24 Δεκεμβρίου 2022

Μαθητές ή αγέλες λύκων;

Γράφει ο Δημήτρης Νατσιός
 
Πριν από ένα μήνα ο πρωθυπουργός κ. Μητσοτάκης ήταν καλεσμένος σε μεσημεριανή εκπομπή. Ερωτήθη για τις μουσικές του επιλογές. Διαβάζω: «Φωτογραφίζοντας την τραπ μουσική, αν και δεν την κατονόμασε, σχολίασε πως ενοχλείται από την γλώσσα που χρησιμοποιείται στο συγκεκριμένο είδος μουσικής, ενώ τόνισε πως πρέπει να εκπαιδεύσουμε τα παιδιά από μικρά για το τι σημαίνει σεβασμός». Έψαξα να βρω μια δήλωση της κ. Κεραμέως, για να μας αραδιάσει και αυτή τα «πρέπει» της, αλλά δεν εντόπισα.
 
Κατ’ αρχάς όσο και όσοι διαβάζουν τα παρακάτω, ας έχουν συνεχώς κατά νου το εξής: Δεν διδάσκουν τα «πρέπει». Ούτε ανατρέφεις τα παιδιά σου ούτε κυβερνάς τον λαό σου με τα «πρέπει». Το «πρέπει» είναι απρόσωπο ρήμα. Να πιάσω το «πρέπει» από το «γιώτα» και να το γδάρω ως το «πι», έλεγε χαρακτηριστικά ο Ελύτης. Διδάσκει, ανατρέφει, κυβερνά σωστά και υπεύθυνα το «πρέπον», η μετοχή, η συμμετοχή, δηλαδή, το παράδειγμα. Όταν ο γονέας ξημεροβραδιάζεται στο κινητό ή στο διαδίκτυο με ποιο κύρος θα συμβουλεύσει τα παιδιά του να απέχουν από αυτά; «Μη λοξά περιπατείν καρκίνω μήτηρ έλεγε… Ο δε είπεν. Μήτερ, συ, η διδάσκουσα, ορθά βάδιζε και βλέπων σε ζηλώσω». Μην περπατάς στραβά έλεγε η καβουρίνα στο παιδί της… Και της απάντησε: Μητέρα, περπάτα εσύ ίσια και βλέποντάς σε θα μάθω», γράφει στον εξόχως διδακτικό του μύθο, ο Αίσωπος. Με τι μούτρα οι πολιτικοί ζητούν από τον λαό θυσίες, βυθίζοντάς τον στην οικονομική φρίκη, όταν οι ίδιοι αμείβονται με ανήκουστες απολαβές, απολαμβάνουν προκλητικά προνόμια και, πολλάκις, σαν τα άπληστα αρπακτικά κατρακυλούν στην ανομία, εξευτελίζοντας την πατρίδα. (Να αφαιρείται η ελληνική ιθαγένεια σε όσους την κηλιδώνουν και είναι ανάξιοι να φέρουν το όνομα Έλληνας και Ελληνίδα).  
 
Χριστούγεννα ξημερώνουν, «οι ουρανοί αγάλλονται χαίρει η φύσις όλη», όμως -είμαστε γονείς, είμαστε δάσκαλοι- ακούς την είδηση και θλίβεσαι, οργίζεσαι, χάνεις τα λόγια σου.  
 
Διαβάζω: Οκτώ μαθητές της Α' Λυκείου βίαζαν κατ' εξακολούθηση συμμαθητή τους σε εγκαταλειμμένο σπίτι κοντά στο σχολείο, διακινούσαν το υλικό στο σχολείο, τον χτυπούσαν και τον απειλούσαν για να μην μιλήσει. Είπαν στον εισαγγελέα πως «το κάναμε για πλάκα, τα βλέπαμε στις ταινίες και κάναμε τα ίδια». Επίσης όλοι στην παρέα των ανηλίκων άκουγαν τραπ μουσική. Σύμφωνα με όσα μετέδωσε το Mega, έγραφαν στίχους βασισμένους στο βιασμό και λέγεται ότι αυτή την κτηνώδη πράξη τους ήθελαν να την κάνουν τραγούδι και βίντεο. Το πλέον εξοργιστικό είναι ότι, σύμφωνα με πληροφορίες, οι δράστες σκόπευαν να γράψουν ένα τραγούδι σε ρυθμό τραπ με τον βιασμό του 15χρονου συμμαθητή τους. Μάλιστα, σκόπευαν να γυρίσουν και βίντεο κλιπ, ενώ είχαν ήδη ξεκινήσει να γράφουν στίχους.  
 
Τις προάλλες περνούσα έξω από σχολείο, δευτεροβάθμιας. Σχεδόν νύχτα. Κάποιοι μαθητές άκουγαν τραπ μουσική, στην διαπασών. Στάθηκα και άκουγα τους στίχους. Κανονικά θα έπρεπε να τους παραθέσω, αλλά ντρέπομαι λόγω των ημερών και σέβομαι τους αναγνώστες. Μια συνεχής παρότρυνση από αυτά τα νεόπλουτα καθάρματα, για κάθε είδους κτηνωδίες και ανομίες. Ναρκωτικά που ωθούν σε ειδεχθή σεξουαλικά εγκλήματα, εκπόρνευση κοριτσιών, φόνοι, βιασμοί, ακριβά αυτοκίνητα με ασύλληπτες, κυριολεκτικά, ταχύτητες, βλασφημίες, χυδαιολογίες. Κανονικά φροντιστήρια για μια ζωή που οδηγεί στο έγκλημα, για εύκολο πλουτισμό, στην φυλακή και στον θάνατο. Γι’ αυτό βλέπουμε στους δρόμους όχι συντροφιές νέων παιδιών, αλλά αγέλες λύκων, έτοιμες να κατασπαράξουν αδύναμα θηράματα.  
 
Οι τράπερ, τα διεφθαρμένα, αμόρφωτα και ανισόρροπα αυτά υποκείμενα έχουν αντικαταστήσει γονείς και δασκάλους. Το γράφω και το φωνάζω. Σ’ αυτούς οφείλεται η πνευματική εξαθλίωση των παιδιών, είναι οι ηθικοί αυτουργοί των ανείπωτων εγκλημάτων. Το ομολόγησαν οι 8 βιαστές, εγκληματίες μαθητές. «Σκόπευαν να γράψουν ένα τραγούδι σε ρυθμό τραπ με τον βιασμό του 15χρονου συμμαθητή τους».  
 
Ερωτώ: Γιατί δεν επεμβαίνουν οι εισαγγελείς για να ανοίξει το απόστημα, το καρκίνωμα που σαπίζει τα παιδιά;  
 
Γιατί το κράτος-σκαντζόχοιρος (όπου και να το ακουμπήσεις πονάς και πληγώνεσαι), αδρανεί; Είναι δήλωση αυτή του πρωθυπουργού της χώρας, πατέρας ο ίδιος, «πως ενοχλείται από την γλώσσα που χρησιμοποιείται στο συγκεκριμένο είδος μουσικής»; Τι θα πει ενόχληση ή «πρέπει να διδάξουμε τον σεβασμό στα παιδιά»; Πώς θα τον διδάξουμε τον σεβασμό; Με ευχολόγια και κούφια καρύδια; Γιατί δεν καταδίκασε απροκάλυπτα την δυσωδία που λέγεται «μουσική» τράπερ, δίνοντας εντολή να ξηλωθεί η αχαλίνωτη και πρόστυχη κακοήθεια;
 
Νομίζει η υπουργός Παιδείας ότι θα αντιμετωπιστεί το καταστρεπτικό για το μέλλον της πατρίδας πρόβλημα, με τις λεγόμενες «Δεξιότητες», την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση από το νηπιαγωγείο; Μήπως αυτός ο βομβαρδισμός με την πανσεξουαλικότητα και τις ποικιλώνυμες αποκλίσεις ή «διαφορετικότες» κατά την συμπεριληπτική τους γλώσσα, εξ απαλών ονύχων, επιδεινώνει αντί να περιορίζει την τραγωδία; Παιδεία θέλουμε της ελευθερίας, "δεξιότητες" για την ποινικοποιημένη πια αρετή της αγνότητας -ούτε σαν λέξη δεν την συναντάς στα σχολικά βιβλία- την ανθρωποποιό αγωγή, τις αξίες της Ρωμιοσύνης. (Η λέξη αξία παράγεται από το «άξω», μέλλοντα του ρήματος «άγω», που σημαίνει οδηγώ. Άρα η αγωγή οφείλει να οδηγεί στις καθ’ ημάς αγέραστες αξίες).  
 
Ερωτώ τους γονείς που μας έρχονται πολλές φορές στα σχολεία κουνώντας μας το δάχτυλο, απειλώντας μας τους δασκάλους, γιατί δυσαρεστήσαμε το βλαστάρι τους, γιατί δεν βαθμολογήσαμε με άριστα τις… μεγαλοφυίες τους, τι κάνουν; Είχα σημειώσει σε παλαιότερο άρθρο μου: «Το ζήτημα δεν είναι σε τι κόσμο θ’ αφήσουμε τα παιδιά μας, αλλά τι παιδιά θα αφήσουμε σ’ αυτόν τον κόσμο».  
 
Η οικογένεια, έγραφα και κλείνω, είναι η έσχατη γραμμή άμυνας για την επιβίωση του Ελληνισμού. Η σύγχρονη Μεγάλη του Γένους Σχολή. Όπως θα έλεγε ο άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός «Ανίσως ήτο δυνατόν να ανεβούμε εις τον ουρανόν και να φωνάξουμε μίαν φωνήν μεγάλην», γονείς ξυπνήστε, μαγαρίζουν τα παιδιά σας. Όποια οικογένεια ορθώνει τείχη αδιαπέραστα και προφυλάσσει τα παιδιά της από την «λέπρα» που τρώει τα σωθικά της κοινωνίας, θα καμαρώνει μεθαύριο για τους καλούς της καρπούς.  
 
«Ώρα ημάς ήδη εξ ύπνου εγερθήναι». Καλά κι ευλογημένα Χριστούγεννα. Ο γεννηθείς Σωτήρ του κόσμου να μας φωτίζει και να μας σκέπει…  
 
Δημήτρης Νατσιός
δάσκαλος-Κιλκίς



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.