9 Μαρτίου 2017

«ΟΧΙ, δεν πετάει» (ο γάιδαρος)

Γράφει ο Στέργιος Ζυγούρας 

Θεωρώντας την «θεματική εβδομάδα» ως το σοβαρότερο θέμα των τελευταίων δεκαετιών στην παιδεία, ήθελα να μοιραστώ μαζί σας τον προβληματισμό, την ενημέρωση και την αιτιολόγηση της στάσης που θα κρατήσω, με δεδομένα και τα όσα ειπώθηκαν στις προηγούμενες δυο συνεδριάσεις.

Ο στόχος της θεματικής εβδομάδας

Εντοπίζεται στον γενικόλογο τίτλο του 3ου άξονα «έμφυλες ταυτότητες» που φέτος εξειδικεύεται (σύμφωνα με το έγγραφο Φ20.1/220482/Δ2/23-12-2016
https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2016/thematiki_week.pdf) στις ενότητες «διάκριση βιολογικού από το κοινωνικό φύλο, αποδόμηση έμφυλων στερεοτύπων, ομοφοβία, τρανσφοβία». 

Το θέμα που εμφανίζεται για πρώτη φορά στο ελληνικό σχολείο ήταν αναμενόμενο. Το project εξελίσσεται σε παγκόσμια κλίμακα και με μεγάλη ένταση. Υποστηρίζεται από ιδιωτικούς φορείς και διεθνείς οργανισμούς όπως ο ΟΗΕ και η ΟΥΝΕΣΚΟ, χρηματοδοτείται μέσω ΜΚΟ. Είναι ένα πρότζεκτ απόλυτα ψευδεπίγραφο (στο εξωτερικό τιτλοφορείται «σεξουαλική διαπαιδαγώγηση»). Με δόλιο και εκφοβιστικό τρόπο στοχεύει στην αντιστροφή του παγκόσμιου πολιτισμού ως προς την ανθρώπινη προσωπικότητα, την αναπαραγωγή, την μορφή της οικογένειας, την γενετήσια ορμή, το εθιμικό δίκαιο, το φύλο που διαμορφώνεται κατά την σύλληψη. 

Το παιδί από την βρεφική του ηλικία ως την ενηλικίωση θεωρείται κρατική ιδιοκτησία. Την διαπαιδαγώγησή του αναλαμβάνει πλήρως το κράτος, το οποίο, κόντρα στην θέληση / μέριμνα /αγάπη των γονέων βρίσκεται υπό την κρατική «αγάπη». Εκεί θα μάθει υποχρεωτικά να ελέγχει «κριτικά» το φύλο του, να ωθείται στην πρώιμη σεξουαλικότητα, να θεωρεί ακόμη και τον μηδέποτε ψηφισθέντα πολιτικό νόμο ως ανώτερο του άγραφου, εθιμικού που κυριάρχησε επί χιλιετίες στην ανθρωπότητα. Πώς μπορεί να επιτευχθεί το συνολικό πακέτο; Με την διαστρέβλωση, τον φόβο και σταδιακά, σε 3-5 φάσεις επιχειρείται η αντιστροφή του παγκόσμιου πολιτισμού.

Οι έννοιες που διαστρεβλώνονται, διαστέλλονται και -τελικά- αντιστρέφονται, είναι η «αγάπη», η «ισότητα» και το «ανθρώπινο δικαίωμα». Ο διαχεόμενος φόβος (με την μορφή υπονοούμενων ακόμη στην Ελλάδα) λειτουργεί αποτρεπτικά. Θέλει να προλάβει τις αντιδράσεις. Συνδέεται με το εξαρτημένο ανακλαστικό της ανταποδοτικής δημοκρατίας και του (δήθεν) νομικού κεκτημένου. Ότι η γνωστή μας δημοκρατία λειτουργεί συνήθως με πελατειακά - ατομιστικά κριτήρια δεν χρειάζεται ν’ αναπτυχθεί. Αντιβαίνει στην ίδια την έννοια της δημοκρατίας, αφού έχει γίνει κοινός τόπος πλέον ότι τις πλειοψηφίες επηρεάζει το (ιδιωτικό) ιδιοκτησιακό καθεστώς του χρήματος, το οποίο ελέγχει κάθε κομματικό χώρο. 

Στην πραγματικότητα έχουμε μια μαζική επίθεση των ΜΜΕ στην παγκόσμια κοινή γνώμη με στόχο την αποτροπή της φυσιολογικής αντίδρασης. Τα στάδια που το πρότζεκτ θα διανύσει είναι: Ανεκτικότητα – Εξίσωση – Εξύμνηση και Υπεροχή – υποχρεωτικότητα –
Δια της βίας υποκατάσταση του παλιού από το νέο. Στο τέλος υπάρχουν παραπομπές σε καταγραφές όσων έχουν ήδη συμβεί παγκόσμια, για να βγάλει ο καθένας συμπεράσματα για το τι είναι αληθές και τι όχι γύρω από νομικές έννοιες, ψυχολογικούς εκβιασμούς και μαζικές αντιδράσεις.

Η νέα «ανθρώπινη» ταυτότητα της «θεματικής εβδομάδας» και η ταυτότητα του διδάσκοντα.

Η «οικονομική κρίση», δηλαδή η άλλη εικονική πραγματικότητα που ζουν οι Έλληνες επί 7ετία, μπορεί να βοηθήσει στην αποκάλυψη των χονδροειδών ψεμάτων/προσχημάτων. Τι είδους φιλάργυρος είναι εκείνος που δανείζει ένα κράτος, υποχρεώνοντάς το να μην παράγει τίποτα, ώστε να μην παράγεται πλούτος, άρα να μην πάρει -εγγυημένα- πίσω τα χρήματα που δάνεισε; 

Τι είδους φιλόστοργος πατήρ είναι το κράτος που δηλώνει ότι η μη παρακολούθηση της «θεματικής εβδομάδας» συνιστά βαρύ παράπτωμα, ενώ η μη παρακολούθηση της διδασκαλίας του Μ. Βασιλείου ή του Ιωάννη Χρυσοστόμου δεν συνιστά κανένα πρόβλημα; Δυστυχώς, ως σήμερα, το επίπεδο αντίρρησης και αντίδρασης της ελληνικής κοινωνίας εκφράστηκε από τους γονείς που διαμόρφωσαν κείμενα άρνησης παρακολούθησης του 3ου άξονα, όταν αυτός υλοποιείται στο επίπεδο της λεγόμενης «τρανσφοβίας». 

Κραδαίνοντας την ρομφαία της «υποχρεωτικότητας», ο υπουργός πιστεύει μάλλον ότι οι διδάσκοντες είναι αρκούντως λοβοτομημένοι ώστε να συγχέουν το μπούλιγκ έναντι της γυναικωτής φωνής ενός αγοριού με το «δικαίωμα» στην ομοφυλοφιλία, το ροζ παντελόνι ενός αγοριού με το «δικαίωμα» στην παιδοφιλία, το δικαίωμα στην σεξουαλική διαπαιδαγώγηση με την προτροπή για δημιουργία εξάρτησης από την σαρκική ηδονή, την οποία και οι ενήλικες δυσκολεύονται να ελέγξουν ως παράγοντα που καθορίζει το σύνολο της σκέψης τους και των ενεργειών τους. 

Η «πρόοδος» ταυτίζεται εύκολα με την κατάπτωση, όταν ο κρίσιμος παράγων «δάσκαλος» ανασηκώσει τους ώμους του και αφήσει την νομιμότητα και την ηθική στην αποκλειστική ευθύνη του γονέα και του ανήλικου. Η ΟΛΜΕ, πιστή στα πάτρια, εξέδωσε ανακοίνωση Πόντιου Πιλάτου. Και πώς θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά, αφού η ίδια είναι ένα αντίγραφο του κομματικού συστήματος, όπου τα κόμματα εμφανίζουν διαφορές ύφους ή ουσίας σε δευτερεύοντα θέματα; Ενδεικτικά αναφέρω ότι δέκα χρόνια πριν, ο Κ. Μητσοτάκης διερρήγνυε τα ιμάτιά του στην Βουλή για το ότι το ελληνικό Σύνταγμα επιμένει στο άρθρο 16 παρ. 2 να περιγράφει τον σκοπό της παιδείας. Μάλιστα, αυτό το έκανε διαφωνώντας με τον τότε υπουργό και σήμερα ΠτΔ Πρ. Παυλόπουλο, που έλεγε στην συζήτηση για την αναθεώρηση του Συντάγματος προς την τότε αντιπολίτευση ότι κανείς δεν διανοείται να αλλάξει τον χαρακτήρα της παιδείας που συνοψίζεται στις 35 λέξεις της παραγράφου.

Αυτά έχουμε να περιμένουμε από την εναλλαγή των κομμάτων στην εξουσία, ως προς τα μεγάλα και σπουδαία. Εμείς οι διδάσκοντες όμως προσληφθήκαμε από το δημόσιο βάσει ενός κειμένου αρχών το οποίο ισχύει (και υπερισχύει παντός άλλου) και στο οποίο ορκιστήκαμε πίστη και αφοσίωση. Επιπλέον, καθένας από μας φέρει την διακριτή ως προς τις αποχρώσεις, αλλά συλλογική ως προς τον κορμό πολιτισμική ταυτότητα, πάνω στην οποία συγκροτήθηκε συμβιβαστικά το κρατικό μας μόρφωμα μεταξύ 1827-1833. 

Αν η «διάπλαση ελεύθερου και υπεύθυνου πολίτη» προϋποθέτει την διαμόρφωση κριτικής ικανότητας, τότε αυτή φτάνει και περισσεύει για να κρίνουμε πόσα διαφορετικά πρόσωπα έχει η φύση, ποιος χρηματοδοτεί και για ποιο λόγο το σχέδιο ανατροπής της ανθρώπινης ταυτότητας, προστατεύοντας τους μαθητές μας όπως θα προστατεύαμε τα παιδιά μας.

Στην ερώτηση που έμμεσα μας υποβάλλεται, απαντάμε με ηρεμία και αποφασιστικότητα: «όχι, δεν πετάει ο γάιδαρος».

Το σχολείο του ελληνικού κράτους που διέπεται από το ισχύον Σύνταγμα:

Δεν μπορεί να προωθεί την ομοφυλοφιλία
Δεν μπορεί να προωθεί την παιδοφιλία
Δεν μπορεί να προωθεί το «δικαίωμα» της επιλογής φύλου από τους ανήλικους
Δεν μπορεί να προωθεί την σεξουαλικότητα του παιδιού από την ηλικία των 4 ετών

Στέργιος Ζυγούρας
Μουσικό Σχολείο Θεσσαλονίκης, 7-2-2017

Το κείμενο αυτό αποτελεί την «αιτιολογική έκθεση». Θα ακολουθήσει κείμενο που θα καταθέσω προσωπικά στην Συνεδρίαση της 8-2-2017

ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

· Γράμμα μητέρας από Νέα Υόρκη: Προστατέψτε τα παιδιά από το μάθημα ταυτότητας φύλου

· Χιλιάδες μαθητές στο Οντάριο έμειναν σπίτι ως διαμαρτυρία για το νέο πρόγραμμα σεξουαλικής αγωγής (κείμενο). Ο Καναδός εμπνευστής των μαθημάτων σεξ έχει καταδικαστεί και εκτίει ποινή για παιδοφιλία.

· Ο πόλεμος κατά των παιδιών - Η εκτενής ατζέντα της «σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης». Τι γίνεται ήδη στην Αφρική, στην Κροατία, σε νησάκια του Ατλαντικού.

Η δεκάλεπτη σύνοψη  - Το βίντεο υποτιτλισμένο στα ελληνικά

Το πλήρες βίντεο (35 λεπτά)

· Sodom - Βίντεο στο οποίο δίνεται έμφαση στην ανάγκη του ανθρώπου να πει «ΟΧΙ», να μην συναινέσει στο πρώτο ή σε οποιοδήποτε στάδιο της αντίστροφης ανθρωπότητας

· 2016, Βουλή του Βρανδεμβούγου: Ο Steffen Königer του κόμματος AfD απαντάει στην πρόταση των Πρασίνων για νόμο υπό την ονομασία "Εκστρατεία για την αποδοχή της φυλετικής και σεξουαλικής ποικιλομορφίας, αυτοπροσδιορισμού και κατά της ομοφοβίας & τρανσφοβίας. Η εισαγωγή του κράτησε 3 λεπτά, καθώς προσφώνησε πέρα από τις "κυρίες και τους κυρίους" και κάθε ένα από τα 60 διαφορετικά φύλα που έχουν υιοθετηθεί από το Facebook

· Πρ. Παυλόπουλος, Κ. Μητσοτάκης (2007) - Ποια είναι η βάση του Συντάγματος στο θέμα της παιδείας; (βίντεο)

· Γιατί η “αγάπη-ισότητα-ελευθερία” της ατζέντας ΛΟΑΤ ισοδυναμεί με πρόσκληση αποστασίας από τον Θεό - Η προπαγάνδα για την διάδοση της ομοφυλοφιλίας και την αλλαγή φύλου διαφημίζεται ως "ισότητα και αγάπη"

· PizzaGate – Το σκάνδαλο παιδοφιλίας που αγγίζει τον Λ. Οίκο των ΗΠΑ σύμφωνα με τα έγγραφα των Wikileaks και τα τεκμήρια πιτσαριών της Ουάσινκτον και εγγράφου του FBI

· Modern Educayshun (Σύγχρονη Εκπέδεφσι)

· Transgender Education For 7 Year Olds?

· ΟΗΕ: Η θρησκευτική ελευθερία δεν είναι απόλυτο δικαίωμα. Θα περιορίζεται, όταν συγκρούεται με τους ΛΟΑΤ 

· Νικήτας Αλιπράντης: O ελληνικός πολιτισμός αναδεικνύει το απερίγραπτο κάλλος και την μοναδικής σημασίας σχέση ανδρός και γυναικός ως έρως προσώπων και όχι ως βιολογικών σεξιστικών αντικειμένων

ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ

Επειδή το έγγραφο Φ20.1/220482/Δ2/23-12-2016 του Υπουργού Παιδείας:

Α) προσβάλλει κατάβαθα την άγραφη διαχρονική ελληνική πολιτισμική ταυτότητα και

Β) επιχειρεί έμμεσα να ανατρέψει καίρια σημεία του νομικού πολιτισμού της Ελλάδος όπως το συνταγματικό άρθρο 16 § 2 που εξακολουθεί να υπερισχύει οποιουδήποτε ευρωπαϊκού Νόμου, ελληνικού Π.Δ., Νόμου της Ελληνικής Βουλής ή Υπουργικής απόφασης.

Γι΄αυτό, ως μέσος νους / πολίτης / παιδαγωγός / δημόσιος λειτουργός της Ελληνικής Πολιτείας και πολίτης της Ευρωπαϊκής Ένωσης

· Αρνούμαι να υλοποιήσω το σύνολο της «θεματικής εβδομάδας» μέχρις ότου εξαιρεθούν ενότητες όπως «διάκριση βιολογικού από το κοινωνικό φύλλο, αποδόμηση έμφυλων στερεότυπων, ομοφοβία, τρανσφοβία…» από τον 3ο θεματικό άξονα «έμφυλες ταυτότητες».

· Επιφυλάσσομαι παντός δικαιώματός μου να προσφύγω στην ελληνική Δικαιοσύνη κατά του υπουργείου Παιδείας και παντός κρατικού φορέα που με προτρέπει να παραβώ θεμελιώδεις νόμους του ελληνικού κράτους και τον σχετικό όρκο που έδωσα κατά την ανάληψη της υπηρεσίας μου. 

πηγή

(μας εστάλλει από τον κ Χαράλαμπο Μηνάογλου)



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.