4 Απριλίου 2023

Η ελληνική γλώσσα εάλω δια της Ακαδημίας Αθηνών

Γράφει ο Χαράλαμπος Κατσιβαρδάς
 
 
«Δεν ενδιαφέρει το έργο του ιδεοληπτικού ή όποιου άλλου δογματικού. Ενδιαφέρει η ακρόαση του βηματισμού του πνεύματος στην Ιστορία. Τούτο σημαίνει πως το ενέργημα του πνεύματος έχει εντοπιότητα και χρονικότητα. Για μας τους Έλληνες τα δύο αυτά στοιχεία συναντώνται στην Ελληνική Πνευματική παράδοση. Και ως παράδοση εννοούμε αυτό, που σε ευλογημένες στιγμές μας παραδόθηκε μέσω των φιλοσόφων, μέσω των ποιητών, μέσω των προφητών, μέσω των εμπνευσμένων Δασκάλων» – Χρήστος Μαλεβίτσης.
 
Το πλήγμα της ζώσης παραδόσεώς μας κατά την γνώμη μου, άρχεται από τον ακρωτηριασμό της γλώσσας μας, την οποία εκ του έτους 1975 και εντεύθεν λίαν σκοπίμως, κατήργησαν οι Κρατούντες, ωσεί προοδευτισμού και οιονεί εκσυγχρονισμού την διδασκαλία της καθαρευούσης με απόφαση του Γεωργίου Ράλλη εν έτει 1976 και μετά ταύτα επακολούθησε και δη νύκτωρ, ο πλήρης ενταφιασμός της, εν έτει 1982 επί Υπουργίας Βερυβάκη, παρέλειψα δε να πω ότι αμφότερα τα δύο μεγάλα κόμματα, συνέπραξαν κατά παραυτουργία, σε διαφορετικά χρονικά διαστήματα, εις βάρος της μείζονος γλώσσας του σύμπαντος κόσμου, δηλονότι Ν.Δ και ύστερον ΠΑΣΟΚ.
 
Η φαιδρά επιχειρηματολογία ότι ούτως εκσυγχρονίζεται η γλώσσα και θα ομιλείται, υπό του καθημαγμένου Ελληνικού λαού, μόνον θυμηδία δύναται να προξενήσει την στιγμή την οποία, το εκ τους κράτους εξασφαλισμένο επίπεδο εκπαιδεύσεως συνίσταται υποδεέστερο των περιστάσεων, ως προς τον πεπλανημένο λαό, ωστόσο όμως απορίας άξιον είναι η, υπό αυτό (εννοείται το Κράτος), απαξία προς την γλώσσα των προγόνων μας, των δήθεν φωστήρων του προοδευτισμού.
 
Εν άλλοις λόγοις, κατασυκοφαντούν την Ελληνική γλώσσα, ως σύνθετη και απροσπέλαστη για τις νέες γενιές, υποθάλποντας, εξ αντιδιαστολής την δυναμική την οποία εμφανίζει ως προς την διαμόρφωση ενός ορισμένου τρόπου σκέψεως αλλά και εν ταυτώ δομήσεως μιας προσωπικότητας, η οποία εκπαιδεύεται να σκέφτεται, να εκφράζεται και να γράφει σύνθετα.
 
Περαιτέρω, υποψίες γεννά η πολιτική εκμετάλλευση της ελληνικής γλώσσας υπό διαφόρων ετερόκλητων κύκλων εθνομηδενιστών, οι οποίοι υπό την δαρή του ψευδεπίγραφου προδευτισμού, ταύτισαν την γλώσσα με της πολιτικές και οικονομικές θεωρίες.
 
Επικρατεί η άποψη ιδίως υπό των αριστερών σχημάτων ότι οι αρχαιοπρεπείς εκφράσεις, το λόγιο ύφος καθώς και η καθαρεύουσα συνυφαίνονται αξεδιάλυτα με την αστική τάξη και την παγίωση του καπιταλισμού, ενώ η δημοτική ο πιο υπεραπαλουστευμένος τρόπος της δημοτικής σχεδόν «βαρβαρικώς εκφερόμενη», συνιστά ένδειξη δημώδους προτάγματος και ιαχή λαϊκής κυριαρχίας.
 
Η πιο δαψιλής και τέλεια γλώσσα εις τον κόσμο, εν τη Πατρίδι μας, εις την μήτρα του παγκόσμιου πολιτισμού, η γλώσσα μας πολεμιέται λυσσωδώς υπό τα επείσακτα ιδεολογήματα τα οποία προσβάλλουν και αμφισβητούν το Αρχαίο Ελληνικό Πνεύμα, βεβηλώνοντας τοιουτοτρόπως την Ιερότητα της απέφθου ελληνικής γλώσσας.
 
Ο,τιδήποτε αφυπνίζει και συνιστά πυρήνα της εθνικής μας συνειδήσεως καθώς και εφαλτήριο ανανήψεως ή θρυαλλίδα εξαναστάσεως του Γένους η οποία μας μετατρέπει από άμορφα ανδράποδα, σε πολίτες- οπολίτες, φορείς και διαπρύσιους κήρυκες του ανυπέρβλητου Ελληνισμού και το μεγαλείο της αρχαίας Ελληνικής και της καθαρευούσης, πλήττονται εκ βάθρων και οι υποστηρικτές του διώκονται και εξοβελίζονται ως δήθεν ακραίοι δεξιοί.
 
Η πρακτική του στίγματος και η ασέλγεια της Ελληνικής γλώσσας με το προσφιλές στίγμα του «διαίαρει και βασίλευε» συνιστά ανυπερθέτως μία πραγματικότητα η οποία μεθοδεύεται επιμελώς υπό ορισμένων εξωθενικών παρακέντρων τα οποία εποφθαλμιούν την κατάργηση και υποτίμηση της μητρικής μας γλώσσας, ούτως ώστε να επιβληθούν πολιτισμικά.
 
Η αντίσταση προς τον ολετήρα του ανθελληνικού μας κράτους συνιστά ο λογοτιατισμός και η εμμονή εις την καθαρεύουσα ενάντια προς τον άνωθεν επιβεβλημένο εκβαρβαρισμό της Ελληνικής γλώσσας η οποία προσημαίνει κα σηματοδοτεί νομοτελειακά το οριστικό τέλος του έθνους μας.
 
Εν κατακλείδι, εις πείσμα ορισμένων, εμμένουμε,. στεντορείως υπέρ της καθαρευούσης αποκηρύττοντας ασκαρδαμυκτί, μετά βδελυγμίας και αποτροπιασμού την «λοιμική» της ακροποδητί προσβολής της εθνικής μας αξιοπρέπειας-ειρήσθω εν παρόδω, αρχάς Μαρτίου η Ακαδημία Αθηνών, ο πάλαι ποτέ, θεματοφύλαξ παρά της γλώσσας, απεφάσισε την κατάργηση του πολυτονικού συστήματος εις την αλληλογραφία-o tempora o mores.
 
*Ο Χαράλαμπος Β Κατσιβαρδάς είναι Δικηγόρος Παρ’ Αρείω Πάγω
 



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.