29 Δεκεμβρίου 2019
Σχετικά με το γεγονός του Ναυπλίου και την εικόνα του Κυρίου.
Της Μάρω Σιδέρη, Θεολόγου Ιστορικού.
Καλέ μου, (άγνωστε) φίλε,
Μιλώ σε σένα που αισθάνθηκες την ανάγκη να διακωμωδήσεις ένα – αντικειμενικά- έργο ιστορικής αξίας, - υποκειμενικά-την απεικόνιση της πηγής ελπίδας και δύναμης για χιλιάδες ανθρώπους παγκοσμίως.
Ακόμα και τώρα που γράφω, δεν είμαι σίγουρη αν πρέπει να μιλήσω, γιατί δεν είμαι σίγουρη ποιον στ’ αλήθεια έβλαψες, οπότε ίσως και όλο αυτό να μη με αφορά, γι’ αυτό ζητώ συγγνώμη από την αρχή.
Θέλω να πω, αν η ανάγκη σου να μουτζουρώσεις την εικόνα Του, δηλώνει πως κάτι σου έκανε, ή αν απλώς ότι Του έδωσες αυτό που έχεις μέσα σου, και δεν έχω δικαίωμα να ανακατευτώ: Στην πρώτη περίπτωση, γιατί η σχέση της κάθε ψυχής με τον πνευματικό κόσμο, είναι σχέση εξαιρετικά προσωπική, ίσως η πιο προσωπική σχέση που έχει ο άνθρωπος. Στη δεύτερη περίπτωση, επειδή οι πράξεις μας καθρεφτίζουν αυτό που έχουμε μέσα μας και είμαι ο τελευταίος άνθρωπος που θα μπορούσε να σε κρίνει. Για όλους μας και για όλα ισχύει το ουκ αν λάβεις παρά του μη έχοντος...
Ο λόγος για τον οποίον παίρνω θέση, είναι το ενδεχόμενο όλο αυτό το – άκομψο κατά τη γνώμη μου πάντα- σκηνικό, να στήθηκε για να πληγώσεις ανθρώπους σαν εμένα, ανθρώπους που όσο κι αν σου φαίνεται ηλίθιο, στενόμυαλο, ή οπιστοδρομικό, σε αυτό το πρόσωπο που εσύ μουτζούρωσες αναγνωρίζουν το Θεό τους. Δε θα απολογηθώ για όσα πιστεύω, πρώτον γιατί και η δική μου σχέση με τον πνευματικό κόσμο είναι εξίσου προσωπική με τη δική σου, και δεύτερον γιατί απολογείται μόνο όποιος ντρέπεται για τις επιλογές του: ε, λοιπόν σου το λέω με όλη τη δύναμη της ψυχής μου: η επιλογή μου να Τον ομολογώ για Θεό και Πατέρα και πηγή δύναμης, είναι ίσως η μοναδική για την οποία δεν ντρέπομαι, ούτε μετανοιώνω. Είναι αυτή η επιλογή που με κάνει να σηκώνομαι από το κρεβάτι όταν ο πόνος με διατάζει να κουκουλωθώ, είναι αυτή που με κάνει να χαμογελάω όταν η καρδιά μου είναι ματωμένη. Κι είναι αυτή η επιλογή που με κάνει να μην αισθάνομαι θυμωμένη μαζί σου.
Θέλω όμως να σου πω, ότι αν ο στόχος σου ήταν να με πληγώσεις, να με τσαντίσεις, να με προκαλέσες, τσάμπα κόπο έκανες: δε με πλήγωσες, αδερφέ, ούτε με τσάντισες, ούτε αισθάνομαι ότι έχω προκληθεί ... αν η πράξη σου σε έκανε να νιώσεις δυνατός και ολοκληρωμένος χαίρομαι που ήταν ο Θεός μου στην ταπείνωσή Του που σου έκανε αυτό το δώρο: έτσι είναι: την ώρα που Τον ταπεινώνουν αποκαλύπτεται, με την ταπείνωσή Του γιατρεύει τις πληγές μας... άρα φίλε μου, αυτό που εσύ ονόμασες βλασφημία το έχουν κάνει πολλοί πριν από σένα, για να γνωρίσουν οι αιώνες την έννοια της Θεόθεν αγάπης...
Να είσαι σίγουρος πως όλοι εμείς που δακρύζουμε ειλικρινά και πονεμένα μπροστά στην εικόνα που εσύ σημάδεψες με το περίσσευμα της καρδιάς σου, σαν Τον είδαμε ταπεινωμένο, Τον αγαπήσαμε πιο πολύ... Τον αγκαλιάσαμε πιο σφιχτά, με τα δάκρυά μας μουσκέψαμε το πρόσωπό Του γιατί Τον είδαμε όχι στη φάτνη αλλά στο Σταυρό... σε αυτό το Σταυρό από όπου παίρνουμε δύναμη για να συνεχίσουμε... και ετσι ματωμένο, Του μιλήσαμε για όσα φοβόμαστε,για ότι μας πονάει, για ότι κάνει τα μάτια μας να δακρύζουν.
Η δική σου κατάθεση ψυχής, έκανε εμάς να Τον αγαπήσουμε περισσότερο... Τον κατέβασες από το θρόνο κι εμείς που είμαστε πεσμένοι στο χώμα, Τον είδαμε στα μάτια και πήραμε δύναμη... οπότε, όχι δε σου θυμώνω... μα πρέπει να ξέρεις αδερφέ, όχι για να μην το ξανακάνεις (δικαίωμά σου να διαμορφώσεις τη σχέση της ψυχής σου με τον πνευματικό κόσμο, όπως εσύ θέλεις), μα για να μάθεις τη διάσταση της πράξης σου: αν όλη η ιστορία Του έχει ανθρώπους που Τον έφτυσαν, Τον χλεύασαν και επιθύμησαν μάταια να Τον ακυρώσουν, η δική σου μικρή πινελιά δεν είναι και τόσο ανατρεπτική όσο ισχυρίζεσαι: εδώ ο άλλος Του φόρεσε κόκκινη χλαμύδα και στεφάνι από αγκάθια και χάθηκε στα βάθη των αιώνων, ως ασήμαντος... πόσο μάλλον η δική σου απλοϊκή πινελιά... όσο για τη βλασφημία; Μην κολακεύεις τον εαυτό σου! Είτε έχεις εσύ δίκιο ή εγώ, η διαφωνία μας κάπου συναντιέται: στο ότι όσο κι αν θέλεις, δε μπορείς να Τον βλασφημήσεις: αν αυτός ο Άνθρωπος δεν υπήρξε ποτέ, το να διακωμωδείς κάποιον ανύπαρκτο δε σε καθιστά σοβαρό βλάσφημο... σε καθιστά απλώς ανόητο (μην ανησυχείς: όλοι έχουμε δικαίωμα στην παγκόσμια ανοησία).
Αν αυτός ο Άνθρωπος είναι ο Θεός όπως εγώ πιστεύω, η δική σου μικρή βλασφημία δεν είναι ικανή να Του αφαιρεί τη Θεότητα... η βλασφημία σου θα αντικατασταθεί από μια άλλη αλλά Εκείνος απλώς θα είναι...
Άρα αυτό που φιλοδόξησες να είναι βλασφημία, αποτελεί απλώς τα δικά σου διαπιστευτήρια, ή απλώς την κραυγή της αγωνιώδους σου ανάγκης για προσοχή... κι αν έχω δίκιο, αδελφέ, εύχομαι ολόψυχα να ακούσει την κραυγή σου κάτω από την εικόνα... η αλήθεια και για σένα και για μένα θα φανεί στη νεκροψία: αν έχεις εσύ δίκιο, και η δική σου ανοησία και η δική μου φλυαρία θα χαθουν μαζί μας και ούτε εμείς θα τις θυμόμαστε... μα αν έχω εγώ δίκιο, εύχομαι ολόψυχα να ισχύσει και για σένα και για μένα το «ου γαρ οίδασι τι ποιούσι», ως υπερασπιστικό επιχείρημα...
Μέχρι τότε, εύχομαι το επόμενο πάρτυ που θα κάνεις να μην έχει για αφορμή ένα αντί-, γιατί κάθετι «αντί» υπάρχει μόνο παρασιτικά... εύχομαι κάποτε τα πιστεύω σου να είναι τόσο σταθερά και η προσωπικότητά σου τόσο ισχυρή που να μη χρειάζεται να ασχοληθείς με τα πιστεύω άλλων ανθρώπων για να υπάρξεις...
Καλή και όμορφη χρονιά...
Υ.Γ. Στην πίστη μου λέμε πως από την ταπείνωση Του πηγάζει αγιότητα και το επιβεβαίωσες με εντυπωσιακό τρόπο: χλευάζοντας Τον, μου ξαναθύμισες γιατί ο Μέγας Κωνσταντίνος, αν και φονιάς είναι Άγιος: ο λόγος είναι απλός αλλά τελικά πολύ δύσκολος: αυτός αν και φονιάς μπόρεσε να συλλάβει την έννοια της ανεξιθρησκείας (η οποία τον ζημίωνε προσωπικά, αφού μέχρι τότε οι Αυτοκράτορες λατρεύονταν σαν θεοί).
Κατάλαβε την ανεξιθρησκεία περισσότερο από εσένα και μένα που ζούμε στην αυταπάτη ότι είμαστε πολιτισμένοι... αυτός μπόρεσε να αντιληφθεί ότι ανεξιθρησκεία δε σημαίνει μόνο το δικαίωμά μου να πιστεύω ή να μην πιστεύω, αλλά και την υποχρέωσή μου να σέβομαι τη θρησκευτική ανάγκη και πίστη των άλλων ανθρώπων... αδερφέ, δεν ξέρω αν σέβεσαι τον Μέγα Κωνσταντίνο, αλλά όσο παίρνεις δύναμη από το χλευασμό της θρησκευτικής πίστης άλλων ανθρώπων, είσαι πολύ μικρός, πολύ λίγος για να τον σχολιάζεις... έτη φωτός μπροστά σου ο Ρωμαίος «φονιάς» ...
Υ.Γ.2 Πολλοί αναρωτιούνται γιατί δεν τολμάς να κοροϊδέψεις το Μωάμεθ (τον προφήτη των μουσουλμάνων) και ασχολείσαι με το Θεό των χριστιανών: μπορεί να είναι δειλία... αυτοί βλέπεις δε σηκώνουν αστεία... πολεμούν για να επιβάλλουν το Θεό τους και θα κινδύνευες σοβαρά... προσωπικά δε συμφωνώ με τις απειλές και την εκδίκηση, γι’ αυτό σου το λέω: αν μου δινόταν η ευκαιρία, θα σε υπερασπιζόμουν απέναντι σε αυτούς τους «χριστιανούς» που σε απείλησαν: αν κοτζάμ Πέτρος δεν μπόρεσε να επιβάλλει την πράξη βίας σε βάρος του Μάλχου, κανένας χριστιανός δεν έχει ελαφρυντικό... όσο για την επιλογή σου να ειρωνευτείς το δικό μου Θεό, με τιμάει: θα πει ότι συνεχίζει να ταράζει νερά, όπως και πριν από 2020 παρά κάτι χρόνια.
Σημείον αντιλεγόμενον ονομάστηκε από την πρώτη στιγμή, οπότε εσύ απλώς επιβεβαίωσες τις Γραφές. Το ότι σε ενοχλεί ακόμα και στην απεικόνισή Του, θα πει ότι Αυτός είναι...ακόμα κι αν δε με αφορά ούτε με αγγίζει ο τρόπος που εξέφρασες την ομολογία της Οντότητας Του, θα συμφωνήσω μαζί σου: Όντως , αδελφέ, Αυτός είναι!
Καλέ μου, (άγνωστε) φίλε,
Μιλώ σε σένα που αισθάνθηκες την ανάγκη να διακωμωδήσεις ένα – αντικειμενικά- έργο ιστορικής αξίας, - υποκειμενικά-την απεικόνιση της πηγής ελπίδας και δύναμης για χιλιάδες ανθρώπους παγκοσμίως.
Ακόμα και τώρα που γράφω, δεν είμαι σίγουρη αν πρέπει να μιλήσω, γιατί δεν είμαι σίγουρη ποιον στ’ αλήθεια έβλαψες, οπότε ίσως και όλο αυτό να μη με αφορά, γι’ αυτό ζητώ συγγνώμη από την αρχή.
Θέλω να πω, αν η ανάγκη σου να μουτζουρώσεις την εικόνα Του, δηλώνει πως κάτι σου έκανε, ή αν απλώς ότι Του έδωσες αυτό που έχεις μέσα σου, και δεν έχω δικαίωμα να ανακατευτώ: Στην πρώτη περίπτωση, γιατί η σχέση της κάθε ψυχής με τον πνευματικό κόσμο, είναι σχέση εξαιρετικά προσωπική, ίσως η πιο προσωπική σχέση που έχει ο άνθρωπος. Στη δεύτερη περίπτωση, επειδή οι πράξεις μας καθρεφτίζουν αυτό που έχουμε μέσα μας και είμαι ο τελευταίος άνθρωπος που θα μπορούσε να σε κρίνει. Για όλους μας και για όλα ισχύει το ουκ αν λάβεις παρά του μη έχοντος...
Ο λόγος για τον οποίον παίρνω θέση, είναι το ενδεχόμενο όλο αυτό το – άκομψο κατά τη γνώμη μου πάντα- σκηνικό, να στήθηκε για να πληγώσεις ανθρώπους σαν εμένα, ανθρώπους που όσο κι αν σου φαίνεται ηλίθιο, στενόμυαλο, ή οπιστοδρομικό, σε αυτό το πρόσωπο που εσύ μουτζούρωσες αναγνωρίζουν το Θεό τους. Δε θα απολογηθώ για όσα πιστεύω, πρώτον γιατί και η δική μου σχέση με τον πνευματικό κόσμο είναι εξίσου προσωπική με τη δική σου, και δεύτερον γιατί απολογείται μόνο όποιος ντρέπεται για τις επιλογές του: ε, λοιπόν σου το λέω με όλη τη δύναμη της ψυχής μου: η επιλογή μου να Τον ομολογώ για Θεό και Πατέρα και πηγή δύναμης, είναι ίσως η μοναδική για την οποία δεν ντρέπομαι, ούτε μετανοιώνω. Είναι αυτή η επιλογή που με κάνει να σηκώνομαι από το κρεβάτι όταν ο πόνος με διατάζει να κουκουλωθώ, είναι αυτή που με κάνει να χαμογελάω όταν η καρδιά μου είναι ματωμένη. Κι είναι αυτή η επιλογή που με κάνει να μην αισθάνομαι θυμωμένη μαζί σου.
Θέλω όμως να σου πω, ότι αν ο στόχος σου ήταν να με πληγώσεις, να με τσαντίσεις, να με προκαλέσες, τσάμπα κόπο έκανες: δε με πλήγωσες, αδερφέ, ούτε με τσάντισες, ούτε αισθάνομαι ότι έχω προκληθεί ... αν η πράξη σου σε έκανε να νιώσεις δυνατός και ολοκληρωμένος χαίρομαι που ήταν ο Θεός μου στην ταπείνωσή Του που σου έκανε αυτό το δώρο: έτσι είναι: την ώρα που Τον ταπεινώνουν αποκαλύπτεται, με την ταπείνωσή Του γιατρεύει τις πληγές μας... άρα φίλε μου, αυτό που εσύ ονόμασες βλασφημία το έχουν κάνει πολλοί πριν από σένα, για να γνωρίσουν οι αιώνες την έννοια της Θεόθεν αγάπης...
Να είσαι σίγουρος πως όλοι εμείς που δακρύζουμε ειλικρινά και πονεμένα μπροστά στην εικόνα που εσύ σημάδεψες με το περίσσευμα της καρδιάς σου, σαν Τον είδαμε ταπεινωμένο, Τον αγαπήσαμε πιο πολύ... Τον αγκαλιάσαμε πιο σφιχτά, με τα δάκρυά μας μουσκέψαμε το πρόσωπό Του γιατί Τον είδαμε όχι στη φάτνη αλλά στο Σταυρό... σε αυτό το Σταυρό από όπου παίρνουμε δύναμη για να συνεχίσουμε... και ετσι ματωμένο, Του μιλήσαμε για όσα φοβόμαστε,για ότι μας πονάει, για ότι κάνει τα μάτια μας να δακρύζουν.
Η δική σου κατάθεση ψυχής, έκανε εμάς να Τον αγαπήσουμε περισσότερο... Τον κατέβασες από το θρόνο κι εμείς που είμαστε πεσμένοι στο χώμα, Τον είδαμε στα μάτια και πήραμε δύναμη... οπότε, όχι δε σου θυμώνω... μα πρέπει να ξέρεις αδερφέ, όχι για να μην το ξανακάνεις (δικαίωμά σου να διαμορφώσεις τη σχέση της ψυχής σου με τον πνευματικό κόσμο, όπως εσύ θέλεις), μα για να μάθεις τη διάσταση της πράξης σου: αν όλη η ιστορία Του έχει ανθρώπους που Τον έφτυσαν, Τον χλεύασαν και επιθύμησαν μάταια να Τον ακυρώσουν, η δική σου μικρή πινελιά δεν είναι και τόσο ανατρεπτική όσο ισχυρίζεσαι: εδώ ο άλλος Του φόρεσε κόκκινη χλαμύδα και στεφάνι από αγκάθια και χάθηκε στα βάθη των αιώνων, ως ασήμαντος... πόσο μάλλον η δική σου απλοϊκή πινελιά... όσο για τη βλασφημία; Μην κολακεύεις τον εαυτό σου! Είτε έχεις εσύ δίκιο ή εγώ, η διαφωνία μας κάπου συναντιέται: στο ότι όσο κι αν θέλεις, δε μπορείς να Τον βλασφημήσεις: αν αυτός ο Άνθρωπος δεν υπήρξε ποτέ, το να διακωμωδείς κάποιον ανύπαρκτο δε σε καθιστά σοβαρό βλάσφημο... σε καθιστά απλώς ανόητο (μην ανησυχείς: όλοι έχουμε δικαίωμα στην παγκόσμια ανοησία).
Αν αυτός ο Άνθρωπος είναι ο Θεός όπως εγώ πιστεύω, η δική σου μικρή βλασφημία δεν είναι ικανή να Του αφαιρεί τη Θεότητα... η βλασφημία σου θα αντικατασταθεί από μια άλλη αλλά Εκείνος απλώς θα είναι...
Άρα αυτό που φιλοδόξησες να είναι βλασφημία, αποτελεί απλώς τα δικά σου διαπιστευτήρια, ή απλώς την κραυγή της αγωνιώδους σου ανάγκης για προσοχή... κι αν έχω δίκιο, αδελφέ, εύχομαι ολόψυχα να ακούσει την κραυγή σου κάτω από την εικόνα... η αλήθεια και για σένα και για μένα θα φανεί στη νεκροψία: αν έχεις εσύ δίκιο, και η δική σου ανοησία και η δική μου φλυαρία θα χαθουν μαζί μας και ούτε εμείς θα τις θυμόμαστε... μα αν έχω εγώ δίκιο, εύχομαι ολόψυχα να ισχύσει και για σένα και για μένα το «ου γαρ οίδασι τι ποιούσι», ως υπερασπιστικό επιχείρημα...
Μέχρι τότε, εύχομαι το επόμενο πάρτυ που θα κάνεις να μην έχει για αφορμή ένα αντί-, γιατί κάθετι «αντί» υπάρχει μόνο παρασιτικά... εύχομαι κάποτε τα πιστεύω σου να είναι τόσο σταθερά και η προσωπικότητά σου τόσο ισχυρή που να μη χρειάζεται να ασχοληθείς με τα πιστεύω άλλων ανθρώπων για να υπάρξεις...
Καλή και όμορφη χρονιά...
Υ.Γ. Στην πίστη μου λέμε πως από την ταπείνωση Του πηγάζει αγιότητα και το επιβεβαίωσες με εντυπωσιακό τρόπο: χλευάζοντας Τον, μου ξαναθύμισες γιατί ο Μέγας Κωνσταντίνος, αν και φονιάς είναι Άγιος: ο λόγος είναι απλός αλλά τελικά πολύ δύσκολος: αυτός αν και φονιάς μπόρεσε να συλλάβει την έννοια της ανεξιθρησκείας (η οποία τον ζημίωνε προσωπικά, αφού μέχρι τότε οι Αυτοκράτορες λατρεύονταν σαν θεοί).
Κατάλαβε την ανεξιθρησκεία περισσότερο από εσένα και μένα που ζούμε στην αυταπάτη ότι είμαστε πολιτισμένοι... αυτός μπόρεσε να αντιληφθεί ότι ανεξιθρησκεία δε σημαίνει μόνο το δικαίωμά μου να πιστεύω ή να μην πιστεύω, αλλά και την υποχρέωσή μου να σέβομαι τη θρησκευτική ανάγκη και πίστη των άλλων ανθρώπων... αδερφέ, δεν ξέρω αν σέβεσαι τον Μέγα Κωνσταντίνο, αλλά όσο παίρνεις δύναμη από το χλευασμό της θρησκευτικής πίστης άλλων ανθρώπων, είσαι πολύ μικρός, πολύ λίγος για να τον σχολιάζεις... έτη φωτός μπροστά σου ο Ρωμαίος «φονιάς» ...
Υ.Γ.2 Πολλοί αναρωτιούνται γιατί δεν τολμάς να κοροϊδέψεις το Μωάμεθ (τον προφήτη των μουσουλμάνων) και ασχολείσαι με το Θεό των χριστιανών: μπορεί να είναι δειλία... αυτοί βλέπεις δε σηκώνουν αστεία... πολεμούν για να επιβάλλουν το Θεό τους και θα κινδύνευες σοβαρά... προσωπικά δε συμφωνώ με τις απειλές και την εκδίκηση, γι’ αυτό σου το λέω: αν μου δινόταν η ευκαιρία, θα σε υπερασπιζόμουν απέναντι σε αυτούς τους «χριστιανούς» που σε απείλησαν: αν κοτζάμ Πέτρος δεν μπόρεσε να επιβάλλει την πράξη βίας σε βάρος του Μάλχου, κανένας χριστιανός δεν έχει ελαφρυντικό... όσο για την επιλογή σου να ειρωνευτείς το δικό μου Θεό, με τιμάει: θα πει ότι συνεχίζει να ταράζει νερά, όπως και πριν από 2020 παρά κάτι χρόνια.
Σημείον αντιλεγόμενον ονομάστηκε από την πρώτη στιγμή, οπότε εσύ απλώς επιβεβαίωσες τις Γραφές. Το ότι σε ενοχλεί ακόμα και στην απεικόνισή Του, θα πει ότι Αυτός είναι...ακόμα κι αν δε με αφορά ούτε με αγγίζει ο τρόπος που εξέφρασες την ομολογία της Οντότητας Του, θα συμφωνήσω μαζί σου: Όντως , αδελφέ, Αυτός είναι!
Κατηγορία Θέματος
Θέματα Παιδείας,
Θρησκευτικά θέματα,
Λόγος Ορθοδοξίας,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
1 σχόλιο:
ΛΥΠΑΜΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟΛΟΓΟΥΜΑΙ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΩ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΣΜΟ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΩ ΜΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΜΟΥ ΣΧΟΛΙΟ, ΤΟ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΕΥΠΡΕΠΕΣΤΑΤΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ, ΔΙΟΤΙ ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑΝ, ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ....ΕΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΕΚΑΝΑ....ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ....ΠΑΡ ΟΛΑ ΑΥΤΑ....ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΥΧΟΜΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ .. "ΠΑΙΔΙΑ"....ΕΠΙ ΓΗΣ ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ....ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ.....
Εύροις δ’ αν επί ων πόλεις ατειχίστους, αγραμμάτους, αβασιλεύτους, αοίκους, αχρημάτους, νομίσματος με δεομένας, απείρους θεάτρων και γυμναστηρίων. Ανιέρου δε πόλεως και αθέου, μη χρωμένης ευχαίς, μη δ’ όρκοις, μηδέ μαντείαις, μηδέ θυσίαις επ’ αγαθοίς, μη δ’ αποτροπαίς κακών ουδείς έστι, ουδ’ έσται γεγονώς θεατής.
–σύντομη απόδοση: μπορείς να βρεις πόλεις χωρίς άλλα πράγματα, αλλά όχι χωρίς θρησκεία και θεό. Πλούταρχος, 47-120 μ.Χ., Αρχαίος Έλληνας ιστορικός
Στην ορθόδοξη Ελλάδα...όμως αρχίσαμε και να τα βλέπουμε και να τα ακούμε....τα άλλα..πράγματα και θάματα....Η Νέα Τάξη όλα τα επιτρέπει....όλα τα ισοπεδώνει....οικογένεια, θρησκεία, πατρίδα,παιδεία, χρηστά ήθη και έθιμα.... Η νέα Άλωση του Ελληνισμού...άρχισε...ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΦΥΠΝΙΣΘΕΙΤΕ...ΠΡΟΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ!
Θεού σέβου και πάντα πράξεις ενθέως.
Μένανδρος, 4ος αιών π.Χ., Αρχαίος Έλληνας ποιητής
ΚΑΙ Η ΤΕΛΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΜΟΥ ΣΕ ΠΑΡΑΦΡΑΣΗ ΠΙΟ ΚΑΤΩ. Η ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΥΤΟΝΟΗΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.... ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΘΑΙ ΑΛΛΟ, ΦΑΙΑ ΟΥΣΙΑ ΣΠΑΤΑΛΑΤΕ.... ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΒΑΛΛΟΥΝ ΤΟ ΘΡΗΚΕΥΤΙΚΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΤΩΝ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ, ΣΕ ΟΠΟΙΟΥΣ ΑΡΜΟΖΕΙ ΟΜΩΣ ΑΦΙΕΡΩΝΩ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΤΟ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΤΟΥ ELLIOT......
ΕΙΝΑΙ οι κούφιοι άνθρωποι!
ΕΙΝΑΙ οι βαλσαμωμένοι άνθρωποι!
Που ΣΚΥΒΟΥΝ μαζί!
Κεφάλια γεμάτα άχερο. Αλίμονο!
T. S. Eliot, 1888-1965, Βρετανός ποιητής, Νόμπελ 1948
(από το ποίημα “The Hollow Men”)
ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ....ΜΠΑΡ ΑΝΗΡΤΗΣΕ ΤΗΝ ΑΛΛΟΙΩΜΕΝΗ ΝΤΡΟΠΙΑΣΤΙΚΗ ΦΩΤΟ....ΑΦΕΣ ΑΥΤΟΙΣ ΟΥΚ ΟΙΔΑΣΙΝ ΤΙ ΠΟΙΟΥΣΙΝ....ΜΑΛΛΟΝ ΜΕΘΥΣΜΕΝΑ ΗΤΑΝ ...ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ....ΚΑΙ ΠΙΑΣΑΝΕ ΑΣΠΡΟ ΠΑΤΟ ΣΤΑ ΣΦΗΝΑΚΙΑ...
ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΕΙΔΑ ΣΧΕΤΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗΣ ΑΠΟ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΤΟΥ....ΕΝΟΧΟΥ...ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΛΕΕΙ ΟΤΙ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΥΤΗ ΣΚΟΠΟΝ ΕΙΧΕ ...ΝΑ ΤΙΜΗΘΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΦΥΛΟ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ (ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΙΡΩΝΙΚΟ...) ΑΠΑΝΤΩ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ....
ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΤΙΜΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ, ΜΗΤΕΡΕΣ, ΑΔΕΛΦΕΣ...ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΑΓΙΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΠΟΥ ΜΑΡΤΥΡΗΣΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ...ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΣΗ ΚΑΜΜΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΑΠΟ ΑΥΤΟΚΛΗΤΟΥΣ ΝΕΟΤΑΞΙΤΕΣ "ΣΥΝΗΓΟΡΟΥΣ" ΠΟΥ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΝΤΑΙ ΜΙΑ ΠΡΑΞΗ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΎΣ...
ΕΥΕΛΠΙΣΤΩ ΟΤΙ ..."ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ" ΠΟΥ ΗΔΗ (ΤΟΥΣ;) ΚΑΤΕΒΑΣΑΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΟΙΗΜΕΝΗ ΕΙΚΟΝΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ ΤΟ ΛΆΘΟΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΘΕΩΡΗΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΓΙΕΣ ΑΥΤΕΣ ΜΕΡΕΣ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΕΠΙΠΟΛΑΙΗ ΑΠΕΡΙΣΚΕΠΤΗ ΠΡΑΞΗ ΠΟΥ ΣΤΟΧΟ ΕΙΧΕ ...ΤΗΝ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ...ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ....ΗΤΑΝ ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ. ΒΕΒΑΙΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΜΟΥ ΣΧΟΛΙΑ ΟΥΤΕ ΤΑ ΑΝΑΙΡΩ, ΟΥΤΕ ΤΑ ΑΠΟΣΥΡΩ....ΔΙΟΤ ΙΣΧΥΟΥΤΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ...ΑΛΛΟΥΣ ΟΛΙΓΟΥΣ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΠΡΟΣΒΑΛΛΟΥΝ ΕΣΚΕΜΜΕΝΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ ΤΗΣ ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.....
ΠΑΝΤΩΣ ΕΑΝ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΠΡΑΞΗ ΓΙΝΟΤΑΝ ΣΕ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΗ ΧΩΡΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ...Η ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΩΝ ΙΣΛΑΜΙΣΤΩΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΒΑΡΕΙΑ....ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΜΟΙΑΣΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΒΑΡΒΑΡΟΥΣ....ΚΑΙ ΣΤΡΑΦΟΥΜΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΤΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΔΕΛΦΩΝ....ΜΑΣ ΑΡΚΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ..
ΜΕΜΟ: ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ κ.ά. ΠΟΥ ΠΑΡΑΠΟΙΗΣΑΝ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΔΙΑΚΩΜΟΔΟΥΣΑΝ ΤΟΝ ΜΩΑΜΕΘ...ΤΙ ΕΠΑΘΑΝ....
ΤΕΛΟΣ.
ΑΑ
Δημοσίευση σχολίου