17 Απριλίου 2021

Αλλαγές στην Παιδεία: Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο, σεξουαλική αγωγή, ρομποτική και οικολογία! (και λίγες σκέψεις)

Σχόλιο ΕνΡΩ: Διαβάζοντας κανείς την παρακάτω τουλάχιστον θλιβερή είδηση αναρωτιέται: Ποιοι λαμβάνουν τέτοιες ανήκουστες αποφάσεις που θα επηρεάσουν το αύριο της ελληνικής κοινωνίας; Σε πόση απόσταση από την σχολική πραγματικότητα πρέπει να βρίσκεται κανείς για να θέλει να εισάγει στα σχολεία τέτοιες «καινοτομίες»; Τελικά, το σχολείο θα διαμορφώνει ελεύθερα πρόσωπα ή θα εξανδραποδίζει τις αθώες παιδικές ψυχές; Γονείς και εκπαιδευτικοί οφείλουν να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων! 
 
Αγγλικά από το νηπιαγωγείο, σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, οικολογία, γνωριμία με επαγγέλματα, ρομποτική και επιμόρφωση 70.000 εκπαιδευτικών, προβλέπει η εκπαιδευτική μεταρρύθμιση, που θα ξεκινήσει από τη νέα σχολική χρονιά, όπως ανακοίνωσε η υπουργός Παιδείας.
 
Σημαντικές μεταρρυθμίσεις σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, ανακοίνωσε το υπουργείο Παιδείας, ξεκινώντας από την αναμόρφωση των προγραμμάτων σπουδών μετά από μια εικοσαετία, τα αγγλικά στο Νηπιαγωγείο, την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών κ.ά.  
 
Σύμφωνα με το υπουργείο η επέκταση των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα όλων των Νηπιαγωγείων, Δημοτικών και Γυμνασίων της χώρας από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, η επέκταση δημιουργικών δραστηριοτήτων στα αγγλικά σε όλα τα Νηπιαγωγεία, η ολοκλήρωση των νέων προγραμμάτων σπουδών, οι επιμορφώσεις εκπαιδευτικών και η εκκίνηση λειτουργίας του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Επιμορφώσεων, καθώς και ζητήματα που άπτονται των επιπτώσεων της πανδημίας συζητήθηκαν κατά τη διαδικτυακή συνάντηση εργασίας της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου με τη διοίκηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ).  
 
Παράλληλα, συζητήθηκε η άμεση ενίσχυση του εγχειρήματος μέσω έργων που έχουν ενταχθεί στο Ταμείο Ανάκαμψης, με προγράμματα όπως εξοπλισμός για εκπαιδευτική ρομποτική στο σύνολο των σχολείων, επιμορφώσεις σε ΤΠΕ κ.ά. Ομοίως, οι δημιουργικές δραστηριότητες στα αγγλικά, από τον προσεχή Σεπτέμβριο, προγραμματίζεται να υλοποιούνται σε όλα τα Νηπιαγωγεία. Νέα σειρά επιμορφώσεων των εκπαιδευτικών προγραμματίζεται να ξεκινήσει τον ερχόμενο μήνα, εκκινώντας με επιμορφώσεις στη διδασκαλία δεξιοτήτων σε σύνολο άνω των 70.000 εκπαιδευτικών και συνεχίζοντας με το πρόγραμμα των Αγγλικών στα νηπιαγωγεία.  
 
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα αναλυτικά προγράμματα σπουδών δεν έχουν αναμορφωθεί σε πολλές περιπτώσεις εδώ και δύο δεκαετίες, με αποτέλεσμα να είναι επιτακτική η ανάγκη επικαιροποίησης και εκσυγχρονισμού, τόσο του περιεχομένου όσο και της φιλοσοφίας και της προσέγγισής του. Τα νέα ΠΣ, ακολουθώντας τις ευρωπαϊκές τάσεις, έχουν ως αφετηρία τα μαθησιακά αποτελέσματα και υιοθετούν μια εξατομικευμένη, μαθητοκεντρική προσέγγιση στη διδασκαλία.  
 
Οι βασικοί οριζόντιοι προσανατολισμοί είναι η υποστήριξη των μαθητών ώστε να μαθαίνουν να είναι δημιουργικοί, να σκέφτονται κριτικά, να καλλιεργούν δεξιότητες για την αξιοποίηση και την παραγωγή νέας γνώσης και να αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες. Η αναμόρφωση των αναλυτικών προγραμμάτων στη γενική και την επαγγελματική εκπαίδευση, καθώς και η επιμόρφωση επί αυτών, πραγματοποιείται με την υποστήριξη ευρωπαϊκών κονδυλίων. Παράλληλα, προγραμματίζεται η μεταρρύθμιση του «πολλαπλού βιβλίου». Η κατάργηση του μονοπωλίου του ενός και μοναδικού σχολικού εγχειριδίου συνάδει πλήρως με τη φιλοσοφία των νέων ΠΣ, ώστε ο εκπαιδευτικός/μαθητής να μπορεί με κριτική σκέψη να συνδυάσει πληροφορία από πολλές πηγές.  
 
Όλα τα βιβλία θα είναι διαθέσιμα σε ψηφιακή μορφή και προγραμματίζεται να ενισχυθούν από κονδύλια του Ταμείου Ανάκαμψης για την ανάπτυξη επιπλέον ψηφιακού υλικού και εφαρμογών. Παράλληλα, αναμένεται να τεθεί προσεχώς σε λειτουργία το νέο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα (ΟΠΣ) επιμορφώσεων, το οποίο, εκτός των άλλων, θα παρέχει υπηρεσίες σύγχρονης και ασύγχρονης επιμόρφωσης, με πιστοποιημένες διαδικασίες και διασφάλιση ποιότητας, λειτουργώντας ως χώρος συνεργατικής μάθησης και διάχυσης πρακτικών. Οι προγραμματισμένες επιμορφώσεις μέσω του ΟΠΣ αφορούν, ενδεικτικά στους βασικούς γραμματισμούς, στα εργαστήρια δεξιοτήτων, στη νέα αρχή για τα ΕΠΑΛ και στους νεοδιόριστους (εισαγωγική, συμπεριληπτική επιμόρφωση για την προσαρμογή στις ανάγκες των παιδιών με αναπηρία).  
 
το είδαμε ΕΔΩ
 
ΣΧΟΛΙΟ
 
Τα έχουμε πει τόσες φορες....
Η Νέα Τάξη ορίζει τους Υπουργούς Παιδείας στην πατρίδα μας εδώ και δεκαετίες...
Ετσι υποχωρεί συνεχώς η εθνική παιδεία και αυξάνει η παγκοσμιοποιημένη...
Η Κεραμέως γνωρίζαμε από την πρώτη στιγμή τι καπνό φουμάρει αφού ήταν από τους ελάχιστους πολιτικούς που κλήθηκαν από την Λέσχη Μπίλντεμπεργκ που αποτελεί ένα από τα όργανα της Νέας Τάξης Πραγμάτων...
Από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε τα καθήκοντά της συνέχισε με τον ίδιο και ακόμα χειρότερο ρυθμό τις αλλαγές των προκατόχων της συριζαίων...
Η Παιδεία στην πατρίδα μας είναι το μοναδικό σημείο ασκούμενης πολιτικής, στο οποίο όλες οι κυβερνήσεις ανεξαρτήτως εφαρμόζουν την ίδια ατζέντα που προωθείται από την Νέα Τάξη με στόχο την αλλοτρίωση των μελλοντικών γενεών...
Ετσι ο κάθε Υπουργός συνεχίζει από εκεί που έμεινε ο προηγούμενος.... και ολοκληρώνει βήμα - βήμα την αποδόμηση κάθε εθνικού και χριστιανικού στοιχείου στην Παιδεία...

Δεν φτάνουν τα μύρια προβλήματα των παιδιών μας που τα κάνουν ανιστόρητα, άθεα και χωρίς ίχνος εθνικής συνείδησης προσπαθούν να τα μεταβάλλουν σε κάτι άλλο μεταλλαγμένο και ξένο προς κάθε τι ελληνικό...
Πριν καλά καλά μάθουν την μητρική τους γλώσσα καλούνται να μάθουν μια ξένη γλώσσα Αγγλικά... Να γίνουν ουσιαστικά δίγλωσσα...
Είναι ενδεικτικό ένα παράδειγμα από το σήμερα στην παιδεία, που δείχνει όμως την εδώ και δεκαετίες παράκρουση των κυβερνώντων στο να μεταλλάξουν τα παιδιά μας...
Μιλώντας με κάποιον μαθητή του Γυμνασίου μου αποκάλυψε ότι θα έδινε εξετάσεις για το γνωστό "προφίσενσι" στα Αγγλικά.... Και μου αποκάλυψε ότι μάθαινε στους χρόνους των ρημάτων στα αγγλικά τον Υπερσυντέλικο!!!!! Τον οποίο δεν είχε ακόμα διδαχθεί στα ελληνικά!!!!!! Μιλάμε για ένα τρελάδικο χωρίς προηγούμενο...
Στην μανία τους οι νεοταξίτες να επιφέρουν τις απαιτούμενες αλλαγές φέρνουν τα παιδιά μας σε δύσκολη θέση....

Ετοιμαστείτε λοιπόν, έρχονται αγγλικά στα νήπια, μαθήματα για κλιματικές αλλαγές, σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, διαστροφικές διαφορετικότητες, πολυπολιτισμούς και ότι άλλο της πουν της Κεραμέως...
Και όλα αυτά με μπόλικο χρήμα της Ευρωπαϊκής Ενωσης...
Μαθήματα για Χριστό και Ελλάδα.... ξεχάστε τα.



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.