13 Μαρτίου 2017

Γκέι, γκέι και πάλι γκέι και ΜΟΝΟ γκέι

Μετά την νομική αναγνώριση των κάθε είδους «διαφορετικών» από την ΕΕ, τα πράγματα θα αποκτούν όλο και μεγαλύτερη ταχύτητα. Πρωτοπόρος φυσικά η εταιρεία Ντίσνει. Σε ένα από τα τελευταία βιντεάκια της δύο ομοφυλόφιλα παιδιά φιλιούνται σε ένα ρεσιτάλ.
(Δείτε αναλυτικότερα ΕΔΩ)

Πριν μερικές ημέρες διάβασα ότι η αγγλίδα υπουργός Παιδείας ανακοίνωσε ότι το «εκσυγχρονισμένο» μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης θα γίνει υποχρεωτικό ακόμα και στο νηπιαγωγείο! Οπότε τα παιδιά θα μαθαίνουν τα πάντα για το σεξ με καταρτισμένους ειδικούς, με την συνεργασία γονέων και δασκάλων, αλλά και με τον λεπτό χειρισμό διαφόρων θεμάτων, όπως η ομοφυλοφιλία και οι παραλλαγές της. Βλέπετε δεν αρκεί οι μαθητές να μάθουν να υποτάσσονται στην κυρίαρχη πλέον τάξη των γκει, αλλά θα πρέπει να μάθουν και με λεπτομέρειες τις λεπτές διαστροφικές απόψεις της κάθε ομάδας ώστε να μπορούν να διαλέξουν κιόλας ποια διαστροφή τους ταιριάζει καλύτερα.

Το δικό μας επαναστατικότατο και προοδευτικότατο Υπουργείο Παιδείας βιάζεται μην τυχόν και οι ευρωπαίοι είναι πιο προχωρημένοι από εμάς. Έτσι εξέδωσε εγκύκλιο  για την υλοποίηση «θεματικής εβδομάδας». Ο γενικός τίτλος είναι «Σώμα και Ταυτότητα» και θα υπάρξει πληροφόρηση επάνω σε τρεις κατηγορίες:

– Διατροφή και ποιότητα ζωής
– Πρόληψη του εθισμού και των εξαρτήσεων
– Έμφυλες ταυτότητες. Εδώ ΦΥΣΙΚΑ θα γίνει ασύστολος διαφήμιση υπέρ των «διαφορετικών», αφού θα ασχολείται με τον σεξουαλικό προσανατολισμό και το βιολογικό και ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ φύλο.


Το υπουργείο, λοιπόν προτείνει (ή μάλλον διατάζει) τη διοργάνωση μαθησιακών δραστηριοτήτων όπως «εργαστήρια, διαδραστικά παιχνίδια, θεατρικά δρώμενα, εικαστικές δραστηριότητες, προβολή ταινιών με σχετικό περιεχόμενο που πλαισιώνεται με συζήτηση ή άλλη δράση, σύντομα βιωματικά εργαστήρια» με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των μαθητών και μαθητριών».

ΕΙΔΙΚΑ Στην ενότητα των «Έμφυλων Ταυτοτήτων» τα θέματα είναι:
– Σωματικές αλλαγές στην εφηβεία
– Βιολογικό και Κοινωνικό Φύλο
– Αποδομώντας τα έμφυλα στερεότυπα (ΧΕ ΧΕ ΧΕ)
– Ανθρώπινα δικαιώματα και δικαιώματα των γυναικών»
 

Από την «εκπαίδευση» δεν θα ξεφύγουν οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί. Αυτοί θα μάθουν για τα εξής θέματα:
– Φύλο, Σεξουαλικός προσανατολισμός και Ανθρώπινα Δικαιώματα
– Έμφυλα στερεότυπα και διακρίσεις με βάση το φύλο στην οικογένεια, στην εργασία και στην κοινωνία
– Έμφυλη βία, ενδοοικογενειακή βία και βία κατά των γυναικών
– Ομοφοβία και Τρανφοβία στην κοινωνία και στο σχολείο


Οι σχετικές δράσεις και εκδηλώσεις θα γίνουν στη διάρκεια του σχολικού ωρολογίου προγράμματος ΚΑΙ Η ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ. 

Επίσης, «κατά την υλοποίηση δράσεων από εκπροσώπους συνεργαζόμενων φορέων» ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ η παρουσία του δασκάλου ή καθηγητή.

Και ποιοι θα είναι οι «συνεργαζόμενοι φορείς» άραγε; Προφανώς οι ομάδες δράσης των «διαφορετικών» οι οποίοι επίσης προφανώς θα πάρουν και ζεστό χρήμα για την αυτο-διαφήμισή τους.

Δεν είναι παράξενο λοιπόν που η ΜΚΟ  για τα δικαιώματα των LGBTQ «Colour Youth» χέστηκε από την χαρά της με αυτήν την εγκύκλιο.  Η καλή αυτή ΜΚΟ (αλήθεια πόσα άραγε παίρνει από τον κρατικό κορβανά;) στην ανακοίνωσή της:
– συγχαίρει το υπουργείο Παιδείας
– του υπενθυμίζει ότι αυτό είναι απλά ένα πρώτο μικρό βήμα, καθώς η Κυβέρνηση έχει δεσμευθεί για την εισαγωγή σχετικού σχολικού μαθήματος (μάλιστα ΕΧΕΙ ΔΕΣΜΕΥΤΕΙ!!!)
– καλεί (ή διατάζει;) το υπουργείο «να μην υποκύψει στις φωνές του συντηρητισμού, συναισθανόμενο τις ευθύνες του»
– θεωρεί όσους δεν τους αρέσει η σχετική «πρόοδος» ότι είναι συντηρητικοί και οπισθοδρομικοί
– καλεί  (ή διατάζει;) το υπουργείο να «εκδώσει άμεσα εξειδικευμένη εγκύκλιο προς τις σχολικές μονάδες για διαχείριση ζητημάτων σεξουαλικού προσανατολισμού, ταυτότητας φύλου και χαρακτηριστικών φύλου»
– καλεί  (ή διατάζει;) το υπουργείο «να εισαγάγει σχολικό μάθημα για την σεξουαλική αγωγή, τις διάφορες σεξουαλικότητες και την ταυτότητα φύλου, με ορθή και αμερόληπτη γλώσσα. 


Το εν λόγω μάθημα θα πρέπει να διδαχθεί στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και (ΠΡΟΣΕΞΤΕ, ΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙ ΕΙΤΕ ΟΧΙ) όλοι οι υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί ανεξαρτήτως ειδικότητας θα πρέπει να εκπαιδευτούν κατάλληλα».

Δεν θα αργήσει η ημέρα όπου το να είσαι «διαφορετικός» θα είναι και το κύριο προσόν για να γίνεις εκπαιδευτικός ή δημόσιος υπάλληλος. Και σε λίγο οι «διαφορετικοί» που θα παλεύουν για ισότητα θα είμαστε εμείς, οι εκ προοιμίου κακοί και μισάνθρωποι.

Δείτε παρακάτω την επίμαχη εικόνα της Ντίσνει αλλά και τον Πίνακα του Υπουργείου Παιδείας.


πηγή



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.