3 Μαρτίου 2017
Μύρτις η Αθηναία - Μία μεγάλη παραπλάνηση
Αυτή είναι, σύμφωνα με τους Έλληνες!!! επιστήμονες η μορφή της Μύρτιδος
μιάς Αθηναίας 11 ετούς κοπέλλας, η οποία βρέθηκε σε ομαδικό τάφο
ανθρώπων που είχαν πεθάνει από τον λεγόμενο "λοιμό των Αθηνών", στην
αρχή του Πελοποννησιακού πολέμου.
Παρακαλώ προσέξτε:
1) τα υπερβολικά μεγάλα και προτεταμένα αυτιά (επιστημονικά λέγονται "αφεστώτα ώτα"). Τέτοια μεγάλα αυτιά μόνον οι πολύ γέροι άνθρωποι και οι πίθηκοι έχουν.
Όμως τα αυτιά αποτελούνται από χόνδρο, ο οποίος συγκαταλέγεται στα φθαρτά υλικά του σώματος, άρα ΔΕΝ είναι δυνατόν να διατηρήθηκαν μετά από 2500 χρόνια!!!. Οπότε η τόσο υπερβολικά μεγάλη τους απεικόνιση υποδηλώνει πρόθεση ασχημοποίησης της μορφής.
Όταν σήμερα μία γυναίκα έχει τέτοια αυτιά τρέχει αμέσως σε πλαστικό χειρούργο και τα μικραίνει.
2) Το απεικονιζόμενο πρόσωπο υποτίθεται ότι έχει ηλικία 11 ετών, δηλαδή ούτε κάν έφηβη, είναι στην προ-εφηβεία. Αλήθεια φαίνεται αυτό το πρόσωπο με την μυτάρα γιά 11 χρόνων;
Εάν ένα νεαρό κορίτσι έχει τέτοια μύτη σε αυτήν την ηλικία στα 15 της θα είναι Πινόκιο.
Όμως επίσης το κατώτερο τμήμα της μύτης περιλαμβάνει ως στήριγμα χόνδρο, δηλαδή φθαρτό υλικό.
Άρα και σε αυτήν την περίπτωση η φανταστική κατασκευή της μύτης είναι κακόβουλης πρόθεσης. Τέτοια σουβλερή μύτη μόνον εάν θέλει ο κατασκευαστής να φτιάξει μία άσχημη γυναίκα θα το έκανε.
3) Κοιτάξτε επίσης τις ζάρες στον λαιμό.
Τέτοιες ζάρες ΔΕΝ υπάρχουν σε τόσο νεαρές κοπέλλες ακόμη και εάν κάνουν 10 ώρες την ημέρα ηλιοθεραπεία. Τέτοιες ρυτίδες έχουν ηλικιωμένες γυναίκες που βλέπουν πολλές ώρες τηλεόραση, ξαπλωμένες στον καναπέ, και λόγω του ότι ανασηκώνουν συνεχώς το κεφάλι, δημιουργείται αυτή η σχεδόν οριζόντια ρυτίδα πέρα ως πέρα στον λαιμό.
4) Το σχήμα των φρυδιών είναι εξωπραγματικό. Αρχικά θα πρέπει να πούμε ότι και τα φρύδια είναι φθαρτό υλικό, το οποίο δεν διατηρείται στον χρόνο.
Άρα το σχήμα που θα τους δώσει κάποιος έχει να κάνει με το εάν η πρόθεσή του είναι να δημιουργήσει μία ωραία ή μία άσχημη εικόνα.
Τα φρύδια λοιπόν της Μύρτιδας σχεδιάστηκαν στραμμένα προς τα κάτω. Αυτό δείχνει σαφέστατη πρόθεση τερατοποίησης του προσώπου.
Επίσης τα φρύδια έχουν πολύ μεγάλο μεταξύ τους κενό, που επίσης δίνει μία επίταση ασχήμιας στο πρόσωπο.
Τέλος τα φρύδια όντας κόκκινα, πρακτικά δεν φαίνονται και η κοπελλίτσα φαίνεται σαν να μην έχει φρύδια!!!
5) Τα μαλλιά της έχουν κόκκινο χρώμα!!!, το οποίο στην Ελληνική φυλή είναι ΣΠΑΝΙΟΤΑΤΟ. Άλλωστε τα μαλλιά είναι επίσης ένα φθαρτό ανθρώπινο υλικό, άρα αποκλείεται να διασώθηκαν μετά από 2500 χρόνια και μάλιστα πόσο μάλλον να διασώθηκε και ο χρωματισμός τους!!!
Οπότε μόνον κακόβουλη πρόθεση δείχνει και αυτή η ενέργεια των "κατασκευαστών".
6) Η κάτω γνάθος της κοπελίτσας έχει οπισθογναθισμό, δηλαδή η κάτω γνάθος είναι πολύ μικρότερη της επάνω (το αντίθετο λέγεται "προγναθισμός"=προτεταμένη γνάθος), γεγονός αντίθετο με το κρανίο που βρέθηκε, όπου τα δόντια της κάτω και της άνω γνάθου είναι σε σύμπτωση.
7) Το (συγχώρα με Θεέ μου) κοριτσάκι, έχει όχι απλώς εξογκωμένα, αλλά τελείως προτεταμένα ζυγωματικά, τα οποία η ελληνική φυλή ΔΕΝ τα έχει.
Αυτά τα ζυγωματικά χαρακτηρίζουν μογγολικής προέλευσης ανθρώπους, τους λεγόμενους Τουρανίδες.
Εκτός και εάν το κοριτσάκι είναι κάποιο "μογγολάκι" (γεννετική ανωμαλία), αλλά τότε εγώ ως επιστήμονας ΔΕΝ θα το επέλεγα, μέσα από τόσες χιλιάδες σκελετούς, να το αποκαταστήσω ώς αντιπροσωπευτικό δείγμα μίας ολόκληρης φυλής!!!
Μόνον σε μία περίπτωση θα έκανα κάτι τέτοιο: Εάν ο σκοπός μου ήταν να γελοιοποιήσω την συγκεκριμένη φυλή.
8) Τα μάτια της συγκεκριμένης απεικονιζόμενης κοπέλλας είναι "σχιστά" και έχουν μογγολοειδή χαρακτηριστικά. Αυτό μπορείτε να το διαπιστώσετε εύκολα εάν ψάξετε στο διαδίκτυο γιά τα χαρακτηριστικά των παιδιών με την συγκεκριμένη γεννετική ανωμαλία.
Επίσης λόγω του χρώματος των βλεφαρίδων, το κοριτσάκι φαίνεται σαν να μην έχει πρακτικά βλεφαρίδες!!!.
Γνωρίζετε πόσο πολύ τονίζουν τα μάτια των γυναικών οι βλεφαρίδες και πόσο "άχρωμες" φαίνονται χωρίς βαμμένες βλεφαρίδες.
Φαντασθείτε πόσο πιό άσχημη θα φαίνεται μία γυναίκα χωρίς καθόλου βλεφαρίδες, όπως πρακτικά η Μύρτιδα.
9) Το προτεταμένο άνω χείλος, υποδηλώνει προτεταμένα άνω μπροστινά δόντια, δηλαδή ακόμη ένα χαρακτηριστικό δυσμορφίας.
10) Δεν είναι δυνατόν ένα κοριτσάκι 11 ετών και μάλιστα σε περίοδο πολιορκίας, όπως υποτίθεται ότι πέθανε η συγκεκριμένη μικρή κοπέλλα να έχει ένα τέτοιο "προγούλι"- διπλοσάγωνο, όπως αυτό που απεικονίζεται στην άθλια αυτή απεικόνιση.
11) Τέλος την όλη ασχήμια του προσώπου συμπληρώνει και το μισόκλειστο (σε βλακώδη έκφραση) στόμα.
Στην συνέχεια παραθέτω δύο εικόνες:
Αριστερά μία σύγχρονη Ελληνίδας και δεξιά το άγαλμα της προ-προ-γιαγιάς της, στην ίδια περίπου ηλικία και μάλιστα περίπου της χρονικής περιόδου στην οποία υποτίθεται ότι έζησε η Μύρτιδα.
Σύγκριση μεταξύ μίας σύγχρονης Ελληνίδας και ενός αρχαίου αγάλματος γυναίκας στην ίδια περίπου ηλικία.
Παρακαλώ βλέπετε κάποια ομοιότητα των αρχαίων αγαλμάτων με αυτό το κατασκεύασμα που αποκαλούν "Μύρτιδα";
Θεωρείτε ότι οι αρχαίοι Έλληνες ζωγράφοι, αγαλματοποιοί, αγγειογράφοι ζωγράφιζαν αλλοεθνείς; διότι εγώ δεν βλέπω καμμία ομοιότητα της Μύρτιδος με οτιδήποτε το ελληνικό.
Εάν υπάρχει ένα τέτοιο σπάνιο πρόσωπο με τόσες ασχήμιες πάνω του, μέσα στην τότε ελληνική φυλή, γιατί εγώ να το επιλέξω και να το στήσω σε μουσείο, εκτός και εάν θέλω να γελοιοποιήσω έναν λαό αγαλμάτων και αγαλματοποιών;
Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι η ανάπλαση του προσώπου έγινε στην Σουηδία από Σουηδούς επιστήμονες και όχι Έλληνες.
Παρ'όλα όμως όσα ανέφερα παραπάνω θα σας δείξω στην συνέχεια πόσο μεγάλη ομοιότητα παρουσιάζει η Μύρτιδα με την βασίλισσα της Αγγλίας Ελισσάβετ:
Αριστερά είναι η Μύρτιδα και δεξιά η βασίλισσα Ελισσάβετ.
Βεβαίως η φωτογραφία της βασίλισσας είναι υποτίθεται σε μεγαλύτερη ηλικία (περί τα 28) από αυτή της Μύρτιδας (11 ετών) και όμως η βασίλισσα έχει λιγότερες ρυτίδες από ότι η Μύρτιδα.
Το σχήμα των αυτιών της Μύρτιδας ομοιάζει με της βασίλισσας, μόνο που της Μύρτιδας είναι πιό μεγάλα (τα αυτιά) και πιό "αφεστώτα".
Κοιτάξτε τον έντονο οπισθογναθισμό της Μύρτιδας, και το πρακτικά ανύπαρκτο πηγούνι, ενώ η βασίλισσα έχει καλά διαμορφωμένο πηγούνι.
Τα μαλλιά της "βόρειας" βασίλισσας είναι σκούρα καστανά έως μαύρα, ενώ η "νότια" Μύρτιδα έχει κόκκινα!!! μαλλιά.
Παρατηρείστε τον υψηλό λαιμό της βασίλισσας και τον κοντόχοντρο λαιμό της Μύρτιδας!!!
Ούτε οι αρσιβαρίστες δέν έχει τέτοιους χοντρούς λαιμούς.
Η μύτη και των δύο είναι σχεδόν ίδια, με πιό λεπτή ράχη αυτή της βασίλισσας.
Οι αναλογίες του προσώπου μεταξύ των δύο κυριών, όπως παρατηρείτε είναι περίπου ίδιες.
Κοιτάξτε όμως πόσο μικρά είναι τα αυτιά της βασίλισσας και πόσο τεράστια είναι της Μύρτιδος. Παρατηρείστε τα κεκλιμένα προς τα κάτω φρύδια της Μύρτιδος και τα στραμμένα προς τα πάνω φρύδια της βασίλισσας.
Όλα βεβαίως τα τηλεοπτικά κανάλια και τα έντυπα μέσα μαζικής επικοινωνίας (εφημερίδες και περιοδικά), με διθύραμβους ανήγγειλαν το 2010 περίπου τα εξής:
1. "Μία οικουμενική Ελληνίδα απαντά στην αναβίωση του προσώπου της αρχαίας Ελληνίδας"
2. "Πρόσωπο με πρόσωπο με το παρελθόν", δίνοντας μετά από πολυετή ενασχόληση με τα ευρήματά τους, "σάρκα και οστά" σε ένα μικρό παιδί της Αρχαίας Αθήνας με το όνομα Μύρτις.
3. Η 11χρονη αρχαία Ελληνίδα Μύρτις παρουσιάζεται στις 15 Απριλίου στο κοινό.
Στις 15 Απριλίου θα πραγματοποιηθούν τα εγκαίνια της έκθεσης "Μύρτις: πρόσωπο με πρόσωπο με το παρελθόν", στο Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας, στην Κηφισιά , όπου οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να "συναντήσουν" ένα κορίτσι του 5ου αιώνα π.Χ, ντυμένο με φόρεμα από λινό ύφασμα σχεδιασμένο από την Σοφία Κoκοσαλάκη, ενώ λίγο καιρό μετά η έκθεση θα ταξιδέψει σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας και στο εξωτερικό.
Ας δούμε και κάποιο σχετικό κείμενο που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο:
Ακούστε τί λέγεται:
«Τι μας διδάσκει η Μύρτις για τον αρχαίο ελληνικό κόσμο;
Δεν έχουμε αλλάξει σχεδόν καθόλου εδώ και 4.000 χρόνια στο πρόσωπο, (δηλαδή είμαστε μογγολοειδείς με πεταμένα ζυγωματικά!!! Φαντασθείτε ότι ούτε και οι σύγχρονοι Τούρκοι δεν έχουν μογγολοειδή χαρακτηριστικά) έχει όμως αλλάξει ο προσανατολισμός της ανάπτυξης του εγκεφαλικού κρανίου.
Όσο περνούν τα χρόνια δηλαδή το κρανίο μας έρχεται πιο μπροστά, ενώ το πρόσωπό μας μικραίνει» επισημαίνει ο καθηγητής και προσθέτει: «Πρέπει όμως να διευκρινίσουμε πως δεν γνωρίζουμε αν η Μύρτις ήταν Αθηναία, μπορεί να ήταν και δούλη από άλλη περιοχή, οπότε έχουμε μπροστά μας μια νεαρή κάτοικο της Αθήνας, όχι μία μετά βεβαιότητος Αθηναία». (με αυτήν την τελευταία δήλωση το εξομάλυνε, διότι αλλιώς το όλο παραμύθι δεν τρώγονταν με τίποτε)
"Η Μύρτις ήταν μία 11χρονη Αθηναία, που πέθανε κατά την διάρκεια του Πελοποννησιακού Πολέμου και θάφτηκε σε έναν ομαδικό τάφο 150 ανθρώπων.
Οι επιστήμονες κατάφεραν το 2010 να αναπλάσουν ψηφιακά το πρόσωπό της και να το παρουσιάσουν στον κόσμο. Τώρα, ελπίζουν ότι μπορεί να επαναλάβουν κάτι τέτοιο με το νεκρό που βρέθηκε στην Αμφίπολη.
Η 11χρονη έζησε την πολιορκία της Αθήνας και τον λοιμό και εκτιμάται ότι κατά πάσα πιθανότητα πέθανε από τυφοειδή πυρετό (2ο ψέμα).
Μετά από μελέτη τριών ετών, με την συμμετοχή Ελλήνων και ξένων επιστημόνων διάφορων ειδικοτήτων, επιτεύχθηκε η ανάπλαση του προσώπου της, χάρη κυρίως στο γεγονός ότι είχε διατηρηθεί εξαιρετικά το κρανίο της, που βρέθηκε σε ομαδικό τάφο στον Κεραμεικό το 1995.
Τα μαλλιά της είναι κοκκινωπά.
Τα μάτια της καστανά. Τα δόντια της ελαφρώς πεταχτά. Η μύτη της ίσια. Τίποτα στο πρόσωπό της δεν μαρτυρά ότι έζησε και πέθανε πριν από 2.440 χρόνια.
Το όνομά της Μύρτις.
Ενα απο τα πολλά θύματα του τυφοειδούς πυρετού που αφάνισε το ένα τρίτο του πληθυσμού της Αθήνας στο τέλος του 5ου αι. π.Χ. και μαζί τον σπουδαίο αθηναίο πολιτικό Περικλή.
Ηταν μόλις 11 ετών όταν έχασε την ζωή της και τάφηκε βιαστικά σε έναν ομαδικό τάφο μαζί με ακόμη 150 ανθρώπους.
Το κρανίο της, που διατηρήθηκε σε άριστη κατάσταση, αποκαλύπτει το πρόσωπό της.
Και γίνεται το πρώτο παιδί που ανακτά τη φυσιογνωμία του με την βοήθεια της σύγχρονης τεχνολογίας, ενώ μας φέρνει πιο κοντά στην εικόνα των κατοίκων της αρχαίας Αθήνας.
Πόσο κοντά στην πραγματικότητα είναι όμως το πρόσωπο που ζωντάνεψε πάνω στο αρχαίο κρανίο; «Επειδή το κρανίο είναι ανέπαφο και έχει την κάτω γνάθο και όλα τα δόντια, μπορούμε να ισχυριστούμε ότι είμαστε πολύ κοντά στην πραγματική της μορφή», υποστηρίζει ο κ. Παπαγρηγοράκης.
«Ωστόσο είναι πολύ δύσκολο να αναπλασθούν τα αυτιά και η μύτη, για την οποία στηριχθήκαμε στο σχήμα της ρινικής κοιλότητας.
Οσο δε για τα χρώματα που επιλέξαμε, βασιστήκαμε σε εκείνα των ανθρώπων της εποχής. (κοκκινοτρίχιδες οι Έλληνες - ρούσοι δηλαδή!!! Τότε οι Ρώς - Ρώσοι σε τί διέφεραν από τους Έλληνες!!!)
Για να βρούμε τα αυθεντικά (χρώματα) θα έπρεπε να γίνει ανάλυση του DΝΑ της, που είναι μία διαδικασία ιδαιτέρως κοστοβόρα».
Πρέπει όμως να διευκρινίσουμε πως δεν γνωρίζουμε αν η Μύρτις ήταν Αθηναία, μπορεί να ήταν και δούλη από άλλη περιοχή, οπότε έχουμε μπροστά μας μια νεαρή κάτοικο της Αθήνας, όχι μία μετά βεβαιότητος Αθηναία».
Το κρανίο της Μύρτιδος δεν επελέγη τυχαία μεταξύ οκτώ παιδικών κρανίων.
Ηταν το καλύτερα διατηρημένο, χωρίς oστικές απώλειες, και επιπλέον είχε ατόφια την κάτω γνάθο και όλα τα δόντια.
Το φύλο της μαρτυράται από το πιγούνι της, που δεν είναι τόσο έντονο όσο των αγοριών, τα «μαλακά» τόξα στην περιοχή των φρυδιών και την διάμετρο των κυνοδόντων της που είναι μικρότερος σε σχέση με τον αγοριών.
Οσο για την ηλικία της; «Μίλησαν» η ανατολή των μόνιμων δοντιών και η μορφολογία των ακρορριζίων τους.
Στο ερώτημα εάν ήταν όμορφη η Μύρτις, ο επιστήμονας θεωρεί πως «ήταν όπως τα κορίτσια της ηλικίας της στην Αθήνα της Κλασικής εποχής»!!!
(δηλαδή μας λέει ο κύριος επιστήμονας ότι ούτε λίγο ούτε πολύ τα κορίτσια της Αθήνας και μετέπειτα Αθηναίες κυρίες ήταν τόσο δύσμορφες!!!)
Και πώς παρακαλώ αυτές οι δύσμορφες μανάδες δημιούργησαν όλους αυτούς τους παιδαράδες που απεικονίζονται στα αγάλματα.
Με τί επιμίχθηκαν στην συνέχεια αυτοί οι λεβέντες; με αυτές της απείρου ασχήμιας γυναίκες!!!
Και συνεχίζει ο "καθηγητής" να απαντάει στο ερώτημα για το εάν είναι βέβαιος ότι ήταν καστανή, λέγοντας: «Δεν είμαι (βέβαιος).
Άκουσα την γνώμη των αρχαιολόγων, οι οποίοι μου υπέδειξαν ότι οι άνθρωποι εκείνη την εποχή ήταν στην πλειονότητά τους καστανοί».
Ο ίδιος σημειώνει ότι εάν υπήρχε οικονομική δυνατότητα για περαιτέρω έρευνα του DΝΑ, θα μπορούσε να εξακριβωθεί ακριβώς το χρώμα των ματιών και των μαλλιών.
Πηγή : www.rodiaki.gr
Πηγές: www.iefimerida.gr, http://www.tanea.gr/ curious-greek.blogspot.gr
το είδαμε ΕΔΩ
Παρακαλώ προσέξτε:
1) τα υπερβολικά μεγάλα και προτεταμένα αυτιά (επιστημονικά λέγονται "αφεστώτα ώτα"). Τέτοια μεγάλα αυτιά μόνον οι πολύ γέροι άνθρωποι και οι πίθηκοι έχουν.
Όμως τα αυτιά αποτελούνται από χόνδρο, ο οποίος συγκαταλέγεται στα φθαρτά υλικά του σώματος, άρα ΔΕΝ είναι δυνατόν να διατηρήθηκαν μετά από 2500 χρόνια!!!. Οπότε η τόσο υπερβολικά μεγάλη τους απεικόνιση υποδηλώνει πρόθεση ασχημοποίησης της μορφής.
Όταν σήμερα μία γυναίκα έχει τέτοια αυτιά τρέχει αμέσως σε πλαστικό χειρούργο και τα μικραίνει.
2) Το απεικονιζόμενο πρόσωπο υποτίθεται ότι έχει ηλικία 11 ετών, δηλαδή ούτε κάν έφηβη, είναι στην προ-εφηβεία. Αλήθεια φαίνεται αυτό το πρόσωπο με την μυτάρα γιά 11 χρόνων;
Εάν ένα νεαρό κορίτσι έχει τέτοια μύτη σε αυτήν την ηλικία στα 15 της θα είναι Πινόκιο.
Όμως επίσης το κατώτερο τμήμα της μύτης περιλαμβάνει ως στήριγμα χόνδρο, δηλαδή φθαρτό υλικό.
Άρα και σε αυτήν την περίπτωση η φανταστική κατασκευή της μύτης είναι κακόβουλης πρόθεσης. Τέτοια σουβλερή μύτη μόνον εάν θέλει ο κατασκευαστής να φτιάξει μία άσχημη γυναίκα θα το έκανε.
3) Κοιτάξτε επίσης τις ζάρες στον λαιμό.
Τέτοιες ζάρες ΔΕΝ υπάρχουν σε τόσο νεαρές κοπέλλες ακόμη και εάν κάνουν 10 ώρες την ημέρα ηλιοθεραπεία. Τέτοιες ρυτίδες έχουν ηλικιωμένες γυναίκες που βλέπουν πολλές ώρες τηλεόραση, ξαπλωμένες στον καναπέ, και λόγω του ότι ανασηκώνουν συνεχώς το κεφάλι, δημιουργείται αυτή η σχεδόν οριζόντια ρυτίδα πέρα ως πέρα στον λαιμό.
4) Το σχήμα των φρυδιών είναι εξωπραγματικό. Αρχικά θα πρέπει να πούμε ότι και τα φρύδια είναι φθαρτό υλικό, το οποίο δεν διατηρείται στον χρόνο.
Άρα το σχήμα που θα τους δώσει κάποιος έχει να κάνει με το εάν η πρόθεσή του είναι να δημιουργήσει μία ωραία ή μία άσχημη εικόνα.
Τα φρύδια λοιπόν της Μύρτιδας σχεδιάστηκαν στραμμένα προς τα κάτω. Αυτό δείχνει σαφέστατη πρόθεση τερατοποίησης του προσώπου.
Επίσης τα φρύδια έχουν πολύ μεγάλο μεταξύ τους κενό, που επίσης δίνει μία επίταση ασχήμιας στο πρόσωπο.
Τέλος τα φρύδια όντας κόκκινα, πρακτικά δεν φαίνονται και η κοπελλίτσα φαίνεται σαν να μην έχει φρύδια!!!
5) Τα μαλλιά της έχουν κόκκινο χρώμα!!!, το οποίο στην Ελληνική φυλή είναι ΣΠΑΝΙΟΤΑΤΟ. Άλλωστε τα μαλλιά είναι επίσης ένα φθαρτό ανθρώπινο υλικό, άρα αποκλείεται να διασώθηκαν μετά από 2500 χρόνια και μάλιστα πόσο μάλλον να διασώθηκε και ο χρωματισμός τους!!!
Οπότε μόνον κακόβουλη πρόθεση δείχνει και αυτή η ενέργεια των "κατασκευαστών".
6) Η κάτω γνάθος της κοπελίτσας έχει οπισθογναθισμό, δηλαδή η κάτω γνάθος είναι πολύ μικρότερη της επάνω (το αντίθετο λέγεται "προγναθισμός"=προτεταμένη γνάθος), γεγονός αντίθετο με το κρανίο που βρέθηκε, όπου τα δόντια της κάτω και της άνω γνάθου είναι σε σύμπτωση.
7) Το (συγχώρα με Θεέ μου) κοριτσάκι, έχει όχι απλώς εξογκωμένα, αλλά τελείως προτεταμένα ζυγωματικά, τα οποία η ελληνική φυλή ΔΕΝ τα έχει.
Αυτά τα ζυγωματικά χαρακτηρίζουν μογγολικής προέλευσης ανθρώπους, τους λεγόμενους Τουρανίδες.
Εκτός και εάν το κοριτσάκι είναι κάποιο "μογγολάκι" (γεννετική ανωμαλία), αλλά τότε εγώ ως επιστήμονας ΔΕΝ θα το επέλεγα, μέσα από τόσες χιλιάδες σκελετούς, να το αποκαταστήσω ώς αντιπροσωπευτικό δείγμα μίας ολόκληρης φυλής!!!
Μόνον σε μία περίπτωση θα έκανα κάτι τέτοιο: Εάν ο σκοπός μου ήταν να γελοιοποιήσω την συγκεκριμένη φυλή.
8) Τα μάτια της συγκεκριμένης απεικονιζόμενης κοπέλλας είναι "σχιστά" και έχουν μογγολοειδή χαρακτηριστικά. Αυτό μπορείτε να το διαπιστώσετε εύκολα εάν ψάξετε στο διαδίκτυο γιά τα χαρακτηριστικά των παιδιών με την συγκεκριμένη γεννετική ανωμαλία.
Επίσης λόγω του χρώματος των βλεφαρίδων, το κοριτσάκι φαίνεται σαν να μην έχει πρακτικά βλεφαρίδες!!!.
Γνωρίζετε πόσο πολύ τονίζουν τα μάτια των γυναικών οι βλεφαρίδες και πόσο "άχρωμες" φαίνονται χωρίς βαμμένες βλεφαρίδες.
Φαντασθείτε πόσο πιό άσχημη θα φαίνεται μία γυναίκα χωρίς καθόλου βλεφαρίδες, όπως πρακτικά η Μύρτιδα.
9) Το προτεταμένο άνω χείλος, υποδηλώνει προτεταμένα άνω μπροστινά δόντια, δηλαδή ακόμη ένα χαρακτηριστικό δυσμορφίας.
10) Δεν είναι δυνατόν ένα κοριτσάκι 11 ετών και μάλιστα σε περίοδο πολιορκίας, όπως υποτίθεται ότι πέθανε η συγκεκριμένη μικρή κοπέλλα να έχει ένα τέτοιο "προγούλι"- διπλοσάγωνο, όπως αυτό που απεικονίζεται στην άθλια αυτή απεικόνιση.
11) Τέλος την όλη ασχήμια του προσώπου συμπληρώνει και το μισόκλειστο (σε βλακώδη έκφραση) στόμα.
Στην συνέχεια παραθέτω δύο εικόνες:
Αριστερά μία σύγχρονη Ελληνίδας και δεξιά το άγαλμα της προ-προ-γιαγιάς της, στην ίδια περίπου ηλικία και μάλιστα περίπου της χρονικής περιόδου στην οποία υποτίθεται ότι έζησε η Μύρτιδα.
Σύγκριση μεταξύ μίας σύγχρονης Ελληνίδας και ενός αρχαίου αγάλματος γυναίκας στην ίδια περίπου ηλικία.
Παρακαλώ βλέπετε κάποια ομοιότητα των αρχαίων αγαλμάτων με αυτό το κατασκεύασμα που αποκαλούν "Μύρτιδα";
Θεωρείτε ότι οι αρχαίοι Έλληνες ζωγράφοι, αγαλματοποιοί, αγγειογράφοι ζωγράφιζαν αλλοεθνείς; διότι εγώ δεν βλέπω καμμία ομοιότητα της Μύρτιδος με οτιδήποτε το ελληνικό.
Εάν υπάρχει ένα τέτοιο σπάνιο πρόσωπο με τόσες ασχήμιες πάνω του, μέσα στην τότε ελληνική φυλή, γιατί εγώ να το επιλέξω και να το στήσω σε μουσείο, εκτός και εάν θέλω να γελοιοποιήσω έναν λαό αγαλμάτων και αγαλματοποιών;
Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι η ανάπλαση του προσώπου έγινε στην Σουηδία από Σουηδούς επιστήμονες και όχι Έλληνες.
Παρ'όλα όμως όσα ανέφερα παραπάνω θα σας δείξω στην συνέχεια πόσο μεγάλη ομοιότητα παρουσιάζει η Μύρτιδα με την βασίλισσα της Αγγλίας Ελισσάβετ:
Αριστερά είναι η Μύρτιδα και δεξιά η βασίλισσα Ελισσάβετ.
Βεβαίως η φωτογραφία της βασίλισσας είναι υποτίθεται σε μεγαλύτερη ηλικία (περί τα 28) από αυτή της Μύρτιδας (11 ετών) και όμως η βασίλισσα έχει λιγότερες ρυτίδες από ότι η Μύρτιδα.
Το σχήμα των αυτιών της Μύρτιδας ομοιάζει με της βασίλισσας, μόνο που της Μύρτιδας είναι πιό μεγάλα (τα αυτιά) και πιό "αφεστώτα".
Κοιτάξτε τον έντονο οπισθογναθισμό της Μύρτιδας, και το πρακτικά ανύπαρκτο πηγούνι, ενώ η βασίλισσα έχει καλά διαμορφωμένο πηγούνι.
Τα μαλλιά της "βόρειας" βασίλισσας είναι σκούρα καστανά έως μαύρα, ενώ η "νότια" Μύρτιδα έχει κόκκινα!!! μαλλιά.
Παρατηρείστε τον υψηλό λαιμό της βασίλισσας και τον κοντόχοντρο λαιμό της Μύρτιδας!!!
Ούτε οι αρσιβαρίστες δέν έχει τέτοιους χοντρούς λαιμούς.
Η μύτη και των δύο είναι σχεδόν ίδια, με πιό λεπτή ράχη αυτή της βασίλισσας.
Οι αναλογίες του προσώπου μεταξύ των δύο κυριών, όπως παρατηρείτε είναι περίπου ίδιες.
Κοιτάξτε όμως πόσο μικρά είναι τα αυτιά της βασίλισσας και πόσο τεράστια είναι της Μύρτιδος. Παρατηρείστε τα κεκλιμένα προς τα κάτω φρύδια της Μύρτιδος και τα στραμμένα προς τα πάνω φρύδια της βασίλισσας.
Όλα βεβαίως τα τηλεοπτικά κανάλια και τα έντυπα μέσα μαζικής επικοινωνίας (εφημερίδες και περιοδικά), με διθύραμβους ανήγγειλαν το 2010 περίπου τα εξής:
1. "Μία οικουμενική Ελληνίδα απαντά στην αναβίωση του προσώπου της αρχαίας Ελληνίδας"
2. "Πρόσωπο με πρόσωπο με το παρελθόν", δίνοντας μετά από πολυετή ενασχόληση με τα ευρήματά τους, "σάρκα και οστά" σε ένα μικρό παιδί της Αρχαίας Αθήνας με το όνομα Μύρτις.
3. Η 11χρονη αρχαία Ελληνίδα Μύρτις παρουσιάζεται στις 15 Απριλίου στο κοινό.
Στις 15 Απριλίου θα πραγματοποιηθούν τα εγκαίνια της έκθεσης "Μύρτις: πρόσωπο με πρόσωπο με το παρελθόν", στο Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας, στην Κηφισιά , όπου οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να "συναντήσουν" ένα κορίτσι του 5ου αιώνα π.Χ, ντυμένο με φόρεμα από λινό ύφασμα σχεδιασμένο από την Σοφία Κoκοσαλάκη, ενώ λίγο καιρό μετά η έκθεση θα ταξιδέψει σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας και στο εξωτερικό.
Ας δούμε και κάποιο σχετικό κείμενο που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο:
Ακούστε τί λέγεται:
«Τι μας διδάσκει η Μύρτις για τον αρχαίο ελληνικό κόσμο;
Δεν έχουμε αλλάξει σχεδόν καθόλου εδώ και 4.000 χρόνια στο πρόσωπο, (δηλαδή είμαστε μογγολοειδείς με πεταμένα ζυγωματικά!!! Φαντασθείτε ότι ούτε και οι σύγχρονοι Τούρκοι δεν έχουν μογγολοειδή χαρακτηριστικά) έχει όμως αλλάξει ο προσανατολισμός της ανάπτυξης του εγκεφαλικού κρανίου.
Όσο περνούν τα χρόνια δηλαδή το κρανίο μας έρχεται πιο μπροστά, ενώ το πρόσωπό μας μικραίνει» επισημαίνει ο καθηγητής και προσθέτει: «Πρέπει όμως να διευκρινίσουμε πως δεν γνωρίζουμε αν η Μύρτις ήταν Αθηναία, μπορεί να ήταν και δούλη από άλλη περιοχή, οπότε έχουμε μπροστά μας μια νεαρή κάτοικο της Αθήνας, όχι μία μετά βεβαιότητος Αθηναία». (με αυτήν την τελευταία δήλωση το εξομάλυνε, διότι αλλιώς το όλο παραμύθι δεν τρώγονταν με τίποτε)
"Η Μύρτις ήταν μία 11χρονη Αθηναία, που πέθανε κατά την διάρκεια του Πελοποννησιακού Πολέμου και θάφτηκε σε έναν ομαδικό τάφο 150 ανθρώπων.
Οι επιστήμονες κατάφεραν το 2010 να αναπλάσουν ψηφιακά το πρόσωπό της και να το παρουσιάσουν στον κόσμο. Τώρα, ελπίζουν ότι μπορεί να επαναλάβουν κάτι τέτοιο με το νεκρό που βρέθηκε στην Αμφίπολη.
Η 11χρονη έζησε την πολιορκία της Αθήνας και τον λοιμό και εκτιμάται ότι κατά πάσα πιθανότητα πέθανε από τυφοειδή πυρετό (2ο ψέμα).
Μετά από μελέτη τριών ετών, με την συμμετοχή Ελλήνων και ξένων επιστημόνων διάφορων ειδικοτήτων, επιτεύχθηκε η ανάπλαση του προσώπου της, χάρη κυρίως στο γεγονός ότι είχε διατηρηθεί εξαιρετικά το κρανίο της, που βρέθηκε σε ομαδικό τάφο στον Κεραμεικό το 1995.
Τα μαλλιά της είναι κοκκινωπά.
Τα μάτια της καστανά. Τα δόντια της ελαφρώς πεταχτά. Η μύτη της ίσια. Τίποτα στο πρόσωπό της δεν μαρτυρά ότι έζησε και πέθανε πριν από 2.440 χρόνια.
Το όνομά της Μύρτις.
Ενα απο τα πολλά θύματα του τυφοειδούς πυρετού που αφάνισε το ένα τρίτο του πληθυσμού της Αθήνας στο τέλος του 5ου αι. π.Χ. και μαζί τον σπουδαίο αθηναίο πολιτικό Περικλή.
Ηταν μόλις 11 ετών όταν έχασε την ζωή της και τάφηκε βιαστικά σε έναν ομαδικό τάφο μαζί με ακόμη 150 ανθρώπους.
Το κρανίο της, που διατηρήθηκε σε άριστη κατάσταση, αποκαλύπτει το πρόσωπό της.
Και γίνεται το πρώτο παιδί που ανακτά τη φυσιογνωμία του με την βοήθεια της σύγχρονης τεχνολογίας, ενώ μας φέρνει πιο κοντά στην εικόνα των κατοίκων της αρχαίας Αθήνας.
Πόσο κοντά στην πραγματικότητα είναι όμως το πρόσωπο που ζωντάνεψε πάνω στο αρχαίο κρανίο; «Επειδή το κρανίο είναι ανέπαφο και έχει την κάτω γνάθο και όλα τα δόντια, μπορούμε να ισχυριστούμε ότι είμαστε πολύ κοντά στην πραγματική της μορφή», υποστηρίζει ο κ. Παπαγρηγοράκης.
«Ωστόσο είναι πολύ δύσκολο να αναπλασθούν τα αυτιά και η μύτη, για την οποία στηριχθήκαμε στο σχήμα της ρινικής κοιλότητας.
Οσο δε για τα χρώματα που επιλέξαμε, βασιστήκαμε σε εκείνα των ανθρώπων της εποχής. (κοκκινοτρίχιδες οι Έλληνες - ρούσοι δηλαδή!!! Τότε οι Ρώς - Ρώσοι σε τί διέφεραν από τους Έλληνες!!!)
Για να βρούμε τα αυθεντικά (χρώματα) θα έπρεπε να γίνει ανάλυση του DΝΑ της, που είναι μία διαδικασία ιδαιτέρως κοστοβόρα».
Πρέπει όμως να διευκρινίσουμε πως δεν γνωρίζουμε αν η Μύρτις ήταν Αθηναία, μπορεί να ήταν και δούλη από άλλη περιοχή, οπότε έχουμε μπροστά μας μια νεαρή κάτοικο της Αθήνας, όχι μία μετά βεβαιότητος Αθηναία».
Το κρανίο της Μύρτιδος δεν επελέγη τυχαία μεταξύ οκτώ παιδικών κρανίων.
Ηταν το καλύτερα διατηρημένο, χωρίς oστικές απώλειες, και επιπλέον είχε ατόφια την κάτω γνάθο και όλα τα δόντια.
Το φύλο της μαρτυράται από το πιγούνι της, που δεν είναι τόσο έντονο όσο των αγοριών, τα «μαλακά» τόξα στην περιοχή των φρυδιών και την διάμετρο των κυνοδόντων της που είναι μικρότερος σε σχέση με τον αγοριών.
Οσο για την ηλικία της; «Μίλησαν» η ανατολή των μόνιμων δοντιών και η μορφολογία των ακρορριζίων τους.
Στο ερώτημα εάν ήταν όμορφη η Μύρτις, ο επιστήμονας θεωρεί πως «ήταν όπως τα κορίτσια της ηλικίας της στην Αθήνα της Κλασικής εποχής»!!!
(δηλαδή μας λέει ο κύριος επιστήμονας ότι ούτε λίγο ούτε πολύ τα κορίτσια της Αθήνας και μετέπειτα Αθηναίες κυρίες ήταν τόσο δύσμορφες!!!)
Και πώς παρακαλώ αυτές οι δύσμορφες μανάδες δημιούργησαν όλους αυτούς τους παιδαράδες που απεικονίζονται στα αγάλματα.
Με τί επιμίχθηκαν στην συνέχεια αυτοί οι λεβέντες; με αυτές της απείρου ασχήμιας γυναίκες!!!
Και συνεχίζει ο "καθηγητής" να απαντάει στο ερώτημα για το εάν είναι βέβαιος ότι ήταν καστανή, λέγοντας: «Δεν είμαι (βέβαιος).
Άκουσα την γνώμη των αρχαιολόγων, οι οποίοι μου υπέδειξαν ότι οι άνθρωποι εκείνη την εποχή ήταν στην πλειονότητά τους καστανοί».
Ο ίδιος σημειώνει ότι εάν υπήρχε οικονομική δυνατότητα για περαιτέρω έρευνα του DΝΑ, θα μπορούσε να εξακριβωθεί ακριβώς το χρώμα των ματιών και των μαλλιών.
Πηγή : www.rodiaki.gr
Πηγές: www.iefimerida.gr, http://www.tanea.gr/ curious-greek.blogspot.gr
το είδαμε ΕΔΩ
Κατηγορία Θέματος
Θέματα Παιδείας,
Ιστορικά θεματα,
Παγκοσμιοποίηση,
Τέχνη και Πολιτισμός
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
1 σχόλιο:
Επιτέλους,επιβεβαιώθηκε και από σας η γνώμη που έλεγα στους φίλους μου καιρό,ότι πρόκειται για βάρβαρη κακοποίηση...
Δημοσίευση σχολίου