Στην Βαλκανική χερσόνησο την περίοδο αυτή έχουμε μια ακραίας μορφής ένταση με εθνικιστικές δηλώσεις, αναθεωρήσεων Συμφωνιών του περασμένου αιώνα, που καθόρισαν τα σύνορα των χωρών αυτής. Το πρόβλημα είναι πολύ σοβαρό για την Ελλάδα, διότι όλες οι δηλώσεις περί αναθεωρήσεων των συνόρων, αποσκοπούν νέα χάραξη συνόρων εις βάρος της Ελλάδος και το αθλιότερο εις βάρος Ελληνικών Περιοχών εδώ και 3.000 ετών και πλέον. Η σοβαρότερη και άμεση απειλή, ασφαλώς είναι η εξ’ ανατολών της Τουρκίας, διότι είναι μια χώρα που δεν έχει μπέσα, έχει επικίνδυνη εθνικιστική πολιτική και τροφοδοτεί συνεχώς τον Λαό της με μίσος προς κάθε τι που δεν είναι προς το συμφέρον της. Στην παρούσα κατάσταση, έχει μεγάλη σημασία τι κάνουμε εμείς.
- Στο σημείο αυτό θα ήθελα να επισημάνω κάποια στοιχεία για να κατανοήσουμε, πού οφείλεται αυτή η συμπεριφορά του μισητού αυτού κράτους για το Ελληνικό Έθνος, που για κακή μας μοίρα, εδώ και χίλια (1.000) περίπου χρόνια, ήλθε και εγκατεστάθη στην Ελληνοβυζαντινή Μικρά Ασία, με σφαγές, λεηλασίες, εξισλαμισμό δια της βίας και εξανδραποδισμό του Ελληνικού και όχι μόνο στοιχείου, της Ιωνίας Ελλάδος. Και! από τότε, κατά καιρούς, το ύπουλο αυτό κράτος, όταν νοιώθει ισχυρό και αντιμετωπίζει προβλήματα με τον λαό του, καλλιεργεί αυτόν τον Εθνικισμό και προβάλλει τα εγκληματικά δόντια του προς το Ελληνικό Έθνος. Άρα! η Ελλάς πρέπει πάντα να παραμένει με το όπλο παραπόδα.
- Ιστορικά όλοι γνωρίζουμε, πλην του Τουρκικού Λαού και των Ηγετών του, ότι, οι Τούρκοι δεν αναφέρονται πουθενά, στην παλαιά Διαθήκη των Αρχαίων Εβραίων, ως και στους πρώτους μεταχριστιανικούς χρόνους. Δεν αναφέρουν τίποτε γι’ αυτούς ούτε οι Ρωμαίοι και λοιποί ιστορικοί ΦΛΑΒΙΟΣ, ΙΩΣΗΠΟΣ, ΤΑΚΙΤΟΣ κ.λπ., διότι απλά στην περιοχή αυτή δεν υπήρχε Τουρκικό Κράτος ή εθνότητα, στην Μ. Ασία απλά κατοικούσαν Έλληνες (Πόντιοι, Καππαδόκες κ.λπ.) και διάφοροι άλλοι αυτόχθονες λαοί (Φρύγες, Βιθύνιοι, Κάριοι, Παφλαγόνες κ.λπ.).
Περί τον 10ον αιώνα μ.Χ. πρωτοεμφανίζονται στην Ιστορία, προερχόμενοι από τα βάθη της Ασίας (εκδιωχθέντες πιθανόν από τους Μογγόλους), στις ανατολικές περιοχές της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας.
Τον 13ο αιώνα μ.Χ. με αρχηγό κάποιο ΣΟΥΛΕΪΜΑΝ ΣΑΧ ως αρχηγό, συγχωνεύονται με πειθαναγκασμό με τον Μογγόλο Κατακτητή των περιοχών της Μ. Ασίας ΤΣΙΚΙΣΧΑΝ ΤΕΜΟΥΣΙΝ και εγκαθίστανται το πρώτον εις την περιοχήν των Ελληνικών ΑΔΑΝΩΝ της Μ. Ασίας.
Το πρώτο Τουρκικό Κράτος ιδρύεται επάνω στην ΙΩΝΙΚΗ Ελλάδα το 1300 περίπου μ.Χ. από τον ΟΣΜΑΝ ή ΟΘΜΑΝ, εξ ου και οι ονομασίες ΟΣΜΑΝΙΔΕΣ ή ΟΘΩΜΑΝΟΙ. Το τεράστιο πάλαι ποτέ Ελληνοβυζαντινό κράτος συρρικνώνεται μπρος στην τουρκική βαρβαρότητα και την αδικαιολόγητη δυτικοευρωπαϊκή απροθυμία και ολιγωρία για βοήθεια και όχι μόνον.
Τέλος, ο ΜΩΑΜΕΘ Β΄ το 1453 μ.Χ. την 29η Μαΐου ημέρα Τρίτη, κυριεύει την άλλοτε πρωτεύουσα της Οικουμένης. Με την ηρωική θυσία του τελευταίου αυτοκράτορα του Βυζαντίου ΚΩΝ/ΝΟ ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟ από τον ΜΥΣΤΡΑ της ΛΑΚΩΝΙΑΣ, τον οποίο ο Ελληνισμός ανακήρυξε «Εθνομάρτυρα», πέφτει η ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ στα χέρια του βάρβαρου τότε Στρατού.
Αυτή είναι σε γενικές γραμμές η Ιστορία του Τουρκικού κράτους, την οποία δυστυχώς δεν γνωρίζουν οι Τούρκοι, φοβούμαι ακόμη ούτε ο κ. Ερτογάν. Γιατί! για τον απλούστατο λόγο διότι η Τουρκία έχει δική της Ιστορία, διαφορετική από την Παγκόσμια Ιστορία.
Όπως! Αναφερθήκαμε και σε προηγούμενο δημοσίευμά μας, το 1930 ο ΚΕΜΑΛ συγκρότησε επιτροπή τουρκικής Ιστορικής έρευνας, η οποία άρχισε να εργάζεται υπό τις οδηγίες του. Το 1932 πραγματοποιήθηκε το πρώτο Τουρκικό Ιστορικό συνέδριο, το οποίο είχε και συνέχεια. Στο συνέδριο αυτό ο γεν. Γραμματέας της Επιτροπής (Reset Gelip) και ένας Βουλευτής (Hassan Gemil), συνέβαλαν δι’ ανακοινώσεών των στην διαμόρφωση τουρκικής Ιστορικής θέσεως εξ ένδεκα (11) σημείων. Αυτή θεμελιωμένη επί ανύπαρκτων παραγόντων, κατέστη επίσημο κρατικό Ιστορικό Δόγμα, το οποίο βασικά καθορίζει την εκπαίδευση του Τουρκικού Λαού και ασφαλώς και την Τουρκική Προπαγάνδα.
Τα κυριότερα και πολύ συνοπτικά σημεία του Τουρκικού αυτού Ιστορικού δόγματος έχουν ως εξής:
- Οι Τούρκοι δεν ανήκουν στην Κίτρινη ή Μογγολική φυλή, αλλά στην λευκή.
- Είναι ένας εκ των βραχυκεφάλων και αλπικών λαών, οι οποίοι μεταναστεύσαντες εκ της κοιτίδας των, του ανατολικού Τουρκεστάν, κυριαρχούν στην κεντρική, νότια και ανατολική Ευρώπη.
- Από αυτόν τον Τουρκικό λαό προέρχονται όλοι οι πολιτισμοί (Αιγύπτου, Ελλάδος, Ινδίας, Κίνας και Μεσοποταμίας).
- Ειδικότερα ο Ελληνικός πολιτισμός δεν είναι ανεξάρτητος, είναι απλά απόγονος του Αιγιακού Πολιτισμού. Αυτός δηλ. ο Αιγιακός πολιτισμός εδημιουργήθη στην Ανατολία, κατόπιν επαφής με τον Τουρκικό και Χιττιτικό πολιτισμό της Ανατολίας.
- Οι Πελασγοί (Αρχαίοι Αρκάδες) ήσαν μια φυλή συγγενής προς τους Τούρκους της Ανατολίας (Μ. ΑΣΙΑ). Άρα! οι Έλληνες είναι ένα μικρό μέρος του Μεγάλου Τουρκικού Πολιτισμού.
- Επάνω στον καθ’ όλα πλαστικό αυτό κρατικό Ιστορικό Δόγμα της Τουρκίας και με οποιαδήποτε Κυβέρνηση στην εξουσία, η Τουρκία βάσει αυτού θεμελιώνει την Τουρκική παιδεία και ακόμη, χωρίς να διστάζει, με θράσος αυτά τα ανιστόρητα στοιχεία του Τουρκικού Ιστορικού Δόγματος, επιδιώκει, συστηματικά, σταθερά και με συνεχή προσπάθεια, να περάσουν στην παγκόσμια Ιστορία των Λαών.
- Είμεθα λοιπόν δυστυχώς υποχρεωμένοι, αυτό διδάσκει η Ιστορία μας, να είμαστε πάντοτε με το όπλο παραπόδα, μόνο αυτή τη γλώσσα καταλαβαίνει η Τουρκική Πολιτική.
Ειλικρινής και έντιμη φιλία με το ύπουλο αυτό κράτος ο Ελληνισμός δυστυχώς δεν πρόκειται ποτέ να έχει. Οποιαδήποτε φιλία θα έχει πάντα μέσα της τα στοιχεία της λυκοφιλίας. Για τον λόγο αυτό, εμείς θα πρέπει να είμαστε πάντα έτοιμοι:
ΠΡΩΤΟΝ: Πολιτική και κοινωνική ειρήνη στη χώρα μας. Αυτή επιτυγχάνεται με την χάραξη εθνικής πολιτικής της Ελλάδος απ’ όλα τα Κόμματα, υπό την εποπτεία του Προέδρου της Δημοκρατίας, ώστε για τα θέματα αυτά το Κοινοβούλιο να είναι μια γροθιά.
ΔΕΥΤΕΡΟΝ: Οικονομική ευρωστία (πλούτος της χώρας, πηγές ενέργειας και κατάσταση Οικονομίας). Είναι ένα πολύ δύσκολο, σχεδόν αξεπέραστο πρόβλημα, αυτό είναι δυστυχώς το έγκλημα των Κυβερνήσεων μετά την μεταπολίτευση και μέχρι σήμερα. Εμείς! όμως πρέπει να συνεχίσουμε τον αγώνα, αυτό υπαγορεύει η Ιστορία μας. Για να έχουμε αποτελέσματα στον τομέα αυτό πρέπει να πρυτανεύσει η λογική και το εθνικό συμφέρον στην πολιτική εξουσία. Πρέπει αυτή να δώσει το παράδειγμα στο Ελληνικό Επιχειρείν και στην Οικονομία:
- Να επιστρέψουν στην Ελλάδα, οι Ελληνικές Επιχειρήσεις με κίνητρα. Μας πονάει που πηγαίνουν στη Βουλγαρία για να επιβιώσουν.
- Να μειωθούν οι Βουλευτές και να περιορισθούν θεαματικά τα Κρατικά έξοδα.
- Όταν μειώνονται μισθοί, συντάξεις, να μειώνονται αντιστοίχως από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας μέχρι και τον τελευταίο Βουλευτή και να το βλέπει ο Ελληνικός Λαός.
- Και! να θυμίζει δια του παραδείγματος η πολιτική εξουσία τον Ελληνικό λαό, τι συμβούλευσε ο Σοφός ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ τους Εφεσίους όταν βρέθηκαν και αυτοί σε παρόμοια κατάσταση.
- Βασικό όμως στοιχείο διοικήσεως και εξουσίας είναι η δικαιοσύνη και η διοίκηση δια του παραδείγματος. Παράλληλα, άτεγκτη εφαρμογή των Νόμων της Δημοκρατίας προς κάθε κατεύθυνση.
- Ηθική προπαρασκευή του Ελληνικού λαού (Σχολεία, τηλεόραση, κ.λπ.).
- Αύξηση της θητείας τουλάχιστον 16 μήνες. Υπ’ όψιν στο Ισραήλ υπηρετούν 32μήνες οι άνδρες και 24μήνες οι γυναίκες.
- Επανασυγκρότηση των Στρατιωτικών Εργοστασίων (προσωπικό υπάρχει, από τους οπλίτες μεγάλης ηλικίας κ.λπ.).
- Συνεχής εκπαίδευση, των Κληρωτών και του εν επιστρατεύσει προσωπικού.
- Εξοπλιστικά. έχω την γνώμη θα συνδράμουν οι δυνάμενοι Έλληνες εσωτερικού και εξωτερικού. Ν’ αξιοποιηθεί επίσης και η περιουσία των Ενόπλων Δυνάμεων επ’ ωφελεία της Ισχύος αυτών.
- Τέλος! συνεχή προπαρασκευή για πόλεμο, γιατί δυστυχώς με αυτόν τον κακή μας μοίρα γείτονα, μόνο έτσι θα έχουμε Ειρήνη.
Επειδή δεν μπορούμε να εμποδίσουμε να ωρύεται και να απειλεί ανιστόρητα ο σύγχρονος Σουλτάνος και κάθε άλλος Σατραπίσκος, θα πρέπει εμείς σαν Κράτος, σαν Έθνος και σαν Ελληνικός λαός, μέσα στο ως άνω αναφερόμενο πνεύμα να διάγουμε τον βίο μας.
Λέει! ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ: «Το γένος των Ελλήνων και δυναμισμόν έχει και διάνοιαν έχει, προκειμένου να είναι ελεύθερον, να διάγει άριστον πολιτικόν βίον και να κυριαρχεί επί πάντων, αρκεί να είναι ενωμένον…».
Ιωάννης Μ. Ασλανίδης
Αντγος ε.α.
Επίτιμος Διοικητής της Σ.Σ.Ε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου