8 Μαΐου 2023

Ζευς και αισχύνη

Ο Αλέξης Πατέλης με ανάρτησή του στο Twitter παραθέτει όλα τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων εκείνων που κάνουν λόγο για τον «gay οικονομικό σύμβουλο του Πρωθυπουργού», που τον έχουν χαρακτηρίσει ως «επενδυτή στον gay έρωτα», ενώ εφημερίδα αναφέρεται σε εκείνον με άθλιο τρόπο, αποκαλώντας τον μέχρι και «Αλεξία». (Οι εφημερίδες)
 
Από τον Χρήστο Μπολώση
 
Τούτες οι εποχές που ζούμε είναι περίεργες. Ο απλός άνθρωπος είναι ζαλισμένος από τις αλλεπάλληλες επιθέσεις που δέχεται απ΄ όλες τις μπάντες. Επιθέσεις, οι οποίες, τις περισσότερες φορές, είναι παράλογες αφού προσπαθούν να επιβάλουν απόψεις που, όπως και να το κάνουμε, αφορούν «κουσούρια» που έλεγε και ο μακαριστός και πραγματικός Εθνάρχης Χριστόδουλος. Ο κ. Πατέλης επί παραδείγματι διαφημίζει όπου σταθεί και όπου βρεθεί την ερωτική του προτίμηση. Όταν όμως δεχτεί κάποια κριτική ή πείραγμα γίνεται θεριό ανήμερο. Αντιθέτως, δεν συνέβη το ίδιο και με τον κ. Τατσόπουλο, όταν σχολιάστηκαν ποικιλοτρόπως οι δηλώσεις τους, περί της μισής Αθήνας.
 
Μέσα σ’ αυτόν τον κυκεώνα έρχεται ο εκ Κιλκίς δάσκαλος, αγαπητός φίλος κ. Δημήτρης Νατσιός και μας θυμίζει την Ελληνική Μυθολογία και συγκεκριμένα ένα σχετικό μύθο του Αισώπου που βάζει τα πράγματα στη θέση τους.
 
Γράφει ο κ. Νατσιός
 
«Ανάθεμα την ώρα ποιος ορίζει εδώ,
το ανάποδο βαφτίζει και το λέει σωστό»
Ελύτης
 
»Αφού το… διακαές τους πάθος είναι τα παιδιά και ο διακαέστατος πόθος τους να μπουν στα σχολεία τα «ουράνια τόξα» και η γήινη λόξα, προτείνω την επόμενη φορά να διαβαστεί σε μαθητές, όχι κάποιο χριστουγεννιάτικο ή πασχαλινό παραμύθι από κάποιο εξωτικό «ντραγκ κουίν», αλλά ένα παραμύθι του Αισώπου. Να σταθεί ο καθηγητής ενώπιον των μαθητών του και να αναγνώσει ευκρινώς και ευθαρσώς τη γνώμη του αθάνατου, αρχαίου ελληνικού πνεύματος για όλα αυτά τα παρανοϊκά και κρανιοκενή που σαβανώνουν την ωραία μας ελληνική ατμόσφαιρα.
 
»Παραθέτω, εν πρώτοις, το κείμενο στον αειφεγγή προγονική λόγο και κατόπιν την απόδοσή του στην νεοελληνική. (Ζητώ συγνώμη για την επιλογή, ίσως δεν είναι και η ευπρεπέστερη, αλλά αφού μας αρέσουν τα παραμύθια, ας ακουστεί και κάτι διαφορετικό της «διαφορετικότητας»). Οι μύθοι, όπως διαβάζω στην εισαγωγή της έκδοσης που χρησιμοποιώ, «εκθειάζουν τις αξίες της εποχής τους και εξυμνούν τις αρετές της λαϊκής σοφίας». («Αίσωπος, μύθοι», εκδόσεις «Εξάντας», σελ. 27).
 
»Τίτλος: «Ζευς και αισχύνη».
»Ο Ζευς πλάσας ανθρώπους τας μεν άλλας διαθέσεις ευθύς αυτοίς ενέθηκε, μόνης δε αισχύνης επελάθετο. Διόπερ αμηχανών, πόθεν αυτήν εισαγάγη, εκέλευσε αυτήν διά του αρχού εισελθείν. Η δε το πρώτον αντέλεγε και ανηξιοπάθει, επεί δε σφόδρα αυτή επέκειτο, έφη: αλλ’ έγωγε επί ταύταις ταις ομολογίαις είσειμε ως αν έτερον μοι επεισέλθη, ευθύς εξελεύσομαι. Από τούτου συνέβη πάντας τους πόρνους αναισχύντους είναι. Τούτω τω λόγω χρήσαιτο αν τις προς άνδραν μάχλον’’.
 
»Νεοελληνική απόδοση: «Όταν έπλασε ο Δίας τους ανθρώπους, έβαλε αμέσως μέσα τους διάφορες ψυχικές αρετές και ιδιότητες και ξέχασε μόνο την ντροπή. Επειδή δεν ήξερε από πού να την εισαγάγει και αυτήν, την διέταξε να εισέλθει από τον πισινό. Εκείνη κατ’ αρχάς διαφωνούσε και έλεγε ότι δεν της αξίζει τέτοια μεταχείριση. Επειδή ο Ζευς επέμενε σφόδρα, του είπε: Θα εισέλθω μόνο με την συμφωνία ότι, αν μπει από εκεί τίποτε άλλο μετά από μένα, εγώ αμέσως θα εξέλθω. Γι’ αυτό από τότε και ύστερα όλοι οι πόρνοι είναι αναίσχυντοι. Ο μύθος αυτός μπορεί να χρησιμοποιηθεί για… μάχλον». (=λάγνος, ασελγής και ακόλαστος κατά το λεξικό του Δημητράκου).
 
»Ας διαβαστεί, λοιπόν, το κείμενο μες στις σχολικές αίθουσες, το οποίο ούτε προκλητικό είναι ούτε ομοφοβικό.
 
»Είναι ένα λογοτεχνικό κείμενο, που «εκθειάζει αξίες», γραμμένο από κλασσικό συγγραφέα, παγκοσμίου αναγνωρίσεως. «Σχολείο ανοιχτό στη ζωή» λέει το επίκαιρο σύνθημα.
 
»Ζούμε σε ελεύθερη, ευρωπαϊκή και δημοκρατική χώρα εξάλλου. Αν υπάρξει «θύελλα – ή καταιγίδα ή υδρολαίλαπας – αντιδράσεων» θα πούμε ότι είναι δηλώσεις μίσους, μισαλλοδοξίας και φασισμού και ότι είμαστε υπέρ της ισονομίας και ισηγορίας, όπως ανέφερε και ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ κ. Γιαννούλης, που τίμησε και λάμπρυνε με την παρουσία του την εκδήλωση για τα παιδιά της προσχολικής ηλικίας και τους προστάτες γονείς και κηδεμόνες τους».
…………………..
 
Αυτά γράφει ο κ. Νατσιός, αυτά και ο Αίσωπος. Εγώ τώρα τι να πω; Το μόνο που μου μένει είναι να… τραβήξω τις κοτσίδες μου.
 
Υστερόγραφο
 
Ο φίλος μου ο Γιώργος Χ. από την… Νότιο Μακεδονία, μου γράφει:
Διαβάζοντας την ιστοσελίδα “ΘΑΝΟΣ ΕΥΗ koukfamily”, πήρε το μάτι μου το συνημμένο με περιγραφή των απατεωνίστικων μεθόδων που χρησιμοποίησε η ετέρα γνωστή οικογένεια και κονόμησε 5 δις. € συν το φέσωμα που έβαλαν στις πλάτες του λαού.
 
Ερωτήσεις ενός αδαούς περί τα τοιαύτα
Εάν τα γραμμένα είναι τεκμηριωμένα και όχι λόγια του ανέμου:
 
α. Γιατί δεν τους καθίζει στο σκαμνί η εισαγγελία του Αρείου Πάγου για προδοσία κατά της Ελλάδος; Και ως γνωρίζεις πλειότερον εμού εις αυτάς τας περιπτώσεις δεν υφίσταται ούτε βο(υ)λευτική ασυλία ούτε το “περί ανευθυνότητος υπουργών” (που είσαι ρε Εφιάλτη του Σοφωνίδη που σε καθαρίσανε το 461 π.Χ. επειδή είχες καθίσει στο σκαμνί τους μισούς αρεοπαγίτες)
 
β. Γιατί δεν τους στέλνουν τα άλλα κομματοειδή καθίκια στα αρμόδια διεθνή fora για οικονομικά εγκλήματα κατά της Ελλάδος; (πήραν και αυτοί μίζες;)
 
γ. Η μήνυση επί εσχάτη προδοσία που είχε κάνει ένας γιατρός κατά του ΓΑΠ στη Χαλκίδα που βρίσκεται; Απερρίφθη;
 
Αυτά είναι μερικά, γιατί πολλά μπορείς να γράψεις περί της προδοσίας και όχι μόνο των παπατζήδων, αλλά προς το παρόν χρόνο κλείνω λέγοντας την ρήσιν «Ωραία τα σκεφτόμαστε, ωραία τα λέμε, σκ@@@ τα κάνουμε»
 
Στον φίλο Γιώργο απαντώ
 
α. Όπως γνωρίζεις, οι Εισαγγελείς του Αρείου Πάγου είχαν φόρτο εργασίας τον τελευταίο καιρό. Τώρα που τελείωσαν, θα τους καθίσουν στο σκαμνί ή – καλύτερα – στον καναπέ του σπιτιού τους.
 
β. Στα fora θα σταλούν όταν θα βγάλει ο ήλιος κέρατα κι’ εγώ χρυσά μαλλάκια, που λέγαμε μικροί. Λίγη υπομονή χρειάζεται και θα δείτε.
 
γ. Ποια μήνυση ρε συ τώρα; Φρέσκα κουλούρια φωνάζει ο κουλουράς, που επίσης λέγαμε μικροί.
Ελπίζω φίλε Γιώργο να σε κάλυψα πλήρως. Χαιρετισμούς στις Πρέσπες.
Παρακάτω, η πέτρα του σκανδάλου που… σκανδάλισε τον Γιώργο Χ.
 



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.