18 Δεκεμβρίου 2022

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι μάταια ως λύση για την αποκαλούμενη "Κλιματική Κρίση"

9 Δεκεμβρίου 2022 | Anthony Watts | Διαβάστε το εδώ 
Μετάφραση: Απολλόδωρος
 
Το Εθνικό Εργαστήριο Argonne του Υπουργείου Ενέργειας δημοσίευσε πρόσφατα μια μελέτη με τίτλο "Assessment of Light-Duty Plug-in Electric Vehicles in the United States, 2010 - 2021" (Αξιολόγηση των ελαφρών ηλεκτρικών οχημάτων plug-in στις Ηνωμένες Πολιτείες, 2010 - 2021), η οποία δείχνει ότι το 2021, τα ιδιόκτητα plug-in υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα (PHEVs) και τα ηλεκτρικά οχήματα (EVs) "εξοικονόμησαν περίπου 690 εκατομμύρια γαλόνια βενζίνης". 
 
Ωστόσο, αυτό είναι μια τεράστια υπερβολή, επειδή τα ορυκτά καύσιμα παρέχουν το 61% της ηλεκτρικής ενέργειας στις Ηνωμένες Πολιτείες.  
 
Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να συμπεριλάβουμε την αναποτελεσματικότητα της καύσης άνθρακα ή φυσικού αερίου για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας (περίπου 45 τοις εκατό), τις απώλειες μεταφοράς (περίπου 5 τοις εκατό) και τις απώλειες στον αντιστροφέα για τη φόρτιση της μπαταρίας (άλλο ένα 5 τοις εκατό). 
 
Λαμβάνοντας υπόψη αυτές τις απώλειες, λιγότερο από το 33 τοις εκατό αυτής της φαινομενικής εξοικονόμησης είναι μια πραγματική μείωση της χρήσης ορυκτών καυσίμων, που ισοδυναμεί με περίπου 230 εκατομμύρια γαλόνια βενζίνης. 
 
Η μελέτη του Argonne αναφέρει επίσης ότι από το 2010 έως το 2021, τα ηλεκτρικά ρεύματα εξοικονόμησαν 2,1 δισεκατομμύρια γαλόνια βενζίνης. Έτσι, χρησιμοποιώντας την παραπάνω κατευθυντήρια γραμμή του 61%, ας είμαστε γενναιόδωροι και ας πούμε ότι μέσα σε 11 χρόνια, τα EVs έχουν εξοικονομήσει περίπου το ένα τρίτο αυτού του ποσού, το ισοδύναμο περίπου 750 εκατομμυρίων γαλονιών βενζίνης. 
 
Παρόλο που 750 εκατομμύρια γαλόνια βενζίνης ακούγονται σαν ένα τεράστιο ποσό, όταν βάζετε σε προοπτική την ευρύτερη εικόνα της χρήσης βενζίνης, η εξοικονόμηση αυτή είναι στην πραγματικότητα μια σταγόνα στον κουβά. 
 
Σύμφωνα με την Αμερικανική Υπηρεσία Πληροφοριών Ενέργειας (EIA), "το 2021, περίπου 134,83 δισεκατομμύρια γαλόνια (ή περίπου 3,21 δισεκατομμύρια βαρέλια) τελικής βενζίνης κινητήρων καταναλώθηκαν στις Ηνωμένες Πολιτείες, δηλαδή κατά μέσο όρο περίπου 369 εκατομμύρια γαλόνια ανά ημέρα (ή περίπου 8,80 εκατομμύρια βαρέλια ανά ημέρα)". 
 
Χρησιμοποιώντας απλή αριθμητική, διαιρώντας αυτά τα 750 εκατομμύρια γαλόνια βενζίνης που εξοικονομήθηκαν από το 2010 έως το 2021 σύμφωνα με τη μελέτη του Argonne Lab, με την ημερήσια κατανάλωση βενζίνης στις ΗΠΑ, έχουμε 750/369 = 2,03 ημέρες. 
 
Αφήστε το να το συνειδητοποιήσουμε. Μόλις δύο ημέρες από την κατανάλωση βενζίνης στις ΗΠΑ μπορούν να αποδοθούν στα ηλεκτρικά ρεύματα σε διάστημα 11 ετών. 
 
 
Τα μαθηματικά των επιδοτήσεων δείχνουν: 10 δισεκατομμύρια δολάρια + 7,5 δισεκατομμύρια δολάρια = 17,5 δισεκατομμύρια δολάρια. Διαιρέστε το ποσό αυτό με τα 750 εκατομμύρια γαλόνια (,750 δισεκατομμύρια γαλόνια - BG) που φέρεται να εξοικονομούνται με βάση τη μελέτη του Argonne Lab και έχουμε 0,750 BG / 17,5 δισεκατομμύρια δολάρια = 23,3 δολάρια ανά γαλόνι. 
 
Η ετυμηγορία είναι η εξής: χάρη στις κρατικές επιδοτήσεις των EV, ξοδεύουμε 23 δολάρια για κάθε γαλόνι βενζίνης που εξοικονομείται. 
 
Ποιος να φανταζόταν ότι η κυβέρνηση θα μπορούσε να πετύχει μια τόσο καλή συμφωνία; 
Ακόμα καλύτερα, ποιος επωφελείται από αυτή τη μαζική σπατάλη των χρημάτων των φορολογουμένων; 
 
Σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνιας στο Μπέρκλεϊ, το 90% των φορολογικών πιστώσεων για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πηγαίνουν στους κορυφαίους εισοδηματίες της Αμερικής. 
 
Μελέτη της Υπηρεσίας Ερευνών του Κογκρέσου του Μαΐου 2019 διαπίστωσε ότι το 78% των δικαιούχων των φορολογικών πιστώσεων είχαν ετήσιο προσαρμοσμένο ακαθάριστο εισόδημα 100.000 δολάρια και άνω. 
 
Ωστόσο, υπάρχει ένα πολύ μεγαλύτερο πρόβλημα με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Εξαντλούμε ταχέως τόσο την παραγωγική ικανότητα όσο και την ικανότητα του ηλεκτρικού δικτύου για την επαναφόρτιση τους. 
 
Η Καλιφόρνια δεν μπορεί να κρατήσει ούτε τα φώτα αναμμένα κάποιες μέρες. Στην πραγματικότητα, κατά τη διάρκεια του τελευταίου μεγάλου καύσωνα της Χρυσής Πολιτείας, ο Ανεξάρτητος Διαχειριστής Συστήματος της Καλιφόρνιας, ο οργανισμός που είναι επιφορτισμένος με τη διαχείριση του ηλεκτρικού δικτύου της πολιτείας, έστειλε ένα tweet στο οποίο πρότεινε στους ιδιοκτήτες ηλεκτρικών αυτοκινήτων να απέχουν από τη φόρτιση των ηλεκτρικών οχημάτων τους κατά τη διάρκεια ενός Flex Alert (4 μ.μ. έως 9 μ.μ.). 
 
Η απάντηση του κυβερνήτη της Καλιφόρνιας Gavin Newsom είναι να απαγορεύσει την πώληση βενζινοκίνητων αυτοκινήτων μετά το 2035, ενώ ελπίζει ότι υπάρχει αρκετή ηλεκτρική ενέργεια και υποδομή παράδοσης για να παραμείνουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στους δρόμους. 
 
Η μελέτη του Εθνικού Εργαστηρίου Argonne δείχνει ότι η αύξηση της κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας για τα Προσωπικά Ηλεκτρικά Οχήματα (PEV) στις Ηνωμένες Πολιτείες κατά την τελευταία δεκαετία έχει αυξηθεί εκθετικά. Σήμερα, είναι έξι φορές υψηλότερη από ό,τι το 2011. 
 
Σύμφωνα με την EIA, ενώ η ζήτηση ηλεκτρικής ενέργειας για τη φόρτιση των PEVs αυξάνεται αλματωδώς, η παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από όλες τις πηγές παρέμεινε αμετάβλητη. 
 
Αυτό δεν είναι μόνο ένα αμερικανικό πρόβλημα. Λόγω έλλειψης ηλεκτρικής ενέργειας, η Ελβετία απαγόρευσε πρόσφατα την κυκλοφορία των EV στους δρόμους σε μια προσπάθεια να μειώσει την κατανάλωση ενέργειας. 
 
Στην πραγματικότητα, η μετάβαση σε μια "καθαρή μηδενική" οικονομία με αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια μέχρι το 2050 είναι οικονομικά, φυσικά και πολιτικά αδύνατη, όπως σημειώνεται στο "Bright Green Impossibilities". 
 
Το πρόβλημα με τα ηλεκτρικά οχήματα είναι ότι αποτελούν μια εξαιρετικά δαπανηρή λύση σε ένα ανύπαρκτο πρόβλημα. Υπάρχουν πολλά στοιχεία που υποστηρίζουν ότι δεν υπάρχει "υπαρξιακή κλιματική κρίση". 
 
Αν δεν σταματήσουμε αυτόν τον παράλογο πόλεμο στα ορυκτά καύσιμα, οι τιμές της ενέργειας θα συνεχίσουν να εκτοξεύονται στα ύψη, αφήνοντας τους ανθρώπους με χαμηλό εισόδημα να τρέμουν το χειμώνα και αρνούμενοι στις φτωχές χώρες τους πόρους που χρειάζονται για την ανακούφιση της φτώχειας. 
 
---
Δικτυογραφία:
Electric Cars Are Futile As A Solution To The So-Called 'Climate Crisis' - Climate Change Dispatch
https://climatechangedispatch.com/electric-cars-are-futile-as-a-solution-to-the-so-called-climate-crisis/




Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.