23 Δεκεμβρίου 2019
Η ομοφυλοφιλία και η κτηνοβασία στους μουσουλμάνους μέσα από την ισλαμική τέχνη
Γράφει Χρήστος Μαντζιάρης
Το «αμάρτημα του λαού του Λώτ», έτσι αναφέρεται η ομοφυλοφιλία από τους μωαμεθανούς ερμηνευτές του Κορανίου, μπορεί ν’ απαγορεύεται γι αυτούς, πλην όμως η πραγματικότητα είναι τελείως διαφορετική. Βεβαίως, πολλοί μουσουλμάνοι ισχυρίζονται ότι η ομοφυλοφιλία στους μωαμεθανούς είναι αποτέλεσμα της ευρωπαϊκής αποικιοκρατίας.
Αυτοί οι ίδιοι δεν φταίνε. Από την άλλη, υπάρχουν μωαμεθανοί ποιητές που στα ουρί του παραδείσου τους συγκαταλέγουν και άνδρες. Και να ‘ταν μόνο αυτό; Σημαντικοί μουσουλμάνοι αναλυτές του Κορανίου και της μωαμεθανικής θρησκείας ισχυρίζονται ότι ελλείψει γυναικών οι μουσουλμάνοι μπορούν να «εκτονωθούν» σε ζώα. Αλλά μέχρι τώρα, οι φιλοζωικές οργανώσεις, αυτές που αγωνίζονται για τα δικαιώματα των ζώων, δεν παίρνουν θέση επί του θέματος.
Η ισλαμική τέχνη μας δίνει μια εικαστική αντίληψη της ιστορικής αλήθειας. Μέσα από την ισλαμική τέχνη (πολλά έργα υπάρχουν σε μουσεία), μπορεί κανείς να έχει μια άλλη ιδέα για το τι πραγματικά ισχύει στο Ισλάμ. Και τα έργα αυτά δημιουργήθηκαν επειδή η ομοφυλοφιλία είχε αποτελέσει σημαντική κατάσταση στον μουσουλμανικό κόσμο. Η γνώση της αλήθειας είναι επιτακτική για εξαγωγή σωστών συμπερασμάτων.
Ένα άλλο ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι η ομοφυλοφιλική δράση κάποιων επιφανών μωαμεθανών, π.χ. Χαλιφών, Σουλτάνων, κλπ, όπως αυτή αποτυπώθηκε μέσα από έργα ισλαμικής τέχνης, φαίνεται ότι η πράξη δεν ήταν και τόσο επιλήψιμη, διότι πολλές φορές γινόταν παρουσία θεατών.
Ας δούμε κάποια χαρακτηριστικά δείγματα ισλαμικής τέχνης, πρώτα για την ομοφυλοφιλία και μετά για την κτηνοβασία, όπως αυτά εκτίθενται σε πολλά Μουσεία ή υπάρχουν σε Βιβλιοθήκες.
Στην παρακάτω εικόνα φαίνονται οι πλέον χαρακτηριστικές εικόνες και οι πιο πολυχρησιμοποιημένες σε θέματα σχετικά με την ομοφυλοφιλία στον μουσουλμανικό κόσμο. Η πρώτη είναι από το βιβλίο “Al Maqamat” (Οι συναντήσεις) του 1204 το οποίο ευρίσκεται στην Εθνική Βιβλιοθήκη της Γαλλίας και δείχνει τον αποχωρισμό των Abu-Zayd και Al-Harith πριν επιστρέψουν στην Μέκκα. Η άλλη εικόνα είναι δημοσιευμένη στην Wikipedia,στην σελίδα σχετικά με την ομοφυλοφιλία στο Ισλάμ, είναι του 19ου αιώνος, και δείχνει πως «χρησιμοποιούν» κάποιον νεαρό επιφανείς Οθωμανοί για ομαδικό σεξ.
Φωτογραφία: 2
Σε έργα τέχνης έχουν αποτυπωθεί πολλές σκηνές καθημερινής ομοφυλοφιλικής δραστηριότητος των μωαμεθανών μέσα από τα οποία μας παρουσιάζεται ένας κόσμος ο οποίος υπήρχε πάντοτε, και ο οποίος υπάρχει προφανώς μέχρι και σήμερα. Απλά εδώ τώρα, η πληροφόρηση στηρίζεται μόνο στην τέχνη.
Φωτογραφία: 3
Εντύπωση προκαλούν κάποια έργα τέχνης τα οποία παρουσιάζουν ομοφυλοφιλικό έρωτα ευγενών μουσουλμάνων να γίνεται παρουσία και άλλων ανθρώπων. Πράγμα που σημαίνει ότι υπάρχει κάποιου είδους τελετουργία ή συμπεριφοράς, που απορρέει από τον μωαμεθανισμό ή από τις παραδόσεις τους. Η τρυφηλή ζωή κατέστησε τους άρχοντες αυτούς βαναύσους προκειμένου να διατηρούν αμείωτες τις σωματικές τους απολαύσεις. Ανάλογες απολαύσεις, αλλά σε υπερβολικό μέτρο, πιστεύουν ότι θα απολαύσουν και στον Παράδεισο.
Στην παρακάτω φωτογραφία μπορεί να δει κανείς ευγενή Οθωμανό να παραθέτει γεύμα στους εραστές του πριν τις πράξεις του ή φανατικό μωαμεθανό (φορά το χαρακτηριστικό σκουφάκι των ισλαμιστών) να ικανοποιείται σεξουαλικά σε κοινή θέα με υπηρέτη δίπλα του που κρατάει κερί, κλπ., καθώς και άλλους μωαμεθανούς ευγενείς. Αυτός είναι και ο λόγος που μπορεί κάποιοι φανατικοί, συνήθως φτωχοί άνθρωποι, να διαμαρτύρονται για την ομοφυλοφιλία, πλην όμως καμία μουσουλμανική χώρα δεν έλαβε επίσημη θέση κατά της ομοφυλοφιλίας.
Φωτογραφία: 4
Ας περάσουμε τώρα στην κτηνοβασία των μουσουλμάνων. Οι κτηνοβατικές δραστηριότητες των μουσουλμάνων επιβάλλονται από την θρησκεία τους. Ο Ινδός ισλαμιστής ιεροκήρυκας, δημόσιος ομιλητής και Πρόεδρος του Ιδρύματος Ισλαμικών Ερευνών, μωαμεθανός Δόκτωρ Zakir Naik είναι σαφέστατος. Λέει: «Κάθε μουσουλμάνος επιτρέπεται να έχει ερωτική σχέση με την γυναίκα-σκλάβα του. Εάν δεν έχει γυναίκα σκλάβα και δεν είναι γυναίκα στο σπίτι τότε αυτός πρέπει να «ελευθερώσει», να «εκτονώσει», την σεξουαλική του επιθυμία με προβατίνα ή κατσίκα». Αυτή η τακτική των μουσουλμάνων συνετέλεσε προφανώς στο να κάνουν εμφάνιση στην Ευρώπη νέου τύπου προειδοποιητικές πινακίδες.
Φωτογραφία: 5
Από τα λεγόμενα του Δόκτορος, πέραν του ότι επιτρέπει μέχρι σήμερα η θρησκεία του την κτηνοβασία, προκύπτει και το συμπέρασμα ότι επιτρέπεται μέχρι σήμερα στους μουσουλμάνους να έχουν σκλάβες για σεξ. Αυτό το αναφέρω για καταλάβουν μερικοί και μερικές τι έρχεται. Άλλο είναι η γυναίκα και άλλο η σκλάβα του σεξ. Σκλάβες του σεξ μπορούν έχουν τις άπιστες γυναίκες, δηλαδή τις μη μωαμεθανές.
Και τις δικές τους γυναίκες «σκλάβες» τις έχουν, εφόσον το Κοράνι τους παρέχει το δικαίωμα να τις δέρνουν, απλά τις παντρεύονται. Ίσως το ότι επιτρέπει ο μωαμεθανισμός την κτηνοβασία, ν’ αποτελεί και νομική πρόληψη προς αποφυγή δικαστικών διενέξεων για έκδοση διαζυγίων στην περίπτωση που ο σύζυγος απατήσει την σύζυγό του με προβατίνα ή κατσίκα, καθόσον τα ζώα δεν θα μπορούσαν να κληθούν στο δικαστήριο για την επιβεβαίωση της πράξεως, διότι θα έπρεπε να αποσαφηνισθεί πρώτα εάν ήταν βιασμός ή έγινε με την συγκατάθεση της παθούσης. Αυτά από νομικής απόψεως.
Απεικονίσεις του 17ου αιώνος ερωτοτροπιών μουσουλμάνων με κατσίκες και προβατίνες υπάρχουν σε μουσεία όπως αυτό το Μουσείο Ισλαμικής Τέχνης στην Κωνσταντινούπολη. Επίσης, υπάρχουν σε Μουσεία γκραβούρες στις οποίες απεικονίζονται και μουσουλμάνες να ερωτοτροπούν με ζώα.
Φωτογραφία: 6
Οι μωαμεθανοί όμως έχουν επεκτείνει τις σεξουαλικές δραστηριότητές τους σε καμήλες, και κυρίως, σε γαϊδούρια. Όλ’ αυτά τα βλέπουμε πάντα μέσα από την ισλαμική τέχνη των τελευταίων αιώνων. Ιδιαίτερη εντύπωση προκαλεί η τεχνική που χρησιμοποιούν για να φθάσουν στο επιθυμητό ύψος πίσω από την καμήλα σύμφωνα με γκραβούρα του 16ου αιώνος που υπάρχει σε γκαλερί της Ουάσιγκτον. Οι ερωτικές σχέσεις τους με τα γαϊδούρια πρέπει να έχει κάτι το παραδοσιακό και μη ευκόλως κατανοητό για τους Δυτικούς. Πως αλλιώς μπορεί να εξηγηθεί το γεγονός ότι σήμερα νεαροί μουσουλμάνοι βιάζουν γαϊδούρια και δημοσιεύουν τις πράξεις τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!
Φωτογραφία: 7
Η προώθηση του Ισλαμισμού στην Ευρώπη δεν γίνεται τυχαία, και κυρίως δεν γίνεται για λόγους πολυπολιτισμικότητος. Γίνεται διότι το Ισλάμ έχει πολλά κοινά στοιχεία με την θρησκεία της Νέας Τάξης. Η ισλαμική τέχνη μάς δείχνει την κορυφή του παγόβουνου. Δεν σημαίνει επειδή τώρα μας κρύβουν κάποιες καταστάσεις ότι δεν θα φανερωθούν αυτές στο μέλλον. Για ρωτήστε, αν μπορείτε, μουσουλμάνους που διαμένουν ομαδικά, τι σημαίνει για κάποιον να φοράει παντόφλες, για να δείτε τι συμβαίνει σήμερα στην Ελλάδα.
Εμείς οι Έλληνες έχουμε αμβλειοτάτη αντίληψη για το τι σημαίνει ηθική διαφθορά διεθνώς. Ευτυχώς.
Χρήστος Μαντζιάρης
Πηγή: https://www.triklopodia.gr/
ΕΘΝΕΓΕΡΣΙΣ
Το «αμάρτημα του λαού του Λώτ», έτσι αναφέρεται η ομοφυλοφιλία από τους μωαμεθανούς ερμηνευτές του Κορανίου, μπορεί ν’ απαγορεύεται γι αυτούς, πλην όμως η πραγματικότητα είναι τελείως διαφορετική. Βεβαίως, πολλοί μουσουλμάνοι ισχυρίζονται ότι η ομοφυλοφιλία στους μωαμεθανούς είναι αποτέλεσμα της ευρωπαϊκής αποικιοκρατίας.
Αυτοί οι ίδιοι δεν φταίνε. Από την άλλη, υπάρχουν μωαμεθανοί ποιητές που στα ουρί του παραδείσου τους συγκαταλέγουν και άνδρες. Και να ‘ταν μόνο αυτό; Σημαντικοί μουσουλμάνοι αναλυτές του Κορανίου και της μωαμεθανικής θρησκείας ισχυρίζονται ότι ελλείψει γυναικών οι μουσουλμάνοι μπορούν να «εκτονωθούν» σε ζώα. Αλλά μέχρι τώρα, οι φιλοζωικές οργανώσεις, αυτές που αγωνίζονται για τα δικαιώματα των ζώων, δεν παίρνουν θέση επί του θέματος.
Η ισλαμική τέχνη μας δίνει μια εικαστική αντίληψη της ιστορικής αλήθειας. Μέσα από την ισλαμική τέχνη (πολλά έργα υπάρχουν σε μουσεία), μπορεί κανείς να έχει μια άλλη ιδέα για το τι πραγματικά ισχύει στο Ισλάμ. Και τα έργα αυτά δημιουργήθηκαν επειδή η ομοφυλοφιλία είχε αποτελέσει σημαντική κατάσταση στον μουσουλμανικό κόσμο. Η γνώση της αλήθειας είναι επιτακτική για εξαγωγή σωστών συμπερασμάτων.
Ένα άλλο ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι η ομοφυλοφιλική δράση κάποιων επιφανών μωαμεθανών, π.χ. Χαλιφών, Σουλτάνων, κλπ, όπως αυτή αποτυπώθηκε μέσα από έργα ισλαμικής τέχνης, φαίνεται ότι η πράξη δεν ήταν και τόσο επιλήψιμη, διότι πολλές φορές γινόταν παρουσία θεατών.
Ας δούμε κάποια χαρακτηριστικά δείγματα ισλαμικής τέχνης, πρώτα για την ομοφυλοφιλία και μετά για την κτηνοβασία, όπως αυτά εκτίθενται σε πολλά Μουσεία ή υπάρχουν σε Βιβλιοθήκες.
Στην παρακάτω εικόνα φαίνονται οι πλέον χαρακτηριστικές εικόνες και οι πιο πολυχρησιμοποιημένες σε θέματα σχετικά με την ομοφυλοφιλία στον μουσουλμανικό κόσμο. Η πρώτη είναι από το βιβλίο “Al Maqamat” (Οι συναντήσεις) του 1204 το οποίο ευρίσκεται στην Εθνική Βιβλιοθήκη της Γαλλίας και δείχνει τον αποχωρισμό των Abu-Zayd και Al-Harith πριν επιστρέψουν στην Μέκκα. Η άλλη εικόνα είναι δημοσιευμένη στην Wikipedia,στην σελίδα σχετικά με την ομοφυλοφιλία στο Ισλάμ, είναι του 19ου αιώνος, και δείχνει πως «χρησιμοποιούν» κάποιον νεαρό επιφανείς Οθωμανοί για ομαδικό σεξ.
Φωτογραφία: 2
Σε έργα τέχνης έχουν αποτυπωθεί πολλές σκηνές καθημερινής ομοφυλοφιλικής δραστηριότητος των μωαμεθανών μέσα από τα οποία μας παρουσιάζεται ένας κόσμος ο οποίος υπήρχε πάντοτε, και ο οποίος υπάρχει προφανώς μέχρι και σήμερα. Απλά εδώ τώρα, η πληροφόρηση στηρίζεται μόνο στην τέχνη.
Φωτογραφία: 3
Εντύπωση προκαλούν κάποια έργα τέχνης τα οποία παρουσιάζουν ομοφυλοφιλικό έρωτα ευγενών μουσουλμάνων να γίνεται παρουσία και άλλων ανθρώπων. Πράγμα που σημαίνει ότι υπάρχει κάποιου είδους τελετουργία ή συμπεριφοράς, που απορρέει από τον μωαμεθανισμό ή από τις παραδόσεις τους. Η τρυφηλή ζωή κατέστησε τους άρχοντες αυτούς βαναύσους προκειμένου να διατηρούν αμείωτες τις σωματικές τους απολαύσεις. Ανάλογες απολαύσεις, αλλά σε υπερβολικό μέτρο, πιστεύουν ότι θα απολαύσουν και στον Παράδεισο.
Στην παρακάτω φωτογραφία μπορεί να δει κανείς ευγενή Οθωμανό να παραθέτει γεύμα στους εραστές του πριν τις πράξεις του ή φανατικό μωαμεθανό (φορά το χαρακτηριστικό σκουφάκι των ισλαμιστών) να ικανοποιείται σεξουαλικά σε κοινή θέα με υπηρέτη δίπλα του που κρατάει κερί, κλπ., καθώς και άλλους μωαμεθανούς ευγενείς. Αυτός είναι και ο λόγος που μπορεί κάποιοι φανατικοί, συνήθως φτωχοί άνθρωποι, να διαμαρτύρονται για την ομοφυλοφιλία, πλην όμως καμία μουσουλμανική χώρα δεν έλαβε επίσημη θέση κατά της ομοφυλοφιλίας.
Φωτογραφία: 4
Ας περάσουμε τώρα στην κτηνοβασία των μουσουλμάνων. Οι κτηνοβατικές δραστηριότητες των μουσουλμάνων επιβάλλονται από την θρησκεία τους. Ο Ινδός ισλαμιστής ιεροκήρυκας, δημόσιος ομιλητής και Πρόεδρος του Ιδρύματος Ισλαμικών Ερευνών, μωαμεθανός Δόκτωρ Zakir Naik είναι σαφέστατος. Λέει: «Κάθε μουσουλμάνος επιτρέπεται να έχει ερωτική σχέση με την γυναίκα-σκλάβα του. Εάν δεν έχει γυναίκα σκλάβα και δεν είναι γυναίκα στο σπίτι τότε αυτός πρέπει να «ελευθερώσει», να «εκτονώσει», την σεξουαλική του επιθυμία με προβατίνα ή κατσίκα». Αυτή η τακτική των μουσουλμάνων συνετέλεσε προφανώς στο να κάνουν εμφάνιση στην Ευρώπη νέου τύπου προειδοποιητικές πινακίδες.
Φωτογραφία: 5
Από τα λεγόμενα του Δόκτορος, πέραν του ότι επιτρέπει μέχρι σήμερα η θρησκεία του την κτηνοβασία, προκύπτει και το συμπέρασμα ότι επιτρέπεται μέχρι σήμερα στους μουσουλμάνους να έχουν σκλάβες για σεξ. Αυτό το αναφέρω για καταλάβουν μερικοί και μερικές τι έρχεται. Άλλο είναι η γυναίκα και άλλο η σκλάβα του σεξ. Σκλάβες του σεξ μπορούν έχουν τις άπιστες γυναίκες, δηλαδή τις μη μωαμεθανές.
Και τις δικές τους γυναίκες «σκλάβες» τις έχουν, εφόσον το Κοράνι τους παρέχει το δικαίωμα να τις δέρνουν, απλά τις παντρεύονται. Ίσως το ότι επιτρέπει ο μωαμεθανισμός την κτηνοβασία, ν’ αποτελεί και νομική πρόληψη προς αποφυγή δικαστικών διενέξεων για έκδοση διαζυγίων στην περίπτωση που ο σύζυγος απατήσει την σύζυγό του με προβατίνα ή κατσίκα, καθόσον τα ζώα δεν θα μπορούσαν να κληθούν στο δικαστήριο για την επιβεβαίωση της πράξεως, διότι θα έπρεπε να αποσαφηνισθεί πρώτα εάν ήταν βιασμός ή έγινε με την συγκατάθεση της παθούσης. Αυτά από νομικής απόψεως.
Απεικονίσεις του 17ου αιώνος ερωτοτροπιών μουσουλμάνων με κατσίκες και προβατίνες υπάρχουν σε μουσεία όπως αυτό το Μουσείο Ισλαμικής Τέχνης στην Κωνσταντινούπολη. Επίσης, υπάρχουν σε Μουσεία γκραβούρες στις οποίες απεικονίζονται και μουσουλμάνες να ερωτοτροπούν με ζώα.
Φωτογραφία: 6
Οι μωαμεθανοί όμως έχουν επεκτείνει τις σεξουαλικές δραστηριότητές τους σε καμήλες, και κυρίως, σε γαϊδούρια. Όλ’ αυτά τα βλέπουμε πάντα μέσα από την ισλαμική τέχνη των τελευταίων αιώνων. Ιδιαίτερη εντύπωση προκαλεί η τεχνική που χρησιμοποιούν για να φθάσουν στο επιθυμητό ύψος πίσω από την καμήλα σύμφωνα με γκραβούρα του 16ου αιώνος που υπάρχει σε γκαλερί της Ουάσιγκτον. Οι ερωτικές σχέσεις τους με τα γαϊδούρια πρέπει να έχει κάτι το παραδοσιακό και μη ευκόλως κατανοητό για τους Δυτικούς. Πως αλλιώς μπορεί να εξηγηθεί το γεγονός ότι σήμερα νεαροί μουσουλμάνοι βιάζουν γαϊδούρια και δημοσιεύουν τις πράξεις τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!
Φωτογραφία: 7
Η προώθηση του Ισλαμισμού στην Ευρώπη δεν γίνεται τυχαία, και κυρίως δεν γίνεται για λόγους πολυπολιτισμικότητος. Γίνεται διότι το Ισλάμ έχει πολλά κοινά στοιχεία με την θρησκεία της Νέας Τάξης. Η ισλαμική τέχνη μάς δείχνει την κορυφή του παγόβουνου. Δεν σημαίνει επειδή τώρα μας κρύβουν κάποιες καταστάσεις ότι δεν θα φανερωθούν αυτές στο μέλλον. Για ρωτήστε, αν μπορείτε, μουσουλμάνους που διαμένουν ομαδικά, τι σημαίνει για κάποιον να φοράει παντόφλες, για να δείτε τι συμβαίνει σήμερα στην Ελλάδα.
Εμείς οι Έλληνες έχουμε αμβλειοτάτη αντίληψη για το τι σημαίνει ηθική διαφθορά διεθνώς. Ευτυχώς.
Χρήστος Μαντζιάρης
Πηγή: https://www.triklopodia.gr/
ΕΘΝΕΓΕΡΣΙΣ
Κατηγορία Θέματος
Θέματα Παιδείας,
Θρησκευτικά θέματα,
Ισλάμ,
Ιστορικά θεματα,
Κοινωνικά θέματα,
Ομοφυλοφιλία,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου