18 Ιουνίου 2023
Απάντηση στα ασύστολα ψεύδη του Κοσμήτορα της Θεολογικής Σχολής ΑΠΘ, Χρυσόστομου Σταμούλη, περί του κόμματος της ΝΙΚΗΣ
Ο «Κοσμήτορας» της Θεολογικής Σχολής ΑΠΘ, Χρυσόστομος Σταμούλης, μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό Status (2/6/2023), στράφηκε κατά του Πατριωτικού Κινήματος της ΝΙΚΗΣ. Ο εν λόγω κύριος, εδώ και χρόνια, συχνά-πυκνά, προβαίνει σε δημόσεις δηλώσεις, προκειμένου να επαναφέρει την Εκκλησία στην ορθή, κατ’ αυτόν, οδό, «κατηχώντας» τη! − Προς τί την «κατηχεί» όμως;
Φτάνει στο σημείο σε βιβλίο του να χαρακτηρίσει την Εκκλησία ως «πόρνη» και ως «οίκο ανοχής» (Χρ. Σταμούλης, Φάγαμε Ήττα, Αρμός, Αθήνα 2021, σ. 35, 36)! Αυτή τη φορά, όμως, διεκδικεί ένα νέο ρόλο. Εκείνον του πολιτικού καθοδηγητή και «κατηχητή». Προσπαθεί, λοιπόν, να συκοφαντήσει την πολιτική προσπάθεια του πατριωτικού κινήματος της ΝΙΚΗΣ. Τονίζει, μάλιστα, στη συνέντευξή του, ότι: «Οι Χριστιανοί μπορούν να δημιουργούν ό,τι θέλουν, αυτό είναι δικαίωμά τους. Και να συμμετέχουν στη δημόσια πλατεία, στις πολιτικές εξελίξεις, ακόμη και στις κομματικές διαδικασίες. Αλλά ως πρόσωπα και όχι ως μέλη ενός Σώματος».
Και ερωτούμε: Δεν γνωρίζει ως θεολόγος και μάλιστα πανεπιστημιακός και δη «κοσμήτορας» της Θεολογικής ΑΠΘ, ότι τα πρόσωπα είναι εκείνα που συγκροτούν το Σώμα της Εκκλησίας; Δεν διάβασε ποτέ τα γραφόμενα του Νίκου Ματσούκα, περί Εκκλησίας; Τον μνημονεύει συνεχώς ως καθηγητή του, αλλά μάλλον δεν διάβασε το βιβλίο του Νεοελληνικός Πολιτισμός και Διανόηση, εκδόσεις Π. Πουρναράς, Θεσσαλονίκη 2006, σ. 32, όπου εκεί ο Ματσούκας γράφει περί του αντιεξουσιαστικού λόγου της Εκκλησίας, παραθέτοντας τον «πύρινο προφητικό λόγο» του Ιερεμία 23,29: «οὐκ ἰδού οἱ λόγοι μου ὥσπερ πῦρ φλέγον, λέγει Κύριος, καί ὡς πέλυξ κόπτων πέτραν;», δηλαδή ιδού, οι λόγοι μου δεν είναι όπως η φωτιά, λέει ο Κύριος, όπως ο πέλεκυς που κόβει και αυτόν ακόμη το βράχο;
Ακριβώς, όμως, επειδή ο κ. Σταμούλης, όπως έχει φανεί από εμπεριστατωμένες κριτικές που έχουν ασκηθεί για τα γραπτά του από σύγχρονους ερευνητές, έχει ξεπεράσει την ύβρη ενάντια στα δόγματα της Ορθόδοξης Εκκλησίας, γι’ αυτό το λόγο φτάνει σήμερα να ακυρώνει την ανάγκη των μελών του σώματος της Εκκλησίας για μία υγιή πολιτικοκοινωνική συνθήκη.
Ο Σταμούλης τολμά να μιλήσει για αντι-Χριστιανισμό της ΝΙΚΗΣ, ενώ είναι αυτός που μάχεται την Αειπαρθενία της Παναγίας, τη βιβλική διήγηση της πτώσης του ανθρώπου από την εν Θεώ ζωή, την καθαρότητα των λόγων του αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου ως προς την κατανόηση της πορνείας, τη Μοναδική Αγία Λαβίδα για τη μετάδοση της Θείας Κοινωνίας (http://www.orthodoxia-ellhnismos.gr/2022/02/2021-2024.html#more) και άλλα! Ο όντως, λοιπόν, πονηρευτής της αντιθεολογίας, χαρακτηρίζει ως πονηρούς τους ανθρώπους της ΝΙΚΗΣ!
Για ποια Εκκλησία, λοιπόν, ομιλεί ο ανωτέρω λαλίστατος, ότι γίνεται κόμμα και για ποια παραχάραξη της διδασκαλίας του Χριστού, στρεφόμενος κατά της ΝΙΚΗΣ; Όταν ο ίδιος σε τηλεοπτική εκπομή, στη Δημοτική Τηλεόραση Θεσσαλονίκης (TV 100), υποστήριξε ότι ο Χριστός «έχει μέσα του και την φυσική επιθυμία της ερωτικότητας»!!! Δηλαδή, αποδίδει στον Χριστό το στοιχείο της αμαρτητικότητας. Ο Χριστός, όμως, είναι ο ίδιος ο Θεός Λόγος, ο αναμάρτητος παθών και αναστηθείς για τη σωτηρία όλης της ανθρωπότητας!
Αυτός, λοιπόν, ο «Κοσμήτορας» της Θεολογικής ΑΠΘ, τολμά και ομιλεί περί θεομπαιξίας όσον αφορά την κοινωνικοπολιτική προσπάθεια που κάνει η ΝΙΚΗ!
Αυτός, που σε σειρά συνεντεύξεών του, στέκεται ως υπέρμαχος της Κατεύθυνσης Μουσουλμανικών Σπουδών ΑΠΘ, η οποία αποσκοπεί στην παραφθορά της Ορθοδοξίας, γεγονός που αποδεικνύεται εκ των διδασκόντων σε αυτή, οι οποίοι στη συντριπτική πλειοψηφία τους είναι άσχετων γνωστικών αντικειμένων με εκείνο του Ισλάμ. Ομιλεί, λοιπόν, ο τολμητίας, που διαβάλλει κάθε αρχή της επιστημολογίας, πουλώντας φύκια για μεταξωτές κορδέλες και στους πιστούς αυτής της θρησκείας, την οποία ο ίδιος -και άλλοι λίγοι όμοιοί του- διδάσκει χωρίς να τη γνωρίζει επιστημονικά!
Ο ίδιος άλλωστε διοργάνωσε συνέδριο με την αριστερά (https://www.pemptousia.gr/2013/01/46317/), κοροϊδεύντας κάθε αριστερό που σίγουρα θα διαφωνούσε, αν του έλεγες ότι δημιούργησαν Τμήμα ισλαμικών σπουδών ειδικευμένοι σε χριστιανικά αντικείμενα θεολόγοι. Για ποιο λόγο το έκαναν άραγε; Από πού κι ως πού υποτάσσεται η επιστήμη στην παραπολιτική, την οποία προφανώς υπηρετεί με τον κενό λόγο του ο ανωτέρω;
Είναι πάμπολλα τα κείμενα που έχουν θέσει υπό κριτική τον Σταμούλη. Δυστυχώς το παραπολιτικό και παρεπιστημονικό σύστημα που υπηρετεί τον θέλει να κάνει και αυτή τη δουλειά, τη κατασυκοφάντηση της ΝΙΚΗΣ.
Η πρότασή μας, λοιπόν, είναι να εγκαταλείψει τις πολλές δοικητικές θέσεις που κατέχει (Κοσμήτορας Θεολογικής Σχολής ΑΠΘ, Αντιπρόεδρος Φοιτητικής Λέσχης ΑΠΘ, Μέλος Διοικητικού Συμβουλίου ΚΕΔΑΚ κλπ) και, ταυτόχρονα τις τσάρκες του στη «δημόσια πλατεία», και να αποκηρύξει εγγράφως τις πάμπολλες πλάνες του, γράφοντας, μάλιστα, σωστά τό βιογραφικό του, διότι, κατά πρώτον, εγράφη στη Θεολογική σχολή Βελιγραδίου και από εκεί ήρθε άμεσα με μετεγγραφή στη Θεολογική Σχολή του ΑΠΘ, σε μία εποχή όπου για να εισέλθεις στη Θεολογική από Πανελλήνιες εξετάσεις χρειαζόταν υψηλή βαθμολογία! Τέλος, αφήνουμε στο λαό να κρίνει τη κατασυκοφάντηση της ΝΙΚΗΣ από πλανόδιους επιχειρηματίες του ψεύδους.
Κατηγορία Θέματος
Ειδήσεις-Πολιτική,
Θρησκευτικά θέματα,
Κρίσεις και απόψεις,
ΝΙΚΗ,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
1 σχόλιο:
Διερωτωμα γιατι μερικες κατ ευφημισμο ...πατριωτικες χριστιανικες ιστοσελιδες αμειλικτο πολεμο εξαπολυουν και αυτες κατα Νατσιου ως εαν να ειναι ειδωλολατρης. Ειναι απογοητευτικη και ακατανοητη αυτη η αναρμοστη συμπεριφορα.
Και ας μην αναφερω ονοματα διοτι θα εκπλαγειτε για αδελφους δηθεν ορθοδοξους οι οποιοι δεν κατανοουν οτι με την σταση τους υποβοηθουν τους αντιχριστους να επικρατησουν.
Ας κανουν δευτερες με πιο λογικες σκεψεις και ο Θεος να τους φωτισει. Αν επιθυμουν ...εθνικα να εγερθουν ας εγερθουν κατα ανθελληνων και αθεων.
Νικηφορος
Δημοσίευση σχολίου