας στον κόσμο που επιβίωσε από μια συντονισμένη επίθεση ένα μεγάλο αποικιοκρατικό συνασπισμό που ηγείται από την Ουάσιγκτον και που εύκολα επανεξελέγη από τον λαό του.
Και με αυτό το τρόπο, μπήκε στην ιστορία.
[ 1 ] " Εναρκτήρια ομιλία του προέδρου Μπασάρ αλ-Άσαντ "από τον Bashar al-Assad, Voltaire Network 16 Ιουλίου 2014.
Τιερί Μεϊσάν 26.7.2014
πηγή
(μτφ. Κριστιάν)
Μετά την απόσυρση του Φιντέλ Κάστρο, τον θάνατο του Ούγκο Τσάβες και την απαγόρευση που επιβλήθηκε στον Μαχμούντ Αχμαντινετζάντ να προτείνει έναν υποψήφιο στις ιρανικές προεδρικές εκλογές, το επαναστατικό κίνημα δεν διαθέτει πλέον παγκόσμιο ηγέτη.
Ή μάλλον, δεν διέθετε πια. Ωστόσο, η απίστευτη επιμονή και ψυχραιμία του Μπασάρ αλ-Άσαντ τον έκαναν το μοναδικό επικεφαλής εκτελεστικής εξουσίας στον κόσμο που επέζησε από μια συντονισμένη επίθεση από ένα τεράστιο αποικιοκρατικό συνασπισμό με τη καθοδήγηση της Ουάσιγκτον, και ο οποίος επανεξελέγη με μεγάλη πλειοψηφία από το λαό του.
Ο Μπασάρ ελ Άσαντ δεν ήθελε να ασχοληθεί με την πολιτική. Έμελλε να γίνει οφθαλμίατρος.
Ωστόσο, με το θάνατο του αδελφού του Μπασέλ, επέστρεψε από το Ηνωμένο Βασίλειο, όπου σπούδαζε, και συμφώνησε να υπηρετήσει την πατρίδα του και τον πατέρα του.
Μετά το θάνατο του τελευταίου, συναίνεσε ως διάδοχός του, να διατηρηθεί η ενότητα της χώρας.
Τα πρώτα χρόνια κυβέρνησης του ήταν μια προσπάθεια να αλλάξει τη σύνθεση των κοινωνικών τάξεων, προκειμένου να καταστεί δυνατό ένα δημοκρατικό σύστημα το οποίο δεν του το ζήτησε κανείς. Υπομονετικά, διέλυσε το αυταρχικό σύστημα του παρελθόντος και ξεκίνησε να συνδέσει τον πληθυσμό με τη δημόσια ζωή.
Ωστόσο, μόλις ήρθε στην εξουσία, ενημερώθηκε ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες είχαν αποφασίσει να καταστρέψουν τη Συρία. Και συνεπώς η προεδρία του κατευθύνθηκε κυρίως προς την ενίσχυση του Συριακού Αραβικού Στρατού, την ανάπτυξη εξωτερικών συμμαχιών, και προσπάθειες να ματαιωθεί η συνωμοσία.
Από το 2005, με την επιτροπή Mehlis, είχε να αντιμετωπίσει την αντίθεση ολόκληρου του κόσμου που τον κατηγορούσε για τη δολοφονία του Ραφίκ Χαρίρι.
Αλλά δεν ήταν παρά το 2011 που ενώθηκαν οι αποικιακές δυνάμεις τόσο κατά του ίδιου προσωπικά όσο και εναντίον της Συρίας.
Μεγάλη ήταν η έκπληξή του, στην αρχή των γεγονότων, όταν δέχτηκε μια αντιπροσωπεία από τη συριακή πόλη όπου είχε πραγματοποιηθεί η μεγαλύτερη διαδήλωση, να ακούσει το μοναδικό της αίτημα για την εκδίωξη των Αλαουιτών από τη πόλη. Αηδιασμένος, έθεσε τέρμα στη συνέντευξη και αποφάσισε να υπερασπιστεί μέχρι τέλους το συριακό πολιτισμό του «να ζήσουμε μαζί».
Για τρία χρόνια, ο ντροπαλός γιατρός μετατράπηκε σε πολέμαρχο.
Υποστηριζόμενος πρώτα σχεδόν αποκλειστικά από το στρατό του, και στη συνέχεια σταδιακά από τον λαό του, εξελέγη στη μέση του πόλεμου για μια τρίτη θητεία με το 88,7% των εκφραζόμενων ψήφων, ήτοι το 65% του εκλογικού σώματος. Η ομιλία της ορκωμοσίας του, εκφράζει πόσο πολύ έχει αλλάξει την πορεία των γεγονότων [ 1 ].
Τον ιδεαλισμό που εξέφρασε είναι πρώτα η υπηρεσία της δημοκρατικής πατρίδας.
Αγωνίστηκε για να υπερασπιστεί αυτούς τους άντρες και γυναίκες που προορίζονταν να ζήσουν κάτω από τη μπότα μιας θρησκευτικής δικτατορίας στην υπηρεσία του ιμπεριαλισμού. Και μερικές φορές, πάλεψε γι 'αυτούς, και παρά τη θέλησή τους, αγωνίστηκε για αυτούς με την αμφιβολία ότι θα έφτανε στη νίκη, προτιμώντας να πεθάνει για τη Δικαιοσύνη παρά να δεχθεί τη χρυσή αλλά αισχρή εξορία, που του πρότειναν οι «Δυτικοί».
Και όμως, λίγο πριν, οι δικτάτορες Ζίνε ελ-Αμπιντίν Μπεν Αλί και Χόσνι Μουμπάρακ είχαν παραδοθεί με τις πρώτες εντολές της Ουάσιγκτον, και είχαν αφήσει τις χώρες τους στα χέρια των Αδελφών Μουσουλμάνων. Ακόμη χειρότερα, ο Hamad bin Khalifa Al Thani παραιτήθηκε, σαν υπάκουο παιδί, στο πρώτο συνοφρύωμα του Μπαράκ Ομπάμα, προτιμώντας να απολαύσει το κλεμμένο πλούτο του παρά να πολεμίσει.
Επρόκειτο αρχικά για τον Μπασάρ αλ-Άσαντ να αντέχει στα χτυπήματα του ιμπεριαλισμού.
Αλλά ενώ πλησιάζει η νίκη, του ήρθε η θέληση να προχωρήσει περαιτέρω, να αμφισβητήσει το παγκόσμιο χάος.
Ανακαλύφθηκε ως πραγματικός επαναστατικός ηγέτης, όπως ο Ούγκο Τσάβες τον είχε καταλάβει, ενώ ο κόσμος τον πέρναγε ακόμα σαν παιδί του μπαμπάκα του. Και ως τέτοιος, και ανεξάρτητα από το κακούργημα ορισμένων πολιτικών, δεν μπορεί παρά να υπερασπιστεί τον παλαιστινιακό λαό που σφαγιάζεται από του Ισραηλινού εποίκους στη Γάζα.
Η επανάσταση του Μπασάρ αλ-Άσαντ είναι πρωτίστως ένας απελευθερωτικός αγώνας κατά του θρησκευτικού σκοταδισμού, που ενσαρκώνεται στον αραβικό κόσμο από τις Ουαχαμπιτικές μοναρχίες της Σαουδικής Αραβίας και του Κατάρ.
Εγγυάται την ελεύθερη ανάπτυξη του καθενός, ανεξάρτητα από τη θρησκεία του και ως εκ τούτου επιβεβαιώνεται ως κοσμικός, δηλαδή, αντιτίθεται στον θρησκευτικό κομφορμισμό. Θεωρεί ότι ο Θεός δεν ασπάζεται οποιαδήποτε συγκεκριμένη θρησκεία, αλλά ότι η Δικαιοσύνη είναι κοινή για όλους. Στην πραγματικότητα, επιστρέφει την πίστη στον Θεό στην ιδιωτική σφαίρα, για να γίνει η πηγή της δύναμης που επιτρέπει στον καθένα να πολεμήσει εναντίον ενός εχθρού ανώτερου σε δύναμη και να τον νικήσει συλλογικά.
Όπως ο καθένας που έχει περάσει έναν πόλεμο, ο Μπασάρ αλ-Άσαντ δεν μπορούσε να δεχτεί την ιδέα ότι οι φρικαλεότητες που διαπράττονται ήταν από κακούς άνδρες που φύτευαν «τους κυνόδοντές τους στο συριακό σώμα, σπέρνοντας θάνατο και καταστροφή, καταβροχθίζοντας ανθρώπινα καρδιές και συκώτια, με σφαγές και αποκεφαλισμούς».
Αν το αποδεχόταν, θα είχε χάσει κάθε ελπίδα στο ανθρώπινο είδος. Είδε πίσω από τις ενέργειές τους την επιρροή του διαβόλου, που τους χειραγώγησε μέσω των δήθεν «Αδελφών Μουσουλμάνων».
Το όνομα του «Διάβολου» κάνει ετυμολογικά αναφορά στο διπλό λόγο που εκφωνεί.
Ο Πρόεδρος αλ-Άσαντ αποσυναρμολόγησε το σύνθημα της «Αραβικής Άνοιξης», που δημιουργήθηκε από το Στέιτ Ντιπάρτμεντ για να τοποθετήσει τους Αδελφούς Μουσουλμάνους στην εξουσία στο Μαγρέμπ, στο Λεβάντε, και στο Κόλπο. Παντού, η υποτέλεια στον ιμπεριαλισμό ακολουθούταν από τις αποικιακές σημαίες, από εκείνη της Ουαχαμπιτικής μοναρχίας των Senoussi στη Λιβύη, από εκείνη της γαλλικής εντολής στη Συρία, επικαλουμένη παραδόξως «την επανάσταση» στο πλευρό των τύραννων του Ριάντ και της Ντόχα.
Ο πόλεμος ήταν για τον ίδιον ένα μακρινό μονοπάτι.
Τον έζησε καθοδηγούμενος από την ηθική του: η «εξυπηρέτηση του δημοσίου συμφέροντος», αυτό που οι Ρωμαίοι αποκαλούσαν «Republic, Res Publicum», που οι Βρετανοί θεωρούν ως μια χίμαιρα που κρύβει αυταρχικές φιλοδοξίες.
Όπως ο Ροβεσπιέρος «ο Αδιάφθορος», κατάλαβε ότι η υπηρεσία αυτή δεν χωρά καμία προδοσία, ήτοι καμιά διαφθορά. Όπως και ο πατέρας του, ο Χάφεζ αλ Άσαντ, ζει απλά και αποφεύγει την επιδεικτική πολυτέλεια ορισμένων στελεχών του εμπορίου και της βιομηχανίας, και ας είναι από το συγγενικό περιβάλλον του.
Έγινε επαναστατικός ηγέτης.
Ο μόνος αρχηγός εκτελεστικής εξουσίας στον κόσμο που επιβίωσε από μια συντονισμένη επίθεση ένα μεγάλο αποικιοκρατικό συνασπισμό που ηγείται από την Ουάσιγκτον και που εύκολα επανεξελέγη από τον λαό του.
Και με αυτό το τρόπο, μπήκε στην ιστορία.
[ 1 ] " Εναρκτήρια ομιλία του προέδρου Μπασάρ αλ-Άσαντ "από τον Bashar al-Assad, Voltaire Network 16 Ιουλίου 2014.
Τιερί Μεϊσάν 26.7.2014
πηγή
Κατηγορία Θέματος
Γεωστρατηγικές Αναλύσεις,
Διεθνείς ειδήσεις,
Ενημέρωση,
Ιστορικά θεματα,
Κρίσεις και απόψεις
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου