22 Ιουνίου 2024
ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΕΚΑΤΗΣ
Η Εκάτη ίσως είναι το πιο σκοτεινό πρόσωπο ή σύμβολο της Ελληνικής προϊστορικής Αρχαιολογίας. Βρίσκεται παντού: Στο διάστημα την παρουσιάζουν σαν τη Σελήνη, στη Γη τη συγχέουν με την Άρτεμη και στον Αδη με την Περσεφόνη. Υπάρχουν πολλές εκδοχές για την καταγωγή της. Κατά την επικρατέστερη η Εκάτη ήταν θυγατέρα του Διός και της Αστερίας ή της Ήρας.
Κόρη του Διός η Εκάτη
Την Εκάτην οι γονείς της την έδωσαν στις Νύμφες να την αναθρέψει. Όταν ενηλικιώθηκε έκλεψε το κιβώτιο της μητέρας της στο οποίον είχε το ερύθημα και τα μύρα με τα οποία εκαλόπιζαν το πρόσωπο τους οι γυναίκες και τα έδωσε στην Ευρώπη την ερωμένη του Διός. Εκτοτε έγινε πολύ φίλη με την Ευρώπη και ευνοούμενη του Διός. Μάλιστα τάχθηκε με το μέρος του Διός στην Τιτανομαχίαν. Εξ αυτού έσυρε τη ζηλοτυπία της Ήρας η οποία την καταδίωκεν ανηλεώς. Αυτή για να κρυφτεί πήγε στο σπίτι κάποιας λεχώνας και σαν να μην έφθανε αυτό το βδέλυγμα πήγε και σε κηδεία ακολουθούσα τον νεκρόν προς το νεκροταφείο. Εξ αυτού εθεωρήθη «ακάθαρτη» γι’ αυτό ο Ζεύς ζήτησε να περάσει από "κάθαρση". Την παρέλαβαν οι Κάβειροι (ιερείς της πανάρχαιας Ελληνικής θρησκείας) και την κατέβασαν στον Αδη όπου την έλουσαν στην Αχερουσία λίμνη και εξ αυτού ανακηρύχθηκε «θεά Πρύτανις των νερτερίων» (νεκρών) Η Εκάτη έμεινε στον Αδη.
Η πρώτη «Αγγελος» Ελληνίδα
Αν καυχώνται οι χριστιανοί ότι η θρησκεία τους εφεύρε τους αγγέλους (Χερουβείμ και Σεραφείμ) με τους οποίους στολίζουν τις εκκλησίες και τα εξαπτέρυγα κάνουν λάθος. Αντέγραψαν τους Έλληνες. «Αγγελο» ονόμασαν την Εκάτην οι γονείς της Ζευς και Ήρα. [Μελετώντας την προϊστορία παρατηρούμε ότι τα πάντα (ονόματα, τοπωνύμια, ήθη-έθιμα, τρόπο ζωής και ιστορικές απομιμήσεις) προέρχονται από την πολυπληθή εθνότητα του «Λαού της Θάλασσας» που κατοικούσε στην ευρύτερη περιοχή του Αιγαίου-Βόρειας Βαλκανικής, Μικράς Ασίας, Μέσης Ανατολής, Ευξείνου Πόντου, ακτές Μεσογείου, νότια δυτική Ευρώπη, με την επωνυμία αρχικά Πελασγοί, Μινωίτες, Μηκυναίοι, Αχαιοί, Αιολείς, Δωριείς, Ίωνες κ.α , οι οποίοι αργότερα ονομάστηκαν Έλληνες. Το όνομα Έλλην παρουσιάζεται το πρώτον από τον Όμηρο στην Ιλιάδα]
Η Εκάτη ήταν υπερβολικά ανδρεία γι' αυτό ο Δίας την έστειλε στον Αδη να ζητήσει την Περσεφόνη. Αυτή όταν πήγε στον Αδη έμεινε εκεί μαζί με την Περσεφόνη και ονομάστηκε Άρτεμις, Φύλαξ, Δαδούχος, Φωσφόρος κσι Χθονία (γήινη). Επειδή ο Δίας αγαπούσε υπερβολικά όλες τις γυναίκες λέγεται ότι την Εκάτη γέννησε η Φεραία μυστικά εκ κλεψιγαμίας και την έρριψε στην τρίοδο όπου την βρήκαν και την έδωσαν στις Νύμφες να την αναθρέψει. Όπως γράφει ο Ησίοδος ποιητικώς, ο Δίας λόγω ευνοίας της έδωσε την εξουσία στον Ουρανό στην Γη στη Θάλασσα και στον Αδη και όσοι τιμούν και την επικαλούνται απολαμβάνουν ότιδήποτε κι' αν ζητήσουν, δηλαδή πλούτη, δόξαν, τιμήν, νίκην κ.λ.π
Αιήτης και Πέρσης αδέλφια
Πληροφορούμαστε ακόμη ότι ο Αιήτης εκ Κορίνθου και μετέπειτα βασιλιάς της Κολχίδας και ο Πέρσης, γιοί του Ηλίου έμειναν διάδοχοι του πατρικού βασιλείου. Ο μεν Αιήτης στην Κολχίδα και έως την Μαιώτιδα λίμνη και ο Πέρσης στην Ταυρική Χερσόνησο (νοτίως της Κριμαίας) και έλαβε γυναίκα την Αστερία ή κάποιαν άλλη Νύμφη εκ της περιοχής και γέννησε την Εκάτην, γυναίκα ανδρείαν, κυνηγετική και βάρβαρη η οποία ασχολείτο ολημερίς με το κυνήγι. Οταν δεν εύρισκε κυνήγι τόξευε ανθρώπους. Ηταν και φιλότεχνη και ασχολείτο με την επενέργεια των βοτάνων. Συχνά αναμίγνυε αυτά με τα φαγητά και τα πρόσφερε στους αδαείς με αποτέλεσμα να τους δηλητηριάζει. Απέκτησε τόση εμπειρία γύρω από την φαρμακευτική αλλά και την θανατηφόρο ιδιότητα των βοτάνων, ώστε δηλητηρίασε το πατέρα της και έλαβε αυτή το βασίλειο του. Εχτισε ύστερον ναό της Αρτέμιδος και άρχισε αυτή πρώτη να σκοτώνει τους ξένους, θυσιάζοντας τους στην θεά Άρτεμη. Αυτό την δυσφήμισε παντού και έμεινε ιστορική για την ωμότητα της. Μετά την παντρεύτηκε ο θείος της Αιήτης και εξ αυτού γέννησε την ξακουστή από την Οδύσσεια Κίρκην και την ονομαστή από τις τραγωδίες Μήδειαν και ένα γιό τον Αιγιαλέα. Ένεκα της ικανότητος της να χειρίζεται τα φαρμακευτικά βότανα απέκτησε μεγάλη φήμη και την ονόμασαν «Θεά της Μαγείας» και φαρμακείας (η πρώτη φαρμακοποιός). Στον Αδη έμεινε ως προστάτης των νεκρών όσων έμειναν εκατό χρόνια έξω από τον Αδη γι΄αυτό εθεωρείτο ονειροπομπός και φασματοπομπός έστελνε στους ανθρώπους όνειρα και φάσματα άγρια και φοβερά τα ονομαζόμενα «Εκάταια». Ο Οδυσσέας έχτισε ναό προς τιμήν της στη Σικελία για να ελευθερωθεί από τα άσχημα όνειρα και τις φαντασιώσεις. Στη Γη ήταν προστάτης των βασιλείων, Συμβουλίων, Αγορών, Κριτηρίων, Πολέμων, Ποιμνίων, Αλιέων, Ιππέων και πάντων των ανθρώπινων δραστηριοτήτων, κατ' εξοχήν όμως της Μαγείας.
Ηταν φύλακας των οίκων και κουροτρόφος (τροφός των νηπίων) γι’ αυτό είχαν το άγαλμα της στις θύρες των οίκων. Όταν έκαναν θυσία σε άλλο θεό θυσίαζαν και υπέρ της Εκάτης γιατί θεωρείτο η οικιακή μεσίτρια και συνεργός των άλλων θεών. Την ονόμαζαν και Βριμώ προσωνύμιο που έφεραν μεγάλες θεότητες όπως η Περσεφόνη, η Δήμητρα, αλλά και η Κυβέλη.
Ο Απολλώνιος ο Ρόδιος στα Αργοναυτικά, περιγράφοντας την προετοιμασία της Μήδειας να φτιάξει το φίλτρο που θα βοηθούσε τον Ιάσονα να αντιμετωπίσει τους ταύρους του Άρη αναφέρει «Το μαύρο της χυμό, όπως αυτός της ορεινής βελανιδιάς, τον είχε μαζέψει σ' ένα κοχύλι από την Κασπία για να φτιάξει φίλτρο, αφού πρώτα λουτρό είχε κάνει σ' εφτά αστείρευτα ρυάκια κι εφτά φορές είχε καλέσει την παιδοτρόφο Βριμώ, τη νυχτοπλάνητη, τη καταχθόνια, τη βασίλισσα των νεκρών». Το όνομά της σήμαινε την "φρυάττουσα" ή "λυσσώσα και προσιδιάζει σε θεότητα του κάτω κόσμου, του Άδη.
Την ζωγράφιζαν τρικέφαλον, με την δεξιά κεφαλή κυνός (σκύλου) την αριστερή ίππου και την μεσαία αγριόχειρου. Αλλοτε μονοκέφαλο γυναίκα με στέφανον εκ κλώνων δρυός στην κεφαλή (οι στρατηγοί φέρουν φύλα δρυός στο πέτο). Φορούσε μαύρα ή λευκά φορέματα και δόρυ ή ράβδο στο χέρι κρατούσα ράβδο (οι στρατηγοί στο παρελθόν κρατούσαν ράβδο και οι δεσπότες ακόμη κρατούν την πατερίτσα). Συχνά παρουσιάζεται με λαμπάδα στα χέρια (ιδού από πήραν οι χριστιανοί το κερί και τη λαμπάδα της Ανάστασης). Άλλοτε την ζωγράφιζαν με τρία πρόσωπα και εξι χέρια κρατώντας λαμπάδα ή καλάθι (μήπως και οι ανατολικές θρησκείες αντέγραψαν τις θεότητες των;) Τέλος την παρουσίαζαν τρικέφαλον έχουσα στην μία κεφαλή την ημισέληνο, στην άλλη καπέλο και στην τρίτη στέφανο δάφνης (Ακόμη και την ημισέληνο από τους Ελληνες την πήραν οι Τούρκοι). Λένε ότι το ύψος της ήταν μισό στάδιον οι δε τρίχες της κεφαλής της ήταν δράκοντες και το ένα μέρος ήταν στον τράχηλο πλεγμένο ένα άλλο μέρος στους ώμους ξαπλωμένο. Τρίχες έφερε και στα πόδια και έμοιαζε τέρας φρικωδέστατον. Το τρικέφαλο σχήμα της αναφέρεται στον Ουρανό, τη Γη και τον Αδη έχουσα τριπλή υπόσταση, ή στις τρεις φάσεις της Σελήνης. Η Εκάτη ήταν και προστάτης του τοκετού. Σήμερα την αντικαταστήσαμε με την "θεά των Εκτρώσεων" και της απροθυμίας των Ελληνίδων να γίνουν μητέρες. Ετσι το πολυπληθέστερο έθνος στην αρχαιότητα σήμερα αντιμετωπίζει την εξαφάνιση του αν δεν λάβει δραστικά μέτρα ανάκαμψης
ΣΧΟΛΙΑΣΗ
Ενας εχέφρων και λογικός άνθρωπος εκ της μελέτης της προϊστορικής θεότητας μπορεί να συναγάγει τα εξής συμπεράσματα:
Πρώτον
Το Ελληνικό έθνος ήταν το πολυπληθέστερο έθνος της προϊστορικής εποχής που με επίκεντρο το Αιγαίο απλωνόταν στη Μικρά Ασία, Μέση Ανατολή, Εύξεινο Πόντο ως τα βάθη της Μαιωτιδας λίμνης, στην Ταυρική ως την Περσία, την Βαλκανική, τις ακτές της Μεσογείου, την Νότια Ιταλία, Γαλλία, Ισπανία κλπ. Αυτό όχι μόνο δεν το εκμεταλλευτήκαμε αλλά το λησμονήσαμε παντελώς ένεκα ελλιπούς παιδείας. Όποιος δε ασχοληθεί με την Ελληνική ιστορία και τον πολιτισμό θεωρείται ακροδεξιός και φασίστας. Τέτοια παράνοια!!
Δεύτερον. Το Ελληνικό έθνος ήταν ο πολιτιστικός Φάρος. Το μοναδικό πολιτισμένο έθνος στην απώτατη προϊστορική εποχή που ταξίδευε και μετέδιδε στους βάρβαρους λαούς τον πολιτισμό. Υπό την αυστηρή έννοια του Πολιτισμού ουδέν άλλο έθνος έδωσε πολιτισμό με εξαίρεση τους Έλληνες.
Τρίτον. Ολοι οι λαοί τους αντιγράφουν. Τα πάντα όσα σήμερον μετέρχονται οι λαοί, είναι εξ αντιγραφής από εκείνες τις πανάρχαιες εποχές. Τίποτα καινούργιο δεν επινόησαν πέραν της περαιτέρω αναπτύξεως των τεχνολογικών εφευρέσεων των αρχαίων Ελλήνων.
Τέταρτον. Το Περσικό έθνος έχει ελληνικές ρίζες όπως όλα τα έθνη του Ευξείνου Πόντου και της Ταυρικής ανήκαν στην ίδια μεγάλη εθνότητα των Πρωτοελλήνων, Πελασγών, Αχαιών κλπ που εξελίχθησαν με τον χρόνο και πήραν διάφορα ονόματα, αλλά όλα ανήκαν στον Ελληνικό κόσμο. Και αυτό γιατί είχαν το όμαιμον, το ομόθρησκο, το ομόγλωσσο, και ομότροπο. Οι Πέρσες ακόμη και επί Κύρου ελάμβαναν Ελληνική Παιδεία. Από την εποχή της ανακηρύξεως του Ιουδαίου στρατηγού Μαρδονίου (Μαρντοχαι) ως αντιβασιλέως της Περσίας και της πόρνης ανηψιάς του με το όνομα "Αισθήρ" στην Περσική Αυλή, η Περσία άλλαξε την φιλελληνική της πολιτική και με την Ιουδαϊκή υποκίνηση ξεκίνησε τις εκστρατείες κατά της Ελλάδος.
Πέμπτον. Λησμονίσαμε τον Ελληνισμό του Ευξείνου Πόντου και Ταυρικής. Τούτο οφείλεται αφ' ενός στην έλλειψη παιδείας και αφ' ετέρου ένεκα της γεωπολιτικής μας τοποθετήσεως στο Δυτικό στρατόπεδο. Ετσι λησμονήσαμε λαούς με κοινό πολιτισμό όπως Ρώσους, Ουκρανούς, Γεωργιανούς, Αρμένιους, Πέρσες κ.α και φυσικά και τους Έλληνες της Ρουμανίας, Βουλγαρίας, Σκοπίων και τους μουσουλμάνους Έλληνες της Τουρκίας και του ευρύτερου χώρου της Ανατολής. Εμείς λησμονήσαμε τα πάντα ακόμη και την Ομογένεια της Βορείου Ηπείρου και την Ελληνική Κύπρο. Τέτοια αμνησία(λήθη) δεν έχει υποστεί άλλο έθνος.
Εκτον. Ακόμη και οι Σκύθες ήταν Πελασγοί. Οι Σκύθες ήταν έθνος Πελασγικόν που έμεινε σε βαρβαρική κατάσταση διότι δεν υπέστη πολιτιστική εξέλιξη. Όπως γράφει ο Ηρόδοτος: "Ο αρχηγός των Σκυθών λέγει στον αγγελιοφόρο των Περσών: Εγώ αναγνωρίζω μονάχα τον Δία τον προπάτορά μου και την Εστία τη βασίλισσα των Σκυθών. " Δυστυχώς εξαιτίας των αμόρφωτων πολιτικών μας, σε αντίθεση με τους Τούρκους που είναι στενά συνδεδεμένοι με τους Τουρκομάνους, και τους Βρετανούς που δεν εγκαταλείπουν την Αποικιοκρατική τους Κοινοπολιτεία, εμείς λησμονήσαμε τους πανάρχαιους ομοεθνείς λαούς που εκπολιτίστηκαν από τους Έλληνες και διαμορφώθηκαν σαν έθνη από τους Βυζαντινούς.
Εβδομον. Εκάτη η θεά του Ευξείνου Πόντου Είναι η παράξενη θεότητα που ανέπτυξε ο Ελληνικός Κόσμος του Ευξείνου Πόντου στα μέτρα του και για αυτό έχει μέσα της μια ασάφεια, τριπλή ταυτότητα, παράξενη μορφή, πολυπλοκότητα κλπ. Παρά ταύτα οι Ελληνες την δέχθηκαν σαν θεά έστω και ήσσονος ακτινοβολίας και την τίμησαν με ναούς και βωμούς και την έκαναν προστάτιδα σε κάθε δραστηριότητα τους.
Ογδοον. Με αυτούς τους αμόρφωτους και φοβικούς ηγέτες φθάσαμε στο σημείο μικρά και μεγάλα κράτη γύρω μας να έχουν διεκδικήσεις σε βάρος μας, ενώ εμείς που τους εκπολιτίσαμε και δημιουργήσαμε αυτές τις χώρες δεν διεκδικούμε τίποτα.
ΠΡΟΤΑΣΗ
Ελληνική Συσπείρωση -Επέκταση στην Οικουμένη.
Η Ελλάδα και ο Ελληνισμός για να διασωθεί από την εξαφάνιση του και για να αναζωογονηθεί θα πρέπει να τολμήσει την Ελληνική Συσπείρωση -Επέκταση του σε ολόκληρο τον Κόσμο. Όργανα του αρχικά ο απανταχού Ελληνισμός ανεξαρτήτως θρησκείας, καθεστώτος, γεωπολιτικής θέσεως κ.α. Αυτή να πάρει μορφή εκπολιτιστικής εκστρατείας προς διάδοση του Ελληνικού Πνεύματος και των Αξιων του. Δεν πρόκειται για γεωπολιτική αλλαγή της χώρας. Η Ελλάς έχει κάνει την επιλογή της και σωστά ανήκει στη Δύση γιατί είναι ουσιαστικά η ψυχή και η καρδιά της Δύσης. Με την πολιτιστική της Συσπείρωση -Επέκταση, θα ωφελήσει ιδεολογικά τη Δύση, διότι ο μοναδικός αντίπαλος της Απολυταρχίας είναι οι Ελληνικές Αξίες (Δημοκρατία, Ελευθερία, Ανεξαρτησία, Ανεξιθρησκεία, Ατομικά Δικαιώματα, Ελευθερία Λόγου -Έκφρασης κλπ)
Ας μην αναμένουμε από το Ελληνικό κράτος τέτοιες πρωτοβουλίες. Οι πνευματικοί ταγοί του Έθνους μας -κυρίως της Ομογένειας-ας κάνουν ένα βήμα εμπρός και ας αναλάβουν τις ευθύνες τους. Την αποστολή θα φέρουν εις πέρας οι απανταχού Έλληνες και Φιλέλληνες .Ο χειρότερος εχθρός μας στην προσπάθεια αυτή θα είναι το "κρατίδιο των Αθηνών"όπως πάντα. Σήμερα υπάρχουν τα μέσα και μπορούμε να δημιουργήσουμε και δικά μας για την διάδοση των Ελληνικών Αξιών.
Η πρωτοβουλία μας θα βάλει φραγμό και θα σώσει την παρηκμασμένη και ηθικά και πολιτιστικά αποσαθρωμένη Δύση, η οποία θεωρεί σαν μοναδική αξία της το χρήμα και βαδίζει ενάντια στον Φυσικό Νόμο, στη Λογική και στις διαχρονικές Αξίες, με την επιβολή των ανόσιων Λοατκι ανόητων τερατουργημάτων και άθλιων ανοησιών κενών εγκεφάλων μιας μικρής ολιγαρχίας του πλούτου και της παρακμής.
(23/6/24)
Αμφικτύων
*Αμφικτύων είναι ο Υποστράτηγος ε.α Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Συγγραφεύς, Μέλος της Εταιρείας Ελλήνων Λογοτεχνών
amphiktyon@gmail.com
Κατηγορία Θέματος
Εθνικά Θέματα,
Εθνική Προδοσία,
Θέματα Παιδείας,
Ιστορικά θεματα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου