10 Δεκεμβρίου 2016

Η ΕΩΣΦΟΡΙΚΗ ΑΠΑΤΗ ΤΩΝ ΔΩΔΕΚΑΘΕΙΣΤΩΝ (μέρος Β)

συνέχεια από το μέρος Α

Γράφει ο Μανουήλ Αγγελος Γιαννόπουλος

ΠΩΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ-ΤΑΥΤΙΣΤΗΚΕ Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΜΕ ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΩΣΦΟΡΙΣΜΟ. 

ΟΙ ΑΙΩΝΕΣ ΠΕΡΝΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ ΕΩΣΦΟΡΙΣΤΕΣ- ΔΩΔΕΚΑΘΕΙΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΙΜΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. 
ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ-ΡΩΜΑΙΚΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ ΚΑΤΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΥΨΗΛΑ ΑΞΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΕΘΝΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ. 

ΑΣ ΜΑΣ ΕΞΗΓΗΣΟΥΝ ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΕΩΣΦΟΡΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ "ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ " ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ, ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΟΥΝ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΣΤΗ ΦΟΡΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΠΙΟ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΟ ΕΜΦΥΛΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΙΑ.


ΤΙ ΕΟΡΤΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ; 

Ο Λεων ο γ, ήταν ενας αυτοκρατορας που ανεβηκε στον θρονο καθαρα με την υποστηριξη των εωσφοριστων της "νεας " Ταξης. 

Ο Λεων ο γ μαζι με τον Εβραιο Σαρανταπηχο * από την Τιβεριαδα, είναι η αιτια για την δημιουργια του πιο θανατηφορου εμφυλιου πολεμου που γνωρισε ποτε το Ελληνικο Εθνος. H συμπαιγνια εις βαρος του Ελληνικου χριστιανικου λαου είναι τεραστια, για μια ακομη φορα. Την εποχη που είναι χαλίφης ο Γιεζιδ ο β, πηγαινουν εβραιοι και του λενε ότι είναι"προφήτες", αστρολογοι. Ειπαν λοιπον οι εβραιοι στον Γιεζιδ τον β ότι εάν ηθελε μεγαλες δοξες, εάν ηθελε να είναι χαλίφης για πολλα χρονια, η λυση ήταν μονον μια. Θα επρεπε να απαγορεψει την λατρεια των ιερων εικονων του Χριστου, των αγιων, της Παναγιας, από ολους τους υπηκόους του χαλιφάτου. Ο Γιεζιδ ο β,τους πιστεψε, για αυτό απαγορευσε την λατρεια των ιερων εικονων από τους Χριστιανούς υπηκοους του. Λιγο αργοτερα όμως πεθανε, αντι να ζησει παρα πολλα χρονια με μεγαλες δοξες, όπως του ειχαν προφητεψει οι εβραιοι. 

Στον θρονο των Ισμαηλιτών ανεβηκε ο γιος του Χαλιφη, ο Χισαμ, ο οποιος εβγαλε διαταγή να πιασουν τους εβραιους "προφήτες". Οι εβραιοι όμως προλαβαν να περασουν τα σύνορα του αγαρηνου χαλιφάτου και να διαφυγουν. Ο Ιωαννης Ζωναράς ο κορυφαιος Ιστορικος του μεσαιωνα κατά γενικη ομολογια, χαρακτηριζει τους εβραιους αυτους που πηγαν στον Ισμαηλιτη χαλιφη Γιεζιδ ως απατεωνες. Εντουτοις στην συνεχεια όμως ο Ιωαννης Ζωναράς σιωπα, σχετικα για της ενεργειες των ιδιων εβραιων, για το ιδιο θεμα. 

Οι Εβραιοι συνεχιζαν της "προφητειες" (δολοπλοκιες), περι καταργησεως της λατρειας των ιερων εικονων, μεχρι να βρουν το καταλληλο ατομο, να κανει πραξη τα σχεδια τους. Οι εβραιοι δεν απογοητευτηκαν και πηγαινουν εν συνεχεια, στα Ελληνοαραβικα συνορα, σε έναν αγνωστο εκεινη την εποχη στρατιωτη τον Λεων, για να του "προφητεψουν" ότι αυτος θα γινει σιγουρα αυτοκρατορας. Οταν όμως γινει αυτοκρατορας, θα τον επισκεφτουν στην Κωνσταντινουπολη για να του ζητησουν μια και μονον χαρη. 

Ο Λεων πραγματι γινεται αυτοκρατορας, οι ιδιοι εβραιοι πηγαινουν στην Βασιλευουσα να τον συναντησουν. Όταν τους δεχτηκε ο Λεων,οι εβραιοι του ειπαν ότι δεν θελουν ουτε χρηματα, ουτε παλατια, ουτε δοξες σε ανταλαγμα που του "προφητεψαν" οτι θα γινει σιγουρα αυτοκρατορας και το μονο πραγμα που του ζητουν είναι να απαγορεψει από ολους τους Χριστιανούς της Ελληνικης(ρωμαικης)αυτοκρατοριας, την λατρεια των ιερεων εικονων του Χριστου, των Αγιων, της Παναγιας. 

Οντως ο Λεων ο γ απαγορεψε την λατρεια των ιερων εικονων του Χριστου. Ο Λεων μαζι με τους εβραιους ήταν η αιτια για να ξεκινησει ο φοβερότερος θρησκευτικος εμφύλιος στην ιστορια του Ελληνικου Εθνους. Ενας εμφύλιος που δεν απειλησε μονον σε θρησκευτικο επιπεδο την Χριστιανικη Ελληνικη ρωμαικη αυτοκρατορια, αλλα ελαχιστα ελλειψε να διαλυσει την αυτοκρατορια σε στρατιωτικο, πολιτικο επιπεδο, για να πεσει αμαχητί στα χερια των αγαρηνων. 

Σχετικα με τον Ιωαννη Ζωναρα 

Είναι απολυτως απαραδεκτο αυτό που εκανε ο ιστορικος Ιωαννης Ζωναράς, ο οποιος ενώ αρχικα αποκαλει τους εβραιους "προφήτες" ως απατεωνες, όταν πηγαινουν στον χαλιφη Γιεζιδ τον β να κανουν τις" προφητειες" τους, στην συνεχεια οταν οι ιδιοι, εβραιοι, με αρχηγο τον Σαρανταπηχο πηγαινουν να πλησιασουν τον Λεοντα, στα Ελληνοαραβικα σύνορα, ο Ζωναράς να σιωπα, χωρις να ξαναναφερει ότι είναι απατεωνες. Αυτους που λιγο πριν ο ιδιος αποκαλεσε απατεωνες μεσα στο εργο του, τωρα τους δεχεται ως "προφήτες". Φυσικα δεν γνωρίζουμε εάν δεχτηκε πιεσεις, να μην γραψει την αληθεια. 

Ο Λεων ο γ ενας εντελως αγνωστος, με μηδενικες πιθανότητες, να γινει αυτοκρατορας, ανεβηκε στον Ελληνικο θρονο με την υποστηριξη των εβραιων, καθως υπηρχαν παρα πολλοι αλλοι, με πολύ μεγαλύτερες ικανότητες από αυτές του Λεων του γ. Το αντιτιμο για τον θρονο αυτό, είναι να απαγορεψει την λατρεια των ιερων εικονων, του Χριστου,των Αγιων, της Παναγιας κλπ. 

Ο εμπαιγμος γινεται ακομη μεγαλύτερος όταν ο Λεων ο γ, στο νομοθετικο του εργο ΕΚΛΟΓΗ, ειχε μεσα νομο, ο οποιος ελεγε ότι η ποινη για αυτους που είναι αιρετικοι είναι θανατος. Εντουτοις ο ιδιος ο Λεων δημιουργησε την χειροτερη, φοβεροτερη αιρεση ολων των εποχων για την Ελληνικη (ρωμαικη)αυτοκρατορια, για το Ελληνικο Χριστιανικο εθνος. Μια αιρεση (εικονομαχια), που ειχε πολλες χιλιαδες νεκρων, εξορισμενων, βασανισμένων, αδικα διωκομενων χριστιανων εικονολατρων. 

Μια αιρεση που ηταν αιτια, όταν βρισκοταν εικονόφιλος Βασιλιας στον Ελληνικο ρωμαικο θρονο, τα στρατιωτικα θεματα της Μικρας Ασιας, που στην πλειοψηφια τους ηταν εικονομαχικα, για να εκδικηθουν τον βασιλια που ηταν εικονολάτρης, αφηναν τους αραβες να φτανουν μεχρι την Κωνσταντινουπολη, κανοντας σφαγες, κλοπες, εμπρησμούς, βιασμους, σκλαβωμα γυναικων, εντελως ανενόχλητοι, την ιδια ωρα που οι Ελληνες αυτοκρατορικοι στρατιώτες καθοταν ως θεατες σε παρελαση, μπροστα σε ολες της αραβικες επιθεσεις. 

Περισσότερα για την Εικονομαχία μπορείτε να δείτε ΕΔΩ κι ΕΔΩ 

ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΕΟΡΤΑΖΕΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΛΑΤΡΕΙΑΣ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΕΙΚΟΝΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΜΦΥΛΙΟΥ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ, ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΟΙ ΕΩΣΦΟΡΙΣΤΕΣ-ΔΩΔΕΚΑΘΕΙΣΤΕΣ ΝΕΟΤΑΞΙΤΕΣ.

ΕΠΙΣΗΣ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟΝ ΣΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΕΩΣΦΟΡΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ.
ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΗ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΑΣ ΔΙΔΑΞΕ Η ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΝΙΣΧΥΡΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ-ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΟΙ ΠΛΕΚΤΑΝΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΔΟΣΙΕΣ ΕΙΧΑΝ ΚΑΠΟΙΑ ΟΡΙΑ, ΕΝΩ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΚΥΡΙΑΡΧΙΣΟΥΝ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ.

ΘΕΟΔΩΡΑ.

Η γυναικα του εικονομαχου αυτοκρατορα Θεοφιλου, η αυτοκρατειρα Θεοδωρα, αποκατεστησε την λατρεια των ιερων εικονων. Με αυτην την ενεργεια της η Θεοδωρα, εβαλε τελος στον πιο επικινδυνο και αιματηρο εμφυλιο ολων των εποχων για την Ελλαδα και ανοιξε τον δρομο, στην Μακεδονικη δυναστεια, για την β φαση ακμης της Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας. Η Θεοδωρα προσφερε τεραστια υπηρεσια με την ενεργεια της αυτή στο Ελληνικο εθνος.

Η αλλαγη του Χριστιανισμου από τον εβραικο πολιτισμο στον Ελληνικο εφερε την παγκοσμια αποδοχη του Ευαγγελικού κηρυγματος. Συνεβαλε ο χριστιανισμος στην εκ θεμελιων αναδομηση και μεταμορφωση του Ελληνικου πολιτισμού, που υπηρξε η κορύφωση της ανθρώπινης εξελίξεως. Σκεφτείτε ότι αυτό το ανεκτιμητο διαμαντι το κατεστρεψε το δωδεκαθεο, μεχρι που ηρθε ο Χριστιανισμος και επανεφερε στην ζωη τον κορυφαιο πολιτισμο του κοσμου.

Οι Ελληνες Χριστιανοί της εποχής δεν καταφεροταν εναντια στον θαυμαστο και ανεκτιμητο αρχαιο πολιτισμο.

Αντιδρούσαν όμως σε ένα σύνολο απο ακραιες εωσφορικες εκδηλωσεις των σατανιστων του δωδεκαθεου όπως οι ανθρωποθυσιες, μερος των οποιων ηταν και η σπλαγχνομαντεια, δηλαδη αποσπουσαν τις κοιλιες των θυματων και τελουσαν γαστερομαντεια παρατηρωντας μεσα σε αυτην τα μελουμενα.

Ακομη οι Ελληνες χριστιανοι ηταν καθετα αντιθετοι στα εωσφορικα βασανιστηρια, στους αυτοβασανισμους, στους ευνουχισμους στις σεξουαλικες ανωμαλιες προς τιμην του εωσφορου, στις μυήσεις με χρηση φόβου και ναρκωτικων ουσιων (βλεπε ως παράδειγμα εωσφορικα Ελευσινια μυστηρια).

Η ΕΩΣΦΟΡΙΚΗ ΑΠΑΤΗ ΤΩΝ ΔΩΔΕΚΑΘΕΙΣΤΩΝ.
ΠΡΩΤΟΣ ΔΙΔΑΞΑΣ Ο ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ ΙΟΥΛΙΑΝΟΣ.

Ο Ιουλιανός προσπάθησε να εξαναγκασει τους Ελληνες χριστιανους να αποδεχτουν, πως εαν "αποκηρυσσαν" τον Ελληνισμό ως παγανισμό θα έπρεπε παραλληλα να τον αποκηρυξουν και ως Ελληνικό πολιτισμό.

Οι Πατέρες της ορθοδοξίας που τοσο αδικα τους συκοφαντουν ως δήθεν "ανθέλληνες", έχουν απόλυτη συνείδηση σχετικα με το όνομα Έλλην, για αυτό διαμαρτύρονται προς τον εωσφοριστη Ιουλιανο, σχετικα με τις υπουλες-δαιμονικες τακτικες του και ότι δεν είναι δυνατον το ονομα Ελλην, να ταυτίζεται μονον με το εωσφορικο δωδεκαθεο.

Ηταν κατ ουσια οι Πατερες της Εκκλησιας στο ιδιο μηκος κυματος με τους αρχαιους Ελληνες Φιλοσοφους, Σοφιστες, ιστορικους, ποιητες κλπ, οι οποιοι απεριπταν το δωδεκαθεο ως ξενοφερτο εωσφορικο, αστειο και αναξιο αναξιο του αρχαιου Ελληνικου πολιτισμου.

Αποτέλεσμα ολων αυτων των αποψεων ηταν φυσικα να μην αποδέχονται την καπηλεια-ταυτιση του ονοματος Ελλην, από τους εωσφοριστες αρχιερείς του δωδεκαθεου. Η ορθοδοξία, δεν απορρίπτει την αρχαία Ελληνική γραμματεια αλλα απορριπτει μονο το εωσφορικο δωδεκαθεο.

Ο Ελληνικός πολιτισμος παρεμεινε παντοτε το θεμελιο της πνευματικης των Ελλήνων του μεσαιωνα. Η Ελληνική φιλοσοφία, η Ελληνική ιστοριογραφια και ποιηση αποτελούν το μορφωτικό αγαθό-παθος ολων των ευσεβών Ελλήνων χριστιανων του μεσαιωνα.

ΑΚΟΜΗ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ-ΡΩΜΑΙΚΗΣ
ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ (13 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 1204 Μ.Χ.), ΟΙ ΕΝΔΟΞΟΙ
ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ ΕΠΑΝΕΦΕΡΑΝ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑΝ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΠΙΒΙΩΣΕΩΣ.


ΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΡΩΜΑΙΟΣ, ΡΩΜΙΟΙ, ΡΩΜΑΙΟΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ, ΗΤΑΝ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΕΞΟΥΣΙΑΣ, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΤΙΜΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΟΥ
ΜΕΣΑΙΩΝΑ.


Οι Ελληνες με το που αναλαμβανουν την διοικηση του Ρωμαικου κρατους, εχουν πληρη συνειδηση της πολιτισμικης και θρησκευτικης ανωτερότητας τους. Γνωριζουν παρα πολυ καλα ότι εξαιτιας του Χριστου, του Πλατωνα και των χρηστων ηθων απελευθερωθηκαν χωρις να πολεμησουν. Δεν εφτανε όμως αυτό αλλα εγιναν διοικητες στο κρατος στο οποιο προηγουμένωςς ηταν σκλαβοι. Τωρα πλεον οι Ελληνες ειναι Ρωμαιοι αυτοκρατορες, ρωμαιοι υπηκοοι, διοικουν την παγκοσμια Ρωμαικη αυτοκρατορια.

Οι τιτλοι λοιπον Ρωμαιος, Ρωμαιοι αυτοκρατορες, Ρωμαιοι υπηκοοι, σημαιναν ταυτοχρονως τους τιτλους εξουσιας, ελευθεριας, και πολιτιστικης ανωτεροτητας των Ελλήνων.



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Επίσης μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις δυνατότητες του Google Friend Connect (θα βρείτε δεξιά το ανάλογο gadget) να γίνετε φίλος του ιστολογίου μας και να λαμβάνετε με την εγγραφή σας στο αμέσως παρακάτω gadget πατώντας την λέξη "Εγγραφή" ενημερώσεις του ιστολογίου μας.

4. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

5. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

6. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

7. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

8. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Αλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.